Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,9k
      postări
    6. 281,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Hayate
      Am schimbat arcurile, bratele si bieletele antiruliu pe spate, arcurile si bieletele antiruliu pe fata.  De asemenea, am inlocuit uleiul din grupul Haldex, garniturile pompei si am curatat sita pompei.   Urmeaza sa schimb lichidul de frana si sa ii fac unghiul de fuga.   Nu am rezolvat nimic prin inlocuirea motorasului de la etrierul dreapta spate si cum nu am gasit ce am eu nevoie in dezmembrari, am comandat un etrier nou cu tot cu motoras. Astept sa imi soseasca zilele astea ca sa il montez.   Intre timp am cumparat un set de jante Interlagos pe care voi monta cauciucurile de vara.    
    • EEXCALADE
      Documenteaza-te mai bine. Cauta alt motor sau pune-ti deoparte 2-3000€ pt reparatii. 240k sunt foate multi km pt un motor pe benzina .
    • halamadrid
      Si cu toate astea, nimeni nu a schimbat vreo distributie.
    • aditzu'
      Singuru lucru pacatos la motorul asta e costul exorbitant al pompei de lichid rachire si manopera distributiei. Ca in sine kitul e 800 lei . Dar cum exista avantaje..trebuie sa existe si dezavantaje pe undeva...
    • akon
      Pai daca nu intelegi logica posibil sa fie din cauza neimplicarii tale in dezvoltarea si updatarea acestui motor. Mai stim ca virusii nu exista ca nu-i vedem, Gaza vine de la gaz etc Pe cumparatorul de 1.5TSI il intereseaza ca motorul sa fie fiabil, sa consume putin si sa traga de puterea declarata iar 1.5TSI le bifeaza pe toate deci 'problema' nu exista. Din cauza opiniilor de 'experti' apare cate unul cu masina 'cumparata la pret bun' care se uita dupa modalitati de ai creste speranta de viata cu dezactivari de ACT, schimb de ulei saptamanal etc
    • yo8rze
      Mulțumesc, așa o să fac. Revin cu răspuns. 
    • ford sierra tdi
      1. ACT/COD e cea mai mare prostie inventata.  2. Te chinui sa scoti 85-90Nm din 2 cilindrii fortati la maxim care trebuie sa ii duca si pe ceilalti 2 cilindrii dezactivati+cutia, copmresorul, alternatorul.. 3. Nu vad logica de ce  ACT-ul asta functioneza si in treptele 6 (respectiv 7 la cutia automata) cand ai un raport de 0.6 sau 0.7 - adica oricum consuma putin, de ce sa tii in tensiune motorul si cutia? 4. Vibratiile acestea, de 2 ori mai rare, tind sa omoare in timp volant si cutia. 5. Au fortat ACT-ul asta sa intre prea de jos, nu e normal sa mearga la 1250 sau 1350, logica ar fi sa mearga undeva de pe la 1600-1700, cand iese ACT sa aiba turbina de unde sa faca boost fara sa se forteze si fara sa aiba lag. 6. LSPI- Low Speed Pre Ignition, unii producatori cauta sa scape de asta si VW tot insista cu functionarea la turatii mici, si mai zici de unde apar depunerile si problemele. 7. Nu mai zic de pelicula de ulei 0w20 de pe cuzineti biela si ax piston, cand mergi subturat rezulta presiuni mari pe tot ansamblu, inclusiv piston.   E doar parerea mea, imi cer scuze daca nu corespunde cu a voastra  
    • AndreiC03
      Are cineva un Golf/Passat cu pachetul de drumuri grele? Imi puteti spune cum se simte masina? isi pierde din stabilitate ? merita cu adevarat acest pachet pt 15 mm inaltata si scut ? 
    • filip.ra
      Bună ziua! Intenționez sa mi achiziționez un Golf 6, cod motor CAXA!! Are 240 k la bord, iar din cartea de service rezulta ca nu a fost schimbata distribuția!! Cu vdcs se poate verifica gradul de uzura al lanțul! Ori ce erori ar putea fi stocate in calculatorul mașinii si care sa aibă legatura cu distribuția? Va mulțumesc anticipat pentru răspuns!!  
    • draganuta
    • Al Bundy
      fa setarea corecta a lui g85.
    • yo8rze
      Nu am demontat decât ceasurile. N-am umblat la volan. 
    • andrei_221
      daca ai avut volanul demontat, muta-l 1 dinte ... 
    • andrei_221
      mi se par neprofesioniste inlocuirile de senzori de presiune..  lipiturile cu cositor mi se par punctul slab.  deci aveti grija ce alegeti      
    • andrei_221
      eu as cere sa imi aduca motorul la starea initiala, as plati manopera si as lua masina de acolo.    Nu e vina ta ca nu au stiut ei sa repare .
    • Dragan Claudiu
      Salutare de ceva timp intampin o problema cu golf ul meu 6 2.0 tdi cod motor cbbb unde la relanti (la rece cat mai mult dar si la cald oneori) mai nou tremura,nu arde combustibilul cum trebuie si as vrea sa stiu daca puteti sa imi recomandati un service ok in bucuresti, precizez ca nu masina nu da nici o eroare pe tester am fost deja la 3 persoane care au verificat-o iar toti pana acum nu au rezolvat problema.Am schimbat senzor presiune pompa de intalte, cei 2 senzori stanga dreapta ale rampei, am veriicat injectoarele la un centru de reparat injectoare prin testul acela prin retur iar acestia miau spus ca sunt ok, am vazut si eu rezulatul (paharelele acelea s-au umplut destul de greu).Also nu consider ca masina si-a pierdut din putere trage la fel ca inainte de a avea acesta problema.Am mai schimbat filtru aer, combustibil si un senzorul acela din filtrul de aer.
    • cascadoru
      update la....alt mekatronic, cel mai probabil
    • lupo_bv
      Este normal sa scada Duty Cycle pentru a inchide geometria si sa creasca astfel presiunea. Apoi overboostul ala este.normal numai ca la tine este prea lung si este urmat de o scadere si mare si lunga (aici simti pierderea de putere pe la 3200 rpm). Fa si celelalte doua loguri de care ti-am pomenit mai sus. Acolo se vad mai multe lucruri decat la logul in mers.   PS Nu mai da Quote postarii anterioare. Nu este necesar.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!