Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,5k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,7k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • marius1982.11
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • marius1982.11
      Am pus si aici o poza, pacat ca nu se si aude   
    • Doc Morelli
      Eu am mers anul aceste pe all season Hankook ION Flexclimate. Pana acum, pentru cateva luni de vara, am numai lucruri bune de spus: extrem de silentioase, aderenta buna si pe uscat si pe ud, consum bun. 
    • CristiALF
    • _R_A_D_U
      1. Nu 2. Nu 3. Nu 4. Am manuală. Leon 4, 2025, 1.5 TSI (Evo 2, DXDE), 115 cai 5. Nu cred că ajung să descopăr acest lucru. 6. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! Dacă n-ar fi acel afișaj, habar nu aș avea că merge-n 2 Cil. 7. Singura problemă - consumul prea mic   
    • EmilianPop
      @Emy D, da da. Glumeam si eu  
    • Emy D
      nu, nu! Ai fost de fapt "somat" sa te alaturi Era VAG meeting nu (exclusive)Golf 4  
    • halamadrid
      MA ESTRO😀 Nici nu vreau sa ma gandesc ce combinatii  ar alege cocalarii din Romania pe placutele de inmatriculare, daca sistemul ar permite. Astept cu rabdare pozele cu masinile sarakilor.  
    • EmilianPop
      Bun.. legat de probleme dupa inlocuitul bordului (ce este taiat am rezolvat):   - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer  - Camera marșarier nu mai merge  probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Nu Camera marsarier aparent e problema.. am observat ca masina nu mai intra in marsarier decat mecanic. Adica merge in marsarier doar ca nu se mai aprind becurile de marsarieri si nici camera. Acum aici este de investigat de ce... as tinde sa zic ca este sonda de marsarier de pe cutie.. sa fi cedat? desi concidenta pare mare dar nu vad ce altceva poate sa fie. Am verificat siguranta, all good. Nu am verificat becurile dar sa cedeze amandoua deodata? prea prea...  erau si LED. Totusi..... ce am observat azi, este ca atunci cand bag in marsarier, oglinda pasager coboara, deci masina stie ca intra in marsarier. Dar nu merg becurile si camera..  Any hints? Nu stiu cine comanda oglinda aia sa cobare, dar ma gandesc ca un input ar fi ca viteza sa fie R.  Iar despre clima.. solved but not solved. Am rezolvat problema radiatorului din interior, insa conducta ce intra in radiatorul de clima din fata scapa. Trebuie aici facut ceva custom.  O sa ma ocup si de ea dar nu acum, nu mai am nervi. Plus ca vremea deja e ok, nu mai cere clima.  Recunosc ca buguri de genu, ma scot din sarite si imi vine sa imi bag ceva..  am pretentii prea mari de la masina asta. Si depind cateodata de oameni care nu au timp s.a.m.d. Si mie imi stau pe creier problemele ce apar. Plus timpul foarte limitat de a ma ocupa de ea. Ceea ce face ca unele fixuri sa dureze luni in loc de zile. Intre timp am mai imbracat si toate manerele din interior in alcantara. For more premium feel. Am mai sabotat si o intalnire de golfisti 4 de pe forum  Ah, si apropo, m-am inscris si la Dropddown 5, in Bucuresti, 25-26 octombrie. Daca treceti pe acolo, ne vedem la o vorba  
    • rustproject
      Da, da. S-a mers bine cu ea. Asta si cautam an cat mai nou. Sa faca acesti km nu avea cum decat autostrada, de aici si starea interioara fara uzura. Are parbriz inlocuit, de aici si dauna care apare pe Carverical de 4-6000lei. Urmeaza sa imi programez reviziile, Din cate am citit am distributie la 210k km, uleiul imi arata pe navigatie in 17k km sau 600zile ... nu stiu daca sa ma grabesc cu schimbul sau sa il fac la anu'. La fel, cutia este cu ambreiaje uscate (nu este o cutie prea laudata, dar asta e'), am gasit informatii ca nu necesita inlocuire de ulei, pe alte siteuri ca ar necesita. Codul motor este DTRA. O alta problema: pe golf aveam un OBD bluetooth si ma conectam cu vag-dpf, aici imi da mesaj ca nu recunoaste codul motor :(. Masina ruleaza foarte lin, consumul din Germania, 1700km a fost de 5.0 cu masina plina ~150kg de bagaje+ 2 pasageri. Nu are toti iarna, urmeaza.
    • Dolfin
      In perioada garantiei nu este recomandat acest lucru. Garantia este foarte importanta pentru acest tip de motor!
    • ford sierra tdi
      Salut,    Astea sunt codurile de motor, cel mai smecher este DNKA de pe VW Taos de US, ~118KW cu cutie cu convertizor   Kangaroo se rezolva partial cu ultimul update sau total cu un stage 1-low, poti vorbi cu Voinea.  
    • mad_kat
      si C4 coupe si XM-ul sunt masini atipice insa frumoase, estetice. De carfe lumea isi aduce aminte inca, si cu placere. Generatiile actuale de bavareze sunt o pata care, peste ani, se va sterge. Fain ca exista inca motoare serioase, nu doar mixere.
    • halamadrid
      1. nu 2. nu 3.nu 4.non DSG 5.nu cred ca a desfacut cineva deja un motor 6.nu Masina are 12 luni si mai putin de 15.000 km.
    • mitzza87
      Are cineva idee daca sunt ok valorile senzorului diferential in IDLE sau trb sa il schimb?:   Adaptat value sta la 0 mbar, cand pornesc motorul aceasta creste si se apropie de valoarea celui de la row value 1. Nu imi dau seama de ce bank 1 si bank 2 nu sunt si ele 0 cu motorul oprit. Si aceste valori cresc cand pornesc motorul   Masina are 1 singur senzor.   Masina este Skoda Octavia 3 FL 1.6 DDYA 2018, 150k KM Prima poza este cu motorul oprit, a doua poza cu motorul pornit temperatura apa 90 grade.   Ce m-a facut sa investighez: la ultimile 2 regenerari, regenerarea s-a terminat mult prea devreme, in loc sa se termine la un soot mas calculated de aproximativ 5g s-a terminat la 7.5 g   
    • cuibusel
      Salutare tuturor,   Oare avem ceva posesori de generatie nouă a 1.5. eTSI, 115 CP, care îl au de ceva timp? Ceva feedback m-ar interesa referitor la vechile probleme ale motorului 1.5 TSI: 1. consum ulei 2. mai sunt problemele cu efectul de kangaroo ? (știu că se zice că Evo 2 nu mai are probleme, dar totuși o confirmare de la cineva :D) 3. Erori pe parte electronică (SOS, Travel Assist, infotainment etc.) 4. probleme/uzura ambreiaj-cutie DQ200 5. depuneri pe valvele de admisie 6. vibrații cu ACT 7. alte probleme?   Vreau să comand un Golf nou de 115CP și sunt în dilemă... Mulțumiri!  
    • Mihai94TDI
      Salut, am si eu acest tip de alarmă, dar eu vreau sa leg doar partea de pornire fara alarmă, stie cineva daca merge? Si daca merge cum se leagă?, ca m-am uitat in manual dar sincer nu prea am înțeles trebuie legat pe contact sau trase fire la electromotor? Masina in cauza skoda 2.0 BMN 2007 immo off. 
    • CSS_RO
      Salutări,    am tot auzit de problemele motorului cu EGR ul și m-am gândit că i-a venit sorocul (și ca o glumă, EGR ul e mai ieftin decât turbina 😂). Unde mai pui că atunci când am avut spirala aprinsă în bord pentru câteva minute, când am ajuns acasă (condus total sub o oră), mirosea eșapamentul ca la BMW uri, ceea ce pentru mine a fost o premieră. Turația motorului era pe la 800, semn că nu-și făcea nicio regenerare.  Chestia e că până acum nu a mai dat semne și mi-a venit în minte pentru că am programată revizia anuală (ulei, filtre, distribuție) și dacă tot mă duc la mecanic să știu o treabă. Că dacă îl pun pe el să caute, sigur găsește ceva (lucruri normale pentru o mașină de 14 ani).  Ieri am șters eroarea, am rulat testul de turbină din Basic settings / output tests și s-a încheiat fără eroare. Nici nu a mai apărut din nou.    La turbină, codul acela P2563 00 [032] - Implausible Signal am înțeles că se referă la senzorul G581, care la modelul meu de turbină ar fi încorporat în ansamplu, deci dacă se va concretiza problema trebuie schimbată turbina cu totul. O să pun totuși mecanicul să inspecteze mai atent tubulatura de aer și vacuumul (într-o anumită plajă de turații, la accelerație mai pronunțată se aude un fâsăit care nu pare să fie normal).    Mulțumesc totuși pentru feedback.  
    • lupo_bv
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!