Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,1k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,1k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,4k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • dercos
      Giulia e o bijuterie de masina, intr-adevar finisari si dotari mediocre, dar sasiu/directie/tinuta de drum peste ce ofera concurenta teutona. Directia mi s-a parut geniala, fata de  directiile de PlayStation din clasa.
    • Iascu56
      Salutare! Ca si fiabilitate cum sta masina? Consum de ulei? Referitor la chestiile mentionate lipsa comparativ cu formentor, nu te-ai i teresat daca s-ar putea rezolva din soft? Spre ex. Pops&bangs
    • Xman_ghio
      Presiunile alea diferentiale cum au fost luate? Cu motorul oprit, la relanti, in mers?
    • EEXCALADE
      Rotile de iarna au intrat la vanzare aici : https://vwforum.ro/topic/142840-vand-roti-de-iarna-18-macan/  
    • sandumbogdan
      Filtrul are 50 grame din maxim 80 deci mai are cel putin 100 mii km de mers. Problema e in alta parte, trebuie sa gasesti cauza pentru care face regenerarile dese.
    • mihai.onu94
      Nu esti carcotas. Si eu eram fan giulia, si sunt in continuare pt cum arata. Cand eram in cautare de masina, giulia era in buget. Am fost, am vazut, am zis pas. E mica in interior, si la pasageri, si la portbagaj, calitatea materialelor nu se apropie de audi, bmw, servisarea e cu semnul intrebari, infotaiment clar nu la nivel de mmi, idrive. In final, cum ai zis si tu, se vede in semnatura ce am ales. 
    • craiga1
      Buna ziua, observ in ultima perioada ca am regenerari destul de frecvente, in ultima saptamana au fost in jur de 40 de km distanta intre ele. Atasez niste poze din VCDS, nu prea stiu ce sa urmaresc, si daca sunt probleme cu ceva. Masina nu are nici un DTC activ, nici un martor aprins in bord. Functioneaza perfect normal. Ceva pareri in legatura cu datele de mai jos? E pe duca DPF-ul? Motorul e 2.0 TDI montat pe un G7 facelift fara ad blue, cod DCYA, 2017, DSG
    • EEXCALADE
      Ai omis ce era mai important ,adica cauza .  
    • dercos
      Dupa cresterea initiala sensibila fata de vechile anvelope, acum e totul in regula cu GY, acelasi consum ca inainte, cu aderenta mult mai buna. merg mult pe aceleasi trasee, adesea lipsite complet de trafic.
    • Alex 2009
      Buna Am schimbat si eu Pompa, senzorii de pe rampa si curatat tot circuitul, inclusiv in rezervor, mai putin injectoarele, care aveau valori bune. Masina inca functiona bine, avea doar oscilatii presiune in rampa (260-330) si la ultimele 2 schimburi de filtru (10k km) se gasise span fin in filtru.. Am salvat injectoarele, dupa curatenie si pompa Bosch noua (CP4), tensiunea in rampa este stabila, diferenta +/- 1 bar intre valoarea stabilita si cea citita. Span-ul gasit era sub forma fina, nemetalica, stralucea cand era luminata, si destul raspandita si in rezervor. Masina are 131k km, luata de noua, alimentata aproape exclusiv cu OMV Maxx motion, exceptie concedii in strainatate unde am folosit Shell, OmV sau benzinarii din lanturi cunoscute... Odata cu schimbul pompei am facut si distributia, intrucat se umbla si la curea. Intrucat vroiam sa pastrez masina, am facut aceasta operatie. Nu am desfacut inca vechea pompa, in afara de regulator unde s-a constatat acelasi span f. fin.
    • F l o r i n
      In teorie, da. In practica, o poti lasa pana începe sa facă probleme. Unele descarca bateria, altele nu mai funcționează, etc
    • Crucial
      Salut, am si eu o problema, atasez log-ul. La un passat b6, 1.9 tdi bkc, am asa, turbine de Arl, soft de 170cp, schimbat senzorul, pus unul de 3 bari, egr off, e cam moarta in turatie joasa, daca ma puteti ajuta  LOG-01-011-003-010.CSV
    • florinrmn
      Am schimbat astazi, la 205k km, rulmentii spate. Dreapta spate incepuse sa faca zgomot. Am pus FAG, a durat 2h cu totul.
    • sdR+
      Pai daca uleiul a fost diluat cu motorina in proportie de aproape 50 la suta, ce pelicula mai ramane pe acele piese in miscare/frecare?Nu stiu cat de bine a facut acelui motor.  
    • Adria_n
      Cu un tester ELM327 ( de tipul KONNWEI sau altceva ) + aplicatia VAG DPF ( care se gaseste si free in afara google play ) ai rezolvat aceasta problema.            Eu il vad un cost minim "obligatoriu" .
    • EEXCALADE
      Pompa tandem a disparut la motoarele vag dinainte de 2010. Cand relantiul e ridicat inseamna ca e pe regenerare
    • laurstef
      Am citit părerile tuturor și vă mulțumesc.   Acum, partea nasoală este că nu îmi pot da seama când se apucă mister VW de regenerare. Din octombrie, de când am intrat în posesia lui, doar de vreo 4-5 ori am observat acest lucru, iar acest fapt este cel puțin frustrant deoarece nu am cum să îmi dau seama și să „îi dau bice” la un drum mai lung. E clar, acum, că din cauza regenerărilor făcute aiurea am această problemă. Dar parcă nu aș exclude nici pompa tandem. Vă precizez că în acest moment DPF-ul are un grad de încărcare de 30,1 la 152.000 km.
    • corad0
      Acu vorba aia, Ferrari in 6 cilindri? 😄 Bine, ce ma mai mir, au pus pe Porsche 4 cilindri!...Maserati chiar are motor Ferrari montat si pe Ferrari V8. Macar stii o treaba! Am condus un GT cu evacuare de curse din titan. Orgasm pur! ❤️ O fi Alfa frumoasa, m-am urcat in ea, are niste plastice si scartzaie oriunde pui mana.  Hai ca sunt carcotas, stiu! Nimic de zis, scaunele si volanul sunt superbe, insa pe parte de calitate si fiablitate..👎   Am spus mai sus ca esti limitat la 40K GBP. Asta e vreo 90K. Oricum daca ar fi sa dau banii pe ceva din clasa Giulia, m-as uita la C class si seria 3 any day. 😁
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!