Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,2k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,7k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,9k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   13 Membri, 2 Anonimi, 285 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • sandumbogdan
    • adriantudor78
    • andrey_honda
    • Mitrovici1
    • ghita_prodan
    • razvan.ac
    • tkd29
    • dydu_kuf
    • EEXCALADE
    • Kalikantaros
    • cristi511
    • justmadalin
    • Xman_ghio
  • Images

  • Posts

    • mdinisoae
      Revin cu un update privind reparatia la problemele descrise mai sus si sper ca experienta mea sa fie de folos comunitatii VWForum: - pentru apa de la usi cei de la service au inlocuit difuzoarele (no other comments); - pentru problema cu pierderea lichidului de racire, intr-o prima faza au schimbat kitul de distributie, inclusiv pompa de apa ... a mai circulat sotia cateva zile cu masina dupa ce a luat-o de la service si a constatat ca masina nu baga caldura in habitaclu ...dupa aproape 4 zile si 280 Km a mai "crapat" ceva si de data asta s-a scurs tot lichidul din vasul de expansiune, norocul ei a fost ca s-a intamplat la doar 300 m inainte sa iasa din complexul rezidential, a intors masina si a lasat-o in fata casei pana am ajuns in tara. M-am intors din calatorie, am facut si eu un test cu completarea lichidului de racire, am completat cu aproape un litru de apa distilata - deja nu ma mai interesa partea cu concentratia de antigel - si am patit la fel ... in 300m a aparut avertizarea pentru lipsa lichidului de racire; am chemat o platforma sa duca masina la service si acolo am am constatat ca nu schimbasera nici cupla "5Q0122157CE" ...dar nu am gasit pe unde s-a scurs lichidul. Dupa inca o saptamana de stat in service m-au sunat sa imi spuna ca este problema cu radiatorul de habitaclu (5Q0819031B) , au schimbat si cupla respectiva... si asa am ajuns la un cost total al reparatiei de 2660 euro si 6 saptamani de stat cu masina in service. 20241129 Heater radiator (5Q0819031B) - Invoice 30669.pdf20240920 Timing belt kit & Rear Speakers - Invoice 28462.pdf
    • grp
      Acum sper să nu revii pe topic peste 3 luni! În altă ordine de idei, când ai timp, lasa-mi te rog pe mesagerie, câteva sfaturi legate de Budapesta, întrucât schițez deja drumul și mi-ar prinde bine niște idei de la tine, mai ales că tot te-ai dus pe acolo (ceva despre parcare - o sa ajung sâmbăta și duminica, vreun loc de servit masa). Mersi anticipat! PS: Nu mă grăbesc.
    • sdR+
      Salutare, motorul 2.0 tdi 140 cp, CBDB are curea ori lant pentru pompa de ulei?Conform vin anul fabricatiei ar fi 2010, asa scrie in cartea masinii, las si o poza cu eticheta aia de pe stalpul soferului.
    • Dudutz18
      Tu ai avut un HEPU mai norocos! Mă gândesc că dacă erau probleme determinate de niște suruburi care nu erau strânse bine, aș fi avut probleme muuult mai devreme :)). Să vedem, poate cu cea originală voi avea un rezultat mai favorabil
    • mihaita27
      @Nenciu Victornu cred ca are importanta prea mare marca de ulei in ceea ce priveste temperatura lui in sarcina, mai degraba uzura uleiului sa influenteze asta. Pai la mine nu ajunsese nici macar la 105 grade temperatura, deci e ok 🤭 Legat de consum, tot in jur de 7l/100km, tot 4motion cu ad blue m, 190cp. Vantul nu mi se pare ca se aude mai tare la interior, chiar e o imbunatatire fata de modelul precedent de Tiguan in ceea ce priveste izolarea fonica.  
    • Nenciu Victor
      hepu am pus si eu la golf la 60.000 km si acum am 130.000 km si nu au fost probleme. Poate nu a strans suruburile bine sau nu ai antigelul corespunzator G13 sau G12 ++ tot pe hepu ... 
    • UNHleaSHD
      Probleme. Trebuie cautat. Mie imi facea asa cand era EGR-ul prajit.
    • Nenciu Victor
      Foloseste alt ulei, desi e bun si castrol. Din ce stiu e din cauza uleiului faptul ca urca temperatura asa.  Poate fi si de la masina, asa functioneaza ea ... La golf-ul meu desi am si un tiguan 2021, dar nu am testat pe ala inca. La mers sustinut pe A7 peste limita legala, era acu aproape de trei sferturi de bord  dar am facut-o doar pentru a testa, pe 20-30 km, ca si distanta in treapta a 6-a, cu Liqui Molly nu a depasit 110 grade, cel putin asa afisa in bord ... Daca ai schimbat pivotul sa faci geometria ...  in rest asa ce consumuri are?  A lu tata e 4 motion, 2.0 tdi, 150 cp, 2021 cu add blue si pe A7 la 140km/h ia in jur de 7l/100km si in oras parca 10 sau ceva de genul. Nu am mers mult cu ea sa observ. Si la viteze ce depasesc limita legala pe autostrada se aude vantul tare rau in interior, dar nici 200 nu aveam ... la fel e si la tine? 
    • Al Bundy
    • R Z F
      efectele datorate uzurii motorului sunt accentuate in sezonul cald
    • Xman_ghio
      Din informatiile oferite nu putem stii! Pune niste poze cu informatiile despre presiunea dif., SMM/SMC, incarcarea filtrului, etc. In mod normal ar trebui sa fie exact invers: primavara/vara sa se regenereze mai rar pentru ca DPF ajunge la temperatura optima mai repede (datorita caldurii de afara). Iarna se incarca mai repede datorita unui timp mai lung pana ajunge la temperatura optima.
    • alinbum
      Am un prieten cu un passat b6 cbac 2010. In sezonul rece își făcea regenerare la vreo 500-600km, acum.de când s,a încălzit afara a scăzut numărul de km între regenerari la 200-250 km indiferent dacă sunt facuti in oras sau in afara. Erori nu sunt stocate pe motor.  Ce ar putea fi? Mulțumesc 
    • corad0
      @haroW221 a fost MAXIM din punctul meu de vedere la nivel de calitate a materialelor folosite la interior si confort, pielea, lemnul, metalul, inclusiv trimurile piano black si butoanele sunt la superlativ. Masaje cu incalzire/racire in scaune, dotare care e disponibila si pe Phaeton, ce sa zic, o RASFATARE maxima! La modelul urmator, interiorul e mai "trendy" cu ecranele tactile aferente, lumini ambientale, briz-brizuri care impresioneaza pustani, insa materialele folosite sunt sub. Au bagat plastic la KG, da chiar si in S! Inclusiv in materie de confort, mi s-a parut un nivel sub modelul precedent. Nu e rau, Doamne-fereste! Am mers si cu S W222, mi-a placut, nu vreau sa fiu carcotas, nu cred ca poti sa iti doresti mai mult daca esti "sanatos la cap", insa am apreciat intotdeauna calitatea dusa la extrem si luxul inaintea dotarilor/optionalelor, ecranelor si "luminitelor". In momentul cand pui mana oriunde sau cand apesi pe un buton, sa fie o experienta unica, sa se simta calitativ, ca de aia a costat de noua cat o casa! De fapt asta am apreciat si la Phaeton: atentia la detalii si calitatea. ❤️    Hai sa o luam asa, vom mai vedea un S nou care sa mearga si peste 20 de ani? Dar nu doar S, orice masina pana la urma, mai ales "diesel cu adblue" sau hibrid, e greu de crezut! Consumatorismul este la putere! Acu' platesti "cat o casa" pe o masina si o schimbi oricum la 4-5 ani, vrei nu vrei.  Prostii, pardon, "indoctrinatii" ar spune ca "asta se cere si asta e piata!"  Nasul meu are A8 V8 tdi luat nou si si-a luat si GLE nou, dupa un istoric foarte stufos de masini si cand s-a urcat la mine in Phaeton primul lucru pe care l-a zis a fost..."meem ce scaune are! (si eu am scaunele standard cu 12 pozitii, nu cele Exclusive cu 18!) cum se ridica trimurile de la ventilatie! ia, BAAA jnebuun? Transformers!" Cica "e mai confortabila, da bine, tu ai rotile astea "mici", ale mele sunt pe 20!" Nu i-am mai explicat cu platforma "frame-ul" de aluminiu de A8 si cel de otel de Phaeton/Bentley, oricum, omu' nu e chiar asa de pasionat, insa cand i-am aratat mecanismul de la portbagaj (avea bagaje, trollere, am fost sa-l iau de la aeroport) n-a mai zis nimic, de fapt, a zis...."las ca vezi tu cand se strica!" 😆 I-am raspuns ca asta nu se strica, nu e haion cu actionare electrica, e d-ala "de saraki", "sare din buton" si are "decat" softclose!      @dan_ionutSa o lasi sa se scurga pana nu mai picura deloc. Mi se pare ciudat sa fie joja la maxim cu doar 8 litri, daca producatorul a spus 8.7 litri. Fa un test, sa nu fie contaminat cu antigel. Ma rog, verifica si nivelul la antigel permanent. La ultima mea revizie, service-ul mi-a facturat 9 litri de ulei si mi-a dat 1 litru cadou sa am in portbagaj, sa completez in caz de nevoie. Legat de cat de "varza" e, nu stiu, la toate dieselurile, uleiul se innegreste, cel putin la toate masinile pe care le-am avut, uleiul avea o culoare galbena/maronie pentru 4-5 mii de km, apoi era negru. Ce sa faci, dieselul e mai complicat: turbina, DPF, EGR, filtre, racitor de gaze, etc.  Nu cred ca exista motiv de ingrijorare, e normal, schimba-l in fiecare an sau maxim 15 000 km si sigur nu o sa ai probleme. La motoarele pe benzina uleiul isi pastra culoarea mult mai bine. Tin minte cand schimbam la motocicleta, avea "garantie" vreo 3000 km, mai ales la astea supersportive cu turatii de 15 000 RPM, bagam un ulei gros, vascos, rosu ca vinul Motul 10W40 din cate imi aduc aminte si la fiecare schimb era la fel, "rosu ca sangele", nu isi schimba culoarea, ziceai ca e Pinot Noir!🍷 😁   "Era varza uleiu la 5900km, pentru ca am mers mult in tr. 4-a." Nu cred ca are relevanta in ce viteza mergi cel mai mult si nu cred ca influenteaza asta uleiul in vreun fel. Da, in cazul in care masina este exploatata mult in oras, cu multe ore de functionare, turatie variata, e normal ca uleiul sa fie mult mai solicitat si automat necesita o inlocuire mai rapida. Nu conteaza doar KM, conteaza si cate ore de functionare are motorul pana la urma, uleiul este solicitat si cand stai pe loc. Daca stai cu orele in trafic....CSF, NCSF!    In manualul Phaetonului, producatorul recomanda schimbul la 2 ani sau 30 000 km, asa era si la BMW! Probabil este un program gandit pentru exploatarea "vestica" pe autostrazi! Ce sa zic, asa spune producatorul, care pana la urma ofera si garantie! 🙂    Eu merg cam 70% pe autostrada. Folosesc masina jumatate de ora dimineata cand merg in sens invers traficului care vine in oras, eu iesind din oras dupa ora 8:30, incep programul la 9, ora de varf e 7-8, oricum, dupa 2 semafoare de la blocul meu, am iesit pe bretea pe autostrada, masina se incalzeste rapid si constant la turatie liniara, apoi 30-50 min la ora 4-5 PM, invers, cand plec de la munca si intru in oras, in functie de trafic, desi e mult mai aglomerat, la ora de varf, cu toate autostrazile posibile, tot e aglomerat! Cand ies 3-4 milioane de oameni de la munca simultan, e aglomerat, stau si ma intreb ce s-ar intampla daca n-ar avea centura cu 4 benzi pe sens!  Sunt convins ca nici filtrele nu ar trebui sa le schimb, in afara de cel de ulei, chiar m-am uitat la cele de clima si arata ca noi si dupa aproape 10 luni si 13 000 km. Sunt convins ca si cel de aer e la fel.  Filtru de motorina l-am schimbat ultima data, cred ca in mod normal ar trebui sa inlocuiesc doar uleiul si filtru de ulei, desi, pentru 150 de lire extra, nu mai conteaza, o sa le schimb pe toate oricum. Tot stergatoare Bosch am pus si eu, am gasit greu, trebuie comandate separat, nu vin ca set. Am cautat in vreo 3 magazine de piese pana am gasit, pe comanda! 🙄
    • F l o r i n
      Salut. Îți dau eu, dar luni, deoarece le am la service
    • readyhead
      Hi. Caut fișierul Bin 1J0919881D VDO. Are cineva? Vă rog.
    • EEXCALADE
    • dkmg33
      Pe galerie am bagat perie si aspirator. Am curatat doar cele 2 clapete si piesa de plastic cu evaporatorul. Cred ca la mine nu ajunge asa atat de repede la stilul de mers. 
    • tavitara
      Ai curatat doar supapele ? nu cred ca ai dat galeria jos Asta e masina diesel , curatam si gata
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!