Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,3k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,4k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • dnysterian
      Seara buna! Dupa cum am mai scris, mi-e nu mi-a intrat niciodata ACT-ul, am intrebat de curiozitate la reprezentanta de ce nu intra acest mod, iar raspunsul a fost ca nu am functia de selectare a modurilor de condus, Eco, Comfort,Sport. Acum nu sunt foarte sigur ca este si adevarata afirmatia. Curiozitatea mea este daca cei care au ACT-ul activ au si acea optiune de selectare a modurilor de conducere. Doar curiozitatea, dupa cum am zis, ca nu vreau sa o fac sa functioneze....  
    • corad0
      A mai fost postat clipul cu cateva pagini in urma, multumesc oricum! 😁
    • George george 123
      Asta cu uleiul cred ca e clar la toata lumea ca  termenul e maxim de 15k km indiferent de ce zice producatorul si acelasi lucru legat si la uleiul la cutia de viteza cam dupa 90k km poate fi schimbat la automata chiar daca e vorba de dublu ambreiaj uscat.
    • sandumbogdan
      Si eu as vrea sa o dezactivez deoarece nu-mi plac vibratiile care apar atunci cand merge in 2 cilindri la turatii mici. Se intampla rar dar as prefera sa nu fie deloc. Chiar si sotia ca pasager a remarcat si se m-a intrebat de ce tremura motorul. Daca chiar si pasagerul simte atunci e clar ca nu sunt doar mofturile mele de pretentios. Am citit in mai multe forumuri si ar fi doua variante: 1. soft de tuning care costa mult deci nu merita 2. scoasa fizic mufa de la bobine insa ramane becul de check engine aprins deci nu e recomandat Concluzia e ca trebuie sa o folosim asa cum este din pacate, poate pe masura ce mai progreseaza codarea SFD2 sa reusim sa gasim o codare simpla la motor dar deocamdata inca nu s-a gasit. Daca afla cineva o varianta simpla atunci sunt foarte interesat si eu.
    • dragos32
      Am ajuns la 22.000 km mașina fără probleme. La anul voi schimba uleiul în cutie m-am hotărât ca voi face asta indiferent de nr de km care vor fi atunci în bord. Este mai ușor și ieftin să întreții decât să repari.
    • tavitara
      peste fix un an  1855 tot la Groupama cu decontare directa si 1860 la Generali   
    • vali zak
      Dar unde il tot repari?se pare ca nu prea le iese...nu de alta dar sa ne ferim de ei
    • PSF24
      Bun, deci trebuie sa joc la Loto. Mai am 6 luni sa câștig... 😀
    • corad0
      Eu n-as da la schimb Porsche Cayenne (avand in trecut 2 generatii cumparate de la 0 km-pentru cititorii noi ) pe Audi Q8, eventual un A8, daca esti fan AUDI, dar din generatia precedenta! Cel nou mi se pare cam "cheap" la interior cand vine vorba de materiale, chiar si la tinuta de drum mi se pare inferioara sau ma rog, mai "sportiva" decat cel din "THE TRANSPORTER", de exemplu, am condus 4 generatii de A8, unul cumparat de nou in familie in 2016 si este misto, nimic de zis, dar sub Porsche, chiar si Panamera este mai "luxos" la interior, dar mai "dur", mai sportiv chiar si varianta V6 TDI la fel ca cea de pe A8! 😁   Sa revenim la SUV: am condus si Q7 (2 generatii) si Q8, Q7 e mai spatios ca un Cayenne/Q8 dar materialele folosite in Porsche sunt superioare! ❤️   Cand vine vorba de SUV, peste Cayenne as pune Bentayga, n-am condus dar am stat in stanga (masina unui client, volanul era pe dreapta UK, exterior visiniu cu interiorul portocaliu, la fel ca cel din link-ul pe care l-am atasat) aceasi masina tehnic, dar calitatea interiorului este superioara, tinuta de drum este de asemenea superioara cand vine vorba de confort cel putin,  este adevarat ca la alt pret. Vorba aia, vrei ceva peste, trebuie sa scoti bani din buzunar. Iti recomand totusi sa le conduci ca sa poti sa iti faci o parere.   Pentru mine principalele "atuuri" au fost confortul si calitatea interiorului cand am ales masina, am vrut sa iau un A8 initial, stiam la ce sa ma astept (conducand de multe ori masina nasului meu) insa REPET, tinuta de drum mi s-a parut mai "dura",  datorita sasiului din aluminiu (comparativ cu cel de otel al Phaetonului) ca sa nu zic, "inferioara".  Fiecare cu "pasarica" lui, trebuie conduse si "ATINSE" toate ca sa stii exact ce ofera, mie mi-a placut sa ating bordul, scaunele, fetele de usi, tetierele, volanul, am pus mana peste tot! Am "pipait" masinile, "obsedatu'" dreq ar zice unii!  🤪.     "Lumea" iti recomanda sa dai peste 100k pe un X5 nou "combinat" cu electric, am avut si X5 cumparat nou 0 KM e70, am condus si F15 si G05 si din nou, nu vorbim de performante, ci doar de calitatea fabricatiei, rafinamentul motoarelor si nivelul de calitate al interioarelor, mi s-au parut sub ce ofera modelele noi. (ultimele 2 generatii).   Eu as da in schimb 80k pe un Bentayga W12, chiar si V8...vorba aia..."face pipi" pe orice SUV, cel putin cand vine vorba de interior, confort si motor, bine...sub Cullinan (care costa juma de milion)....dar nah, asta sunt eu! As cauta generatii mai vechi cu km putini si intretinute.   Da, cand banii nu conteaza, iei orice iti place 0 km dar ma gandesc ca nu este cazul!    Repet, am avut si "virgine", insa n-as zice NU la un SH high end in 2025, vorba lu' Cristian Tzantzareanu cand a fost intrebat de o reporterita daca nu ii este frica de excesul de petreceri cu lautari, mancare din belsug, sare/zahar, alcool, mancare si femei, omu' a spus asa:   "Domnisoara...o viata avem si o gaura-n fund!" :    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=442537556&dam=false&isSearchRequest=true&ms=3100%3B16%3B%3B&od=up&ref=srp&refId=fef24ecf-03b4-7407-931e-ef97a7416e52&s=Car&sb=p&searchId=fef24ecf-03b4-7407-931e-ef97a7416e52&vc=Car   Nu ma lua in seama, vorba aia: "Nu fa ca popa, fa ce zice popa!" 
    • EEXCALADE
      https://carnewschina.com/2025/12/10/volkswagen-and-xpengs-first-joint-vehicle-id-unyx-07-nears-production-after-just-18-month-chinese-led-development/
    • FeriM
      Pai regenerarea s-a facut sau nu, nu se poate si una si alta. Indiferent ca s-a facut regenerare din tester (manuala), sau regenerare normala (activa sau pasiva), tot regenerare e. Cu testerul se poate vedea valoarea pentru IDE00430-ENG102682 Particle filter: field regeneration request status.. Daca are valoarea 0, atunci regenerarea e incheiata (sau nu e nevoie inca sa se faca), iar daca are alta valoare atunci sistemul cere o regenerare care inca nu s-a facut. Daca e nevoie de o regenerare, in timp masina va incerca sa o faca in mod repetat, iar daca din cateva incercari nu reuseste, intai se aprinde martorul de dpf in bord, ceea ce in mod normal indica utilizatorului sa scoata masina la drum intins. Daca tot nu reuseste sa faca regenerarea nici dupa aceea, se aprind si alti martori. Deci martorii din bord spun ce trebuie facut. Daca martorul dpf e aprins, nu sunt indicate drumurile scurte, ci din acelea care conduc la regenerare. Cat de mare ar fi problema in cazul asta nu stiu. In mod normal in 20 de km nu se intampla o tragedie, dar bine nu-i face, se mai aduna funingine in el. Realitatea e ca nimeni nu poate spune de fapt care e starea dpf-ului, daca e critica sau nu.
    • cristi511
      In alta ordine de idei, daca q8 phev se incadreaza si doar prin faptul ca dai porschele la buyback, nu ezita.
    • Cristi_V
      Nu stiu daca a reusit cineva dar nu vad rostul unei asemenea modificari. Cilindrii se uzeaza la fel pentru ca pistoanele se misca in continuare insa fara combustie. Doar supapele si injectia sunt oprite pe doi cilindri. Toata treaba asta ajuta in primul rand la reducerea consumului cu vreo 20% si deci ajuta si la reducerea emisiilor. E interesant cum inginerii inventeaza si duc lumea inainte iar altii resping aceste tehnici noi fara ca macar sa studieze chestiunea.
    • tudy_cnu
      Depinde ce filtre ai cine cauta activ o masina cu caracteristicile astea, o gaseste si pe pagina 4-5. Cel puțin asa sunt eu..
    • davidut5
      Încă un update.  Au trimis mecatronicul, au zis ca nu a avut nimic dar au schimbat totuși motorașul pompei. Eu l-am trimis cu ulei, tot asa a venit și l-am montat direct pe mașina. A făcut presiune, totul ok, mașina merge dar schimba puțin aiurea.  Au zis sa fac adaptare pe canalul 60-61, am dat la 060 si după câteva secunde ia eroare și licare în bord. Am verificat erorile și sunt 3, doua din ele erau și înainte. După 1-2 zile merge rău, pleacă cu 2 de pe loc și lipsesc vitezele impare. După repornire merge ok o perioada. Cei ce au reparat au zis sa trimit erorile de acum. Cele 3 de la adaptare au zis ca sunt de la ambreiaje uzate, și sa o las fără adaptare. Va țin la curent ce se mai întâmplă.  
    • AndreiC03
      Inca o intrebare, functia ACT de dezactivare cilindri a reusit cineva sa o dezactiveze? Ma gandesc ca in timp apare uzura neuniforma pe cilindri
    • iceman_30
      Pe care chiar cunosc, îi rog frumos sa îmi spună dacă chiar s-a realizat și fizic, la propriu, regenerarea forțată a dpf daca senzorul de temperatura intrare în dpf nu a indicat temperatura mai mare de 348 grade sau in realitate regenerarea nu s-a realizat decât pe programul testerului? In situația în care cu adevărat nu s-a realizat regenerarea fizica a dpf ci doar la nivel de soft al ECU, este o problema daca până ajung la service, voi mai circula maxim 20 km in total, in decurs de 3 săptămâni(de sărbătorile de iarnă cei mai mulți nu lucrează), din păcate, pe distante foarte scurte, de 1,1-1,5 km tur, la magazinele alimentare? Mulțumesc frumos.
    • iceman_30
      Din ce știu eu, testerul vede doar ce raportează senzorii și ECU, nu mecanica în sine. Unele probleme mecanice apar indirect în valori, altele nu lasă nicio urmă în diagnoză. De aceea nu pot exclude complet nici partea mecanică, nici partea electronică doar pe baza erorilor.  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!