Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,2k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 276,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   42 Membri, 0 Anonimi, 446 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • nacrabu
    • MP79
    • adrian001
    • ceggy
    • cipitz
    • cristi511
    • CristiALF
    • jamal_bao
    • andrei2186
    • DaNNinho
    • ford sierra tdi
    • vwblabla
    • Renny
    • andrusel
    • Al Bundy
    • Retzius
    • adrian_mm89
    • yamahutz
    • noni007
    • ovidius
    • UNHleaSHD
    • bfv.bratu
    • dragos124
    • zidanne
    • NumB
    • SkOmk4
    • Bebeee
    • Florin Quassi
    • ppp3
    • io-6r
    • Jeffy86able
    • nervoss
    • AnNemic
    • parcalabuv
    • snack
    • mad_kat
    • @Bucluc
    • iplesanu
    • IulianGheorghe
    • Andrei_72
    • alexene
    • doobrealex
  • Images

  • Posts

    • Al Bundy
      De vreo cateza zile, la trecerea peste denivelari, la viraje, la balans stanga dreapta se auzeau zgomote din partea stanga fata a masinii, cel mai clar se auzeau la plecarea de pe loc si viraj stanga. Programare la Avia, si s-a constatat ca zgomotul provine de la bieletele de la bara stabilizatoare, nu ca au jos ci de la faptul ca sunt gripate, articulatia nu se invarte lin ci sacadat si acele trosnituri se propagau si se amplificau prin bara stabilizatoare.   Se schimba in garantie ambele.
    • Doomy
      @Doc Morelli  si inca nu am ajuns cu posturile la zi , sa vezi dragostea asta cum e ....cateodata iti vine sa o dai in pom ia alte dati nu iti vine sa te mai dai jos din ea......      @tavitara am stabilit in alte posturi ca nu e facut pentru asa ceva Tiguanul , aici e vorba de pasiune .  Nu contest,e vorba si de utilizare care nu este in parametrii producatorului .....dar ce mai vrei mai mult de la cauciuc care are peste 12 ani vechime?  Dupa spusele mecanicului " Mai mergeau cel putin 50k"  , daca era dupa el , schimba punctual o bucsa , un tampon si un cap de bara. Amortizoarele daca nu erau curse de tot ....erau inca bune dupa el.  Bineinteles ca am primit discursul moral " Altii vin cu ele fier pe fier....." Nu e ca si cum schimbi toate bucsele an de an , faptul ca le-am facut pe toate am salvat multe drumuri la mecanic pentru diagnosticare diferite zgomote viitoare care urmau sa vina rand pe rand.  Asa am rezolvat totul intr-o singura vizita fara alte batai de cap. Nu e cazul aici , toate pasiunile costa bani altele costa si sanatatea.   Tot e mai bine asa decat pariuri, fumat , alcool, nopti pierdute ......etc.  Macar pasiunea mea este sa o tin dpdv tehnic impecabil.    Am vazut diferite masini la un show auto din Politehnica , diferite masini tunate, frumoase ....eye candy cum se zice..... dar cand a fost vorba sa o porneasca pe una din ele, nu a vrut din prima.....e vorba doar de prioritati si de pasiuni.      @grp   Daca ai idee cat de simplu e raspunsul aici......  Pentru fiecare hobby al meu,ii finantez si ei un hobby si uite asa e fericita si ea.  Daca privesti situatia ca si cum ai avea gemeni .....totul este bine. Gandeste la dublu si nu ai cum sa dai gres     
    • @Bucluc
      Salutare tuturor !  Vreau sa achizitionez un LEON 2015 si are ca si cod de motor CZC. Parerile sunt impartite la capitolul distributie.  Va rog este pe LANT sau CUREA?>
    • Bebeee
      Foarte bune sfaturile, dar va rog sa nu transformati acest topic intr-un versus.    
    • Cristi S.
      Nu e normal. Dar mai exact care sunt simptomele? Poate e totusi nu te-ai obisnuit cu cutia. Adica s-a schimbat comportamentul in ultima vreme, sau asa ti se pare de cand ai luat-o? Face si in modul manual sau sport?
    • vizitator
      @Gabriel*77:  Eu nu as face pasul ca sa schimb o Octavie cu alta Octavie, chit ca cea noua vine cu cutie automata. Cutia DQ200 de pe motoarele 1.5 TSI nu este cea mai potrivita pentru traficul in oras, poate ceda la frecarea in oras si cuplul maxim la care rezista este de 250 Nm (adica exact cat are motorul tau). Daca as fi in locul tau, m-as uita la Audi A4 TFSI 150 CP cu cutie automata. Este alta cutie automata, mai buna decat DQ200, si mult mai confortabil si placut la condus decat Octavia 4. Un A4 in varianta Base cu dotari decente ajunge la 39000 euro, dar reducerile sunt mari acum . Eu am obtinut preturi de 33 000 euro la negocieri ptr aceata masina, parerea mea e ca merita.  Daca vrei neaparat sa ramai la Skoda Octavia si nu te intereseaza alta marca, atunci mai bine o tii pe cea de acum, parerea mea este ca nu merita sa dai banii in plus.
    • Cristi S.
      Cam eronat ce a scris colegul de mai sus. (poate e pt masini mai vechi sau alte modele - sau service de cartier) Conform service VW, uleiul se schimba la 30.000 km sau 2 ani (daca e longlife si ai interval de service variabil) sau 15.000 km sau 1 an (pt intreval fix). Distributia la 210.000 km. Acum daca sunt unii mai catolici decat papa sau nu au ce face cu banii, pot schimba si mai des.  La cati km ai la masina daca nu a fost schimbata distributia ar fi recomandat sa o faci cat mai curand. La fel si revizia uzuala (mai ales ca e o masina SH si nu ai garantie 100% la ce s-a schimbat). 
    • DonDonel
      Asa e suspensia reglabila, de ce o lasi, de aia devine mai moale. Am avut un prieten cu logan, si il ridicase la inaltimea standard din reglabila, zici ca nu avea amortizoare 🤣 Daca masina sta bine pe drum, lasa-o asa!
    • AnNemic
      Salut, am cautat, dar nu apare nici la cele ce ar suporta, nici la celelalte, in schimb e un post la un moment dat de la alt coleg ce zice ca el a reusit sa activeze pe acelasi part number.
    • AnNemic
      Open Rear Parking Brake - Done  Asteptat 30s -> Motor Oprit  Pornit Motor Close Rear Parking Brake - Done Function Test  - Done       Longitudinal Acceleration Sensor (G251) Prerequisites: System voltage at least 12.0 V.   [Select] [03 - Brake Electronics] [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Check field 4, the value has to be between -1.5 and +1.5 m/s².  - Done [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]    [53 - Parking Brake] [Basic Settings - 04] Group 020 [Go!] Activate the Basic Setting.  [ON/OFF/Next]  -> Apare ON , am asteptat 1 minut insa nu se schimba nimic in casute (prima are 0.0 parca, celelalte 3 au N/A) . Ce fac gresit? The status of the Longitudinal Acceleration Sensor (G251) is now being displayed. [Done, Go Back] To make sure the basic setting was successful, check the sensor again. [Close Controller, Go Back - 06] [03 - Brake Electronics] [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Check field 4, the value has to be between -2.5 and +2.5 m/s². [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06]
    • kadettro
    • io-6r
      Masina consuma ulei cam 2-3 litri la 10.000 km,de cind am luat-o (cel mai putin a consumat uleiul VW 2 litri) si am 150.000 km facuti de mine,in total are 290.000 km. Am facut test compresie si am 16.5-17.5-16.5 bar,in carte spune 10-15 bar.Posibil manometru decalibrat,dar oricum pare buna si daca este 1-2 bar mai putin.Masina are GPL,nu stiu daca conteaza. In situatia mea cam ce trebuie facut?Ma gindeam la o revizie totala chiulasa semeringuri supape plus verificat ghiduri.La partea cu pistoane segmenti din ce am citit si ce scrie in cartea tehnica nu se poate umbla.
    • dnk212
      Mă poți îndruma către un clip sau tutorial ? Că nu găsesc nimic de genul.
    • lupo_bv
      Presupun că motorul cam consumă ulei (probleme segmenţi, simeringuri supape, etc), cred că şi de asta ai postat în topicul ăsta. În frînă de motor nu se injectează combustibil, deci nu există ardere în pistoane şi se acumulează uleiul care va fi ars la accelerare. La mers constant uleiul se arde treptat şi nu se vede.
    • lupo_bv
      Curios că ai luat cutie GQM de pe Touran pentru că nu s-au pus pe această maşină cutii GQM. Codul ăsta de cutie s-a pus doar pe Golf şi Golf Plus (conform Elsa). Pe Touran s-a pus GQN Pe Golf cu motor BKC s-au pus următoarele cutii cu 6 trepte: FNG, GQM, HGG, JCL, (cutii tip 02SC),   pe Golf cu motor BLS şi BXE cutiile KVW,  JWN, JYJ, (cutii tip 02SC),  şi cu 5 trepte     FNE, FWZ, GQQ, GYQ, Cutiile menţionate mai sus în 6 trepte s-au pus doar pe Golf sau Golf Plus, cele în 5 trepte s-au mai pus şi pe altele
    • albz07
      Buna seara, imi puteti spune, va rog, de ce am diferenta asta asa mare intre cele doua valori de soot mass? este normal?   Multumesc,
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!