Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,7k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 276,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Adi_vw
      Dupa mine cea mai mare diferenta e trecerea la ciclul Buddack pentru EVO2 pentru toate versiunile de 1.5tsi, deci au turbina cu geometrie variabila.
    • vizitator
      Dupa parerea utilizatorilor s-a schimbat ceva in bine la dinamica EVO2 fata de EVO?
    • Andi414
      Exact ca si in poza ce am pus-o. 3 compenseaza cel mai mult, 1 si 4 mai putin, dar toate compenseaza. Sincer nu stiu cum ii iau compresia ca am tot insistat la bujia de la 2 dar n-o ia. Am desfacut ceva pana acuma si is 90% sigur ca daca fortez mai tare o rup. 
    • andrei_221
      in afara de acel grafic, care e problema reala pe care o resimti tu? 
    • EEXCALADE
      Test de compresie. Cum sunt compensatiile la restul injectoarelor.
    • Andi414
      Am pus injectorul 2 nou cod cu Q si face exact le fel (nu SH, nu reconditionat, nu nou cu piesa la schimb). +3 in sarcina. Saiba de foc noua, oring nou, oring retur nou, surub nou, garnitura din capac noua si garnitura surub din capac noua toate OEM. Scaunul curatat luna, strans la 8Nm + 180 grade. Injectorul scris in ECU, facuta aerisire calumea cu VCDS inainte, a pornit aproape la sfert din prima. Am mers deja vreo 200km si si-a facut si o regenerare in speranta ca se "invata", dar exact la fel face. Masina merge perfect dupa cum am zis, niciun simptom, fara rapaieli / cloncaneli la injectie si fara fum. Vreo idee care ar putea fi problema ? Mi-e greu sa cred ca am o problema pe cilindru gen o supapa care nu etanseaza bine sau ceva si motorul sa mearga perfect rotund.       Am incercat sa scot bujiile ca sa iau o compresie insa fara succes. Am pus wd40 la ele zilnic cu vre 3 zile inainte, am incalzit masina cum trebuie, dar in afara de nr. 1 n-am putut sa desfac niciuna. Nu am vrut sa fortez ca e clar ce se intampla daca le rup. Sunt si ele originale ca de, daca merge dc sa le schimbi.       Am bagat o camera endoscopica inainte sa pun injectorul si cilindru arata ok, uscat, fara urme de apa / rugina, fara zgarieturi sau efect de oglinda. Pe honuire inca pare ok. Oricum masina nu consuma gram de ulei sau lichid de racire, deci cred ca singura varianta ar fi vreo supapa ?      
    • andrei_221
      este  EVO si EVO 2   EVO 2 are cateva mici imbunatatiri, nici macar modificari nu poti sa le numesti : un catalizator cu OPF imbunatatit, modificarea softului ACT, ca sa fie mai lina dezactivarea/ activarea cilindrilor , turbina cu geometrie variabila imbunatatita
    • zidanne
      @akon in '21 montau EA211 evo1.  Pe Golf 8 '24 e EA211 evo2.  
    • akon
      Are cineva informatii daca motorul de pe Caddy 2021 de 85kw este acelasi cu cel de 85kw montat pe Golf 8 '24 ? Ce diferente constructive sunt intre acestea si cele de 130,150cp ?
    • F l o r i n
      Este cum v-a explicat și bundy.  Accesezi cu Vcds ul sau Odis, modul 08 AutoHvac....și verfici ce parametrii ai, în blocurile de masura.
    • Al Bundy
      Repet : mașina are climatic. Care poate fi diagnosticat. Dacă avea ac simplu, ca la g4 nu putea fi accesat. 
    • alex_87
      Nu e decat AC simplu!
    • AlexCosmin
      Compresorul meu arata exact că în pozele pe care le-am pus,același model 
    • 42miticutza
      Daca pozele de mai sus sunt luate de pe net, nu este exact modelul pentru Passat.
    • Laurentiu_LWR
      Salutare...din experienta iti spun ca turbinele nu crapa degeaba... Daca in momentul in care ti-a crapat turbina doar ai inlocuit-o fara sa faci si alte interventii ai eliminat efectul si nu cauza.... Acesta este motivul pentru care urmeaza sa o schimbi si pe actuala... Ai facut ceva teste, log in mers sa vezi cum se prezinta masina? Spun asta pentru ca este posibil ca turbina sa mearga in overboost si de aici senzatia ca trage de rupe... Cat despre puterea maxima...tu trebuie sa iti setezi o valoare...o dorinta...dupa care vezi ce ai nevoie sa ajungi la ea...cam asta este procedura Doar din soft,se poate ajunge pe la 130 cai parca...
    • davidut5
      Pe capacul cu 2 șuruburi de sus, are gaura pe mijloc. Cred ca pe la 30-35bari se declanșează.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!