Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,4k
      postări
    2. 28,8k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11,1k
      postări
    6. 281,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,5k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • andrei_221
      sau la un atelier de electronica , sa il citeasca de pe placa  
    • sdR+
      Ornamentul din partea stanga merita putina atentie, 🤭.Capitonajul din portbagaj imi aduce aminte de golf 4, aveam aceiasi mocheta, la combi este ceva mult mai ok.Oare sa fie in functie de dotari?
    • grp
      După ce am venit de la service, le-am tras un exterior tuturor mașinilor,   azi i-am facut plinul si am constatat ca am 286km parcurși fără erori, în condiții de trafic urban si extraurban, așa că nu am emoții să o predau utilizatorului final! 😁   A propos de emoții, pleacă soția cu ea la supermarket si cand se întoarce imi spune: - S-a aprins un bec la Steve! - Ce bec s-a aprins? Un martor in bord?   - mă gândeam că tocmai cand a venit băiatul meu să o ia, s-a aprins iar martorul de la filtrul de particule... - Da un bec galben in bord? - Ce martorul s-a aprins? Cum arăta? - Păi ți-am spus, un bec galben... Pff Din când în când, calculatorul mașinii nu vede led-urile și mai dă eroare de bec ars, dar după ce respectivul led este aprins, martorul se stinge.   Am luat mașina si am rezolvat ultimele lucruri:   - i-am făcut plinul și apoi am fost la vulcanizare unde s-a făcut echilibrare si presiunea roților, pentru că la venirea am sesizat la viteza mai mare un ușor tremurat   - inspirat de modelul de la Golf, i-am aplicat si la Superb pe preșul din portbagaj câteva benzi de arici   dar după testarea dacă se răstoarnă in curbe, am adăugat câteva benzi și in lateral ca să nu plece (datorită formei cilindrice nu are o stabilitate bună)     De aici, doar motorină și drumuri bune sper să aibă si sa se bucure și băiatul meu de mașină, fără intrări in service o perioadă, sper eu, cât mai lungă.     Vă urez să aveți parte de un Crăciun fericit și liniștit împreună cu familia și cei dragi!
    • grp
      După cum spunea si @Mualese vedea ca dracu' ancorarea subwooferului, așa că zilele trecute m-am uitat la el si am găsit soluția: am lipit ariciul de preșul de cauciuc din portbagaj, l-am testat si nu se răstoarnă din cauza formei și a greutății si in plus a picioarelor pe care le-am dus până in spătarul banchetei spate.     Le-am mai tras si un spălat, să întâmpinăm ninsoarea cu mașinile curate.   La service nu am mai ajuns cu Golful, întrucât prioritate a avut Skoda. Va rămâne pentru anul viitor verificarea.   Vă urez să aveți parte de un Crăciun fericit și liniștit împreună cu familia și cei dragi!   
    • mad_kat
      De "zgomotul" de V6 nu trebuie sa ne plangem. Nici macar la diesel.
    • NicNic
      Astazi am rezolvat si cu overfenderele. Cel de pe dreapta a fost inlocuit, cu unul after market. Se potriveste foarte bine, este identic cu cel original. L-am si vopsit, cu vopsea spray pe cod de culoare. Cel pe stanga a fost prins cu clipsuri noi, acum e fixat.   Abia astept sa merg la munte cu Toro... 🤩
    • DragosR
      Cu el montat pe masina, mergi intr-o reprezentanta.
    • andrei_221
      timp mort, nu se deconteaza ( de bun simt)   Cat timp se instaleaza de pe.stick, se presupune ca nu trebuie sa stai langa masina.   Pe garantie nu se accepta decat cat e trecut in TPI|, dar in afara garantiei multi dealeri factureaza cat vor ei...
    • dercos
      Apare un soc ceva mai evident la cuplarea alimentarii, mai ales cand motorul este rece. Asa e la manuala, nu stiu daca automata reactioneaza similar, eventual pusa in mod manual.
    • Al Bundy
      nu inteleg de ce doar 2 ore de manopera. Doar update-ul de pe stick a durat 40 minute. Si prima sesiune de update a durat 1.5 ore, am stat langa ei.
    • BadGrandpa
      Soot mass este o valoare empirica estimata/aproximata de masina in baza a diferiti factori carburant consumat, km parcursi etc. idem pentru ash. Masina nu are posibilitatea de a masura fizic acest parametru nu exista hardware pentru asa ceva. Presiunea diferentiala este singurul lucru care este masurat real, @FeriM verifica la o masina identica valorile pentru presiunea diferentiala, in general dupa o regenerare la 3000 rpm un filtru ok are 40-60 mbar, la tine este 15 mbar care este valoare de relanti pt un filtru partial incarcat
    • halamadrid
      Pai in frana de motor e taiata alimentarea, ce legatura are cu ACT-ul, care lasa  totusi 2  cilindri alimentati?
    • andrei_221
      iti spun eu .... 215 UT ( 20 + 195)  - adica 2 ore de manopera... . iti dai seama ca dealerul il poate face fara probleme, ca gest comercial, mai ales ca esti client fidel Doar scrie softul pe uns tick USB si il baga in masina...  Nu e ca si cum demonteaza ceva sau inlocuiesc piese .   Dar le e frica sa nu se blocheze anumite calculatoare la update, de asta sunt reticenti      
    • dercos
      Mergi in frana de motor (la vale) si accelereaza brusc.
    • George george 123
      Legat de tranzitia ACT la mine nu se simte deloc, intr adevar am cutie automata dar nu simti absolut nimic. Passat 2021
    • Xman_ghio
      Diferenta mare dintre SMM si SMC (la tine ai -1.33 Vs 14.32) arata de obicei un filtru cam colmatat. Desi la 63g ar trebui sa fie ok. Oricum astea sunt valori calculate de calculator asa ca nu este 100% ca si fizic este la fel.   Daca km sunt reali, atunci oricum drumurile scurte in oras o sa duca la moartea prematura a DPF. Ar trebui sa mergi la un mecanic competent care sa investigheze.
    • Adria_n
      Update...            Masina se mai simte "neglijata", drept urmare :                      Am lasat-o parcata vreo 4 zile, intrucat patania s-a petrecut pe 28 noiembrie si pana pe 2 decembrie n-am putut sa o duc in service.            Dupa ce am fost asigurat ca ajung cu ea pe roti, am oprit consumatorii pe drum (clima, radio, etc).           Cum era de asteptat, la "consult" nu a mai facut (incarca normal), dar . A fost demontat alternatorul, schimbat prin el (era de asteptat sa ma lase in drum). Acum e totul ok.                    Momentan : roti de iarna, depasit 225km, motorina premium si talpa.....               Mie imi plac mai mult astea, dar tine de gusturile fiecaruia 🙃.      
    • FeriM
      Continuarea studiului de caz arata ca in ziua urmatoare, pe final, a fost ceruta o regenerare (nu mi-am dat seama daca a ajuns valoarea funinginii la 24 sau a fost ceruta datorita regenerarii incomplete de dinainte) care a mers deci putin timp (se vede ca soot mass a scazut putin). Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF avea valoarea 10, si peste inca o zi s-a reluat regenerarea. Cu mare noroc (putin mers, opriri lungi si dese) s-a si finalizat complet se pare.  Masuratorile aici. 5. La 328 km dupa regenerarea initiala, presiune diferentiala 5.89 hPa la 982 RPM si 18.24 hPa la 2544 RPM, soot mass calculated 14.32 g, soot mass measured -1.33 g, regeneration request status=10 6. Imediat (la 1km) dupa o noua regenerare completa, presiune diferentiala 4.15 hPa la 780 RPM si 15.51 hPa la 2465 RPM, soot mass calculated 9.06 g, soot mass measured -2.04, regeneration request status=0 [1.6TDI CAYC, 206500km, oil ash volume 63g, fara erori, mers in oras]   Deci ce se intampla dupa o regenerare incompleta? Am observat doua posibilitati. Daca Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF are valoarea 0, probabil nu se va declansa o noua regenerare imediat (posibil sa astepte sa creasca din nou nivelul de soot, sau altceva). Daca Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF are valoarea 10, regenerarea va porni (sau continua de fapt) la urmatoarea pornire a masinii, cam dupa 1-3 minute de mers. Kilometrii si timpul de la ultima regenerare se reseteaza doar la incheierea unei regenerari complete. Pot exista regenerari incomplete intre timp care scad nivelul de soot si astfel cresc valoarea kilometrilor de la ultima regenerare. Dovada e scaderea presiunii diferentiale si a valorilor de soot. Plus semnele vizibile... creste turatia, sau masina scutura la rece la postinjectie, scoate si un fel de fum alb in acele cateva minute la mine.    Cand se aprinde martorul de DPF ca urmare a regenerarilor nereusite sau incomplete... greu de stabilit cu exactitate, dat fiind ca si acestea sunt dificil de urmarit. Lucru curios, in timp, mi s-a intamplat de doua ori sa se aprinda pentru cateva secunde, respectiv zeci de secunde martorul DPF si sa se stinga fara sa fac nimic special (mers incet in oras), dar s-a intamplat si sa se stinga numai dupa ce am mers vreo 15 minute in afara orasului, cum cere manualul.    Nu stiu daca valorile masurate de mine sunt reprezentative. Presiunea diferentiala si implicit funinginea masurata au valori cam mici. Posibil sa indice o problema. Funinginea calculata pare sa aiba valori mai realiste.     
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!