Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,4k
      postări
    6. 278,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   30 Membri, 2 Anonimi, 738 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • cristi_eftimie
    • EEXCALADE
    • corad0
    • Andrei_72
    • Jaw
    • adriantudor78
    • zoran08
    • grp
    • pronet
    • VionutV
    • Bebeee
    • cosminiulian99
    • passat19tdi
    • george29
    • tabletaroc
    • davidut5
    • d@r3l
    • Cristi_V
    • Sebytza2000
    • vwmkv
    • albert
    • 12CZR
    • acidone77
    • Nenciu Victor
    • sorinacho224
    • mihaita27
    • adidas00
    • cristi511
    • DragusPatrick
    • Luciosu
  • Images

  • Posts

    • grp
      În primul rând, e nașpa că ai pățit-o când voiai să pleci în concediu, dar e bine decât dacă erai în Grecia în concediu!   În al doilea rând, te înțeleg perfect, pentru că se pare că ești la fel de ”nebun”, dar și răbdător, ca mine, preferând să continue cheltuiala, timpul pierdut și nervii făcuți, cu speranța că în final se va rezolva totul și te vei bucura de mașinuță așa cum vrei. Și eu am tot sperat înlocuind 3 perechi de faruri xenon, 2 perechi de controlere afs de pe far, 4 calculatoare AFS, nspe pagini citite și codări încercate, ca după 5 ani și 8 luni să descoperim că firul 2 e inversat cu firul 4 în cablajul de la senzorul de autoleveling ... sau schimbi ambreiajul si nu mai afișează camera și senzorii pe display și nu mai ai nici conexiune bluetooth !?   În al treilea rând, te înțeleg cu cheltuiala (nu știu dacă și ție soția îți spune ”iar bagi bani în mașină?” - am 6.100 de lei băgați în Golfuleț, în condițiile în care piesele respective ar fi trebuit să fie ok, fiind schimbate sau curățate).   În al patrulea rând, bine că n-ai trei de îngrijit, ca mine, pentru că și posibilitatea apariției ”ghinionului”  era mai mare!   În al cincilea și ultimul rând, bine că ești sănătos și tu și familia. Bani mai facem, fiarele le îndreptăm, piesele le schimbăm. Când o să dăm ”cu subsemnatul” acolo sus, unde sper să ajungem, nu o să ne pară rău că nu am făcut sau încercat și asta,important în viață este să nu te dai bătut!   Îți urez să fi spart ghinioanele și să te bucuri de mulți km fără încidente!
    • Robertvictorthree
      -o sa verific.Filtrul nu are 5k km, clapeta din ce am verificat in egr, sta cum trebuie, intercoolerul nu l am verificat, urmeaza - dar cum ai zis si tu, dac ar obstructiona, de ce ar mai face spike ul -cred ca o sa separ turbo de galerie.Se va vedea in BS011 sau voi fi nevoit sa fac log in mers? -m am gandit in felul urmator:cand face spike ul e la inceput de acumulare gaze si face fata evacuarea, dar de la 2500rpm pana la 4000, cred ca e acumulare prea mare de gaze si nu le poate elimina cum trebuie Am mai sesizat ca daca iau piciorul din gaz cand are lag ul asta de putere si il bag din nou, pare sa mai faca un spike.  
    • lupo_bv
      Filtru de aer înfundat, clapeta de pe admisie care nu se deschide complet, intercooler înfundat In afara de a merge cu evacuarea depărtată de turbina s-ar mai putea monta un senzor de presiune între turbina și catalizator, dar cred că este complicat sau măsurata temperatura pe evacuare și comparată cu altă mașină similară, asta ar fi mai usor cu un termometru in infraroșu care să poată măsură temperaturi înalte.   Totuși înainte de a lua în calcul evacuarea înfundată mă întreb cum de reușește să facă spike-ul ăla de presiune la început, atunci nu este înfundată evacuarea?  
    • DonDonel
      Am un Blaupunkt activ tot de 8inch, si ala are 2 bare, sa vad daca pot sa le pun, daca nu, o sa caut o varianta pe inox
    • Bebeee
      Revin cu linkul pus si mai sus, unde aveti cerintele legale pentru fiecare tara in parte. https://www.uniroyal-tyres.com/car/service-knowledge/winter-tyres-mandatory/   In Romania e suficient M+S, dar de exemplu in Germania si alte tari e obligatiu si 3PMSF, lucru ce trebuie avut in vedere pentru cine mai circula prin strainatate.
    • BeciAcustic
      Pai ma duc in vacanta cu juniorul la zapada si cu siguranta o sa merg pe zapada. Vedem acolo cum se misca dar nu ma astept sa am mari probleme, sa nu pot urca pe undeva. Vom vedea extremele de iarna si extremele de vara...
    • halamadrid
      Pentru zona ta,  sunt o varianta buna.  Eu  raman la Alpin. Sunt curios ce impresie o sa iti lase dupa ce ajungi pe undeva la munte.
    • BeciAcustic
      Gata, le-am montat pe masina si ma bucur ca am scapat de acest stres sa ma plimb cu jantele ba de vara ba de iarna si sa stau cu orele la coada atat primavara cat si toamna. Pe langa asta si pretul, 250 lei am dat pe dejantat si repus noile anvelope pe aceste jante.    Azi de dimineata am iesit sa le testez pe ploaie si 4°C, foarte multumit, agata bine, pe viraje mai stranse bruscata putin nu intra esp sau abs/asr la franari/plecari bruste. Urmeaza sa vedem cum se comporta pe viitor.
    • cristy2me
      Passat B7, 2012, 2.0 TDI, CFGB, 170 cp.
    • Baxxon
      Da , iin judetul Cluj , in M-tii Apuseni ( unde am eu domiciliul ) e zapada serioasa  It pot pune o poza de pe camere. In oras , in Cluj Napoca e doar mazga de la ploaie . Fulgul are valoare zero , in Ro , asa cum s-a scris mai sus ,  anvelopele cu marcajul M si S sunt legale iarna , punct
    • haro
      Mai frumos pe Valea Prahovei, nu mai mergeti la franceji
    • halamadrid
      @corad0Pai nu  e Phaeton-ul  yacht de uscat, ce-ti mai trebuie altceva? Vrei ceva mai mare, mai bagi o tura cu feribotul si te-ai scos.😀   Faine "coloratele" de pe pista din Las Vegas.  
    • acidone77
      Bugetul meu imi permite doar sa ma uit la yachturi, in port, spargand seminte.
    • vizitator
      Ca sa depasim subiectul si sa nu ne mai atacam unii pe altii inutil, eu zic asa: -Legal este suficient marcajul M+S -Pentru siguranta pe zapada se recomanda marcajele: M+S plus fulg de nea (semn ca anvelopele au fost testate pentru zapada).  Si cu asta am terminat discutia despre marcaje. 
    • Doc Morelli
      @Adi_vw vaporware, AI generated. not gonna happen.
    • Luciosu
      Nu exista soft close pe Skoda. Soft close se refera la altceva, in speta la inchiderea usilor automat
    • corad0
      @tavitara Noi ne incadram intre astia cu masini "foarte second hand", "pulimea", ca sa-l citez din nou pe @akon.
    • skodamen
      Eu zic sa trecem de baza legala, ca le cumparam pentru noi, nu pentru RAR. cei care au facut legea, cred ca nu stiau in 2011 despre ce si cum se manaca M+S. Am anvelopr de iarna de cand au aparut, si chiar si allseasons, si au avut si fulgul pe ele   Cine va avea M+S pe ele fara fulg, nu prea il vad bine la ninsoare   https://blog.anveloshop.ro/anvelopele-marcate-ms-sunt-anvelope-de-iarna/    
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!