Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,6k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   31 Membri, 2 Anonimi, 415 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • EmilianMBP
    • SkOmk4
    • pronet
    • orca
    • EmilianPop
    • dercos
    • Luciosu
    • MirceaDO
    • dkmg33
    • adrian_mm89
    • EEXCALADE
    • xCr
    • adrian001
    • mirceateodor
    • nicusan
    • Xman_ghio
    • nervoss
    • abitul
    • vvede
    • AdiG01
    • sorinaciu
    • tzuicomicina
    • tetea
    • xfera
    • Cornel3
    • passat19tdi
    • Eugen Stanculescu
    • bogdan2
    • Jeffy86able
    • gyo80ag
    • Hayate
  • Images

  • Posts

    • aditzu'
      Am gasit pe facebook un domn pe nume Adrian Gidali profil aici:  https://www.facebook.com/profile.php?id=100088541542840  Este senior Technical Trainer si e genial la modul ca explica foarte,foarte bine! Las seria lui cu explicatii referitoare la punerea uleiului in 2T in motoarele diesel aici: 1. https://www.facebook.com/100088541542840/videos/1205879580757299/ 2. https://www.facebook.com/100088541542840/videos/675018232100702/ 3. https://www.facebook.com/100088541542840/videos/3958172451063865    
    • Al Bundy
      861877399 10 lei
    • AdiG01
      Salutare! M-am tot uitat pe YouTube după review-uri de PHEV, foarte puține, toată lumea laudă dieselul. Am avut prea multe dieseluri, mi-a ajuns - DPF, adblue, EGR - prea multe posibile probleme pentru exploatarea în oraș.  Am luat și eu un kodiaq plugin de pe licitații și eram curios sa vad cum se comportă, un consum real cu și fără încărcare. Și tu tot la bloc stau, sper sa pot trage o priză de încărcare in parcarea subterană într-o zi, momentan aștept mașina sa fie livrată - probabil în 2 săptămâni. Cu anvelopele de vară+ temperaturi mai mari afara a crescut range-ul pe electric? Se simte trecerea de la electric la termic, mers in stil full-hibrid? Pe autostrada ce consum ai? In rest f utile informațiile. Eu schimb un X3 2019 benzina cu kodiaq-ul asta, sper să nu regret.
    • laurstef
      Nu te contrazic! Dar, cu siguranță, zilele trecute îl aveam.  Tocmai de aceea bănuiala mea e înclinată spre kinderi care fie au tras de el și l-au scos, fie pur și simplu l-au împins în interior. Ideea e că față de dopul încercuit, care are o suprafață mai mare de contact cu caroseria, dopul lipsă e mai mic...cumva ca un bumb puțin ieșit în exterior.   
    • marius1982.11
      Fie comanzi unul nou la orice magazin mai rasarit de piese auto, fie rogi pe un baiat de la dezmembrari sa fie amabil sa iti dea acel dop. Cel putin la golf 4 pe acolo se acceseaza surubul care blocheaza butucul cheii. Posibil sa se fi umblat pe acolo, mai greu sa iasa la spalatorie.
    • sandumbogdan
      Buna ziua. Am jantele din poza de mai jos, pe exterior arata impecabil insa pe interior se vad unele zone unde au putina coroziune, parca ar fi ruginite. Se poate face ceva la ele inafara de sablare si revopsire? Sau sa le las asa?
    • laurstef
      Bună ziua! Un sfat sau o mână de ajutor, vă rog frumos. Am constatat recent că unul dintre dopurile de cauciuc de pe ușa pasagerului (în față) lipsește cu desăvârșire. Fie vreun băiat mai silitor de la vreo spălătorie, fie, mai degrabă, vreunul dintre kinderii mei. Vă rog să mă ajutați să îl pun la loc.  Adică, mai precis, poate găsesc printre voi vreun donator sau mă îndrumați la vreun magazin de unde pot găsi așa ceva. Din păcate nu știu diametru găurii și nici codul respectivului dop. Vă las mai jos două poze exemplificative, cu precizarea că în respectiva gaură se potrivește și celălalt dop de cauiuc pe care l-am încercuit în cea de-a doua imagine.  
    • vizitator
      Ptr un Golf variant as recomanda totusi motorul 1.5 TSI de 150 CP.  Este si mai greu decat varianta hatchback plus ca, avand portbagajul mare, vei fi tentat sa il umpli mereu, si asta necesita un motor mai puternic. Nimeni nu si-ar luat variant ca sa stea cu portbagajul gol. 
    • marius1982.11
      Eu am zis de bobine, nu de bujii.
    • davidut5
      Sharan 2013, dq250cred 320k km in bord. Au apărut o singura data erorile astea 3.  După google cam ar trebui mecatronic, ce ziceți? Mersi.                       Address 02: Auto Trans Labels: 02E-927-770.clb Control Module Part Number: 02E 300 058 K HW: 02E 927 770 AL   Component and/or Version: GSG DSG AG6 512 3502            Software Coding: 0000020             Work Shop Code: WSC 00020 790 00000                       VCID: 2241B74AFDCFF85FAF-8076 3 Faults Found:   17119 - Gear 5              P0735 - 000 - Incorrect Ratio - Intermittent              Freeze Frame:                     Fault Status: 00100000                     Fault Priority: 0                     Fault Frequency: 1                     Reset counter: 4                     Mileage: 319902 km                     Time Indication: 0                     Date: 2063.14.31                     Time: 16:09:03   18115 - Interference in Mechatronic Module              P1707 - 004 - - Intermittent              Freeze Frame:                     Fault Status: 00100100                     Fault Priority: 0                     Fault Frequency: 1                     Reset counter: 36                     Mileage: 319902 km                     Time Indication: 0                     Date: 2063.14.31                     Time: 16:09:03   17085 - Transm. Control Module Range/Performance (SAE) or Control Module Defective (VAG)              P0701 - 003 - - Intermittent              Freeze Frame:                     Fault Status: 00100011                     Fault Priority: 0                     Fault Frequency: 1                     Reset counter: 36                     Mileage: 319902 km                     Time Indication: 0                     Date: 2063.14.31                     Time: 16:16:24    
    • CristiALF
      @marius1982.11 Poti sa le tii pana si pana la pensie daca tii masina intr-un muzeu. Daca vrei insa sa iti mearga masina asa cum trebuie, le inlocuiesti conform calendarului de intretinere specificat de producator - in acest caz se schimba la maxim 60k km. Ca urmare, iata o potentiala problema in functionarea motorului care poate fi cauzata de bujii. In ce priveste remarca ta legata de costuri...daca nu ai bani nici sa inlocuiesti 4 amarate de bujii care costa 200-300 lei plus 100-200 manopera, atunci ...no comment!   
    • Xman_ghio
      La benzina se schimba la 60k - eu asa am facut cand aveam TSI. E mai important decat la TDI sa le schimbi la timp ca sa aiba scanteia ok.
    • marius1982.11
      Se schimba cand sunt defecte nu prevenitv. Decat daca te dau banii afara din casa.
    • Razvan RXR
      Am cumparat masina acum o luna. Si eu stiam ca se schimba la 60k km, o sa le schimb cat mai curand 😃 Bobinele la ce interval se schimba?
    • Nenciu Victor
      Andrei depinde pentru ce il cumperi. Pentru oras e de ajuns 115cp. E buna masina.  Un review facut de mine la varianta hatchback!     
    • CristiALF
      Tu mergi cu bujii de 80k km ?? 
    • Razvan RXR
      Salutare! Am urmatoarea problema la o skoda superb 3, 1.8 TSI 179cp, manuala, cod motor: CJSC: cand merg constant cu ea de ex: in treapta a 2-a are mici intreruperi ce dispar intr-un timp foarte scurt. (adica nu trage liniar sa-i spun asa) Daca accelerez puternic nu se observa nicio problema. Nu am nicio eroare in bord sau pe VCDS. Masina are 81000 km si e din 10.2017. Aveti idee ce ar putea fi? Din cate stiu bobinele si bujiile nu au fost schimbate.
    • vizitator
      Eu am o singura parere despre 1.5 TSI 115 CP: fa un efort financiar si treci la 1.5 TSI 150 CP. Diferenta de putere merita efortul financiar. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!