Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,9k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • octa96
      Salut băieți. Am o problemă la un A3 2.0 TDI CFFB. De când a dat să zic așa puțin frigul, motorul a început să aibă un țăcănit metalic, ca de pompă de înalte sau injectoare, de la 2200rpm până pe la 3200, ceva de genul. Dar se auzea doar în accelerare ușoară, dacă băgam piciorul în ea, dispărea sunetul. Dar când se încălzea puțin motorul, sunetul dispărea. Am verificat regulatorul de presiune, era curat. Am verificat filtrul de motorină, era curat. Un mecanic a zis ca sunt injectoarele, le-am dat jos și le-am trimis la Zalău iar cei de acolo le-au rectificat. Le-am montat înapoi pe mașină iar acum sunetul e mai pronunțat, și se aude și la cald și la rece. Ce ar putea fi? Este posibil să fie și din tacheți? Mersi anticipat și drumuri bune tuturor. 
    • jamal_bao
      Oare ce sa fie acolo ?
    • corad0
      E frig afara, sa mai incalzim putin atmosfera cu plimbarile de pe Coasta de Azur din vara asta! ☀️   Desi cazarea o aveam langa plaja faimoasa Pampelonne din Saint Tropez, am decis sa ne plimbam si sa vizitam si alte plaje, ca doar de aia l-am luat si pe Baloo 🐻 in vacanta!  Golful Saint Tropez are niste plaje superbe, era aproape, aproximativ 25 km (30 min cu masina).   Da asemenea, daca "iei la volan"  "Coasta Azurie" gasesti plaje, porturi pescaresti, restaurante si locatii "desprinse" parca din brosurile celor mai extravagante agentii de turism, de la Sainte-Maxime spre est, Cannes, Juan-Les-Pins, Antibes, apoi spre Nisa, Villefranche-sur-Mer, locatii in care s-au filmat o gramada de filme, din ce imi aduc aminte, James Bond, The Gendarme of Saint-Tropez cu Louis de Funes, Johnny English, cu "MR BEAN" (Rowan Atkinson), Killers (Ashton Kutcher si Katherine Heigl), Ronin  (Robert DeNiro) etc.   Saint-Jean-Cap-Ferrat "detine" cele mai scumpe proprietati de pe glob, unde multi oligarhi au multe "casute", pana si familia Rotschild si presedintele Rusiei! ❤️   Eze este un satuc situat pe stanci, care ofera un farmec aparte, o gradina exotica si un "view de milioane"!    Despre Monaco si Cap Ferrat o sa vorbim in alta postare.   Nu o sa atasez poze din toate locatiile vizitate acum, oricum "doar" niste poze nu pot reda frumusetea locului si nici experienta, insa incerc sa va ofer "just a taste",  atasez unele poze, standard din telefonu' meu, mai "de saraki" (Samsung A55), altele cu filtre din telefonu' lu nevastamea, ceva "Aifon Roz", ea are rabdare sa le editeze, aduce si o paine in casa din ceva pagini de social media pe care le are in administrare, in fine, nu o laud dar apreciez. Cica vrea sa isi ia ceva aparat foto profi si sa se reprofileze cu totul, sa "traiasca" doar din fotografie, ea fiind cadru didactic. Dar hey, daca imi umple frigideru' cu bere, ce sa zic, o sustin, Doamne-ajuta! 😄   Recomand soseaua virajata care "merge" paralel cu Mediterana, nu autostrada (deoarece nu o sa vedeti nimic) drumul "vechi" ofera o experienta la volan DE TOP, pe o parte, stanca+munte, pe cealalta parte, prapastie si MARE, soseaua traverseaza tuneluri, zone cu vegetatie exotica, palmieri, etc.   Nu e de mirare ca vedeam supercaruri cu numere de inmatriculare din toata Europa, grupuri de motociclisti, multe masini deosebite, de "pasionati", rulote, masini decapotabile, HOT-Hatch-uri, oameni care apreciau condusul si peisajul oferit. ❤️    Boon, sa revenim la plajele din Golful Saint Tropez, la unele gaseai parcare gratis, asta daca aveai norocul sa iasa cineva fix in momentul in care ajungeai, la altele, tot pe "privatelea" 15-20 de euro/zi.  Il lasam pe Baloo, la bronzat, ne luam bagajelul si plecam la plaja:   Bordul si pielea protejate:    Fraierii carau bagaje:    Nevastamea ar fi vrut poze din 20 in 20 de metri, dar eu cu geanta frigorifica, "merinde", umbrele, scaune de plaja pe umeri si "salahoreala" in 33 de grade era sa cedez, am exclamat niste termeni mai poPULAri si am fost lasat in pace! 😄     M-am calmat ulterior "afumand" palmierii, la umbra:    Cam asa arata plaja privata a unui camping din Golful Saint Tropez:    La "camping", vorba aia,  "la saraki" :    Sotia a citit in mare parte a timpului, deci am avut parte de liniste:   "ZA VIEW" :    Era cald, hidratarea era necesara, geanta frigo textila si-a facut treaba cu brio:    Am avut un apartament la Navodari, unde mergeam "gratis" cate o luna vara la plaja, e frumos si la Mamaia, in mucuri de tigara, manele+clubareala si "basini", nu contest, parca un pic mi-a fost dor de acele momente....mmm...🤔..mmm...NU, MiNT! Nu mi-a fost dor:    Mergi 100 de metri in larg si apa e tot pana la genunchi:    "Buna" apa, nimic de zis:    Va urma! ☺️
    • grp
      @cxr2testsalut. Ca și insonorizare pe exterior e irelevant, 🤣 că nu stam afară, dar prin insonorizantul aplicat am încercat să dau puțină rigiditate capotei, pentru a nu transmite caroseriei eventuale rezonanțe. Iar acea protecție, pe care nu o aveam, este pusă din fabrică ca și insonorizant și cred eu, o protecție termică pentru vopsea. Costul a fost aproximativ 205 lei si l-am luat de aici. O fi efect placebo, dar parcă s-a mai liniștit puțin zgomotul și în interior... La banii ăștia, ii poți recomanda prietenului sa o cumpere, iar dacă după asta aude la fel zgomotul motorului, sigur nu va auzi la fel păsărica! 
    • grp
      @mad_kattre' să recunoști că arată mai bine cu piano black decât cu brown cardboard! 😁 N-am înțeles dacă este useless sau nu până la urmă?   @Nenciu Victor referitor la vopsirea etrierilor: la toate mașinile am vopsit personal etrierii și pot spune în urma acestor experiențe personale că, vopseaua auto cu lac încorporat sau lac separat, nu se exfoliază de pe etrieri, dacă etrierul este curățat de rugină bine și degresat înainte de vopsire. Vopseaua am dat-o la pensula sau cu ajutorul sprayului dar am optat in ultima perioadă doar pentru pensula, pentru că, nu trebuie să maschez foarte mult, ca la spray. Eu cumpăr lac, vopsea, degresant și întăritor de la un magazin ce comercializează vopsele auto.   În ce privește jantele: de obicei le duc la vopsitorie, întrucât îmi place stratul de lac mai gros care se dă la pistol. Anul acesta, după un șir de evenimente, nu am mai putut vopsi la aceeași persoană la care am făcut jantele Mallory de la Tiguan. Boston-urile care sunt acum jante de iarnă la Skoda, nu le-am vopsit, doar am curățat lacul pe părțile unde erau "polished/machined" și apoi am matuit ușor restul lacului, după care am dat 3 sau 4 "mâini" de lac din spray.   Pe cele de la Golf le-am făcut complet: grund, vopsea și lac, tot la spray, cu toate operatiunile de la slefuit grundul înainte de vopsea, degresat foarte bine înainte de vopsire și straturile de lac, totul la spray. O să văd dacă se comporta ok, după cum spui și tu, la coroziune de la substanțele de spălare sau reziduri de la plăcuțele frână, abia la primăvară.    Spațiul, ultima frontieră! 😁 Ei, aici ai dreptate, cred că te simți ca în sufragerie. Poți întinde picioarele fără să lovești genunchii de scaunele din față! Și în fața este loc berechet, doar în parcare nu este 😅, ori îi rămâne botul ori fundul, puțin ieșite în afară!   Zgomotul de "rulment" a fost și de la cauciucuri, care fiind vechi erau zgomotoase, dar și de la rulmentul schimbat doar pe factură...   Deocamdată nu mai am probleme cu ambreiajul la nici o mașină, dar cu siguranță dacă vor apărea simptome, îl voi schimba rapid.   Weekend fain tuturor!
    • vali zak
      @Andrei-exact asa am gandit si eu, am sa merg pe original👍
    • vlahdacoroman
      Se adapteaza cu Odis,are procedura de adaptare a valorilor, poti incerca cu un vcds original
    • EmilianPop
      Nu te lasi  frumos ! As recomanda sa uploadezi pozele direct pe forum. Exista image resizer online. Altfel, la un moment dat le vei pierde. Si e pacat ca si tu ai jurnalul masinii facut de cand era stock  
    • marius1982.11
      Eu as merge pe un tuning mai de bun simt poate, gen fara fum. Dar daca vrei sa ai totul stoc nu ai decat sa pui piesele stoc pe masina. Adica turbo si injectoare si poate si un ECU, ca e ieftin. Presupun ca nici catalizator nu are. De ala practic nu cred ca gasesti nicaieri in dezmembrari ca se dau pt platina, unii nici macar nu iti iau epava daca nu are catalizator. Piesele astea le dai la un pasionat de sporturi extreme ca sa zic asa, mai scoti din gaura.  Eu am astfel de chiptuning pe masina de cand o am, adica din 2005 si nu a crapat nimic. desigur conteaza si cat de agresive sunt hartile. Bine, a crapat un furtun de presine la propriu, dar na te mai astepti la de astea la babele noastre.
    • EmilianPop
      @mad_kat o pui pe ToDo list si cand ramai fara idei la ce sa ii mai faci, o cumeri  asa am ajuns si eu sa o iau si pe cea cu butoane negre
    • V.M.
      Salutare tuturor, aveti idee unde sa ma uit in VCDS pentru a afla gradul de uzura al ambreajelor ?
    • Robertvictorthree
      Salut, Am schimbat filtrul de aer ca era infundat si pare ca e mult mai ok ca si putere.Atasez un log facut astazi.Te, rog, cand poti, sa-l interpretezi ca sunt curios ce imbunatatire a adus pe grafic.Mersi LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
    • Al Bundy
    • Muale
      nu inteleg, ce inseamna acele moduri de la final si ce face butonul? la pornire dezactiveaza automat SS sau are functie sa tina minte ultima setare?
    • Nenciu Victor
      salut, zgomotul de la rulmet sau asemanator unui rulment poate fi de la cauciucuri. Vopseaua de pe etrieri daca nu e rezistenta la temperatura sare ... la fel la jante daca nu are lacul intarior se pateza de la diferse chimichare de curatat jantele .  Faina masina, am urcat si eu intr-una asemanatoare am spus ca stau in spate ca la mine in fotoliu in sufragerie   Buna alegere, cred ca i-ar trebui un ambreiaj daca nu i-a facut schimbul ... are ceva km ... 
    • andrei_221
      uleiul hidraulic poti folosii orice echivalent de calitate, RAvenol SSF, Fuchs Titan CFH11s.  Dar uleiul de cutie G055512A2 nu are echivalenta completa in aftermarket. Are niste aditivi speciali. 
    • vali zak
      50tkm e o suma chiar buna pentru traficul din București, in plus eu mai am un G7 1,4 czda cu manuala, are 87tkm si deja piuie rulmentul de presiune! Un ambreiaj la czda costa cca 3000 lei ca e cu volant masa dubla, la dsg 5k-oare mai merita manuala? Insa cu soft custom va tine mai mult ambreiajul iar la varianta a doua de dq200 adica ce am eu cam toti sunt de parere ca problemele mecatronicului au fost rezolvate.  Nu am tinut neaparat sa iau diesel dar benzinarele la momentul asta  au un pret exagerat de mare si care nu se justifica, masinile nu mai sunt construite ca altadata, calitatea fabricatiei lasa mult de dorit,nu poti plati pe o so3 cu motor de un litru si peste 150 tkm 12k euro.  In ceea ce priveste procedura schimb ulei se masoara exact ce scot si aia completez, eu intrebam ce ulei sa folosesc, care e mai bun. 
    • mad_kat
      Mi-ai readius in minte batistuta folosita la Dacia 1310 in primii mei ani de soferie. Apoi am descoperit electroventilatoarele vs ventilator pe curea si termostat bun vs termostat prost 🙄
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!