Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,1k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11k
      postări
    6. 281,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
      • lupo_bv
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • marius1982.11
      Vrei sa pui mai mare? In cazul asta poti sa schimbi suportul de baterie cu unul de TDI si poti pune ce vrei. Altfel, ia o ruleta si masoara, sau roaga pe vanzator sa te lase sa faci un test fit cu ce crezi ca ai dori sa pui. Rombat premier am de multi ani pe golf, dar si exide de pe moto(AGM) tine extrem de bine cu toate ca nu e folosita decat din an in paste. 2019 e o varsta respectabila.
    • marius1982.11
      Nu ai nicio eroare legat de modulul de la volan? Cel putin cele de la scaunele cu memorie comunica pe CAN cu ceasurile, iar daca aceasta comunicatie nu exista, nu poti memora nimic. De aceea unii care leaga doar firele de alimentare la scaunele astea nu le merg decat reglajele, si merg chiar si memoriile dar doar cele care sunt setate deja, nu se pot memora altele. Just a hint. Nush daca e cazul, daca ai schema electrica de la ele, o poti posta sa ne dam cu parerea mai concret.   VEi fi absolut surprins sa afli cat costa acel gel pad.
    • EmilianPop
      @Emy D da. Din pacate nu ma pricep deloc la partea de configurare a lui. Are niste mici bug-uri ecranul cu care m-am obisnuit, unii mi-au spus ca ar tine de montaj, dar mi-ar placea pe viitor ori sa le rezolv, ori sa trec si eu pe altceva. Din cate stiu Color MFD e top of the line, dar again, la mine sunt ceva probleme mici cu el. Adica la fiecare pornire dupa o perioada de stationare > 1 ora imi spune ca nivel ulei scazut si placute frane uzate. Desi nu e cazul. Dispar la apasarea butonului ok. + nu arata nivelul de ulei, acele rotite unde arata cata putere / cuplu folosesti nu sunt. Astea toate dinainte de swap. Singura chestie ce s-a schimbat dupa swap a fost faptul ca nu se mai conecteaza la modulul Engine. Bun, de mentionat ca il am din 2018 si nu a primit nici un update de soft de atunci.  Probabil ca voi ajunge la tine odata sa il rezolvam...  @marius1982.11, daaa, pai cu toate mai apar una alta. Asa e cu lucrurile custom   Bun, ieri mi-am facut ceva timp, am rezolvat in sfarsit instalatia electrica de la player SI AVEM MARSARIER DIN NOU, functional. Ce pot sa spun este ca baiatul care s-a ocupat de datul bordului jos, nu are inclinatie pe partea electrica, deloc. Am refacut mare parte din instalatie. Problema a fost ca un minus era legat la un plus.. anywayz, am luat toata instalatia, am inlocuit niste mufe care erau destul de uzate, mai ca ieseau firele din ele. Totul ok acum. Aveam si un adaptor pt comenzi volan care nu a mers niciodata, l-am dat jos. Trebuie sa caut o solutie sa vad cum pot face comenzile de volan sa mearga cu playerul de la Kenwood. Chit ca nu au mers de cand am pus player-ul (10 ani  ). Ma rog, nu merg cele de volume up / down / next track / previous. Cele de pilot automat merg fara probleme. Dar suntem ok. Am inlocuit si una din primele modificari facute la masina, si anume ledurile de la numar. Erau obosite saracele dupa 10 ani.  Am inlocuit si senzorul G163. Am sters eroarea, nu a mai aparut, ramane de vazut cum se comporta in timp.  Singurele probleme pe partea electrica ce le mai am: 1. Nu mai functioneaza memoria de la volan - aici de cand a fost schimbat bordul. Reglajele electrice merg, dar memoria volanului nu mai merge. Aici nu prea vad ce poate fi buba ca are o singura mufa si un calculator. Poate s-a dus calculatorul ala.  2. Senzorul de ploaie NU merge - asta este un bug vechi de tot, de cand am schimbat parbrizul, aprox 9 ani. Dar dat fiind ca am inceput sa circul cu masina mai des, si pe vreme naspa, incep sa simt lipsa ac estei optiuni. Trebuie alt senzor + acel gel.  3. Problema pe partea de Clima. Stiu unde e problema, un furtun ce trebuie regandit, reinventat si facut in asa fel sa nu mai scape pe la el. Asta la primavara ma ocup si ma asigur ca e ok.   In rest, all good.    
    • aditzu'
      Salut, 1. Stie cineva dimensiunile maxime (lungime x latime x inaltime) pentru bateria de Golf 4 Benzina 1.6 16v AZD? 2. Ce branduri mai calitative recomandati? Am un Exide 64A Premium pus in 2019 si a incepu sa aiba inceput de sfarsit in ultimele zile... Orice sfat este binevenit. Multumesc!
    • yoloyo
    • EEXCALADE
      Ai verificat bateria si alternatorul ?
    • yoloyo
      Salutare. Am un b6 cbab,problema ar fi ca porneste aleatoriu ciudat,cateodata o ia sfert si cateodata o ia mai lung,am schimbat regulatorul de pe rampa ca am avut eroare,apoi am testat cu alt senzor de pe pompa de inalte,fara rezultat,bateria s a inlocuit,electromotorul dupa ce am schimbat carbunii masina pornea perfect dar dupa o saptamana a inceput iar sa o ia greu aleatoriu,cand porneste mai greu se si zdruncina putin,la rece injectoarele nu depasesc 0.70,am facut niste loguri mai demult si colegul @lupo zicea ca imi porneste cu presiune scazuta in rampa,dar nu stiu ce sa verific,ma gandeam sa fac proba cu o supapa de retur de la injectoare,apoi cu un sensor de pe rampa si in ultima faza sa scot injectoarele sa le verific,nu stiu ce ar putea avea de are momentele astea
    • marius1982.11
      El nu are de alea ca ale noastre, stiu. Dar stiu ca de ex pe parking sensors la mine nu intra si nici nu vedea distantele pana sa nu modific asta in configuratie, dupa care ramane asa si le vede si in afisajul principal cand dau cu spatele imi afiseaza distantele. Mai retin si ca la unele modele de golf 4 benzina trebuie inclusiv in VCDS schimbat baud rate ca sa te conectezi la engine. Nu stiu daca si la asta, ca cine are R32 mk5 printre noi
    • Emy D
      Marius, el nu are HypeFis. Are Color MFA de la rus sau de la ucrainean. Nu stiu exact care si nu stiu daca poate modifica usor chestiile astea. La noi nici nu trebuie modificate alea ca se conecteaza automat pe 01 / 17/48/ etc    
    • marius1982.11
      Încearcă cu alt baud si delay.
    • EmilianPop
      @Emy D, este este, dar de cand cu swapul, chit ca am pastrat pinout identic la noua instalatie pentru a nu avea probleme, nu mai vrea sa citească canalul de motor..
    • andrei_221
      6C0953513B, 6C0953513K
    • gino...
      @spido as vrea sa inlocuiesc manetele  si la o skoda rapid 2015  serie sasiu  TMBAF6NH4G4016998. Momentan am manetele astea. Imi zici te rog ce cod sa caut? Multumesc
    • entu
      Sambata am inversat furtunele. Asteptam trecerea de jumatate de rezervor apoi revin info. Multumesc
    • laurstef
      Păi nu prea e OK.   Uite, la o cautare rapidă pe Net, ce ne comunică AI-ul lui goagle despre codarea acumulatorului cu ajutorul lui OBD11:   „To code a new battery with OBD11, connect the device to your car, open the app, and go to the Gateway (Control Unit 19) > Adaptation > Battery Adaptation menu. You'll then need to input the new battery's capacity, manufacturer, and serial number using the provided dropdown menus or by typing them in. If you don't have the serial number, you can use "unk" for the manufacturer and change the last digit of a generic serial number to make it unique”   De asemenea, în ACEST CLIP, de la minutul 2:15 îți descrie detaliat operațiunea de codare a acumulatorului pe mașină, evident cu ajutorul lui OBD11.   Cu VCDS nu știusă te sfătuiesc.   Ideea e că pe termen scurt nu are nimic dacă nu codezi bateria. Dar nu poți merge cu ea necodată timp de mai multe luni. De fapt poți merge, dar nu o va încărca sistemul inteligent în conformitate cu paramteri de care va trebui să țină cont după codare.
    • Emy D
      Parca da. Dar nu stiu ce-i de capul lor. Totusi, fiind cu SS nu cred ca nu trebuie codata... (bateria in sine, clar nu se codeaza, dar BMS-ul da...). 
    • Emy D
      Nenea, da' nu aveti diagnoza in ColorMFA-ul ala?  
    • Cristian
      De brandul Monbat ati auzit pana acum? Am ramas subit fara curent in baterie, asa ca am apelat de urgenta la o firma care inlocuieste acumulatori auto la domiciliu, asta a fost singura varianta pe care o aveau in stoc, de 70Ah, cea originala a masinii avand aproape 8 ani, fiind de 59Ah. Bineinteles, nu au codat nimic, m-au asigurat ca nu e nevoie, au verificat doar incarcarea alternatorului. Start-stop functioneaza, nu am vazut alte probleme, insa cred ca nu e ok sa merg asa cu ea.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!