Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,6k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   38 Membri, 4 Anonimi, 283 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Bebeee
    • Al Bundy
    • AndreyPH
    • EEXCALADE
    • ricacristea
    • xmg
    • tetea
    • andrusel
    • moroenius
    • Radu Marius Florentin
    • razvan.ac
    • alexene
    • xtelian
    • Jeffy86able
    • mirceateodor
    • JonGrs
    • Dragos-Ionut
    • vizitator
    • Doomy
    • ecu
    • Sava Cornel
    • SquiDash
    • dan_ionut
    • aazur
    • Alex265
    • Andrei_72
    • LoliSor
    • Cornel3
    • IMarianI
    • Alinsie
    • vlahdacoroman
    • gabi_gci
    • CristiALF
    • kkhheelloo
    • gabist4
    • WooZie
    • ili2k2
    • sutit
  • Images

  • Posts

    • vlahdacoroman
      Nu ai urmarit cele 3 parti?! Are si desen pe tabla daca te ajuta!😉 @vp44 daca te "coafeaza", gandeste-te cat se amuza alții de tine si de textele tale
    • vp44
      Eu sincer sa fiu,m-am amuzat copios pe explicatiile omului,e citit,nimic de zis......apropo,in RO nu se vinde la benzinarii bio diesel???din ala,da,de se face din ulei uzat...parca era mai bine cind nu aveam timp sa citesc prin internet toate bazaconiile,pace voua,si puneti ulei 2T fara frica,va asigur ca nu se va strica nici DPF-ul si nici altceva.
    • BTeo
      217.000 km - schimbat bielete fata, pus OEM - din cauza unui sunet la franare, se pare ca discul de frana era "mancat" si atingea buza, asa ca am schimbat discurile fata. Am pus ATE Powerline si placute ATE simple, cele ceramice nefiind recomandate de producator in aceasta combinatie. Am avut noroc si am prins discurile made in germany si placutele in italy.. am inteles ca e o loterie acum si vin multe made in China .. placutele si discurile vechi au tinut aproape 5 ani si ~67.000 km daca am socotit bine. Erau TRW pe fata. Pe spate am schimbat deja un set de placute.
    • corad0
      Niste "PORCI" 🐷: 
    • grp
      După lupte seculare care au durat 2 săptămâni, din prostia mea, am finalizat si eu luminile ambientale și pe Tiguan. Acum au toate cele 3 mașini luminițe colorate! Am făcut si un fel de DIY pentru cei care vor să-și suflece mânecile! 😁    
    • Xman_ghio
      Asta am inteles si eu. Dar DPF la diesel se pune de prin 2006. La o masina de aproape 20 de ani cred ca ai alte probleme decat sa pui ulei 2T 😂🤦🏻‍♂️
    • nicusan
      Vrei să spui că DPF-ul se înfundă mult mai repede dacă se folosește ulei 2T.
    • laurstef
      Mulțumesc pt precizare  Știu că nu este acel dop. Am și scris mai sus că aș prefera dopul din poza mea pt că stă mai bine în gaură.   Acum...să văd când și cum ajung pe la vreo reprezentanță.
    • Al Bundy
      cel din poza ta costa 16 lei si nu este din gaura lipsa.  Ambele dopuri le poti lua de la orice reprezentanta VAG din Romania pe baza codurilor.
    • dragos32
      Urmeaza un drum pana la Mangalia cu niste treaba 4 adulti si ceva bagaje sa vedem cum se comporta dar nu cred ca se comporta decat bine sunt curios daca sistemul de climatizare o sa faca fata la 4 oameni in masina.
    • florilar1
      A explicat clar in video-ul 3 ca NU, daca ai DPF. Ca sa completez ce a zis, toate uleiurile 2T au in compozitia lor pana la 5% asa numitele "uleiuri de ungere" care sunt pline exact de metalele nocive (si sarurile lor) la care face referire. In functie de concentratia acestor metale in uleiul 2T, DPF-ul se infunda intr-un timp mai lung sau mai scurt, dar mult mai repede decat daca nu folosesti ulei 2T. Explicatia e argumentata stiintific in video si subscriu la tot ce a zis. 
    • laurstef
      Am scos celălalt dop de cauciuc de pe portieră (cel încercuit în poză) și l-am pozat. Am găsit de vânzare dar doar pe site-urile din afara țării. Mai mult costă transportul decât respectivul dop.   @Al Bundy Îl ai tu de vânzare? Pe de altă parte, fără să fiu cârcotaș, parcă aș prefera (dacă ai) un dop ca cel din poză pt că stă mult mai bine în gaură și nici nu poate fi introdus așa usor în respectiva găurică.  
    • sandumbogdan
      Eu ma refer la marginile dintre spite si inelul exteior al jantei, apare putin umflata vopseaua. Am editat imaginea si am pus doua sageti. Ceva recomandari?
    • halamadrid
      Aia e oxidare superficiala, aliaj+otel nu fac niciodata casa buna. Da cu niste vaselina pe baza de cupru pentru temperaturi inalte, ca in poza. Altceva nu are rost.
    • Xman_ghio
      Eu tot nu am inteles din vide-ourile lui daca pentru motoarele mai noi diesel, cu DPF si Adblue, este indicat sa punem 2T sau nu? Merci!
    • aditzu'
      Am gasit pe facebook un domn pe nume Adrian Gidali profil aici:  https://www.facebook.com/profile.php?id=100088541542840  Este senior Technical Trainer si e genial la modul ca explica foarte,foarte bine! Las seria lui cu explicatii referitoare la punerea uleiului in 2T in motoarele diesel aici: 1. https://www.facebook.com/100088541542840/videos/1205879580757299/ 2. https://www.facebook.com/100088541542840/videos/675018232100702/ 3. https://www.facebook.com/100088541542840/videos/3958172451063865    
    • sebi_cj2023
      La Skoda Kodiaq 2019 2.0TDI 150cp E6 cu adblue la 360.000km am avut regenerari la 70-80 km cu eroare p2002. La reprezentanta mi s-a recomandat înlocuirea filtrului de particule si a racitorului egr de joasă presiune. Acestea le știam și eu dupa codul de eroare. Am rezolvat prin curățarea racitorului egr, verificarea lui cu presiune sub apa sa nu aibă fisuri si o spălare a filtrului dpf. Bineînțeles am eliminat o posibila cauză: un injector care avea valori mari la diagnoza a fost recondiționat, fiind verificate toate injectoarele, acel injector avea valori peste limitele admise pe bancul de testare. Acestea au fost făcute in urma cu un an, timp in care am mai făcut 20.000km, cu regenerari între 280km in oraș si 400km extern. Contează foarte mult modul de exploatare si întreținere al autoturismului. Am condus Crafter 2.0 TDI E6 care in momentul de față are peste 700.000km cu DPF original, dar care face drumuri lungi pe autostrada 3000km dus-intors, cu schimbarea uleiului si a filtrelor la 30.000 nu la 10.000 cum recomanda unii! Dacă km îi faci mai mult in oraș, da, este altă uzură alte ore de funcționare si atunci reduci nr de km la care faci schimbul.
    • Al Bundy
      861877399 10 lei
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!