Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,9k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • andrei_221
      da, este problema de calculator de mecatronica.   cum spune si colegul, sunt diverse service-uri care schimba doar anumiti senzori, etc, dar nu sunt durabile solutiile respective    
    • a_andrei
      De preferat ar fi sa te duci la reprezentanta sa verifici daca seria ta e in lista de recall. In unele cazuri VW decide sa schimbe cutia cu totul. Dupa experienta avuta clar nu mai recomand calculator reconditionat. Crapa dupa cateva saptamani/luni. Cel mai bine pui calculator nou pt ca vine cu senzori optimizati si problema ar trebui sa dispara.  Calculator nou poti pune doar la reprezentanta VW, se codeaza prin serverul VW. Nu merge montat de service-uri care repara cutii.
    • andrei_221
      nu o poti verifica cu testerul decat cand a sarit deja lantul sau s-a rupt.... si genereaza eroare de sincronizare ax came / arbore cotit   daca face caraitul la pornire, inseamna ca deja s-a alungit suficient lantul Fa-ti timp si buget pentru inlocuire. Se schimba cu  kitul imbunatatit, lantul la pompa de ulei, ulei + filtru.   Una din problemele acestor motoare, care a "mancat" multe lanturi, este garnitura de la filtrul de ulei , pe care uneori mecanicii o uita in suportul de filtru de ulei si motorul merge cu ungere deficitara.
    • EEXCALADE
    • cxr2test
      Mircea, imi aduci aminte de vremurile din tinerete Spor la munca si investitii !    
    • corad0
      Ferdinand Piech a avut multe ambitii, dupa cum unii stiti deja, a stat la baza crearii multor masini consacrate, inclusiv Porsche 911, a creat Porsche 917 care a facut istorie in LeMans, a inventat sistemul QUATTRO TORSEN (disponibil si pe Phaeton), Audi Quattro facand istorie in WRC, sistem 4x4 revolutionar, inca disponibil pe o serie de masini din prezent. Omul a tranzactionat cumpararea Lamborghini, Bentley, Porsche si Bugatti de catre grupul VW, probabil ca fara aceasta "mutare strategica" am fi vorbit la trecut de aceste branduri HIGH-END.    Desi a fost foarte dur si a "calcat pe cadavre" ca sa isi atinga obiectivele, a lasat in urma sa 2 modele de care vorbim si in prezent: VW PHAETON si BUGATTI VEYRON, singurele modele auto din istorie care au avut un buget individual alocat de dezvoltare de 1.5 MILIARDE de EURO si PROPRIA FABRICA!  Ambele modele au "scurs" compania de niste milioane, pierderile au fost evidente datorita vanzarilor, care nu au fost dupa asteptari. Piech si-a atins totusi obiectivul, a creat niste masini de TOP, impunand niste detalii de domeniul fantasticului inclusiv pentru ziua de azi!  Desi, daca e sa ne raportam la ce "plastice" se construiesc azi, cred ca nici n-ar mai trebui sa compar, inclusiv in gama "de LUX".   Azi, in fabrica transparenta de la Dresda, unde era creat Phaetonul, chiar si Bentley pentru o perioada scurta, se fac modele electrice, ID3, ID4 si Golf E, VW si-a scos "parleala", ba chiar e pe plus bine de tot.    Nu era o problema, oricum VW a castigat enorm din vazarea altor modele "de masa", deci e irelevant. Lambo, Bentley si Porsche fac profituri mari in gama de lux, deci au acoperit de mult gaura facuta de Bugatti si Phaeton care e foarte mica comparativ cu vanzarile globale.  Bugatti inca se vinde pe pierdere! VW isi permite si vrea sa ramana in TOP cu aceste HYPERCARURI la nivel global, doar pentru ca poate, nu e problema! ❤️    Grupul VAG se afla pe locul 2 la nivel global, dupa Toyota in acest moment! Chiar azi citeam un articol legat de acest aspect.   Niste poze "umile" din telefonul meu cu "niste VW BEETLE"🐝 create de Piech:    DIVO-vandut cu 10 000 000 euro la licitatie!     Chiron SUPER SPORT 300+ vandut cu 8 000 000 GBP tot la licitatie!  0-200 km/h 5.8 secunde Viteza maxima 440 km/h   Grand Sport Vitesse, record pentru cea mai rapida masina decapotabila din lume 408.84 km/h:
    • maistoru
      a incercat cineva metoda cu spray prin gaura sondei lambda si apoi regen fortat? in afara de a nu curata eficient sau deloc, ce probleme ar putea cauza?    
    • vlahdacoroman
      Ambele sunt facute de VDO Continental...difera locația! Ambalajul e chestie de marketing!
    • micutu82
      Salutari, detin o skoda octavia 2, 1.2tsi, fabricata in data de 1.12.2011, avand 93000km. Acum 1.5 ani am fost la Brady, mi-au verificat alungirea si au zis ca-i ok. Acum am obs ca pe la unul din suruburile capacului de sus de la distributie imi curge ulei. Am fost la mecanic, am desfacut capcaul si am observat ca nu pe toate laturile capacului fusese pus mastic plus ca am gasit si niste mastic pe patine.  Vizual s-a verificat la partea de sus si distributia si era foarte bine tensionata in zona patinelor. Chiar si asa, de la un timp, mai ales cand e foarte cald si masina sta mai multe zile in soare, a inceput sa-mi faca si mie zgomot la pornire. Intrebarile mele ar fi urmatoarele:   1. se poate verifica distributia si cumva pe tester? de la avia mi-au spus ca nu se poate, ca-s povesti, singura varianta e sa se dea jos capacul de sus  2. stiu ca la masinile astea sunt mutle tipuri de distributii c-au fost probleme, eu ce cod ar trebui sa am? daca-l stiti, bineinteles   filmulet  (linkul filmuletului cu zgomotul facut la pornire este de onedrive, nu stiu altfel cum pot uploada filmulete)   Am atasat si o poza cu distributia, bine, doar partea de sus unde s-a dat jos capacul.   Multumesc,  
    • florilar1
      Cam stiu ce a vrut sa zica Nicusan... piesele sunt toate "made in china", doar ca cele cu ambalaj cu marcaj VDO sunt asamblate, verificate si au codul generat in Germania, iar Continental sunt asamblate/verificate si cod generat in China.
    • vlahdacoroman
      Dupa 20 ani inca lumea nu stie sau nu vrea sa stie ca Siemens VDO=Continental Compania Siemens VDO a fost achiziționată in 2007 de Continental! Denumirea azi este: VDO-Continental   Continental VDO Brand Transition Flyer A4 RO.pdf
    • j4ever
      Vă salut   Am probleme cu cutia de viteze la un Golf 7.5 2.0TDI cu 150hp, 180k km.  Mi-a intrat în emergency gearbox mode și la scanare cu testerul apare eroarea: 10668 - P173600 – Position sensor for clutch 2  Mașina schimbă doar în vitezele impare, asta până ajunge în viteza 1 și apoi nu mai poți trece în viteză superioară.  Din căutări și întrebări am înțeles că ar fi partea electronică de la mechatronic la care ar trebui schimbat senzorul de presiune. Merită reparatul pe partea electronică ? @a_andrei am văzut că tu ai avut parcă problmema asta. 
    • mirceateodor
    • mirceateodor
      Fagurele il am de f mult timp. Gasesti aici exact ce am cumparat in urma cu vreo 8 ani. https://pimpauto.ro/product/plasa-fagure-din-abs-plastic/ Fixarea :  - grilele oem - soricei negri (zip ties)  - grilele printate - le-am creat zone de fixare cu surub.    
    • mihaita27
      Salut, frumos rezultatul final. Am o intrebare, 2 de fapt:  1. De unde ai achizitionat fagurele pentru grile? 2. Cum l-ai aplicat/fixat?
    • mirceateodor
      Cateva detalii:  Fagura pe interiorul grilelor. Am incercat mai multe versiuni pentru fusta de V6.   Am ramas la asta : 
    • AkaManah
      Am și eu o problema cu VW Connect. De cam am instalat-o mi se blochează telefonul când îl deschid pentru câteva zeci de secunde. Îmi arată că "Procesul system nu raspunde" și de abia apoi dispare lag-ul. Are cineva ideie cum sa impac telefonul, un Xiaomi 11 cu aplicația? 
    • nicusan
      Asta s-a întâmplat într-adevăr de aproape 20 de ani și nu înseamnă că vdo este la același preț cu continental. Calitatea este probabil aceiași. Dacă ar trebui să cumpăr injectoare noi aș prefera vdo, chiar dacă am o cunoștință cu injector recondiționat la Buzău de mai bine de 3 ani și peste 150k km.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!