Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,9k
      postări
    6. 281,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38,1k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   24 Membri, 4 Anonimi, 231 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • ShadoWzZ
    • Cristian
    • IMarianI
    • acidone77
    • EEXCALADE
    • cristi511
    • ppp3
    • cristian185
    • nicklazar11
    • DrLexic
    • halamadrid
    • Scorpionul
    • bbv1976
    • gabrieladrian.miron
    • dj.martzian
    • PauLLB
    • b94uri
    • bodincatalin
    • aditzu'
    • tavitara
    • Minel82
    • sdR+
    • Teodoreanu
    • marius1982.11
  • Images

  • Posts

    • EEXCALADE
      16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81) P0183 - 000 - Open or Short Verifica cablaj
    • mario75
      Buna ziua!  Vă rog să mă ajutați și pe mine cu un sfat la o problemă! Mașina: Skoda Octavia 2, an 2005, motor 2.0 TDI BKD. Din când în când, motorul se turează la 1000 - 1200 rot/min la ralanti și pornesc ventilatoarele de pe radiator, deși motorul este rece. Am avut azi nevoie să pornesc dezaburirea pe spate atunci când a apărut simptomul (era la 2 minute de când am pornit motorul) și ledul indicator din butonul dezaburirii clipea intermitent. La fiecare oprire la semafor, turația creștea de la 850 rot/min la 100-1200 rot/min. Nu mi se întâmplă în fiecare zi, sau la fiecare drum. Ci când și când. La o scanare mi-au apărut următoarele erori:   Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.clb Part No SW: 03G 906 016 F HW: 028 101 139 1 Component: R4 2,0L EDC G210SG 6201 Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0D2737494 Coding: 0000072 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 2642CE0491E70876D0-8072 3 Faults Found: 16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81) P0183 - 000 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 46.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.24 V Temperature: 57.6°C Temperature: 4.5°C 18104 - Powertrain Data Bus P1696 - 000 - Implausible Message from Steering Column Controller - Intermittent Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 28.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.16 V Bin. Bits: 11001100 Bin. Bits: 11000000 (no units): 1.0 18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller P1643 - 000 - Freeze Frame: RPM: 1008 /min Torque: 36.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.29 V Bin. Bits: 00101000 Load: 31.0 % (no units): 1.0 Readiness: 0 1 0 0 0   Tind să cred că ultima eroare are legătură cu simptomul. Așa că m-am uitat și la eroarea din centrala electronică.   Pe centrala electronică am următoarea eroare:   Address 09: Cent. Elect. Labels:. 3C0-937-049-23-H.lbl Part No SW: 1K0 937 049 N HW: 1K0 937 049 N* Component: Bordnetz-SG H34 0803 Revision: 00H34000 Serial number: 00000001419904 Coding: F58A8F101105190000110D000000000000194F0E2D Shop #: WSC 73430 790 12345 VCID: 3A7A0A74755F9C9684-806E Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer SK351 012 0401 Coding: 00065525 Shop #: WSC 73430 Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 M Labels: 1K0-955-559-AF.CLB Component: RegenLichtSens 005 0605 Coding: 00208933 Shop #: WSC 73430 1 Fault Found: 01598 - Drive Battery Voltage 000 - - - Intermittent   Nu știu dacă are legătură cu problema, dar mai am și următoarele erori pe ușa șoferului:   Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl Part No: 1T0 959 701 Component: Tuersteuergeraet 09 0165 Coding: 0000118 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 74E6E44C17BB2AE69E-8020 2 Faults Found: 00120 - Outside Warning Light/Door exit Light Driver Side 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 00131 - Outside Door Handle Illumination/mirror Light Driver Side 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent   Am căutat informații pe forum dar și pe internet, însă rezolvările se refereau doar la o parte dintre simptomele pe care le are a mea. Iar eroarea de pe centrală era Drive battery voltage signal too low nu intermitent ca la a mea. Pe aria de Octavia 2, ultimul mesaj care se apropia de problema mea, era de acum 10 ani și nu am știut dacă e ok să învii un topic așa vechi. Orice sfat e binevenit! Mulțumesc!
    • yo8rze
      Mulțumesc pentru explicații! Am făcut setările de bază în modulul 44 dar din păcate am fix aceeași problemă: mașina trage ușor spre dreapta când volanul e centrat. În blocurile de măsură la modulele de frână și direcție, unghiul volanului când e centrat este 0.0, fără DTC-uri pe module...Deci eu cred că setările de bază sunt ok...O să merg la un atelier să verific geometria, direcția; am montat cauciucuri noi înainte de încercarea de swap instrumente de bord, cine știe.. Poate nu sunt echilibrate roțile cum trebuie.  Legat de ceasuri.. Poate îmi recomandați pe cineva din zona Roman/Piatra-Neamț/Bacău care m-ar putea ajuta cu înlocuirea lor. Dispun de multiple programatoare de EEPROM-uri, microcontrollere, scule, etc (sunt electronist) dar nu am mai executat genul acesta de lucrări... Vă mulțumesc încă odată! 
    • andrei_221
      inseamna ca tu ai cutie  DQ200, cu ambreaje uscate ( probabil pe un motor 1.5 TSI) DE asta nu ai ce ulei sa schimbi la ea.... E o cutie manuala robotizata.  Nu e la fel ca sora mai scumpa si mai rafinata DQ381/ 400/500   zgomotul de fluierat la rulare /schimbare trepte inseamna ca o sa urmeze de inlocuit ambreajele la un moment dat (patineaza unul din ele)    
    • andrei_221
      daca apare doar dimineata la rece... cauta service care face sablare cu coaja de nuca la supapele de admisie     
    • cristi511
      2. Nu am gasit 3 la furnizorul meu. O sa revin cu impresii dupa 2-3k km.
    • tavitara
      Ce versiune ?  2 sau 3 ?  
    • F l o r i n
      FL ....facelift Vezi setare de baza pe 44 steering wheel,  in setari baza canal 060, login 40168
    • EmilianPop
      Vad VR6, dau like  frumoasa masina, si dotata! sa ai parte de ea!
    • corad0
    • cristi511
      Dot 3425, made in Spain. 
    • spido
      Da,dar nu a specificat acest lucru. Ca s-ar fi facut distributie..
    • sandumbogdan
      Citisem astfel de erori cu missfire la alte persoane dupa schimbarea distributiei.
    • spido
    • szintyjanos
      Buna   Am un Golf VII cu motor 1.5 TSI, si tot imi re-apare eroarea 10591 - Cylinder1 - P0301 - Misfire detected si mai nou si 10593 - Cylinder1 - P0303 - Misfire detected, in ciuda faptului ca am schimbat toate bujiile (desi, cf service nu era inca momentul) si am schimbat si bobina de incudctie pe cilindrul 1, insa eroarea reapare de fiecare data, iar dimineata la prima pornire, imi da si eroarea pe bord de Start-Stop not function.    A mai intampinat cineva aceasta situatie? Ce sfaturi as putea primi?   Masina este programata pentru o diagnoza la reprezentanta din Timisoara.   Address 01: Engine (J623-DADA)       Labels:. 04E-907-309-V1.clb    Part No SW: 05E 906 018 AL    HW: 05E 907 309     Component: R4 1.5l TFS   H22 6084      Revision: 81H22000    CVN: E96C3F02    Coding: 012500322304190830000000000000000000000000000000    Shop #: WSC 00028 028 00071    ASAM Dataset: EV_ECM15TFS01105E906018AL 003002    ROD: EV_ECM15TFS01105E906018AL.rod    VCID: 6FE78E7EB69D05F723-803A    VINID: 9E69EAAAA465A9B805146006180226032C 3 Faults Found: 10591 - Cylinder 1            P0301 00 [032] - Misfire Detected           Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 2                     Mileage: 107679 km                     Date: 2025.10.03                     Time: 07:17:29                     Engine RPM: 998.50 /min                     Normed load value: 5.5 %                     Vehicle speed: 0 km/h                     Coolant temperature: 16 °C                     Intake air temperature: 9 °C                     Ambient air pressure: 1000 mbar                     Voltage terminal 30: 14.580 V                     Unlearning counter according OBD: 35                     Outside temperature: 7 °C                     Absolute intake pressure: 59 kPa abs                     Engine torque: 16.9 Nm                     Fuel: tank fill level: 24.0 l                     Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 1.0000                     Particulate filter: loading stage: 0                     Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 10593 - Cylinder 3            P0303 00 [032] - Misfire Detected           Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 1                     Mileage: 107754 km                     Date: 2025.10.07                     Time: 07:14:47                     Engine RPM: 1102.50 /min                     Normed load value: 5.5 %                     Vehicle speed: 0 km/h                     Coolant temperature: 15 °C                     Intake air temperature: 10 °C                     Ambient air pressure: 1000 mbar                     Voltage terminal 30: 14.320 V                     Unlearning counter according OBD: 35                     Outside temperature: 6 °C                     Absolute intake pressure: 67 kPa abs                     Engine torque: 17.4 Nm                     Fuel: tank fill level: 15.0 l                     Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 1.0000                     Particulate filter: loading stage: 0                     Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 37073 - Engine Misfires Detected on Startup (First 1000 Revolutions)            P0316 00 [032] - -           Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 2                     Mileage: 107679 km                     Date: 2025.10.03                     Time: 07:18:15                     Engine RPM: 795.00 /min                     Normed load value: 9.0 %                     Vehicle speed: 0 km/h                     Coolant temperature: 25 °C                     Intake air temperature: 10 °C                     Ambient air pressure: 1000 mbar                     Voltage terminal 30: 14.660 V                     Unlearning counter according OBD: 35                     Outside temperature: 8 °C                     Absolute intake pressure: 27 kPa abs                     Engine torque: 27.4 Nm                     Fuel: tank fill level: 24.0 l                     Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 1.0000                     Particulate filter: loading stage: 0                     Overrun cut-off-Bits 0-7: 0   Multumesc
    • szintyjanos
      Buna   As avea si eu 2 intrebari, nu prea stiu ce as putea face, legat de schimbul de ulei din cutia DSG:   1. Am apelat la reprezentanta, si mi s-au spus urmatoarele: " in urma verificarii seriei de sasiu in sistemul nostru, conform planului de service dat de producator, va confirm ca uleiul este longlife, la modelul detinut uleiul la cutia de viteze nu se inlocuieste, doar se verifica nivelul si se completeaza" Teoretic ar fi trebuit schimbat uleiul la 60-80000km, si dupa aceea din 40 in 40000, momentan am 107000, insa la reprezentanta nu vor sa o schimbe, doar impreuna cu baia atf. A mai schimbat cineva uleiul din cutia DSG? Ce ar fi de urmarit?   2. A inceput sa apara un zgomot cand schimba din a IV-a in a V-a, fara sa fie in sarcina, ca si cand anvelopa fluiera la mplecarea de pe loc. Interesant este ca, in sarcina nu face acest lucru (adica daca apas putin mai tare de accel;eratie), respectiv cand schimba din a V-a in a IV-a tot nu se aude nimic.   Va multumesc pentru orice sfat.
    • sandumbogdan
      Total gresit cap-coada. Distributia se verifica la 300 mii km, nu se schimba la 180 mii, nici macar la 300 mii nu se schimba ci doar se inspecteaza. Apoi sa o schimbi ulterior din 30 in 30 mii in nici un caz. La Hyundai aveau probleme mari cu consumul de ulei deci nu sunt de preferat motoarele lor turbo fata de cele de la VW. Mie mi se pare destul de logic. Axele sunt blocate exact ca de curea deci daca ar fi asa de sensibila pozitia atunci si miscarea curelei dintate ar afecta pozitia lor. Singura varianta in care ar putea justifica acea scula ar fi daca ar fi diferiti marimea si numarul de dinti de pe curea dar nu este cazul, toate curelele au acelasi numar de dinti si aceeasi marime deci nu are nici un sens acea ajustare fina care este mult prea fina pentru tolerantele curelei din cauciuc.
    • Adi_vw
      Chinezu' strikes again   Exista si varianta mai ieftina care nu necesita calculator. https://www.aliexpress.com/item/1005007130451855.html  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!