Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,9k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 280k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • corad0
      @halamadrid Am vazut Countach-ul alb pe DN1 pe langa Otopeni pe sens invers, n-am avut timp sa fac poza, dar a fost surprins in media, romanii din St. Gallen Swiss, chiar o duc bine:    L-am adaugat si eu in "vitrina de bibelouri" 😄   Enzo si SLR sunt din alta generatie, eu am selectat "Sfanta Treime" de SUPERCARS din anii 80, masinile care au stat la baza supercarurilor din prezent, dar daca esti asa de fan Enzo, adaug niste poze cu niste modele surprinse de mine:    L-am adaugat si pe asta la colectia de "bibelouri":    Am reusit sa il aud pe pista, "chinuit" la maxim, ce sa zic...ORGASM:    Langa Enzo am surprins si noul Porsche P39,  de 900 CP, 1 din 10 in lume, mult mai rar decat ENZO, oricum daca ar fi sa aleg, tot rosu as vedea in fata ochilor:   Cateva poze si de la munca, m-am tinut tare sa nu lesin la clientul asta in showroom, imi tremurau mainile pe telefon, cum ziceam, I ❤️ my job:    Am mai fotografiat unul si la Muzeul Ferrari, l-am postat mai sus.   Va urma! 
    • spido
      Da,se incadreaza in limitele admise la intrarea in turbina. Probabil era in regenerare,preincalzire..etc. 
    • Flemor
      Salut. Nu stie nimeni daca e ok la intrebarea de mai sus? Daca conteaza temperatura uleiului era undeva la 102 grade.
    • skodamen
    • corad0
      @halamadrid Mi-am dorit sa vad masina lui MR. BEAN, acel Mini verde, "din pacate" am avut ocazia sa fotografiez "doar" masina personala a lui Rowan Atkinson, un McLaren F1, pe care l-a vandut dupa ce a suferit un accident, cu 8 milioane GBP unui baiat care "doarme" pe petrol: https://www.facebook.com/FaisalSBinLaden,  valoarea actuala fiind undeva la 20 000 000 £ ("DOO" 😄 ZECI DE MILIOANE GBP !!!!)  Au fost multe McLaren prezente la show, dar pareau "Logane" pe langa acest F1 si nu mi-am mai pierdut timpul sa le fotografiez, insa adaug si un McLaren P1  (1 din 375 produse) in postare, pentru ca nici asta nu-i asa des vazut in Pipera 😄...    Cateva poze de anul trecut, enjoy!  McLaren P1 Avem si Miure: Avem si Diablo:   @marius1982.11"Diablo arata bine pe mov"   Una din masinile sultanului din Brunei, un Lamborghini Diablo SE30 editie limitata, 1 din 18 construite cu volan pe partea dreapta, a fost surprinsa pe M1 (UK) de un car spotter. (sursa Jacobs Supercars ) Poate ca nu e asa de surprinzator, insa surprinzator, pentru cei care nu stiau, sultanul, pe al sau nume Hassanal Bolkiah (in cazul in care vreti sa-l Google-uiti) detine cea mai mare colectie de masini privata din lume care insumeaza peste 7000 de modele pastrate in stare noua, estimate la peste 7 000 000 000 $. Caaat? 7 MILIARDE PARAI! 🤪 Masinile sunt "parcate" in hangare si intretinute de o echipa numeroasa. Majoritatea producatorilor consacrati de masini i-au produs modele unicat, la comanda, care nu exista decat in colectia lui.  Ati ghicit, omu are peste 600 de Rolls Royce, 450 de Ferrari, 380 de Bentley, alte sute de Mercedes, Porsche, Lamborghini, si umplutura pana la 7000 tot felu' de modele, ce-o vrea Mniezo'! Din pacate, colectia nu poate fi vizitata de public..nici macar nu vrea sa se "laude" cu ele...cata plictiseala🙄:   Baiatu' e "REGE" si la propriu si la figurat, detine foarte multe proprietati in UK si e sustinut de politic/regalitate:    Mai multe detalii gasiti pe net:       Va urma! 
    • Emy D
      Eu la aproape 400k km cu Golful, an de an in Grecia, iar anul asta cu rulota in spate :))) 
    • mihai_mihai
    • Emy D
      Si.. cum vine vacanta si am de tras dupa mine rulota de 1400 kile 😟 pana in Grecia... am zis ca neaparat trebuie sa reconditionez chiulasa inainte de a pleca la drum lung.  simptome:  - Consum marit (cam 7.5 - 8 mixt in ultima perioada). - motor zgomotos -> devenea o corvoada sa mergi cu golful pe Autostrada la 130 kmph.  - putere mica sub 2000 rpm. Practic, era lenes, nu avea vlaga in el. - miros de motorina nearsa. in special iarna. - fum usor in accelerare. Nu stiu ce culoare avea ca il vedeam in special noaptea in farurile celui din spate. - miros de motorina in ulei, desi nu prea crestea nivelul. sau crestea dar prin pierderi nu imi dadeam seama. - multe pierderi de ulei (admisie, retur turbo, etc).  - Presiune in vas, antigel oribil de murdar, ruginiu.  ce am schimbat:    Chiulasa reconditonata cu urmatoarele:  -supape noi -ghiduri supape -simeringuri supape - Cuzineti Glyco - Ax came Kolbenschmidt - simering ax Came - ganrituri noi admisie, evacuare, pompa tandem, flansa antigel   Injectoare de ARL de pe un motor din afara cu vreo 200k km. Reglate la 180 grade.  Garnituri injectoare si suruburi noi, evident.  Suruburi chiulasa de ARL Suport cutie cu 3 prinderi, pt DSG. Gasit nu mai stiu de pe ce masina, nou.  suruburi si piulite noi, garnituri etc, pe unde a fost nevoie.  Turbo, a ramas momentan turbo de pe masina. aproape 400K, originala, fara joc in ax. Da, compresorul nu mai arata ca nou, dar se tine bine la batranete. Actuatorul in stare buna, geometria merge bine.  si amu' niscaiva poze.  Asa se pleaca cu masina spre sala de operatie:                Si poza de la final inainte de plecarea spre casa. si.... valorile pe VCDS dupa operatiune:    mno? Faina treaba!  Rezultat:  Consum de 4.8 pana la Sibiu mers in ritm alert.  valori la injectoare aproape de 0.  motorul se simte mai elastic, mai vioi nu mai este lent sub 2000 rpm. Turbo incarca bine acum si la ture mai mici. nu mai e zgomotos. E o placere sa mergi cu el pe autostrada la 130 kmph ca nici nu-l prea auzi.   "0" presiune in vas.  Daca inainte plecam de acasa, mers prin oras sa las copii, sotia la lucru si apoi eu la birou imi lua 8% acum imi ia 6%.  Ce as mai fi facut: radiatorul de apa si cel de clima. DAR cum o sa trec la turbo, traseu si IC de ARL le voi schimba atunci. Ca...cam gata cu banii. S-a ajuns la fundul sacului momentan.  Apoi soft, fara fum (vedem cat iese -> target - 170-180 cp).  De acum, schimburile de ulei vor fi la 10K.     Si cam atat. Va mai tin la curent - 10A  
    • a_andrei
      Doar anumite serii banuiesc. Dar cel mai sigur te duci la reprezentanta si afli daca esti pe lista.
    • davidut5
      2800lei, continental. Pun acum unul pe un polo cayb. Zilele trecute actuator turbo parca vreo 1000lei. Ce salariu sa ai sa îți întreții o cataracta veche! Ce frumos este! Cel vechi măsoară bobina 1.8k, restul 3 190-200k ohm.
    • skodamen
      Doar intreb, cat costa un injector nou, daca unul reparat 140 E plus mana de lucru? Nu ar fi mai rentabil de schimbat unul nou?
    • kata133
      Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Am avut ocazia sa ajung azi la Bucuresti (drum de circa 200km), iar start-stopul a functionat aproape la fiecare semafor. Au fost si dati cand nu a intrat, dar cred ca e normal, fiind semafoare multe si mergand AC-ul. Voi ajunge sa o si masor, dar tinand cont de raspunsurile voastre tind sa nu imi fac probleme.
    • marius1982.11
      Diablo arata bine pe mov, insa si galbenul ala e fain! in combinatie cu jantele modulare cu buza cromata. 959 era cea mai avansata masina dpdv tehnologic la ora aia, dar nu imi place cum arata cel putin   @halamadriddaca astepti cred ca se fac 5M$. Iesi ceva mai bine cu un V10 Porsche, care e si mai fiabil si mai "ieftin", adica putin peste 1M. caca maca. Doar sa inveti din nou pornirea de pe loc ca e scumb amreiaju', cica.
    • ddexter
      Era cineva pe forum care parca a zis ca trebuia sa schimbe bateria de 48V la un Tiguan pentru ca pe ea era montat ceva senzor pentru ca masina fusese lovita si sarisera niste airbaguri. Pretul era vreo 7000 de ron
    • acidone77
      sunt mai scumpe anumite piese la Mild Hybrid, dar atentie, sa nu se faca confuzie cu Hybrid simplu sau Plugin Hybrid, ca nu e acelasi lucru. clar si logic, ca daca vrei sa stai fara stres 10-15 ani mergi pe varianta cea mai simpla de motor.
    • mirceateodor
      Am reluat " activitatea " la masina, tarziu  prin Mai. Greu cu vremea si " cheful de munca".    Cateva saptamani pentru "tras" fire: Senzori de parcare oem, oglinda interior heliomata cu senzor, reverificat instalatia de spalator de faruri, lumina suplimentara portbagaj, mufa suplimentara bricheta fata - pe contact, modul lumini ambientale.  
    • sandumbogdan
      Eu am consum de 4.8 la drum lung si 7.8 in oras si totusi vorbim de masina de 4.9 metri si oras Iasi care e varza la trafic. Eu sunt foarte multumit de consum. E chiar mai mic decat la cealalat masina mai mica, mai usoara si cu numai 3 cilidri.
    • CristiALF
      Pai e bine. In oras, pentru consum mic trebuie un hibrid. Dar 5% in afara pentru o benzinara, e super consum, chiar si la un mers usurel. Eu in afara nu mai cobor sub 9-9.5% minim cu jantele de 18" (Asym 6 mi-a dat un +1L...), daca merg usurel. In oras nu mai zic ca nu conteaza, nu prea merg in aglomeratie (rar, cand am treaba, folosesc metroul).  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!