Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,1k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,1k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,4k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • EEXCALADE
      Doar in oras ,doar pe asfalt 
    • Cristi_V
      Mergi mult pe drumuri de tara (nemodernizate)?
    • Adria_n
      Mic update : Balenciaga noi in picioare, dot 0125.              Momentan multumit de achizitie si montaj.                                         Intre timp s-a mai umblat la portbagajul electric, din nou, un alt fir s-a sectionat ( la ultima demontare izolatia era partial rupta si am zis ca "merge" ).                 Asa ca am trecut din nou la cele Deffner ( pe astea OE le voi tine de rezerva si atat, nu ma mai chinui sa le pun iar ). Grupul VAG imi pare ca nu sta asa de bine la capitolul asta, aia e.                 In rest, masina aduna km.
    • Adria_n
      Primele impresii cu GY: aderenta mai buna ( dar compar anvelope vechi cu noi ), consum poate mai mare, inca nu imi dau seama (mai mult au fost fataite prin oras).
    • EEXCALADE
      Nu mai e in lista dar e tot acolo.  Deschide capota ! Eu spal motorul impecabil si dupa 6 luni imi vine rau cand deschid capota .
    • sneaker
      România nu mai e pe lista cu mult praf sau combustibil neconform, dar „condiții grele” înseamnă inclusiv condus preponderent urban. 
    • dercos
      Giulia e o bijuterie de masina, intr-adevar finisari si dotari mediocre, dar sasiu/directie/tinuta de drum peste ce ofera concurenta teutona. Directia mi s-a parut geniala, fata de  directiile de PlayStation din clasa.
    • Iascu56
      Salutare! Ca si fiabilitate cum sta masina? Consum de ulei? Referitor la chestiile mentionate lipsa comparativ cu formentor, nu te-ai i teresat daca s-ar putea rezolva din soft? Spre ex. Pops&bangs
    • Xman_ghio
      Presiunile alea diferentiale cum au fost luate? Cu motorul oprit, la relanti, in mers?
    • EEXCALADE
      Rotile de iarna au intrat la vanzare aici : https://vwforum.ro/topic/142840-vand-roti-de-iarna-18-macan/  
    • sandumbogdan
      Filtrul are 50 grame din maxim 80 deci mai are cel putin 100 mii km de mers. Problema e in alta parte, trebuie sa gasesti cauza pentru care face regenerarile dese.
    • mihai.onu94
      Nu esti carcotas. Si eu eram fan giulia, si sunt in continuare pt cum arata. Cand eram in cautare de masina, giulia era in buget. Am fost, am vazut, am zis pas. E mica in interior, si la pasageri, si la portbagaj, calitatea materialelor nu se apropie de audi, bmw, servisarea e cu semnul intrebari, infotaiment clar nu la nivel de mmi, idrive. In final, cum ai zis si tu, se vede in semnatura ce am ales. 
    • craiga1
      Buna ziua, observ in ultima perioada ca am regenerari destul de frecvente, in ultima saptamana au fost in jur de 40 de km distanta intre ele. Atasez niste poze din VCDS, nu prea stiu ce sa urmaresc, si daca sunt probleme cu ceva. Masina nu are nici un DTC activ, nici un martor aprins in bord. Functioneaza perfect normal. Ceva pareri in legatura cu datele de mai jos? E pe duca DPF-ul? Motorul e 2.0 TDI montat pe un G7 facelift fara ad blue, cod DCYA, 2017, DSG
    • EEXCALADE
      Ai omis ce era mai important ,adica cauza .  
    • dercos
      Dupa cresterea initiala sensibila fata de vechile anvelope, acum e totul in regula cu GY, acelasi consum ca inainte, cu aderenta mult mai buna. merg mult pe aceleasi trasee, adesea lipsite complet de trafic.
    • Alex 2009
      Buna Am schimbat si eu Pompa, senzorii de pe rampa si curatat tot circuitul, inclusiv in rezervor, mai putin injectoarele, care aveau valori bune. Masina inca functiona bine, avea doar oscilatii presiune in rampa (260-330) si la ultimele 2 schimburi de filtru (10k km) se gasise span fin in filtru.. Am salvat injectoarele, dupa curatenie si pompa Bosch noua (CP4), tensiunea in rampa este stabila, diferenta +/- 1 bar intre valoarea stabilita si cea citita. Span-ul gasit era sub forma fina, nemetalica, stralucea cand era luminata, si destul raspandita si in rezervor. Masina are 131k km, luata de noua, alimentata aproape exclusiv cu OMV Maxx motion, exceptie concedii in strainatate unde am folosit Shell, OmV sau benzinarii din lanturi cunoscute... Odata cu schimbul pompei am facut si distributia, intrucat se umbla si la curea. Intrucat vroiam sa pastrez masina, am facut aceasta operatie. Nu am desfacut inca vechea pompa, in afara de regulator unde s-a constatat acelasi span f. fin.
    • F l o r i n
      In teorie, da. In practica, o poti lasa pana începe sa facă probleme. Unele descarca bateria, altele nu mai funcționează, etc
    • Crucial
      Salut, am si eu o problema, atasez log-ul. La un passat b6, 1.9 tdi bkc, am asa, turbine de Arl, soft de 170cp, schimbat senzorul, pus unul de 3 bari, egr off, e cam moarta in turatie joasa, daca ma puteti ajuta  LOG-01-011-003-010.CSV
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!