Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 853,9k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,3k
      postări
    6. 277,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   16 Membri, 1 Anonimi, 328 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • andreii_george
    • calint
    • bysus
    • RaCo
    • orca
    • cristi511
    • atti206
    • fanyfany
    • akon
    • CristiALF
    • Bebeee
    • NedBeBe
    • adrianvmx
    • asytrust
    • Luciosu
    • alexandru.f.dobre
  • Images

  • Posts

    • Xman_ghio
      Ai nevoie sa schimbi doar codul bateriei (in loc de ultima cifra existenta schimbi cu alta, random) astfel incat sistemul de management al bateriei sa "vada" ca ai o baterie noua si sa ajusteze incarcarea corespunzator. Daca ai pastrat aceeasi tehnologie si amperaj nu le mai modifici pe alea.
    • cristi511
      Facand un exercitiu de imaginatie, lucrul asta e ft simplu de implementat.   Direcția generala este de a avea control remote asupra unor functii (momentan) ale masinii. Astfel, nu vad o problema in a duce lucrurile in zona de "telefon pe roti".   Iti creezi un cont de utilizator pentru masina -> iti instalezi o aplicatie bancara/non bancara care genereaza un iban -> elementele de identificare sunt preluate de sistemele masinii, in speta de BMS -> la cuplarea oricarui charger identificarea se face automat si plata se executa la final (inainte de decuplare) cu o validare din telefon.   Nu as vrea sa gresesc dar cred ca toti pasii sunt pusi la punct, mai putin partea cu debitarea automata a unui cont bancar.   Easy peasy.   Edit: la toyota am cuplat un cont de gmail la masina, ca sa pot utiliza toate functiile. Daca aloc un card/cont pe gmail-ul respectiv si bifez 2 casute pentru plata automata a oricarei achizitii, e done deal.   Trebuie doar infrastructura stațiilor sa fie adusa la zi. Ceea ce cred ca se poate face cu un simplu update caci ele sunt deja legate la internet.
    • voinea
      E un mare pas in față să se ajungă la Plug & Charge macar pentru jumătate din mărci daca nu toate.  Rar sunt pățit când am fost in deplasare să pierd 1-4minute până văd că a început încărcarea (deși am dat in app precum Ionity start/pay/plug) .  Rapid și eficient e sa cuplezi și să vezi peste 5-15secunde că încarcă (fix ca acasă).  Iar banii să se tragă de pe cont fără să mai dai tu clickuri in ceva app.  Până ajungem la asta rămâne ușor mai dificil pentru anumite persoane modul cum încarci la stații publice.
    • Dolfin
      Piesele care se schimba pe garantie si au un defect cunoscut nu au acelasi flux de logistica ca in cazul unei comenzi obisnuite, sunt stocuri diferite.
    • EEXCALADE
      @whoisbenea Recomand an fabticatie minim 2010 ,cbbb,cbab,cbdc….
    • sutit
      am, telestart si telecomanda pentru el, mi-a functionat pana acum fara nici o problema timp de 2 ani si acum, nu mai baga caldura, el cum functioneaza ? trebuie sa fie o anumita temperatura afara ca sa inceapa sa bage caldura sau baga la orice temperatura ? WVWZZZ3CZDE139444 aici ai si seria. Webasto de fabrica nu este retrofit.
    • cbmarius2004
      Slautare tuturor. De 4 luni am intrat si eu in clubul VW cu un VW Golf 7.5 R Am cautat unul pe placul meu, dotari, varsta si km putini la un pret cat mai decent, mai mult de un an si jumatate iar dupa a 2- ajumatate a lunii mai l-am gasit - exact ce cautam si chiar mai mult decat am sperat avand dotari mai mute decat "bifasem" sa gasesc in pretul platit. Masina am luat-o de la o persoana privata din Germania care o scosese la vanzare dupa ce si-a cumparat un Mercedes V8 si a stat pe site-ul de vanzari doar o zi timp in care am negociat cu vanzotorul care la inceput a fost sceptic si nu prea a vrut sa mi-o vanda dar se pare ca modul cum am pus problema l-a convins sa imi vanda masina.   Am trecut de la un Renault Megane 2 1.6 16V si 110 CP pe care l-am avut de nou 17 ani si care in general m-a dus fara probleme cam peste tot pe unde am avut nevoie.  Trecerea de la 110 CP la 300 CP este fara cuvinte, ca sa nu mai spun ca masina este spectaculoasa din toate punctele de vedere, este foarte agresiva atunci cand acceleratia este la podea, sunetul motorului este grozav, se conduce foarte bine iar consumul masinii este mai mult dect decent avand in vedere ca are 300 CP.  Cel mai bun consum a fost de 6,2% mers la o viteza de aproximativ 70-80km/h in afara orasului si cel mai mult 11,1% la viteze ce nu pot fi mentionate pe acest forum   Masina este din iunie 2022 si avea la momentul achizitiei 35890km - acum are 41225km dupa 2 drumuri de Germania.  Imi plac mult la ea farurule cu sistemul DLA fiind foarte usor de condus noaptea, modul de conducere selectiv cu 5 moduri de conducere, suspensii adaptive...  o multime de dotari care fac modul de conducere foarte placut. Scaunele sunt foarte confortabile, pozitia la volan excelenta, iti confera senzatia de masina sigura, se comporta excelent in viraje ca sa nu mai zic de senzatia din depasiri, sistemul 4x4 se simte ca isi face treaba atunci cand trebuie, l-am simtit o data ca cuplat pe ud cand ama accelerat puternic avand viteza mica.   Mi-a trebuit mai mult de 2 luni sa ma obisnuiesc cu ea, cu sunetul pe care il face cand accelerez, cu rulajul masinii - e greu de descris in cuvinte senzatia pe care o am atunci cand o conduc - o adevarata placere, parca fiecare deplasare e o mica sarbatoare pentru mine un fel de aventura.   Oscilam la inceput intre Audi A4 All-Road varianta de 245 CP dar mi se pare ca iasa prea mult in evidenta (e o masina frumoasa), apoi Peugeot 508 GT de 225 CP si varianta de top VW Golf 7R care mi se pare o masina discreta si nu tradeaza prea mult faptul ca ar avea sub capota 300 CP.   Tin sa multumesc pe aceasta cale colegului Dryone care m-a ghidat in procesul de achizitie si m-a sfatuit ca le sa ma uit si cam ce sa caut -- Multumes mult Dryone!  --> trapa panoramica nu are "greierasi" nici la trecerea peste denivelari 😀. As putea sa spun ca e pe modul "silent" tot timpul.   Am 2 Intrebari pentru cei care aveti si voi Golf R: 1. In aplicatie zice ca ar fi 2 porturi USB.  Eu n-am gasit decat unul in consola de incarare wireless pentru telefon. Unde ar fi al 2-lea port USB?  Ca eu nu l-am gasit nici acum dupa 4 luni si nici in torpdou nu este ca m-am uitat si acolo. Tind sa cred ca nu exista a 2-lea port USB. 2. La RAR nu au reusit sa gaseasca seria motorului si au scris in CIV "seria motorului nu poate fi citita - fara serie" -- la voi cum este?   Lista de dotari:   ACC DISTANCE CRUISE ADAPTIVE CRUISE CONTROL ACTIVE LIGHTING SYSTEM - High beam assistant, LED DRL, cornering lights BLIND SPOT Assistant Plus High beam assistant DYNAMIK LIGHT ASSIST (glare-free FL) FRONT ASSIST Fatigue detection EMERGENCY BRAKE ASSISTANT LANE KEEPING ASSISTANT Mobile phone preparation Bluetooth with FSE and induction charging for smartphones Front center armrest 2-zone automatic climate control AIR CARE Heated front seats Pedals in aluminum or stainless steel look TOP PACKAGE PROGRESSIVE STEERING 7-speed automatic transmission FRONT airbags KNEE airbag HEAD airbags HEAD airbags, rear. SIDE airbags, front Isofix TRAFFIC SIGN RECOGNITION Electric windows front and rear. Rear seat back can be folded down in two parts BUSINESS PREMIUM package PERFORMANCE package Driving lights switch automatically Dynamic headlight range control, with dynamic cornering lights Differential lock Otto particle filter (OPF) Airbag deactivation switch PANORAMIC SUNROOF DISCOVER PRO NAVIGATION SYSTEM LM rims 19" PRETORIA gray MULTI-COLOR ACTIVE INFO DISPLAY OUT OF PARK ASSIST Pedestrian detection PDC front and rear Digital radio reception DAB Voice control USB sockets 2x ALL WHEEL DRIVE Brake calipers painted black, multifunction leather steering wheel and shift paddles A-mirror is electrically foldable, heated and adjustable with passenger lowering Automatically dimming interior mirror KEYLESS ACCES - Keyless central locking CARBON decorative inlays Roof rails black Darkened windows from the B-pillar LED taillights Headlight cleaning Ambient lighting rain sensor Tire pressure control Driving profile selection EU6 DG exhaust concept Start stop system with recuperation ABS - ESP Alarm system Electronic stability program ESP with trailer stabilization LEATHER EQUIPMENT Nappa/Carbon with top sports seats at the front LED HEADLIGHTS with cornering lights and LED daytime running lights TOP SPORT SEATS   Si poze atasate  
    • davidut5
      Codurile cu 4 litere sunt cr, fabricatie incepand cu 2009-2010, nu stiu daca si in 2008 au fost. Cu 3 litere sunt pd. Revin cu update la comentariul de mai sus, am schimbat motorul cu tot cu injectie si turbo.  
    • Iurox
      Am schimbat aparatul de măsură. Acesta arată încărcare de 14.3 V cu motor pornit și lumini, aeroterma, radio oprite.  -14.4 v cu faza lunga, radio, încălzire scaune și aeroterma la maxim.  Motorul este 2.0 cffb, bateria este Exide efb 75Ah. La fel ca cea pe care am schimbat-o. 
    • whoisbenea
      Buna seara. As dori sa aflu care sunt motoarele (cu cod, daca se poate) care vin cu CR si anul fabricatiei acestora, deoarece intentionez sa imi achizitionez un Passat B6 si prefer varianta cu DSG, si prefer un 2.0 diesel. Multumesc frumos.
    • andrei_221
      despre ce masina vorbim ?   1. schimba aparatul cu care ai masurat. 2. schimba alternatorul daca si al doilea aparat arata tot 16V 3. nu e neaparat necesar sa codezi daca s-au pastrat aceiasi parametri    
    • andrei_221
      exagerezi orice masina poate sa aiba o problema La tine este o problema de necomunicare cu unul din module, care probabil va fi resoftat si totul va fi ok.   Si pentru cultura ta generala, toate sistemele de asistenta sofer sunt legate intre ele si comunica pe magistrale de date cu viteze foarte mari. E suficient ca un mic sughit la unul din module sa apara si te trezesti cu acele erori   mai mult, chiar si o eroare de la un sistem simplu, ABS, da peste cap absolut toate sistemele de asistenta.  Exemplu : un senzor de viteza roata de la  ABS aprinde in bord exact toate erorile pe care le ai si tu, pentru ca e sistemul de temelie pentru toata asistenta.   si cand cumperi primele exemplare de la un model nou, iti asumi toate bubele copilariei.   Daca te duci la dealeri si permiti sa investigheze problema, sa trimita feedback mai departe la fabrica, sigur se vor rezolva toate problemele.  Daca clientul nu sesizeaza > dealerul nu trimite feedback la fabrica > fabrica NU poate sa remedieze    
    • Iurox
      Salutare! Am schimbat bateria la mașină. Cea nouă, este aceeași marca, model și amperaj ca bateria veche. Mai trebuie sa fac codare, dacă niciun parametru al bateriei. nu se schimba? Am verificat încărcarea cu faza lunga pornita și aeroterma la maxim, și îmi arata 16V. 
    • Gabriel*77
      10 zile până vine farul? Eu am avut mașina lovită puțin pe aripa dreaptă față și farul deplasat un cm, cu o zgârietură de 0.5 cm pe el, la colț unde se îmbină cu bara, și mi l-au schimbat pe casco, dar nu asta voiam să zic, ci faptul că într-o săptămână mașina mi-a fost livrată. Bară față, aripă față schimbate și vopsite plus far (Matrix) schimbat cu unul nou. Piesele au venit în două/3 zile. Luni am dus-o, vineri am luat-o.  
    • cristi511
      Sa salvam planeta!     Doua intrebari: 1. Cu ce categorie se conduce la peste 4 tone? 2. Oare ce se intampla in cazul unui impact cu orice mai mic de o "septica"?
    • VLADPROBE
      https://www.tiguan3forums.com/viewtopic.php?t=123   Update: - cică se ard 24 din 40 de module!!! -rezolvare: trebuie înlocuite (probabil dezasamblată mașina din "țâțâni") Mare grijă pentru cei care își doresc mașina asta! Sugestie, căutați în altă parte!  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!