Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,8k
      postări
    6. 281,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • andrei_221
      Exact asa zice si ELSA... se verifica daca sunt crapaturi, scamosari sau alte deteriorari ale curelei.  totul la ochi.   
    • Morrison
      Salut! Îmi pare rău de problema ta, e clar că este ceva mai complex decât o simplă piesă defectă, mai ales dacă ai schimbat deja turbina, N75 și ai verificat vacuumul. Ai încercat să verifici și senzorul de presiune MAP sau MAF? Uneori dau rateuri fără să apară erori la diagnoză. Poate ar merita să ceri opinia unui specialist în softuri auto din Ploiești; uneori adaptările softului pot wpłyje și la comportamentul descris, chiar dacă nu pare să fie cauza principală. Succes!
    • marius1982.11
      La banii aia luai un golf 4 :D. stiu, nu era unicat.
    • EmilianPop
      @qwk eh, asa usor arunci 20-30k euro :))) Am aruncat odata pe personajul principal al acestui topic, nu mai vreau
    • Cristi_V
      Vad ca in documentul SSP 733 The 1.5 l 110 kW TSI Engine EA211 EVO2 pagina 15 scrie The toothed belt drive is maintenance-free.
    • luksibiu
      la fel am si eu motorizarea si se schimba la 180.000 sau la 5 ani,ce intervine prima data,sunt cuios daca era in termenele astea sau depasite    
    • vizitator
      Nu am mai circulat cu masina de 6 zile, azi de dimineata am fost sa dau o cheie si, spre surprinderea mea martorul de filtru  DPF infundat a disparut din bord. Insa masina este tot in Limp mode . Sa inteleg ca si-a facut regenerarea si nu mai e nevoie de curatare filtru? 
    • NITULESCU 4
      salut. din ce an ai tiguanul ? cutia dq500 oare sa montat si pe tiguan fabricatie 2013 4x4 ?  
    • andrei0241
      OT Yanq are la jurnal detalii despre calatoria la Nordkapp, insa pentru cine vrea sa si stea sa vada locurile, nu doar sa le tranziteze, calatoria se poate dubla ca durata. EOT
    • Xman_ghio
      OBD11 (obdeleven) spune mai multe, nu doar cei 3 parametrii de mai sus...
    • andrei0241
      Last visited September 27, 2024 ...
    • andrei0241
      Evident ca in baza uzurii, dar ochiometric nu merge intr'un document oficial de service, deci ar trebui sa fie ceva repere in baza carora se recomanda inlocuirea sau mentinerea in folosire   La 1.4tsi CZEA (pe Ateca 2018) am platit ~2600 ron ptr inlocuire pompa apa Daca si la 1.5tsi e aceeasi arhitectura, manopera ptr pompa de apa e compet separata de cea ptr distributie, deci un 6000 ron nu ar fi deloc surprinzator
    • cuibusel
      Am scos eu acum câteva săptămâni intervalele service de pe site-ul oficial VW (erWin), actualizate 2025. Din păcate nu pot atașa întreg documentul că este peste 4 MB (dar daca mă ajuta un Admin îl atașez). În continuare doar pt. câteva coduri motor există indicație de schimb curea+role, iar pentru restul o sugestie de verificare la 300 000 km    Cât de mult să ne luăm după recomandările VW cred că ne lămurește intervalul pentru filtru de aer    Link manuale: https://we.tl/t-zXEfs9vOSY
    • albinaru
      Am si eu obd eleven, spune cand face regenerare, grad de incarcare si  masa totala de particule. Cam putin...
    • Irrelevant White Man
      Am schimbat saptamana trecuta uleiul transmisie VW OE G055529A2 + filtru VW OE 0GC325183D.  Pentru 129.000 km primul schimb, uleiul din DQ381 arata extraordinar de bine, nu negru, nu gros...putin mai galben decat cel nou. Cutia nu avea erori !
    • Irrelevant White Man
      Va salut! Masina in cauza este Passat B8 (2020) cu 130.000km , 2.0 TSI de 190 CP, codul motor - DKZA. Inteleg ca distributia este pe lant, vreau sa va intreb daca pompa de apa necesita schimbata (daca nu cauzeaza probleme) sau se shimba o data cu lantul? Nu inteleg partea tehnica asa ca nu imi sariti in cap  Ce alte verificari as putea face? As aprecia si un plan de service strict pentru motorul asta, as vrea sa schimb cele necesare conform producatorului, sau macar sa le verific...dar nu am informatia!   Am schimbat saptamana trecuta uleiul transmisie VW OE G055529A2 + filtru VW OE 0GC325183D, miercuri am programare pentru ulei motor VW OE 0W20 (sper ca am ales bine) + filtre + bujii VW OE 06K905601L.   PS: am aflat acum la editarea mesajului ca motorul nu are filtru de benzina, ci o simpla sita in pompa de carburant. Ca si periodicitate, se schimba la un interval anume acea sita sau nu e cazul?  
    • voinea
      Stai sa vezi cum arata si cate zile dureaza o excursie Bucuresti -> Norvegia Nordkapp si retur (pe alta ruta decat cea de la dus)
    • qwk
      Daca tot e service-ul langa, "arunca" si o turbina pe la motor. Face bine la "corazon". Eventual o mai "gadili" si prin spate, pana-i creste si "4x4". 😀
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!