Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,1k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,4k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • dercos
      Eu le-am schimbat cu Bosch, foarte bune, singurul lucru negativ e ca uneori topaie pe finalul cursei, la revenire pe partea soferului. Cele originale au fost mediocre, in cel mai bun caz.
    • lupo_bv
      @MihaiAndreiAnd Ti-am mutat prima postare aici intr-un topic corespunzator. Nu mai deschide alte topic-uri in Masina mea pt.  ca le deschizi degeaba.
    • adriangrijincu
      Buna seara, imi puteti spune ce ulei este compatibil pt cutia de viteze?  Dimineata la prima pornire intra greu treapta 1 2  si in R agata, dupaia merge normal. Cu motorul oprit intra ok in viteze. As incerca mai intai cu schimbul de ulei poate se rezolva. Sau ce ar mai putea fi? Multumesc
    • _R_A_D_U
      Ce vrea să însemne 0 KW din bord? Să te poarte cu bine!
    • Nenciu Victor
      asteapta pana scade turatia si apoi pleaca de pe loc ... asa fac toate 1.0  dupa ce scade turatia zgomotul dispare 
    • Nenciu Victor
      Valeo sunt bune, dar daca va scartaie pe parbriz sunt doua cauze. Parbrizul murdar, stergeti-l cu Alcool Izopropelic, gasiti la magazine electrice sau Alcool Tehnic, au la Dedeman, pe la vopseluri si doi lamela stergatoarelor este murdara. Cand mergeti la spalatorie, dupa ce ati oprit motorul tineti 2-3 secunde apasat pe maneta de la stergatoare in jos, o tineti in jos, ele ar trebui sa se duca in pozitia service. Coborati din masina si ridicatile. Dati cu spuma si pe lamele si la final dupa ce ati spalat masina, cu un servetel curat sau o carpa, stergeti de 2-3 ori lamelele, apoi puneti inapoi stergatoarele pe parbriz, dupa ce porniti motorul mai apasati o data pe maneta de la stergatoare si isi revin in pozitia normala.  Teoretic nu ar mai trebui sa scartaie, eu personal folosesc ProX Rain Shield si dau pe parbriz, cam la 3 luni.  La spalat se iau mai repede gazele si fuge si apa cand ploua, de pe la 70km/h pot sa merg fara a mai folosi stergatoarele atat de des. Daca nu e ploaie torentiala.  In timp de la solutia de la spalatorii si lichidul de parbriz isi pierde efectul hidrofob, ProX ... il gasiti tot la Dedeman 
    • dragos32
      Ce brand de ștergătoare ați recomanda ?
    • dragos32
      Am ajuns la 15000 km în continuare consider ca este o mașină OK pentru o familie de 3 persoane de ex m-am întors astăzi de la Bicaz puțin aglomerat drumul consum de 4,8%. Cu ștergătoarele cred ca soluția este să merg la Autonet să iau altele noi și gata  Mulțumesc chiar este o mașină OK 
    • andrei_221
      problema e de la regenerari si regimul de utilizare. Injectoarele sunt ok.  Nu mai folosi masina in oras. 
    • vidi
      Salut  Am o problema cu un  TIGUAN motor CFFB, an 2014, 114.000 km  si anume intra motorina in ulei. La schimbul de ulei cred ca au curs peste 6 litri. Am investigat cu VCDS dar nu are erori pe ENGINE. Injectoarele sunt ok la relanti nu depasesc +0,5 . La fel si pompa de inalte presiunea este conform valorii specificate. La schimbul de filtru de motorina nu s-au observat urme de pilitura. Filtrul de particule este ok (a se vedea pozele VAG DPF), intradevar regenerarile sunt mai dese, are softul de DIESELGATE (o sa mergem sa facem un dowgrade).  In schimb am facut testul de retur la injectoare conform ELSAWIN 2 minute la relanti si asa cum se vede in poza atasata cilindrul 3 (poza e inversata) are o cantitate aproape dubla de motorina. Am primit si alte pareri cum ca nu este diferenta semnificativa si ca injectoarle sunt ok. As aprecia si alte pareri de la cei care s-au mai confruntat cu problema asta si unde as putea sa trimit injectorul pentru verificare pe banc. Sau ar trebuie sa le scoatem pe toate 4  si sa le verificam ?      
    • andrei_221
      s-a mai discutat parca. de la pompa de vacuum integrata in pompa de ulei    
    • grp
      @haro mulțumesc sfaturi. Alte modificări nu prea mai am în cap, nu vreau decât  întreținere și folosire.  Așa cum am spus in prima postare, mașina e luată de la un coleg, el fiind al doilea proprietar după cumnatul lui. Mașina a fost cumpărată de nouă din România, a avut service doar la reprezentanța Skoda din Constanța și apoi la cea din Galați, a avut un accident iar mașina a fost reparată in service autorizat.    Recunosc că m-a luat prin surprindere filtrul de particule înfundat/deficient, dar din ce am înțeles de la băiatul meu din discuțiile cu cei de la AVD TURBO, este un consumabil ce pică/se înfundă între 200.000-250.000km. Cred că depinde și de modul de exploatare, aici mă refer că mașina a mers mult in oraș și ocazional in concedii la drumuri lungi, mă gândesc la acel injector defect (care funcționa normal după ce se încălzea motorul 10 min, dar până atunci probabil dădea motorinămai multă) și mă mai gândesc si la ghinion. Eu sunt mai "sensibil" de urechi și merg preventiv mai des in service, dar nu toată lumea e ca mine. La fel și in ce privește modificările mașinilor, nu toți cred că banii merită cheltuiți pe așa ceva, și aici îmi includ și soția,  chiar dacă unele sunt funcționale și altele estetice!    Ce voi face mai departe? O voi repara, voi face mentenanța cum știu eu și ne vom bucura de mașina (și de celelalte). Pe mine nu mă sperie când mai pică ceva la o mașină (veche, cu km ridicat), dar nici nu pot compara Tiguanul, pe care l-am luat de "mic" de la 95.000km si 2 ani. 
    • Turcin12345
      https://uploadnow.io/f/w4FG7wq  Aici am video cu sunetul respectiv 
    • EEXCALADE
      Verifica rola alternator
    • lupo_bv
      Urca videoclipul pe un site de filesharing (youtube, etc) apoi pune link-ul aici. Daca il pui pe YouTube nu uita sa îl faci public
    • Sferatos
      A reusit cineva sa găsească cauza? Vw golf 7 1.6 tdi cxxb acelasi sunet , se aude si in exterior in dreapta spre distribuție 
    • MihaiAndreiAnd
      Salut, mi am cumparat un passat b6 2.0 tdi si cand pornesc motorul se aude un sunet care dispare dupa 2-3 secunde. In filmare motorul era cald deja cand am pornit masina. Ce credeti ca are?  
    • passat19tdi
      Am luat varianta pro. Acum vad tot ce ma intereseaza. Multumesc!
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!