Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,5k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,7k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • marius1982.11
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   19 Membri, 6 Anonimi, 221 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • grecu richard
    • DANIEL BARA
    • haro
    • acidone77
    • AndMapp
    • kkhheelloo
    • Marc ionut
    • dumitrescumaurelian
    • Al Bundy
    • Catalin_87
    • dragos2007
    • adrian001
    • Stanciu_scm
    • Magulicy
    • marius1982.11
    • bogdan_vw_11
    • Muresan Dorin
    • rus andrei
    • floricelu71
  • Images

  • Posts

    • Adria_n
      L-as incerca si eu, dar imi este teama de un eventual consum de ulei (care ar ajunge in dpf).                   Cu toptec 4200, din bidonul de 5 litri bag 4,5 - 4,6 litri la un schimb, diferenta o mai completez pe parcurs ( schimburi la +/- 10.000 km ).                    Astept cu interes un feed-back despre consumul de ulei.
    • EEXCALADE
      Depinde in primul rand de starea motorului dar si distantele parcurse 
    • EEXCALADE
      Prin  comparatia fiselor tehnice  4210 e mai bun ca 4200 ,ambele avand C30 si 507.00. 4210 ofera avantaj la : vâscozitate la rece mai bună, indice de vâscozitate mai mare, TBN mai mare.    
    • acidone77
      De ce ai baga 0w30 in loc de 5w30? Doar daca masina circula mult urban, cu porniri opriri multe, sa zici ca merita, in rest 5w30 e mult mai echilibrat in timp/uzura si temperatura mai ales la drumuri lungi/autostrazi. Bine, 8000km deabia isi face uleiul rodajul in motor, vorba aia  
    • Xman_ghio
      Si de la 5w30 treci la 0w30?   Tot Ravenol 5w30 bag si eu, dar mie imi ajung vreo 4.3L asa ca am bidon de 5L si nu am cu ce sa il compar.
    • albinaru
      Totusi, de ce lucruri depinde intervalul la care are loc regenerarea si cum ar putea fi modificat ?
    • EEXCALADE
      LM la 40 grade pe autostrada 
    • EEXCALADE
      Am pus vmp usvo 5w30 ,nu completez (nu consuma) intre schimburile care le fac in jur de 8000 km 
    • acidone77
      @EEXCALADE consuma ceva ulei intre schimburi cu 0w30? Tot 0w30 bagai si de la Rivanol?
    • EEXCALADE
      Nu au fost probleme ,doar suspiciunea mentionata ,suficient cat sa renunt.   
    • marius1982.11
      Poti sa faci reclamatie anpc, trimiti probele pt test. Cred ca sunt obligati sa confirme sau nu daca e fals/contrafacut, in orice caz sa dea un raspuns oficial. Cate falsuri aveam raportate la fostul loc de munca... eu aveam un bidon de 5l, deci nu aveam ce cu ce sa compar. Mai am cateva sute de ml in caz de...    In afara de aia ai avut ceva neplaceri sau doar o suspiciune? 
    • EEXCALADE
      Doua bidoane ,acelasi ulei ,culoare diferita . Reprezentantul a confimat balbait ca pigmentul ,lotul,fabrica sa mutat ….
    • marius1982.11
      Ce suspiciuni? Nu de alta, dar acum si eu am tot ravenol. Prima oara cand bag in conservă. 
    • EEXCALADE
      Din cauza unei suspiciuni personale am renuntat la Ravenol (suspiciune confirmata ulterior de reprezentantul Ravenol). Ca alternativa am ales LM . Se comporta bine la temperaturi exterioare ridicate ,autostrada...
    • Adi_vw
      Depinde care varianta de 1.5tsi o alegi si pe ce caroserie. eu am Leon 1.5tsi 131cp la baza(cel cu geometrie variabila) dus in 177cp si in Cluj am un consum mediu de 8-8.5L/100km la pompa; Un prieten are Ateca 1.5tsi DSG 2x4 si are consum de 10L/100km. E drept ca nu facem acelasi traseu si ca masinile sunt folosite de persoane diferite, dar de cate ori am vorbit cu el avea 2L in plus fata de mine in oras si 1L inafara lui.   1.5tsi e un motor decent, in special pe masinile sub 1400kg.  Daca faci mai putin de 15.000km/an acea diferenta de 2L inseamna maxim 300L (500eur).  Schimbul de ulei as zice ca e nesemnificativ mai scump avand doar 1.7-2L in plus de ulei fata de 1.5tsi. Acum tu stii daca acei 500eur/an ii folosesti la casco sau pentru placerea de a avea un motor mai potent.  
    • tavitara
      Asa cuma  spus in prima postare a topicului " Am tot cochetat cu ideea unei schimbari dar inca nu am putut renunta emotional la ea "  Probabil emotiile s-au dus de atunci 🤑
    • acidone77
      Fain saltul de la Tiguan la XM  de la 2.0TDI la 4.4 V8 benzina  
    • acidone77
      cum a zis si @_R_A_D_U, Impozit, RCA, CASCO, Revizie si consum o idee mai mare. Costurile nu vor fi duble, dar sigur per total detinerea si utilizarea unui 2.0 va fi mai mare ca a unui 1.5, DAR si dinamica si performantele masinii vor fi altele. Depinde si cati km faci si pe unde ii faci... daca 90% vor fi urban, mergi linistit pe 1.5.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!