Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 856,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,2k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,9k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   20 Membri, 1 Anonimi, 328 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • nicusan
    • parcalabuv
    • adrian84i
    • cristi511
    • BR38FLY
    • DMV
    • Al Bundy
    • EEXCALADE
    • leonard24
    • adrian001
    • Radu Marius Florentin
    • haro
    • bogda1313
    • spido
    • SiggyMultivan
    • Jimmy
    • mihai.onu94
    • aditzu'
    • CATA_ASD
    • smecs
  • Images

  • Posts

    • cristi511
      Nu stiu neaparat daca masina e o lamaie  (fiind sh nu stii ce s a intamplat cu ea in jermanica) dar clar relatia cu serviceul ar trebui sa iti dea de gandit.   Inteleg ca poate o zi pierduta sau 1800 de lei nu reprezinta neaparat o problema dar aparent a devenit o norma nu o exceptie.   Trist.
    • haro
    • tudy_cnu
      Ieri am avut programare cu masina in service, pentru 4 probleme. Masina a ramas la ei pana in dupa amiaza aceasta si din pacate nu am rezolvat absolut nimic. Au fost facute update'uri de soft pe calculatorul masinii si pe unitatea media si cam atat.   * Prima problema este cea legata de camera spate si camera dreapta. Situatia aceasta este incontestabila, avand si poze cand s'a manifestat defectul. Totusi, se pare ca nu au gasit nimic in loguri si ca ar fi doar un bug de software, nu o problema electrica. Singurul lucru pe care il pot face este ca, daca se mai manifesta problema, sa merg repede la ei sa ii faca o diagnoza atunci pe moment. Noroc ca nu stau foarte departe...  * A 2a problema este legata de grila din partea soferului, care scoate niste pocnituri gen plastic pe plastic cand se inchide masina din telecomanda. Treaba asta se manifesta cam in 3/10 inchideri. Rezolutie: "Asa fac toate, nu dam bara jos sa schimbam motorasul pentru atat" * A 3a problema, poate un pitic de'al meu, dar jur ca nu e chestie inventata: Uneori cand pun frana la viteze mici gen 20-30 km/h, dar nu ma opresc de tot, gen iau piciorul de pe pedala pe la 10 km/h, se aude un zgomot gen "clanc" atunci cand iau piciorul de pe pedala. Din pacate nu am avut inregistrare cand am dus'o ieri in service. Am incercat sa reproduc zgomotul prin curtea de la Porsche, dar bineinteles ca nu am reusit. Au zis ca se vor uita, bineinteles ca nu s'a intamplat asta. Fac zilele viitoare un video si il pun si aici. * A 4a problema si poate cea mai deranjanta: Alaltaieri cand am pus lichid de parbriz, am constatat cu stupoare ca antigelul e cam la 1 deget sub minim, in conditiile in care am fost la revizie in urma cu 2 saptamani. La revizia asta, am platit aproximativ 1800 de lei pe ceva numit Inspectie Service. Va dati seama ce inspectie service au facut de toti banii, ca mi'au zis ca totul e ok. Am ridicat si problema asta, consilierul de service si'a cerut scuze si a zis ca vor completa cu antigel. Voi verifica maine dimineata daca chiar s'a intamplat lucrul acesta.   Deci practic am tinut masina imobilizata la ei o zi si jumatate, ca sa nu rezolv nimic. Din acest motiv, am decis ca nu voi face prelungirea de garantie, ca as plati 1700 de euro absolut degeaba. De asemenea, ma gandesc din ce in ce mai serios daca masina asta e de tinut pe termen lung
    • sorin3660
      Am promis ca vin cu noutati .Problema era 90%de la sorb,era infundat cu niste bucatele de plastic de la patine.De la primul schimb de distributie.Au schimbat doar lant,patine si intinzator si nu au dat baia jos sa o curete.Patinele actuale erau intregi.Daca tot am dat capacul jos si baia de ulei am schimbat tot,pompa ,lant distributie,ulei,variator,pinioane ,garnituri,intinzatoare toate pe original.etc.Intinzatorul vechi nu era la maxim .Acum am facut o proba ,am mers cu masina pana s-a ridicat temperatura la ulei si nu s-a aprins nici un martor.Acum o mai tin sub observatie si revin daca sesizez ceva.
    • vizitator
      Nu stim nimic concret, doar zvonuri. Abia dupa ce se aproba bugetul ministrului Mediului va debuta si programul (se pare ca in luna mai)  si va fi o singura sesiune, pana se termina fondurile, si nu 2 cum au fost pana acum. Ca element de noutate te poti inscrie singur in program, ti se elibereaza voucherul de reducere, si te duci cu el la dealerul de unde iei  masina. Tot ca nivel de zvon, valoarea voucherelor va creste dar nu se stie la cat (anul trecut era de 13000 RON daca casai 2 masini mai vechi de 15 ani)
    • sabinatu
      Cum am spus, dacă voi avea probleme, voi posta aici, să apară informația pentru alții care vor ajunge în situația de a schimba EGR-ul. Pînă la urmă, de aceea mi-am făcut cont și am postat, să fac schimb de informații despre Jetta mea. Nu-mi fac iluzii despre ce înseamnă "garanție". Cît am lucrat în vînzări auto, am văzut destule scandaluri din cauza garanțiilor la mărci unde ai fi crezut că importatorul nu ar face deloc nazuri cînd vine clientul cu o problemă, așa că-mi imaginez cam cum ar decurge o solicitare pentru un EGR defect.   Culmea, service-urile unde am vorbit au pus EGR original, NRF, Pierburg sau alte mărci, dar nu am găsit pe nimeni care să fi pus Borg Warner. Am rămas cu impresia că lumea ori pune OE, la preț de OE, ori caută o variantă cît mai ieftină (NRF, de exemplu, e 800 lei, Pierburg e 1000 lei. Wahler, adică Borg Warner, e 1350 lei, eu l-am găsit la cu 1250 lei).   Dacă EGR-ul Borg Warner nu va ține, voi posta, ca să știe ceilalți că "cine face ca mine, ca mine să pățească!"        
    • passat19tdi
      Da, aveti dreptate, imi cer scuze, 2.2ohm
    • Al Bundy
      CAm mare valoarea rezistentei.  
    • tavitara
      65dB zgomot 👍
    • gabriel88
      227.000km si continuam povestea.  Am revenit la rotile de vara de vreo 2 saptamani cam asa, m-am obisnuit deja cu rigiditatea data de rotile pe 19 dar in linii mari este ok si cu putina atentie mergi fara probleme. Dupa zapada de la final de februarie am ramas fara cateva bucati din lip-ul fata, daca nu erau desteptii care arunca zapada pe carosabil bucati maricele scapam cu el neatins dupa cele cateva zile de zapada. Pe la 225000km aproximativ am schimbat discuri si placute spate, am mers pe Textar, nimic wow nimic de reprosat momentan. Pe spate discurile erau cele originale ale masinii, pe butucul discului era data de fabricatie 2011, ele mai erau in stare decenta dar fiind nevoit sa schimba placutele mecanicul mi-a sugerat sa punem si discuri noi, poate mai mergeau cateva mii de km dar tot desfacand acolo am schimbat cu totul. In rest pe sub masina totul este ok, neasteptat de ok pe partea fata desi merg cu arcuri sport si jante 18/19 de ceva timp cu ea, dovada ca s-a mai ameliorat si partea cu drumurile pe la noi. Luna viitoare schimbam ulei si filtru de ulei, m-am hotarat sa ii fac de acum schimb de ulei dupa iarna si inainte de iarna. Partea cu uleiul o fac deoarece iarna mai am fara sa vreau si drumuri mai scurte cu ea si nu mereu se incalzeste cum trebuie, nu cred ca ii face rau deloc un ulei proaspat inainte de vara.  
    • akon
      Dau tot eu feedback, montat, rulat ~800km prin conditiile din ultimele zile si sunt multumit. Aderenta foarte buna pe uscat si umed( vechea problema a chinezismelor ) iar zgomotul de rulaj este..absent. Interesanta senzatia de 'a nu stii pe unde sunt rotile' intr-o masina de buget. In plus au si un soi de protectie janta.  Ca minus, mi se pare cam mica adancimea profilului. Nu am masurat dar am verificat o poza de la montajul anvelopelor precedente, Kleber dynaxer UHP si este vizibil mai putina carnita. Vedem cat tin si cum tin. Ps Sunt Made in Thailand
    • Bismark
      Da, 1.5eTSI 150 CP are DQ381 (Tiguan 3 decembrie 2024). Așa scrie în COC. Gabriel*77, verifică în COC la pct. 0.2.3.4 așa cum a scris colegul mai sus...
    • passat19tdi
      Da 22ohm, am masurat si cu aparatul. Daca o pun in locul airbagului si sterg eroarea, nu se mai aprinde martorul. Deci cablajul si spira sunt ok
    • EEXCALADE
      Am montat OE fara numar de cand au aparut ,cel mai putin a tinut 100.000 km (5ani) rulati in RO. Nu am montat AM dar am demontat dupa scurt timp de la inlocuire  ,3-6 luni. Garantia e cu “cantec” la piesele astea AM. Sper sa ai noroc.
    • vlahdacoroman
      Cauta cauza care a dus la regenerari dese, curățarea e frectie la picior de lemn,daca nu gasesti ce a dus la incacarea dpf ului!
    • _R_A_D_U
      Azi a primit serie de șasiu și a intrat în producție (este deja a șasea săptămână de la plata avansului). Știe cineva ceva de programul rabla din acest an?  
    • F l o r i n
      Defect poate, dacă ai conexiune bună la airbag. Sigur este de 22ohmi rezistenta? 
    • Gabriel*77
      @cristigio Adică la 1.5 tsi de 150 cp se pune cutia DSG DQ381, nu cea DQ200? Nu te contrazic, dar am dubii.   @razvan.ac Și cum decodez pentru a ști ce fel de cutie este?   Ce trebuie să scrie la una și ce trebuie să scrie la cealaltă?
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!