Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,3k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   17 Membri, 2 Anonimi, 215 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Ionutz_s
    • akon
    • EEXCALADE
    • florinrmn
    • razvan.ac
    • adrian001
    • sdR+
    • corad0
    • Crs.Vag
    • tavitara
    • rs4
    • mrn_smn
    • AndreiSergiu1991
    • enescuus
    • Alex037
    • Xman_ghio
    • gabriel.s
  • Images

  • Posts

    • corad0
      @halamadridPentru mine s-a cam "diluat" F1 de cand au bagat reglementari peste reglementari, motoare de 1.6 care sa nu polueze, masuri de siguranta exagerate si abereatii de 2 lei implementate de politic. Unde mai e "spectacolul"? Daca ploua intra safetycarul! Really? Pai ori esti pilot, ori nu mai esti! Daca ploua ceva mai tare, se anuleaza cursa! Ies in decor si/sau abandoneaza 6-7 piloti daca e pista uda, iar restul reduc ritmul dorindu-si "DOAR" sa termine cursa...   Mergea Schumacher pe ploaie mai tare decat merg astia acu' pe uscat, nu mai zic de SENNA, Alain Prost, Niki Lauda care aveau masini neasistate electronic, fara ABS, fara servo, fara control al tractiunii! 🏎️ Pe vremea aia nu anula nimeni cursele!  Isi puneau viata in pericol in orice secunda, dar baietii si-au asumat asta si si-au dedicat viata pentru asta! De fapt pentru asta traiau, si se vedea! Era SPECTACOL! ❤️ Toata lumea traia momentul cu sufletul la gura!  Eram copil cand ma uitam la F1 in direct in 1994 si l-am vazut pe Senna cand a iesit in decor si a murit. Tin minte ca am plans.    Talentul de PILOT se tria atunci! Baietii se diferentiau de barbati! Masina te solicita fizic in primul rand, cica pilotii pierdeau 5 KG dupa o cursa. Acum asistam la niste masini controlate de niste computere, cea mai puternica si cea mai fiabila castiga. A dat 3 stropi de ploaie la Silverstone si au abandonat vreo 5 piloti. Pe bune?    Au renuntat la curse F1 pe Nurburgring din motive de siguranta. Circuitul era "prea solicitant", prea lung si pot aparea diferente de temperatura si de umiditate in sectoare diferite ale circuitului, astfel "siguranta pilotilor poate fi pusa in pericol".  Really?   Pai astia de acu' nici n-ar termina cursa daca ar ploua la Nurburgring. Formula 1, pe vremuri, iti oferea EMOTIE! Acum e ALA BALA PORTOCALA! Bineinteles, e strict parerea mea de MOS EXPIRAT.    In curand o sa stea toti pilotii cu o casca VR intr-o camera si vor concura online, fara sa polueze cu "emisii" sau fonic, de altfel si razboaiele sunt controlate dintr-un birou, niste "piloti" zboara niste drone, din celalalt capat al lumii, cu o mana pe joystick si cu o mana pe o Cola.   Azi am vazut in trafic o duba de politie cu un curcubeu pictat pe ea cu un LOGO mare: PRIDE POLICE! N-am apucat sa-i fac poza, dar va arat ceva asemanator, oricum ma simt mult mai "in siguranta", astept si niste TANCURI pictate la fel, conduse de niste "soldati" cu parul roz:    Pe vremea cand F1 era V12 si nu polua nici cu emisii si nici fonic,  va recomand sa va uitati pe Youtube la urmatorul clip, nu am acces sa il postez, cautati F1 Classic Onboard: Senna On The Charge At The 1990 Monaco Grand Prix    Cam asa era Formula 1 pe vremuri, cand pilotii erau BARBATI TALENTATI si erau nevoiti sa controleze o masina fara asistari de nici un fel:     Va recomand sa va uitati si la documentarul cu Senna:    Bun, am spus ce am avut pe suflet, sa revenim la MASINI cu adevarat BARBATESTI!   N-am facut poze la toate masinile, n-am avut rabdare, insa asta mi-a atras atentia, cineva a platit pe aceasta Huayra V12, 3.3 milioane £ la licitatie, am mai gasit una disponibila la vanzare, aceeasi culoare, pretul se negociaza cu vanzatorul, i-am facut poze si la aia, masina asta am vazut-o live doar la Geneva Motor Show:  
    • CristianH
      MOTUL Specific 504.00-507.00 5W30, dedicat VW nu se mai produce. Mai nou, e MOTUL 8100, XClean+, 5W30, care e pentru vreo 3 motoare inclusiv VW 504.00-507.00.
    • grp
      Săptămâna trecută trebuia sa ajungă la Galați, dar joi i s-a aprins martorul filtru de particule si ulterior check enengine. S-a încercat o regenerare forțată, dar nu a reușit operațiunea așa că azi a ajuns la AVD TURBO pentru curățarea filtrului de particule. Aștept vesti când va fi gata operațiunea. 
    • andrei_221
      nu am auzit de asta cu MOtul. Poate doar renunta si MOtul la 5w30 si merge pe 0w30 , ca si uleiul OE VAG, care are aceleasi norme, 504 507
    • icename
      E bine ca omul si-a facut-o pe gustul lui si nu pe al altora...
    • haro
      Prea încărcat spatele ăla pt gustul meu.   Drum bun și concediu plăcut!
    • CristianH
      Am ajuns la o noua revizie, 212400 km, 8 luni (13000 km). Motul specific 504.00-507.00 pe ultima suta - nu se mai fabrica. Inlocuitor va fi Motul 8100 Xclean+ cu aceleasi specificatii pentru VW.
    • AndreyPH
      Scurta notita in jurnalul de bord: 89.900km, 07.07.2025   Schimb de ulei, OEM VW ca si pana acum, bujii NGK Laser Platinum, filtru ulei Mann, filtru aer Mann, polen carbon activ Bosch.                                          Pregatita de Grecia. 🥰                               
    • laurstef
      Nasol pentru baterie, în acest caz. Deci, cum zic bătrânii, „Rău cu rău, dar mai rău fără rău!” Așadar, cu încărcare monitorizată, dar fără start-stop.
    • vp44
      O pompa se poate strica din multe motive,si aproape mereu strica si injectoarele.Toate pompele au in interior componente asemanatoare ca functiune si uneori ca forma cu valvele motorului ,ori sint arcuri,si bile,iar in momentul in care prind mizerie pe zona de etansare,incep sa lucreze prost,Mai putina presiune poate afecta si injectoarele,lucrind in gol,ceea ce poate duce la o uzare prematura a pieselor in miscare.  
    • gabriel88
      Sarutmana mult si mie imi place sirocco dar dupa 4 ani si nevoia de o masina de frecus benzinar/hibrid ma vad nevoit sa renunt la ea. Dupa renuntarea la rabla electric mai exact Kona ma voi reorienta catre ceva sh, chr sau lexus ux250 iar in bugetul de la kona electric cu toate rablele(23-24k) pot lua doar ceva sh cu km foarte putini.  Am fost si am vazut si chr 2022 si lexus, mai ok la interior ux, materiale mai bune dar mai deficitar la capitolul spatiu fata de chr. Partea tehnica este similara 2.0 hibrid in jur de 180cp.  Nu vreau phev, m-as fi incadrat la un golf gte sh tot asa cu km putin de pe la weltauto, sotia vrea masina mai inalta putin si sincer garantia de 10 ani pe hibrid sau 200000km la toyota plus fiabilitatea in general ma fac sa ma duc catre zona asta. De la prima masina care a fost tot din grupul vag si anume seat in 2008, anul asta se pare ca parasim barca vag si voi ramane doar cu vechitura tot nemteasca pentru week si o masina de zi cu zi normala adica fara arcuri, fara distantieri, cu jante mai mici, nu cu talon de 35, varsta isi spune cuvantul🤣, glumesc.
    • Al Bundy
      nu o sa mai fie monitorizata si nu o sa mai fie incarcata cum trebuie.
    • marius1982.11
      Si am un chr, dar modelul precedent. Cu jante negre care nu imi plac:)). Imi plac cele diamond cut, cum sunt santa monica pe mk4 sau orice gti mai nou.   Cel curent arata mai premium in interior. Phev e idal dc stai la casa/panouri si faci preponderent km in oras.   Fain "sirocou", vazusem recent un film pe yt cu o tanti ce si-a tras un Bolf alh si avea si un "sirocou", asa spunea ea vipergrün intotdeauna ma face sa intorc privirea.
    • skodamen
      Acolo poate sa mai fie si din alte considerente......mastic mai putin la montaj Patit la alte masini, ba mai era si inestetic, vizibil intr o parte sub linia caroseriei, in alta parte la nivel In cativa ani la acele masini am avut probleme cu infiltratiile Iar faptul ca un parbriz original 2025 e mai subtire ca unul original 2018 .tot ce e posibil
    • TibiC
      Se observa la marginea dintre plafon si parbriz si chiar la observatul direct. Sper sa mi se para dar nu cred...     
    • laurstef
      Vă salut!   Am o întrebare tehnică la voi: ce se întâmplă pe termen lung, dacă scot de la borna de minus a bateriei, conectorul acela care este responsabil de managementul încărcării acumulatorului?
    • halamadrid
      Daca SS functioneaza, inca mai duce acumulatorul, mai ales ca nu e sezonul rece. Asta e primul semn ca te lasa. Eu dezactivez SS cand urc in masina, dar periodic fac  o proba sa vad ce mai zice bateria, are 6 ani  a mea. Au fost darnici cu Banner de 68Ah, la 2 ani distanta au decis ca ajung 59Ah (Varta EFB) pe 1.5 tsi.😀
    • bokkkdan
      Am o Octavia 3 FL, care a implinit 8 ani. Ca si rulaj, in medie 10 mii de km pe an. Bateria de pe ea e cea originala, un Banner EFB de 69 Ah. Pana acum nu am avut nicio problema cu ea, dar nu as vrea sa raman cu masina in camp. Ar trebui sa o inlocuiesc? Am citit pe diverse site-uri de specialitate care sustin ca un acumulator tine 4-6 ani, al meu are deja 8. Multumesc. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!