Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,5k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 276,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • lupo_bv
      Par destul de ok. Poate că face presiune puţin mai târziu şi MAF puţin obosit. Este vreo problemă de funcţionare?
    • LUFY
      Un scurt video si destul de concludent din punctul meu de vedere, cu privire la problema apei ce se infiltreaza pe la difuzoarele spate:     Cum ti-a spus si colegul de forum mai sus, problema cu garnitura din burete la difuzoare este stiuta de VW. Este buletin de service pe problema asta si in anii cand un Golf 7 sau 7.5 era in garantie si intampinai situatia in discutie, te foloseai de garantie si se rezolva problema.    Gandeste-te ca Golful 7 ca si generatie a aparut in 2013, iar faza cu difuzoarele spate a inceput sa fie stiuta deja dupa 2-3 ani, deci pana in facelift. A rezolvat VW problema la 7.5 ? A schimbat furnizorii de difuzoare sau sa solicite furnizorilor de difuzoare o modificare la acea garnitura ? Nu ! Pt ca si la Golf 7.5 a ramas problema. Si cum ti norocu pana la urma. Mai repede sau mai tarziu sau preventiv, tot ajungi sa ai de-a face cu situatia asta.   PS: daca nu vrei sa te legi la cap si vrei sa apelezi la un tinichigiu sa iti rezolve difuzoarele, sper ca nu o sa te duci la cel care ti-a spus ca doar daca a suferit masina accident, ajunge sa curga apa pe ici pe colo.  Ca dupa mine suna a fi carpaci. Adica de regula o usa in caz de accident se cam schimba cu totul daca e buba mare. Tocmai ca pe urma sa culce totul cum trebuie. Da ma rog, era doar o paranteza, nu doresc deloc sa deviez prea mult de la subiectul topicului si solutiile de rezolvare. 
    • AndreasDB
      Salutare! Mi s-a schimbat broasca + sufa deoarece iarna nu se mai inchidea portiera. Cei de la service au "pierdut" protectile de cauciuc care se pun pe suruburi. Ma poate ajuta cineva cu o denumire / cod pentru protectia surubului care prinde butucul manerului? Multumesc mut!
    • acidone77
      In rezervoare intotdeauna incape mai mult decat e specificat oficial... posibil sa fie real vreo 95 spre 100L chiar. Eu de ex am 66L marcati ca si rezervor si de multe ori am alimentat spre 65L si deabia se aprinsese becul de rezerva. Dar in general e ok sa nu lasi pana omori pompa, eu cand am sub 1/4 deja ma orientez cu alimentatul 😀
    • Xman_ghio
      Schimba "persoana" cu care ai vorbit pentru ca este "pafarist"! 🙂   Eu am avut Golf 7.5 de nou, nici un accident, si la aproape 4 ani aveam exact ca tine: in stanga spate, pe mijlocul pragului era apa si daca curgea prea multa se prelingea pe covorasul de la picioarele pasagerului stanga spate!   Problema? Difuzoarele spate nu mai erau etanse - este ca un buretel intre difuzor si caroserie. Cu timpul, de la ciclurile caldura-frig se va "manca" acel buretel si incepe apa sa curga intre difuzor si caroserie in interiorul usii. Nu e nimic complicat, dar trebuie cineva care se pricepe: - difuzoarele sunt prinse cu bolt-uri. Trebuie scula sa le scoti afara - trebuie verificate difuzoarele daca nu au "luat apa"! La mine cel stanga murise si s-a schimbat pe garantie. - situatia este cunoscuta de VW si mi-au remediat pe garantie toate difuzoarele (s-a montat un mastic care sa nu mai aiba aceeasi soarta ca buretelul din fabrica)   ...cam asta e remedierea!
    • vwmkv
      Va salut, este cineva cu motor 1.5TSI 130HP cod DPBA care a facut update de la 9641 la 9970 sau eventual cineva care ne poate spune ce a fost imbunatatit?   FL_05E906018AR 9641 21.08.2022 => FL_05E906018AR 9970 21.11.2023     Multumesc.
    • corad0
      @Xman_ghioMartorul ⛽ era aprins de 2 zile, de cand am luat masina de la service dintr-un orasel aflat la 40 km distanta. (intre timp am mai mers 60 km combinat oras/autostrada) Acul (indicatorul) de combustibil abia ieri s-a apropiat de minim si am hotarat sa opresc sa alimentez. Am incercuit data si volumul de DIESEL alimentat la pompa ieri. Cum am spus si mai sus, stiam ca rezerva este consistenta dar masina te previne pentru ca poti sa ai consum urban foarte mare si atunci te "indeamna" sa mergi sa alimentezi cat mai repede.   Daca ramai in "pana prostului" e nasol, citeam in manualul masinii ca este o intreaga procedura care trebuie efectuata pentru a reporni, Phaetonul avand 2 pompe de combustibil, una in rezervor si una de inalta presiune, pe traseul de alimentare catre motor. 😜   Asadar, 9 litri ramasi in rezervor, 81 de litri alimentati!  
    • B91hto
      Salut ! Dupa schimb problemele nu au persistat . Am aproape 5000 km de atunci .
    • B91hto
      Buna seara ! Am achizitionat un golf 6 2011.09 motor 1.6 TDI si nu reusesc sa ii dau de cap unei probleme .  Plafoniera functioneaza doar pe pozitia On , nu functioneaza pe pozitia usilor deschise . Am verificat sigurante , am desfacut plafoniera si contactele par ok .. ce as mai putea face?
    • giji
      Rezolvarea prin schimbare elv din dezmembrari. Luate cipurile din al meu si puse in cel nou de catre un electronist foarte priceput. Merge ceas!
    • alessandro7
      Are cineva idee cat costa eliberarea CIV la o masina adusa din EU?
    • lupo_bv
      Conectezi ampermetrul, aștepți să intre calculatoarele în standby (daca trebuie sa stai cu portiera/capota deschisă faci in așa fel încât calculatorul sa o vadă închisă) apoi scoți pe rand cate o siguranță. Daca ai ceva radio/navigație aftermarchet  incepe cu aia.
    • oldtimercraiova
      @fan VW asteptam topic cu ea!  
    • iceman_30
      Lufy, nu te contrazic, pana la proba contrara. Dacă este asa cum zici, am cheltuit degeaba banii pe cheder+manopera de montare. Știam ca la VW Golf 7 poate fi ca și cauza: 1.infundarea canalelor de scurgere din portiera. 2.uzura chederului. Chestia cu lipsa de etansare a difuzoarelor montate in portiera, nici prin cap nu mi-a trecut ca ar putea fi o legatura. Am vorbit cu o alta persoana, tinichigiu de profesie iar omul zice ca doar în situația autoturismelor accidentate apar problemele cu apa infiltrate pe lângă difuzor.Masina mea nu a fost pana acum, lovita și sper, cel puțin cât va fi în proprietatea mea, nici sa nu fie. Eu nu ma descurc sa fac ce zici tu  pentru ca nu am mai făcut asa ceva și nu vreau sa stric ceva.O sa apelez la un tinichigiu. Ai cumva o filmare cu aceasta operațiune?Cum se realizează? Dacă infiltrarea apei în interior, pe la portiere,este o problema specifica modelului VW Golf 7 , atunci ar trebui ca cei de la reprezentantele auto VW sa știe sa o remedieze. Nu as mai apela la persoane care nu se pricep și datorita cărora cheltui inutil, bani.
    • iceman_30
    • dkmg33
      Stiu, dar mie nu mi-a facut nimeni rabat la pretul mediu al pietei niciodata cand am fost sa cumpar o masina fara daune/intretinuta (doar la toroape cu erori peste tot si fiecare element in alta culoare ma sunau : hai nene, ca mai las la pret, ne intelegem). Asa ca prefer  si eu 2 lei peste 1 an, intre timp ma pot folosi de masina linistit, si asa nu-s hotarat ce sa-mi iau . N-am nici o graba, o dau mai mult de plictiseala si pentru ca stiu ca peste 250000 de km rulaj nu se mai uita nimeni la ea pe piata la noi, oricat de intretinuta e. Practic, ce am facut pana acuma la ultimele 2 masini ( am încercat si la cele 2 dinainte, dar inca nu imi intrasem in mana si erau de valoare mai mica) , la 3 ani si undeva intre 60-80.000 km rulati de mine, am vandut masina (pierzand o anumita suma ca devalorizare, cam 1000 euro pe an pana acum) , am mai pus 3-4000 ( adica viitoarea devalorizare) si am luat alta, si tot repet ciclul asta, ca mi se pare avantajos la buzunar sa pierd 1000-1500 eur pe an ca devalorizare si sa circul cu altceva la 3 ani. Dar teoretic asta ar mai avea 1 an la mine.  N-o vad la momentul actual sub 16500 pe a mea, in Germania inca le gasesti pe la 18000+.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!