Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,5k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,7k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,4k
      postări
    6. 277,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,9k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   30 Membri, 0 Anonimi, 418 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • cristi511
    • Vlad-Mihai
    • Bursucu67
    • Tyan35
    • Horis
    • mirceateodor
    • ShadoWzZ
    • Cornel3
    • sdR+
    • MihaiGSM
    • EEXCALADE
    • cipitz
    • dan_g
    • WooZie
    • BTeo
    • vulgaru
    • RobertAlex13
    • AG-06-ALX
    • DaNNinho
    • Bulai Ioan-Alexandru
    • Lorand Molnar
    • maruletz
    • Liviu1000
    • grp
    • lambda_dryver
    • sebage
    • ssergiu14
    • caddy3000
    • adrian001
    • corad0
  • Images

  • Posts

    • grp
      După cum v-am spus Broski a ajuns din nou la service, cu celebra eroare din grupul VAG:   001025 - EGR System P0401 - 000 - Insufficient Flow - MIL ON   EGR-ul fiind nou și clapeta de accelerație curățată, s-a mers mai departe si anume: verificare admisie, verificare tubulatura, verifucare răcitor gaze, cablaje si mufe. Admisia nu era foarte murdară si nici nu prezenta funigine întărită        în schimb la demontarea și apoi verificarea racitorului s-a identificat problema: racitorul aproape blocat de tot, nici o sârmă nu mai trecea prin el...             Racitorul de gaze a fost înlocuit, iar tubulatura curățată. De asemenea am schimbat si racordul flexibil de la eșapament, întrucât îmi mirosea a gaze în habitaclu, iar la verificare era într-adevăr rupt.   Am mai schimbat și această piesă (am uitat cum se cheamă), este pe evacuare și prezenta scurgeri pe la garnitură si o fisura/por.   De asemenea am înlocuit și cele 3 bujii rămase, pentru a completa operația până la capăt. După toată operația mașinii i-au dispărut anumite vibrații, mirosul de motorină arsă nu mai întra în habitaclu, nu mai este așa zgomotoasă și parcă nu mai miros înțepător nici gazele de eșapament.    Din nou împreună în garaj. Continuăm cu băgat dragoste în ele.
    • vlahdacoroman
      Problema vine de la struto-camila facuta de tine,acum vii de acasa,trebuia sa spui ca e "manarita" edc16u1 si edc16u34, au hardware diferit si alocare diferita la pini, soft diferit...etc! Nu inteleg de ce trebuie macelarita o astfel de mașină...
    • Sebisebi
      Cu intarziere am reusit sa fac o captura pe canale
    • Kalikantaros
      Buna seara , imi poate spune cineva daca la WVWZZZ3HZNE003314  codul cutiei 0GC  DQ381 inafara de ulei se schimba si filtrul?
    • Robertvictorthree
      Buna seara, vin si eu cu rugamintea de a imi fi interpretat de cineva in masura log-urile facute astazi.Mentionez ca detin un auto cu motor 1.9 TDI ASZ 131cp, iar de ceva timp am sesizat ca nu mai are aceeasi putere in acceleratie, nu am nicio eroare, nu intra in limp mode, nu scoate fum in turatie.Eu suspectez pierdere de aer la furtunele ce merg spre intercooler, mai exact la imbinari, zic asta pentru ca am observat si scurgeri de ulei pe acolo. Multumesc in avans pentru interpretare si pentru pareri. LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
    • Sebisebi
      Dupa valoriile citite si eu as zice acelasi lucru dar cum altcumva pot sa le pun, inelul si distributia au fost montate cu cale nu la semne facute cu marker (sa nu mai zic ca nu aveam de unde sa am semne pentru ca am refacut complet motorul). chestia dubioasa e ca am incercat si cu vechiu ecu (am facut conversie de la edc16U1 la edc16U34 din cauza altor modificari), cu edc16u34 imi da eroare pe sensorul de la axa, iar pe edc16u1 nu imi da eroare (vaoriile le masoara aceleasi), ideea e ca senzorul e cel care era pe motor si era functional, doar daca nu a murit intre timp. In legatura cu avansul miei imi apare ca torsion value, acuma ca e tosion sau unghiul de sincronizare e partea a2a dar nustiu daca e ok atata timp cat nu il masoara, eu m-am mai jucat in trecut cu valoriile dar cand ieseam din grafi ori pornea foarte greu ori nu pornea, in schimb mie in momentul de fata masina nu a fost pornita de 2 saptamani, daca merg sa o pornesc acum o ia la sfert nu sa porneasca greu...
    • qaz123
    • R Z F
      sincer nu vad cum un aditiv pentru combustibil ar putea "curata" turbo sau EGR,poate indirect in timp ar reduce acele depuneri prin folosirea constanta de combustibil premium(aditivare personala sau cea premium de la pompa) ,exploatare si intretinere corecta. Pentru injectoare si intregul sistem de alimentare ,da va avea un aport benefic dar tot in timp.   REstul e Marcketing
    • lupo_bv
      Asta se deschide bine. Sa le lași așa cum le salvează vcds.
    • F l o r i n
      Intra pe modul 69 și posteaza ce erori găsești acolo 
    • DiplomaT'
      Reatasez logul original, la mine se deschid ambele fara probleme, nu stiu ce se intampla..   O sa verific de dimineata cele mentionate, multumesc! LOG-01-003-010-011.CSV
    • Dolfin
      @John01 Pentru Tiguan, cutie de viteza manuala cu 6 trepte, LQU: - G052527A2 - ulei transmisie 1L   Necesar 2,15L la schimb ulei.
    • lupo_bv
      Se vede foarte ciudat logul tau si nu poate fi aranjat. Din ce am întrezărit din valorilea alea împrăştiate debitmetrul măsoară cam puţin. Verifică în primul rînd etanşeitatea tubulaturii dintre debitmetru (MAF) şi turbină. Dacă nu sunt probleme acolo posibil să fie MAF obosit (nu neapărat poate fi asta cauza principală, dar una dintre cauze dacă sunt mai multe). Citeşte mai jos şi vino cu toate cele 3 loguri. Cam aşa arată logul tău, nu-mi dau seama de ce
    • DiplomaT'
      Salut. Atasez si eu un log de la masina mea, achizitionata recent, are un comportament ciudat : trage pana in 2500rpm si peste 3200rpm.. erori nu are .. LOG-cdn.csv
    • Michael
      Impresia mea este că, din rațiuni de cost-saving, actualele modele Superb și Passat împart componente mai mult ca niciodată. De exemplu, dacă priviți cu atenție profilul lateral al celor două mașini, ușile și aripile față și spate, plafonul, dar și parbrizul, luneta și spoilerul par identice. Această constatare este valabilă și pentru unele componente interioare: scaune față, cotieră, fețe uși (diferă tapițeria).
    • mirceateodor
      Circula...dar cu masura. Imi place cum arata fara numar. Sunt indecis cu privire la montarea numarului( dublu adeziv sau suport nr).     Daca vremea mai permite,mai mesterim...  
    • Radu65
      Am reusit cu SetConfig sa schimb din vw in skoda.
    • klawoo_31
      69-Tractare -- Status: Malfuncþie 0010 ?  stie cineva ce înseamnă ?
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!