Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859,1k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      11k
      postări
    6. 281,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • andrei_221
      senzorul de pozitie este de fapt un senzor indirect (masoara presiunea de pe circuitul ambreajului)   1. pentru cele 2 erori P1735 sau P1736 ( si inca vreo 20 alte coduri ), VAG e scos informare  si solutie de reparatie, anume doar calculatorul de pe mecatronic. Asta pentru a fi mai ieftin ( si pe garantie si pentru client cand nu mai e in garantie masina) . Un calc de mecatronic e cam 2500 lei, un mecatronic complet cam 7000 lei.   Pentru a putea fabrica doar calc de mecatronica, anterior ODIS citeste toti parametrii din vechiul calculator si ii trimite la fabrica Bosch de la Blaj... unde se va produce un calculator cu acei parametrii in el. ( calc de mecatronic e Bosch Made in Romania )   2. In 1 din 10 cazuri, va fi de vina si mecatronicul . ( patit un cunoscut la un Superb, repr i-a comandat doar calculatorul conform informare tehnica... si la setarea de baza nu trecea de o setare). Remediat prin inlocuire mecatronic complet... 
    • corad0
      Astazi, conducand pe autostrada spre munca, pe o ploaie torentiala, in deplin confort, in fotoliul incalzit, cu temperatura setata la 23 C,  l-am auzit pe James May live in boxele Phaetonului, invitat la o emisiune radio. Ma luase un pic nostalgia si imi parea rau ca ERA masinilor adevarate a cam apus si TOP GEAR nu mai exista in formatul celor 3, emisiunea care avea 350 000 000 adica 350 MILIOANE de urmaritori, pe vremea cand social media nici macar nu era "a thing"! Nici o emisiune AUTO nu a mai avut acest succes si dupa parerea mea, nici nu mai va avea vreodata!     As putea spune ca ei "m-au inspirat" cu denumirea acestui topic, eu visand de mult la un Phaeton, Jeremy a spus ca pentru 45k GBP less (51 000 euro) primesti "Same basic engine (pentru varianta W12) same 4 wheel drive system" (Quattro Torsen distributie fata/spate 50%/50% " , as mai adauga niste lucruri: aceeasi transmisie (cutie de viteze ZF6 HP) aceeasi articulatie si suspensie pneumatica cu 3 nivele de confort si reglare pe inaltime, interiorul creat cu aceleasi materiale HIGH end, geamuri duble, acelasi sistem de climatizare pe 4 zone cu dezumidificator integrat si grile folosite pentru dezaburirea geamurilor laterale, acelasi sistem infotainment si electric conectat la 2 baterii, una pentru pornirea motorului, cealalta pentru optionalele etc!    Impartasesc cu voi un clip din perioada de glorie TOP GEAR, lansat in urma cu 20 de ani, chiar si Bentleyul din clip este fabricatie 2005, se poate observa din numarul de inmatriculare "05", pe vremea aia, cea mai rapida masina de serie cu 4 usi, atingand o viteza maxima de 315 km/h, enjoy:     
    • spido
      Verifica firele senzorului cu un ohmetru/aparat de masura. Din mufa senzor pina in conector Ecu. Bateria pare ok. Vezi ce consumatori ai. Test cu ampermetru/ap de masura.
    • john_skoda
      Salutare. Masina s-a vandut. Se poate inchide. Multumesc.
    • mad_kat
      Faina rau culoarea. Insa cred ca nu sunt fan embleme negre
    • dragos32
      Cel mai mare consum de până acum dar este explicabil la viteza aia  După cum am spus la anul dacă fac tot atatia km schimb uleiul dacă nu când termin Leasing sau garanția de 4 ani văd eu în funcție de nr de km care-i voi avea atunci.
    • AndreyPH
      Si cum nu puteam sa ma abtin sa nu incep si la asta cu cate ceva, hop mi-a alunecat mouse-ul cu o comanda si incepem cu sistemul audio, capitolul unde suferim cel mai tare. Trebuie neparat schimbata mizeria stock, se aude execrabil de la volum jumate' in sus, iar la maxim volum, poti vorbi cu pasagerul din dreapta si va intelegeti perfect. Pentru mine a fost o mare, mare dezamagire cum se aude.    Dar facem sa fie bine ...    Urmeaza partea de montaj si totodata, rugaminte, daca aveti o recomandare de un baiat serios, tipicar, care sa-mi puna si mie astea sus pe masina ? Nu vreau cleme rupte, greierasi prin fetele de usi, plastice zgariate.    Nu-mi spuneti de Acoustic Essence, Audiolab si alti guru din domeniu, unde mi-au cerut 3000 lei manopera pentru dat 4 fete de usi jos, inlocuit plug & play niste dif-uri si legat un amplificator in spate la torpedou. 😕
    • cascadoru
      mergi pe mana lor. este greu sa se defecteze grupul hidraulic....nu imposibil.
    • catalion17
      Salutare!  Un răspuns? 
    • cosminwon
      Salut! Trebuie sa schimb pompa de inalte la masina mea si am o rugaminte la voi: ma puteti ajuta cu cuplul de strangere ptr piulita centrala de la fulia pompei de inalta presiune? Masina este Passat B8 l,an 2016,cod motor CRLB. Va rog daca puteti si un cuplu ptr cele 2 suruburi de la calele injectoarelor(vreau sa schimb simeringurile de la.injectoare). La motoarele euro 5,stiu ca erau 8nm si dupa aia 180°. Multumesc!
    • mirceateodor
      Cateva poze de sezon : 
    • Ovidiu_2311
      Salutare, am si eu probleme cu cardanul la un Passat CC 4 Motion 2011. Intre 2200 si 2800 RPM se simte un vibrat si face zgomot pe spate. Urmeaza sa il dau jos sa vad exact care e problema, intrebarea mea ar fi, daca pot circula cateva zile fara cardan pana vad exact de unde provin vibratiile si zgomotul si sa comand flansa/flansele?   Mersi
    • realman_ro
      Salutare colegi. Verdictul in cazul meu este....se va schimba calculatorul de pe mechatronic (sper ca am inteles bine). Intrebarea mea este...acest calculator are legatura cu senzorul de pozitie? Merita sa cer schimbarea mecatronicului cu totul sau sa merg pe mana lor (reprezentanta SEAT)? Multumesc
    • R Z F
      Va salut, ce service imi recomandati  in Bucuresti/Voluntari pentru schimbare ulei cutie viteze DSG 7 DQ 200? Multumesc.
    • andrei_221
      cred ca boala clasica cu faptul ca pe vreme rece se actioneaza releul doar 2 secunde si porneste greu, pe cand pe vreme calda se actioneaza normal.
    • lupo_bv
      La punerea contactului sunt activate cateva secunde in funcție de temperatura lichidului de răcire (daca temperatura este sub 5 grade). Durata de actionare este materializata prin durata aprinderii martorului de bujii. După pornirea motorului mai sunt activate tot asa in funcție de temperatura lichidului de răcire (afterglow). Pentru secventa asta nu se aprinde martorul de bujii, dar se poate vizualiza cu vcds. Ma uit mai pe seara de releu cand ajung la calculator. Care este problema pe care o întâmpini?
    • entu
      Ok, multumesc de raspuns. Saptamana viitoare pe la sfarsit fac inversarea ( caci sunt plecat din tara ) si va anunt.  Multumesc inca odata.
    • nick1970
      Buna ziua, Stie cineva cum functioneaza sistemul de incalzire al celor 4 bujii incandescente la pornire motor AQM (seat ibiza sdi) si ce releu le comanda ?   Multumesc !
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!