Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 859k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,9k
      postări
    6. 281,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304,1k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • AndreyPH
      Cu padelele alea, nici nu stiu ce sa fac. Sunt momente cand imi plac, mi se pare ca mai completeaza volanul, alteori, imi aduc aminte de Aliexpress si de termenul de kitsch si vreau sa le dau jos. Apoi mai iau vreun prieten cu mine in masina si-mi zice "mama ce belea arata cu extensiile alea la padele", si iar ma da peste cap si parca imi plac.    Hai ma @Emy D, ca-s ditamai rotile pe 20", cu 245/35 anvelope, sar in ochi din avion. Sunt frumoase tare in realitate, parol. Nu le-as schimba pentru nimic.    Well, am fost la dealer, trebuie facut update de firmware la MiB. Din cauza asta nu ma lasa sa imi inregistrez userul ca utilizator principal. Au vrut sa le las masina 3 zile, lucru cu care nu am fost de acord, nu pot sa ma lipsesc de masina si mi se pare aberant atata timp.  Aveti idee, ceva baieti ma pot ajuta prin Bucuresti cu acest update ? @F l o r i n ? 
    • adrian001
      Intamplarea face sa fi avut in exploatare de curant un T-Roc din 2021 cu 1.5 TSI DPCA + DSG7 si stiind discutiile de pe forum am fost foarte atent la partea de mers in 2 cilindrii. Pot sa confim ca nu se simte nimic si am mers inclusiv pe drumuri in usoara urcare - dar nu prea merge in doi cilindrii in conditiile astea. Are in schimb niste rezonante mai enervante cum urci mai sus in ture, in special intre 3000 - 4000 rpm. Daca mergi linistit, jos in ture, este foarte silentios. Per total, mi s-a parut un motor bun si face echipa buna cu DSG 7-le uscat. Chiar daca merge subturat in Drive, nu se simte lesinat si mai imporant (pentru mine) nu se aude ca fiind subturat.  
    • ovix1986
      Salutare. Dețin un golf 4 cod motor AXR cu Stage 1 și egr off(blindat). De ceva timp masina trage foarte greu la turații mici și își revine după 2000 rpm. Am curățat geometria variabilă, am înlocuit valva N75 dar simptomele persistă. Atașez 2 loguri dintre care cel de-al doilea cu accelerare maxima de la 1500 rpm. Multumesc LOG-01-003-010-011.CSVLOG-01-003-010-011.CSV
    • aditzu'
      Pune maxidot reconditionat. Nu te mai incurca cu minidotul....
    • akon
      Atatea discutii...sunt cazuri diferite, daca esti MANUAL sigur nu o ti la deal cu 1200rpm pe cand DSG da si din cauza asta vibreaza taraba. Oricum nu vad un mare impediment sau o problema constructiva ce poate pune probleme de fiabilitate.
    • cristi511
      Salut,   Aveti ceva recomandari pentru hotel kids friendly, in zona de nord? De preferat pe plaja, ca sa nu ma trambalez cu toate cele timp de o saptamana. Copiii au 3/4 ani si m-ar interesa mai degraba calitatea mancarii de la hotel + conditii decente.   Anul trecut am fost la Kassandra Palace si a fost foarte bine. Dar Grecia are multe de oferit asa ca nu as vrea sa ma duc de 2x in acelasi loc.   Mersi.
    • Cristi_V
      La unii se simte la alții nu. La mine nu (DPCA).
    • sandumbogdan
      Si la mine se simte cand merge in 2 cilidri, vibreaza la 1100-1200rpm la deal in 2 cilindri.
    • dercos
      Trebuie sa fii atent, daca nu, poti trece cu vederea. Nu exista ca un motor in 4 cilindrii sa mearga identic cu unul cu doi cilindrii si jumatate din putere.
    • Remicade
      Cupra Formentor 1.5 TSI nu se simte nimic cand se modifica regimul cilindrilor.
    • aazur
      Salutare,   Azi s-a intamplat ceva ciudat la un golf 2.0 CRLB. A inceput regenerarea la SMM si SMC = 9g, la nici 20km de la ultima regenerare ce a decurs absolut normal.   Nu mi s-a mai intamplat pana acum sa porneasca asa devreme, si nici sa nu sara valoarea SMC la 22.5 in momentul regenerarii.   A mai patit cineva?
    • dercos
      Da, se simte mersul in 2 cilindrii si reactia intarziata la trecerea in 4 cilindrii. De cand era noua. Este perfect normal, intrucut un motor in 2 cilindrii nu e la fel de bine echilibrat ca cel in 4 cilindrii. Se simte inclusiv la Audi A8 V8. (4-8-4).
    • adicorbos
      Îmi recomandați un electrician în Brașov?
    • goe_ph
      4900 de lei, dar tinand cont de pretul pieselor de aproximativ 2000 de lei pare destul de mult mana de lucru....acum na, fiecare cu calculele lui... Nu simt niciodata dezactivarea cilindrilor....
    • Al Bundy
      Ai nevoie de electrician, nu de mecanic.  
    • adicorbos
      Am înlocuit pompa de apă, sperând că ea este de vină și nu comanda corect compresorul, am mers bine 20 de minute, după ce am oprit și repornit motorul pentru înlocuirea oring-urilor de la furtunele de la turbo, check engine în bord și aceeași eroare . Mă gândesc să încerc și cu alt mecanic, îmi recomandați pe cineva din Brașov?
    • bogdan_vw_11
      Salut. Am cerut eu o oferta la un Service din Ploiesti.   Model Octavia OCT Date of production 13.11.2017 Year 2018 Sales type 5E54ND Engine Code DADA Transmission Code SSP Axle drive 7A Equipment JD Roof color 8E Exterior color / Paint Code 8E / A7W   Kit distributie 04E 109 119 F  CONTI - 495 RON   Pompa apa echipata 05E 121 111 K SALERI - 1215 RON   Kit curea acc 04E 145 933 R INA - 230 RON   Simering distributie 038.814 ELRING - 35 RON    Simering axa came 242.650 2 x ELRING - 40 RON/Buc   Antigel + Apa distilata - 120 RON 2 X Spray curatitor - 20 RON/Buc   Materiale - 2215 RON    Manopera - 1700 RON  Test noxe - 50 RON   De pompa de apa Saleri nu am mai auzit pana acum...   Voi simțiți cand intra in regim de 2 cilindrii? La mine se simte ca o vibratie cand merg cu ea in sport si parcă are si un lag de ramane activ si cand o accelerez. Pe Drive nu se simte pentru ca nu e asa turata...
    • AdrianCOP
      Salut, ma puteti ajuta cu o interpretare a valorilor acestea va rog? Vw tiguan 2014 2.0 177 cp. Tobele sunt murdare, negre. Motorul merge foarte bine. Nu exista nicio eroare. Inteleg ca valoarea ash load limit e pur teoretica.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!