Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • grp
      Am mai trecut un itp, totul în regulă, după atâtea schimbării mecanice și estetice, aș zice normal!    Am schimbat acum o săptămână oglinzile (cu reglaj electric, cu încălzire, cu puddle lights) cu unele cu pliere electrică și restul opțiunilor enumerate.   Motivul a fost că fiică-mea cu ceva timp in urmă a agățat oglinda șoferului și s-a spart rama aia neagra din interior.   Prima problemă: pe oglinzile noi nu am putut monta semnalizările dinamice, pur si simplu nu incap... Am renunțat la ele si am pus puddle lights-urile pe led in locul celor cu becuri, am montat oglinzile la locul lor si am conectat mufele la loc.    A doua problema: calculatoarele vechi de pe usi erau Gen2 iar cele noi Gen3.   Am verificat si repinat conform schemelor pentru Gen3 (ciudat că pe mufa de 32 pini era ca in schema Gen3, mai puțin 1 pin, la fel si la mufa de 20 pini).   Apoi am facut o probă după reconectare si reglajul oglinzilor stânga și dreapta a funcționat. Am luat contactul, am conectat si restul mufele de pe uși si am mai testat o dată: nimic!  În plus in poziția de rabatare, oglinzile se deschid, iar in R/L/0 se pliază. Reglajul electric nu funcționează, iar puddle lights nu funcționează de asemenea. Am rămas cu această eroare   Problema este explicată si aici, dacă aveți idei de ce să mai încerc, vă rog să postați acolo sau PM.   Săptămâna viitoare fiind acasă o să mă apuc de desfăcut si de aprofundat și împreună cu sprijinul vostru poate îi dau de cap!
    • Dan Adrian 1975
      Stiu ca esti un mare specialist in injectoare (pompagiu) dar asta nu ti da dreptul sa arunci cu hate,am postat problema pe care o am la masina si atat,pe de alta parte iti inteleg frustrarea !  
    • vp44
      Nici nu aveam pretentii la mai mult.
    • Dan Adrian 1975
      Nu prea inteleg ce vrei sa spui,mai bine te abtii !!
    • Doomy
      Pentru ca au iesit toate lucrurile bine la revizie si la inspectia masinii , universul a zis ca trebuie sa echilibreze aceasta energie  , prea mult bine strica....asa ca intr-o dimineata am vazut asta:    Asta dupa ce cu o seara inainte l-am lasat pe ala micu sa se joace prin masina , probabil s-a ridicat in picioare pe bancheta si de aici e cancan..... nu mai conteaza .  Cert este ca trebuie alt rulou la trapa.    M-am pus pe cautat variante de inlocuire pentru ca nu mai aveam mult timp , in cateva zile urmeaza sa plec in concediu iar  piticii nu m-au lasat sub nici o forma sa merg cu ea asa  .  Am mers  o varianta ieftina si rapida  , am gasit un Rulou produs pe Polonia marca Albro  ~450 Ron .  Parea mai promitator decat ce gaseam de china sau india.  Dar a fost prima tzapa luata , pentru ca am dat bani in plus si arata fix ca cele de china......    Am gasit un baiat care sa faca operatia si care sa imi permita sa ajut in proces :    Am insistat sa deschid cu grija toate clipsurile , si tot ce tine de plastice   Daca tot am desfacut trapa , am profitat de ocazie si am curatat partea din spate a acesteia :    Oricum se prezenta destul de curata , acum este foarte curata:    Iar intr-un final , aproape 7 ore mai tarziu si multa transpiratie avem rezultatul final :    A iesit aproape perfecta .... dupa mine 95% din perfectiune  , dar presupun ca si calitatea panzei conteaza, are mici cute care sper sa se indrepte singure in timp.    Am curatat si plafonul in toate locuruile unde am lasat urme de mizerie , ca la plafonul beige ....orice mici pete de jeg se vad imediat .     Lectia pentru viitor ?   No more Panoramic Sunroofs for me    ...epuizant de intretinut si pretentioase.    Hai odata cu Concediu ca trebuie ceva relaxare.    
    • vp44
      Schimbatorii de piese nu stie bre din astea,cauta si tu un mecanic.Eu in locul tau as modifica ce ai scris acolo,si poate mai scrie careva pe aici.    
    • DB86CLP
      Foarte frumoase ambele! pe cel verde "il strica" pozitionarea numarului
    • Doomy
      Am terminat si cu revizia  :  Filtrul de polen destul de curat    Filtrul de aer chiar era curat , plasa de la modelul acesta de filtru  a prins toate impuritatile :   Carcasa de la filtrul de aer a fost aproape impecabila:    Am incheiat cu o verificare generala , pus levierul pe tot , verificat toate suruburile  ......nu am gasit nimic de strans sau alte probleme pe partea de articulatii ...de altfel nu am gasit nici o problema  . Masina are status de "tanc"  .    Nu are deloc scurgeri de orice natura:  E mai murdara dar este "uscata" ......Thank God.    La final am incheiat si cu revizia sistemului de AC :    Uleiul din sistem s-a prezentat destul de murdar... asta dupa doar 1 an de la ultima revizie ...... dar inca nu are urme de span in interior .  Inlocuit cu ulei noi , reumplere freon ( completare 30 g fata de full) .  Suntem in parametrii aici.    Dpdv tehnic suntem in parametrii, a ramas doar sa vina concediul !         
    • mirceateodor
      E masina lui @marius1982.11Are ceva poze pe forum dar nu are topic deschis  
    • Jeffy86able
      Si cea verde e frumoasa. A cui este? Are topic aici pe forum?
    • mirceateodor
      Completare: albastru si verde. 😄
    • Baxxon
      Pe dimensiunea ce am nevoie  205 55 17 , am gasit tosusi la o cautare pirelli powergy as xl cu 69 dB , pacat ca n-am fost inspirat cand m-au sunat de la Bavaria ca nu gasesc sf2 sa fi stiut de astea , amu e tardiv .... desi poate ma sucesc si-mi iau 2 anvelope de astea si alea sf3 le pun pe olepix.
    • tavitara
      Adica e deja foarte deranjant la doar 2 anvelope SF3 ? Daca erau toate 4 SF3 cat de deranjant era ? Cam toate all season de top au crescut zgomotul la modelele noi din pacate  O sa mai studiez si eu  Ptr rotile mele SF2 au 70dB , nu sunt de luat in calcul  BFGoodrich Advantage SUV All-Season au 69dB si sunt mai ieftine   
    • Baxxon
      Dupa 5k km cu pirelli sf2 am avut un ghinion si am taiat doua anvelope si spart jantele ( partea stanga fata spate), au fost inlocuite cu jante noi si pirelli sf3 - s-au  montat pe puntea fata ramanand pe puntea spate pirelli sf2 si..... is galagioase rau aceste sf3 , desi au aceleasi performante. 68dB versus 72 dB e diferenta colosala. Sper sa ma obisnuiesc Modele noi NU sunt mai performante ca modelele vechi de anvelope.
    • marius1982.11
      Praguri de "imprumut"🥲
    • marius1982.11
      Pam pam. Einparkhilfe aktivieren
    • Dan Adrian 1975
      Postez aici ptr a gasi ajutor de specialitate ( membru forum,mecanic,etc) din zona Prahova sau judete invecinate care stie sa diagnoticheze problema masinii( sa stie sa faca loguri,scanari,citire parametrii) ptr ca pana acum am gasit doar schimbatori de piese ! Problema masinii este urmatoarea.dupa ce se incalzeste bine (nu temperatura antigel) masina incepe si devine tot mai lenesa de parca nu ar mai avea turbina.apare lag mare la accelerare,retrogradeaza tarziu si urca in ture (dar nu in parametrii optimi) Problema se amelioreaza daca ma opresc in relantii cateva secunde/minute ,dupa care trage iar cat de cat bine o perioada de timp care cred ca este direct proportionala cu timpul de "racire"din relantiu,mentionez ca daca nu o alerg/"bruschez" atunci cand este rece,perioada in care ea functioneaza ok este mult mai lunga fata de atunci cand daca ies cu ea pe autostrada si merg 140-160 ,dupa 3-5 minute deja simt pedala "moale" cu o cursa practic in gol de 10-15 % din cursa totala a pedalei iar masina ,chiar daca se tureaza la practic nu mai dare de 150-160km/h Mentionez ca am schimbat turbina(noua OE),N75,verificat vacum,test fum,admisie noua Valeo la sfaturile unor "mecanici" Am tot postat problema aceasta in mai multe topic-uri legate de turbina,EGR,,injectie dar fara rezolvare Daca exista vreun membru care se incumeta sa rezolve aceasta problema ,as dorii sa lase aici sau sa ma contacteze in privat . Am schimbat 2 versiuni de soft crezand ca de acolo este problema ,masina avand stage1 dar nu el este problema,cu softurile originale devine mai lesinata avand mai putin cai ! Masina nu are erori stocate,pe diagnoza EGR 1 si2 sunt in parametrii,presiunea dif eate 6-7 dupa regenerare,singura problema care apare concludent este faptul ca atunci cand nu trage,turbina nu produce presiunea ceruta decat cu intarziere sa zic asa .Astept opinii din partea voastra !
    • corad0
      @G3orge94 Multumesc! La fel iti doresc! 🫡
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!