Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,4k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 276,8k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • R_a_z_v_y
      Revin cu o postare in legatura cu parbrizul.Tin sa multumesc celor doi membrii "ili2k2 si adrian_mm89" pentru ajutor.Pana la urma am descifrat puzzle-ul si probabil am pe masina cel mai scump parbriz posibil,incalzire cu inflarosu,camera,senzori ploaie/lumina si heliomat.Cat despre preturi nici nu mai are rost sa vorbesc mai ales pe varianta originala ca ma doare capul.Am ales sa merg pe varianta Fuyao care are cat de cat un pret decent constient fiind ca nu se compara cu Saint Gobain sau Pilkington.Drumuri bune si fara evenimente.....
    • blateanu
      Rezolvat situatia la Al Bundy, ca de obicei un om deosebit !
    • janjean
      Salut! Îmi poate spune cineva niște coduri de piese pt distribuție b6 bkp 2006, 2 axe?
    • spido
      Da,cu un Vcds poti afla cod spira /calculator coloana. Daca e B6/2010 ai spira cu calculator integrat. Va trebui inlocuit.Recomandat-un volan complet de B7. Ptr BT- parca ai postat in aria dedicata si ai primit raspuns.
    • alex.ovidiu05
      Inteleg ca e foarte complicat sa pui ceasuri de FL la modele pre 2009, daca de ex as cumpara un kit pornire de pe un O2 FL, tot 2.0 Tdi 140 HP compus din ECU, CanBus, Ceasuri maxidot Full, set 2x chei cu cip, si bloc contact, si l as monta pe un O2 Pre FL din 2006, tot 2.0 Tdi, in teorie nu mi ar usura retrofitul?      Nu de alta dar in zona mea am sunat pe cativa "experti" dar ori imi zic ca nu se baga in asa ceva ori zic ca de ce ai face asta, macar sa scap doar cu adaptarea ECU ului cu ceva program special, si CAN ului si ceasurilor din VCDS
    • tyby 71
      Buna ziua,am făcut verificări la siguranțe,relee și am ajuns cu măsurătorile la ecu și am găsit tensiune scăzută de 4,5V pe pinul 6/k și 12,7V pe pinul 18/k când pun contactul,din specificați arată că ar trebui sa fie de 12V,ecu este modelul din poza. Mulțumesc.
    • cristy2009
      are o eticheta pe arc,are si carlig,din fabrica ,am citit ca sunt mai tari pentru remorca.mMasina este brek.Nici la dezmembrari nu am gasit codu asta,dimensiuni sunt 32 cm inaltime.8 spire si grosime sarma 12.4.Ce am sunt de 36 cm inaltime si sarma 11.mai inaalte decat am eu
    • chili71
      Pot sa iti spun despre gen 1 de Passat plug-in (2016, baterie de 10kWh)...tu ai acolo gen 2, cu bateria de 13 kWh. Foarte fiabila... si partea electrica si partea termica...nicio problema...in afara de schimburi de filtre si ulei (inclusiv DSG) si bateria de 12 V (dupa 7 ani). Pe electric a scazut 10-15 %...dar dupa 8 ani, eu zic ca e OK, in cond. in care merg numai electric in oras...   Daca nu prea poti sa o incarci, tot e OK, nu se strica nimic...vei avea doar un plus de putere si poti sa ii dai sa se incarce in mers... Nu vei merge niciodata DOAR pe electric...vei merge pe hybrid sau pe GTE...   Succes !  
    • ovioneb
      A fost cineva? Poate lasa un feedback?
    • Adria_n
      Din pacate, asa este. Bine ca s-a rezolvat "ieftin".
    • orosmeister
      Of scuze, vezi te rog acum. LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV
    • Cristian
      Problema s-a rezolvat prin lipirea firului care era intrerupt la amortizorul dreapta. Am avut noroc ca nu s-a rupt mai aproape de amortizor, pentru ca nu mai putea fi reparat. Inteleg ca sunt foarte multe cazuri de genul asta, iar cei de la service-urile autorizate nu se complica cu repararea firelor, se schimba direct amortizorul.
    • Sebastyan. G
      la fiecare apasare de buton dupa ce ajunge scaunul la final de cursa se mai tine apasat circa 5sec
    • lupo_bv
      Da, la unele motoare cum este al tău trebuie să ţii tu acceleraţia cât mai aproape de 1400 rpm. Numai că ai uitat să ataşezi logurile.
    • orosmeister
      Am atasat log-urile din BS grupul 3 si 11, am tinut acceleratia la 1400 altfel nu facea log. Daca ziceai ca e cam obosit MAF-ul merita sa cumpar unul nou si daca da ce brand recomanzi.
    • lupo_bv
      Logul nu este concludent pentru că este făcut în limp. Fa altul după ce ai oprit motorul și ai șters eroarea. Sa pornești logul chiar după ce ai pornit motorul că sa fie surprins momentul când intră în limp. Mult mai utile pentru diagnosticarea problemei ar fi logurile făcute în Basic settings pe canalele 003 și 011
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!