Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,8k
      postări
    6. 281k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,9k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • Nenciu Victor
      si la consum ajuta, cutiile etajate lung ...  am vazut ca ai vopsit plafonul cu negru. L-am avut si eu la Bora masina revopsita complet si ca aspect e super fain, dar la spalat si sters trebuie avut grija ca se vad zgarieturile pentru ca e lucios, in locul tau i-as pune un ppf si la marginea dintre parbriz si plafon, cel putin la a mea, de la drum numa pietricele am prins in zona aia si in timp s-a ciupit vopseaua si masina a fost vopsita foarte bine, dupa doi ani de la vopsire pe caroserie nimic nici o urma, cateva pe capota dar e normal, dar nu s-a dus pana la tabla ... am gasit pe temu cheder care intra in spatiul dintre parbriz si plafon si are adeziv, cum au bmw-urile ... si am inteles de la vopsitor ca s-ar potrivi si de la vw t5 dar nu am gasit ... eu am vandut masina intre timp dar ca fapt divers. Acum nu stiu daca ti-a dat sau nu parbrizul jos, cat de dezechipata a fost masina. Dar cu parbrizul pus, acolo e zona de mascare si e subtire stratul de vopsea ... in rest super proiectul.  Cel mai nasol e tara asta cu taxe mari la diesel euro 4 si asigurarile la masinile mai vechi ... 
    • Dolfin
      Da, intre timp am vazut ca sunt service autorizat post garantie pentru VW.   Cat despre flota si unde se face service-ul, acolo este politica...
    • dkmg33
      Da, sunt autorizati vw, pe hartia cu unghiuri apare modelul si tipul de suspensie pneumatica cu cod. Cred ca majoritatea reprezentantelor Skoda au acces la documentatia service Vw, vad ca inclusiv toata flota Vw de ambulante din judet e servisata tot la ei.  Ca sa poata supravietui economic, au devenit in paralel si dealer SsangYong/KGM, iar Vw Suceava vand si  MG-uri parca. 
    • Dolfin
      In calculatorul de geometrie de la Adria aveau si datele pentru Tuareg-ul tau? Sunt service autorizat VW in zona?
    • haro
    • EmilianPop
      Si cam asa sta RPM-ul in treapta 5, la 135 km/h. As putea spune ca e avantajul cel mai mare al cutiei de TDI, 5 trepte, pe VR6. Poti merge pe autostrada linistit, la turații relativ mici, fara sa urle motorul deloc. Ca si dezavantaj, probabil ar fi performanta. Cutia foarte lunga nu ajuta, dat fiind faptul ca masina are toti caii la in ture sus. Dar, pana la urma, nu e un race-car 
    • dkmg33
      Daca si-a bagat vulpea coada.. 
    • dkmg33
      Am facut azi geometria si echilibrarea de jante la Skoda, geometria era dereglata bine, janta fata dreapta cu un benghi usor, dar s-a pus pe spate si momentan nu se simte nimic, daca tremura oi merge la indreptat cu ea. Am comandat SH toate plasticele necesare si farul de ceata ( nu am vrut nou ca sa nu fie diferenta mare de aspect fata de celalalt, sa trebuiască sa le schimb pereche). Am comandat si sticla de far aftermarket pt farul cu probleme si mi-o va schimba cineva cu experienta pe subiect ( aici nu e problema ca farurile arata ca noi, pt ca sunt mai noi decat masina ). M-am uitat de curiozitate putin in admisie si s-a mai adunat un pic de mazga in 15000 km sau cat is de la curatare, probabil la primavara mai fac un smotru pe scurt la clapeta. Cu lichidul de servo din fericire nu au mai fost probleme, e la nivel si culoarea potrivita.  
    • EmilianPop
      @marius1982.11 nici nu am bagat de seama. Daca opresti masina dar nu scoti cheia din contact, informatiile alea raman. Cu cheia scoasa, nu apar. Nici cand bagi cheia dar nu pui contactul. 
    • skodamen
      Cat aveai cu distributia, de a ajuns sa se rupa?
    • eldyablos
      Update 240.700KM: Nu am mai scris de ceva vreme dar au fost efectuate urmatoarele: - revizie ulei si filtre - 228.500KM (7.500KM intre schimburi) - lamele stergator parbriz OE - 234.700KM - la mine au tinut aprox 2.5 ani si 34.000KM - revizie ulei si filtre - 235.500KM (7.000KM intre schimburi) - inlocuit regulator presiune ulei - 240.700KM Masina a fost implicata intr-un accident pe drumurile patriei din cauza unui caine care a sarit fix in fata mea si nu am putut sa-l evit . Las mai jos cateva poze cu dauna si ce elemente au schimbat. MAsina a fost reparata la GTT Pallady si totul a iesit exemplar.
    • marius1982.11
      Ada e la fis color? Iti arata detaliile alea si cu contactul luat?🧐
    • lupo_bv
      De obicei sansele sa nu fie afectat motorul in conditiile astea sunt aproape 0. Nici nu aveai cum sa auzi zgomote ca doar nu ai impins-o băgată in viteza (sau ai incercat sa o pornesti împinsă?). Nu neaparat se sparge ceva, dar fara supape indoite nu cred ca scapi.Sa verifice cu atenție mecanicul.
    • EmilianPop
      @corad0, la masinile cu suspensie pe perne DE FABRICA, sincer nu stiu. Cu siguranta este in manual ce actiuni ar trebui luate. Si intervalul de schimbare. La cele de pe Superb, eu le-am schimbat dupa 5 ani aprox. Pernele nu aratau rau, dar deja se vedeau urme de uzura pe ele. Ca si mentenanta, eu sincer nu le-am facut nimic. Am inteles ca unii le mai curatau / ungeau cu ceva solutii, nu mi-am batut capul. Desi ar trebui din cand in cand sa fac si eu asta. Macar odata pe an la revizia anuala.  Bun, actiunea de azi, am reusit in sfarsit sa scalez RPM-ul la ceasuri. Montat foita de benzinar, evident ca am uitat sa pun si foita de la martori, iar in loc de EPC, am martorul de DPF  . Dar o rezolv si pe aia urmatoarea data cand le dau jos. Dar RPM-ul arata corect, in sfarsit !  Cum ziceam, urmeaza un detailing interior, exterior peste 1 saptamana. Voi reveni cu poze. Pana atunci, sper sa imi fac timp intr-o zi sa rezolv cu marsarierul. Sonda de marsarier am scos-o din ecuatie. Am primit confirmare la banuiala mea, si anume o problema electrica SI NU sonda. Faptul ca oglinda dreapta se lasa in jos cand bag in marsarier e practic o confirmare ca sonda functioneaza ok. Probabil cand noul bord a fost montat, s-a intamplat ceva.. sper ca problema sa fie in spatele plasticului de sub volan si sa nu fiu nevoit sa desfac iar tot bordul pentru problema asta.
    • Datcu Teodor Andrei
      Mi sa rupt distribuția in mers la Golf 5 2.0 Tdi. Întrebarea mea este , am șanse să fie doar distribuția, fara sa se fi afectat motorul? Aveam sub 20 de km pe oră când sa rupt , iar când am împins o nu se auzea nici zgomot din motor , de parcă ar fi spart ceva.
    • AndreyPH
      N-am intrat 2 zile pe forum si vad ca s-au precipitat lucrurile pe aici.   Cu calm, domnilor ... Cu calm. 🙃 
    • corad0
      @tavitaraAi grija ce spui offtopic, ca se fac "reclamatii"!  Nu ca ar mai conta, dar nu mai exista masina din topic!   "In rest , voi nu va uitati la meci ?"   Cum sa nu, bine, baietii! OLEE OLEE! ⚽ 
    • tavitara
      Eu raman la parerea ca acel galben mustar arata foarte bine pe masina ptr care asteptam un nou topic In rest , voi nu va uitati la meci ? Poate poate ii batem pe redbuli ... , asta asa off topic , ca tot se va inchide acest topic    Later edit  No ca i-am batut , am avut gura aurita 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!