Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,9k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   21 Membri, 2 Anonimi, 225 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • corad0
    • iulian.radu91
    • dionescux
    • aditzu'
    • Crs.Vag
    • kata133
    • EFTIMIE GABRIEL
    • confesyla
    • EEXCALADE
    • Bebeee
    • davidut5
    • stolennickname
    • fanyfany
    • dkmg33
    • florynsv
    • a_andrei
    • Br8uN
    • triton
    • sorinaciu
    • zefilici95
    • cristimin
  • Images

  • Posts

    • vp44
      Nu stiu ce sa intimplat,sa repetat acelasi mesaj,stiu ca nu puteam sa trimit mesajul,apoi am renuntat,dar vad ca sa postat de mai multe ori,probabil nu a mers ceva la forum,rog un moderator sa-l stearga daca este posibil,sau sa-l modifice. @Dan Adrian 1975 trebuie sa mergi la pompangiu,masina are prea multi km fara sa se faca nimic in legatura cu injectoarele.Pe aici e vreo 140 eur un kit de reparatie pentru un injector ca al tau,plus mina de lucru,fa un calcul.La voi nu stiu cit costa,si stiu ca din pacate cele originale se vind la kit,nu separat,adica valva si duza. Curatarea injectoarelor,daca te gindesti la ea,nu va avea prea multa importanta,trebuie duze noi.
    • andrei_221
      pe acest topic se vorbeste de 1.6 TDI CR 2009 -  2013, cod motor CAY, octavia 2/ Golf 6 etc cu injectoare Siemens VDO /Continental   nu platforma MQB dupa 2014
    • razvan.ac
      A condus sotia mai mult in ultimul timp:  
    • dkmg33
      Ne-am întors, un pic peste 60000 km, urmeaza revizia in cam 1000, am bagat aproape 10000 km in cam 3 luni, o las mai moale Consum aproximativ 10 neresetat pe ultimii 3500 km, includ București, Salonic, Halkidiki. La drum intins cam 9 si ceva ia la stilul meu de mers. Am de spalat la ea 2 zile .. Am adaugat si AdBlue, pare ca haleste un pic mai mult ca Passatul. Desi am pus vreo 4 litri inainte sa plec si era si ramas in ea, nu aveam senzor aprins, fix cand ieseam din Nikiti spre Ro mi s-a aprins senzorul refill adblue in 2500 km. Deja in Suceava plangea ieri ca nu ma mai lasa sa pornesc motorul in 800 km, am mai bagat vreo 5 litri in bidon ca am reusit sa golesc portbagajul.
    • cristi511
      Salut,   A iesit cineva de curand spre Halkidiki? Daca da, pe unde? Cum a fost drumul? Ceva lucruri/info de care ar trebui sa tin cont?   Mersi
    • Dan Adrian 1975
      Incerc sa ti raspund la tot ce m ai intrebat si ai afirmat,titlul topicului este injectoare 1.6 CR ,deci eu zic ca am postat ok,nu am umblat la injectoare sa schimb ceva la ele decat cand am schimbat capacul la culbutori ,atunci am schimbat saibe si oringuri de etansare,etc,masina are 300000km,uleiul este la nivel pe joja(putin sub maxim),motorina am bagat doar din statii,uleiul si filtrele le am schimbat la 10000km ...cam atat,am pus acele poze cu valorile respectiva ptr ca mi se par foarte diferite ,vis a vis de banuiala mea cu injectoarele-masina incarca repede dpf,masuratul este mereu peste calculat cu 5-6g si ptr ca mi ati sugerat (tu si exxcalade) ca problema este din injectie ,am zis ca vine de la injectoare,presiunea de motorina este ok,am testat in sarcina si tot timpul actualul sta lipit de cerut ,iar alte probleme nu are masina in afara de lipsa de putere aleatorie dupa ce se incalzeste bine motorul sau altceva.!multumesc ! ps :codurile injectoarelor nu le am verificat,te referi daca in ECU sunt codurile de pe ele? EU zic ca da,masina am adus o acum 3 ani din Olanda ,avea 200000km ! Nu cred sa se fi umblat la injectoare pe acolo practic tb sa verifica daca ce scrie pe fiecare injector(codul) este si in ECU ? update:am verificat si inj ,toate 4 corespund cu ecu !
    • andualex97
      Update referitor la cele de mai sus: am schimbat cupla+furtun de antigel care au cedat si au cauzat pierderea de antigel, am montat si un racitor de ulei nou, cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei dar si un flush la sistemul de racire (urmat de o clatire zdravana cu apa distilata pana s-a curatat totul), si am pus antigel nou la final.  Am apucat sa o testez, dupa un drum Brasov-Poiana-Rasnov-Brasov pare totul in regula, antigel curat, fara spuma, fara pelicula de ulei, etc.  
    • vp44
      Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor. In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu. Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia. Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie. Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul. Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km? Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km? Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta? Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste? Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea? Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele? Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor. In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu. Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia. Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie. Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul. Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km? Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km? Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta? Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste? Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea? Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele? Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor. In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu. Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia. Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie. Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul. Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km? Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km? Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta? Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste? Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea? Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele? Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor. In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu. Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia. Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie. Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul. Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km? Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km? Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta? Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste? Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea? Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele?
    • Dan Adrian 1975
      Atasez si valorile cand masina trage bine si cand trage slab (aleatoriu bine-rau),valorile mici sunt atunci cand merge ok
    • Dan Adrian 1975
      Din ce stiu la acest motor CXXB 1.6 110cp E6 sunt Delphi !
    • vp44
      Nu sint chiar asa de complicate cum se crede,iar piese se gasesc,de marca,dar clientul nu este dispus sa plateasca pretul,si nici meseriasul nu o sa moara de foame.O duza noua,marca VDO,sau continental,costa 35...45 eur,restul pieselor,saibele de reglaj,valva de control,in 90% din cazuri nu trebuie schimbate,nu sufera prea mult,si sint ieftine. Bobine nu se fabrica,se pun SH,si dureaza dupa noroc bineinteles.Exista insa si solutii 100% ok pentru bobine.
    • andrei_221
      corect.  Pe langa faptul ca aceste injectoare nu se pot repara profesional, cu inlocuire de duze, etc pentru ca nu sunt piese. Sau daca sunt, provenienta e dubioasa rau.
    • vp44
      E mult de munca dar se poate,trebuie dat jos capacul superior,bineinteles scoase injectoarele,etc.Daca sa retezat pe deasupra suprafetei chiuloasei,se poate extrage usor si cu un patent,daca insa a ramas partea rupta sub nivelul chiuloasei,va trebui o dalta fina,multa rabdare,si noroc.Nu am poze cu operatia respectiva pentru ca nu ma interesat sa fac la acel moment.Mie de obicei mi se rup acele suruburi cind desfac nu cind string.
    • vp44
      Sint convins ca asa este.din pacate,dar sint si detalii pe care nu le cunoasteti in ce priveste injectoarele diesel.Pe de alta parte da-mi voie sa incerc sa explic,una dintre partile proaste,cu care se confrunta un pompangiu,specific,unii dintre pompangii,si nu mereu au dreptate. Eu personal,am avut multe astfel de cazuri,a venit clientul,i-am probat injectoarele,si din 4 nu mergeau bine numarul 2 si 3(le dau numere ca sa se inteleaga dupa aceea.) L-am intrebat ce vrea sa faca,sa repare injectoarele 2 si 3 sau pe cele care dau rau in bancul de probe.Clientul a fost categoric,sa-i repar numerele 2 si 3 ca asa ia spus mecanicul,asa reiesea din diagnoza,iar mecanicul era un prieten bun de-al lui. Ok,reparam injectoarele 2 si 3,adica le-am puze duze noi,si i le-am dat asa. Dupa ce le-a montat pe masina,a venit suparat nevoie mare ca masina merge la fel. Nici nu indraznesc sa va spun ce cuvinte mi-au iesit din gura,aproape ca imi este si rusine ca exista asa ceva in vocabularul meu,dar asta este... Ca sa revin,individul,cu unghiile pline de pamint,ca sa nu-l numesc altfel,probabil educat doar 2 ani in spatele casei,cu toate ca atunci cind si-a luat injectoarele,i le-am aratat si le-am facut poze,ca sa se vada ca au duze noi,si care sint mai exact piesele respective,avea pretentia sa-i repar injectoarele(banuiesc ca toate 4) ca sa-i mearga masina cum trebuie,dar sa nu mai plateasca si diferenta. Bineinteles,clientul era ROMAN.Ma luat cu bai mosule,ca frate in sus,ca ne facem ca ne dregem,in fine,tarasenie mare,nu sint o persoana care se pierde repede cu firea,am o pregatire,am o experienta,iar din astia,in tineretea mea,bateam cite doi pe fiecare trotuar cind mergeam pe la tara sa cumpar legume si fructe. Chestia asta sa intimplat acum muuuulti ani,insa de atunci,NU primesc clienti romani in atelier,si nu accept indicatii de la nimeni,doar de la cineva din breasla mea. Daca aveti prieteni prin strainatate,probabil ca toti au aceeasi parere despre conationali.   In primul rind,daca mergi la doctor,se presupune ca ai incredere in el,si nu mergi sa-i povestesti ca ai citit tu pe google cum trebuie sa isi faca altul meseria. In cazul in care ti se pare ca acel doctor bate cimpii,iti cauti altul,nu te apuci sa-l critici sau sa-i dai lectii.   Revenim la actualitate,nu vreau sa diminuez in vreun fel,calitatea,si necesitatea unei masini de diagnoza intr-un atelier,dar imi permit sa afirm,conform opiniei si experientei personale,ca rezultatele acestor masinarii sint doar pentru a te indruma,nu sint 100% reale,sau in multe cazuri,sint prost interpretate de catre utilizator. Pe deasupra,vorbind strict despre munca mea....ca si in mecanica,ca si cu aceste masini de diagnoza,trebuie sa stii sa interpretezi rezultatele care ti le afiseaza un banc de probe,si nu stiu eu,cam citi din cei care profeseaza aceasta meserie,mai stiu si altceva in afara de a citi rezultatele,ceea ce de fapt nu inseamna ca le si interpretezi corect. Am vazut pe internet,poze cu laboratoare diesel din RO,si imi atrage atentie in multe dintre ele,bancurile de probe CHINEZESTI,pe care au scris, marci inregistrate,gen Bosch.Pentru un neavizat e usor sa fie indus in eroare,oare pe acolo nu exista controale??Nu va faceti iluzii,si aici la mine se petrece acest fenomen,si din pacate actorul principal tot roman este,dar il doar la basca ca l-au arestat si l-au amendat astia de citeva ori,pentru folosirea unor nume de marci patentate,scrise pe aparatura care nu corespunde-Apropo,daca vreti un banc de probe bosch EPS 815 intre ghilimele,puteti sa cereti chinezului sa scrie pe el inainte sa il trimita.Pretul real este de vreo 100000eur si la chinezi vreo 8000. Ai inteles gresit,eu ma vroiam ironic,in ce spuneam,nu te acuzam pe tine. Iti repet,doar intr-un banc de probe se poate aprecia corect daca ai probleme cu injectia sau nu. In afara de cantitatile care se cer,se mai fac si teste de pulverizare-atomizare,apoi teste de unghi de pulverizare,etc. Cind se urmaresc acele rezultate ale masinii de diagnoza,trebuie avut in vedere si la ce presiune lucreaza in momentul in care se face lectura. Acele corectii de obicei se citesc la ralenti....250...350 bar,iar emisiile de gaze,se citesc in banc pe la 800...1000 bar,dar ce se intimpla cind masina este in zona Emision Point?? De obicei,cind un injector tacane,adica un zgomot ascutit nu prea puternic,inseamna ca injecteaza putin,iar cind trancane ca tractorul,injecteaza prea mult.
    • dragos32
      Ajuns la Mamaia CT consum 5,8% patru adulți și bagaje ~400kg mașina foarte confortabilă și în spate unde am stat o bucată de drum (treabă mesaje, mail etc) doar ca la greutatea asta dacă vroiam să fac o depășire sau ceva trebuia dată pe sport. În rest numai de bine scaune confortabile cum am spus, ac a făcut față pentru toți patru, portbagajul a ajuns pentru 2 trolere medii și două rucsace mai rămânând ceva loc. A încă ceva luați capace pentru ventil doar de metal sau plastic la mine unul a înțepenit nu am mai putut face presiunea și la CT am schimbat ventilul. În rest numai de bine drumuri bune tuturor.
    • EEXCALADE
      Din pacate asta nu functioneaza in RO ,sau nu am nimerit eu si clientii mei bine . In majoritatea cazurilor daca le pui pe banc …”sunt praf domne …trebuie reconditionate “ ,apoi merg ca dracu si cand se duce clientu si arata compensatiile mari …”mai lasati-ma cu vcds-urile voastre….” Finalul a fost mereu acelasi : -injectoare noi  -injectoare sh fara “reconditionari” Experienta mea din ultimii 15-20 ani 
    • Dan Adrian 1975
      Nu ti raspund ironic,am scris si codul motor CXXB ,deci este cat se poate de clar (octavia3,golf7,seat leon) ,am postat aceasta intrebare ptr ca mi ai spus in topicul DPF sa caut pe alimentare problema ptr ca se incarca foarte repede si soot masurat e dublu fata de calculat ! E ok acum? Iar acele valori ptr injectoare par dubioase cu asa diferente mari ! Am cerut o intrebare pertinenta doar !
    • vp44
      Salut,opinia mea personala este ca indiferent ce iti arata masina de diagnoza,in legatura cu injectoarele,este incomplet,sau fara valoare,hai sa o numim,orientativ,si nimic mai mult.Scoate injectoarele si mergi la un pompangiu sa le verifice in bancul de probe,pentru un rezultat cit mai fidel realitatii. Pe de alta parte,fiind un pic distrat,ironic,dar fara sa am intentia de a jigni in vreun fel,care este motivul pentru care ai pus intrebarea respectiva?Nu se mai aprind farurile,nu porneste masina,scoate fum,ce problema ai cu ea?Apropo,si ce fel de masina ai,cea din profil,sau..??Nu de alta,dar aici in acest topic,titlul zice ,Injectoare CR 1,6 TDI,si Delphi nu cred ca se monteaza in asa ceva.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!