Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,4k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • davidut5
    • EEXCALADE
      Intreaba vanzatorul cat ulei consuma
    • RazvanBlade
      Salutare, As vrea sa cumpar o Skoda Fabia 2, 2012, motor 1.2 HTP dar la scanare am o eroare pe motor: 6455 - ECM Power Relay Control Circuit            p0687 00 [00100000] - Short to Plus   Masina a pornit ok, am lasat-o sa mearga 10-15 min, am pornito apoi de inca 2 ori si a fost ok. Am sters codul de eroare si la re-scanare nu a mai aparut. Oare sa imi fac griji ? ce ar trebui sa verific?  
    • PELEAN
      Salutare! Posesorii de 2.0 TDI CRLB ce ulei folositi? Aveti consum de ulei? La mine consuma in jur de 1litru la 10k. Ce parere aveti de Valvoline 504/507 pt.vw? 
    • Crucial
      Ceva pareri? Mai ales despre grupul 23, mulțumesc 
    • Crucial
      Am făcut si astea pe loc, atasez  LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV
    • cascadoru
      Buna ziua! Sunt in cautare de interior scaune cu memorii si bancheta pentru Tiguan AD!. Multumesc    
    • Adria_n
      Poate a mai fost "reparata" cutia. Si prin reparat ma gandesc la "cârpit".               De unde le-ai achizitionat ? Mersi frumos 
    • voinea
      Ce bine o sa arate cu motorul de RS / VZ5. Dar probabil costa peste 70k €  
    • CristiALF
      https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/wild-new-volkswagen-golf-r-use-audi-five-cylinder-engine
    • SelesanD
      @adicorbos,    Sa intelegem ca actuatorul a fost de vina ?   Vezi sa nu se fi defectat si senzorul/electrovalva N75 odata cu actuatorul. Dar o sa vezi mai tarziu daca face figuri apoi...
    • Fane_05
      Service-ul este in Falticeni, Suceava si se numeste Serice Auto Marius Ciuca. Am mai dus de atunci si in Golf 7.5 de 1.4 TSI 125cp si l-a fel sa rezolvat. Nu stiu exact daca asta a avut nevoie de acele cale, dar s-a rezolvat. Intersactiunea mea cu ei a fost buna, nu stiu la altii cum a fost, dar eu pot vb doar de experienta mea. Am vb direct cu inginerul, care a inteles problema mea, el a comandat scula si a rezolvat problema, stiind ca ii va fi nevoie si pe viitor. Ca folosit-o ca nu, dar mie mi-a pus masina la punc, oricum s-a jucat 1-2 zile pana a reusit. La Passat a fost treaba de o zi si al Golful de 1.4 de mai putin.  Eu ti-as recomanda sa verifici cureau intai vizual la un service. Capacul se da usor jos si se poate vedea ochiometric in ce stare e. Eu vazusem la cei de la Coasta de Est ca mai facuse astfel de distributii, pe YouTube, poti incerca la ei, ca e lung drumul pana la Suceava.
    • dkmg33
      203000 km, nimic nou sub soare, dar nici nu-l prea folosesc la nimica, deci mai incerc o vanzare ca urmeaza si RCA de innoit. A mai condus sotia de cateva ori, dar tot i-ar fi bun ceva mai scurt.
    • dkmg33
      63500 km, masina a vazut si cativa munti ( am urcat Giumalaul si alte cateva trasee din zona).   Acu cateva zile eram pe la Oradea cand am observat ca directia e mai grea si baraie la manevre la viteza mica si pe loc. Cand ma uit la lichidul de servo, era rosu si spumos in loc de verde. Vazand spuma, am zis sa-i fac o aerisire: tras masina pe iarba umeda, scos capacul de la recipientul de lichid de servo si vreo 4-5 ture stânga dreapta de volan au facut sa dispara magic tot lichidul din borcan, deci era aer in el. Am cumparat 200 ml de lichid corect de la reprezentanta din Oraea, am completat la nivel, directia si-a revenit si am mai mers linistit cateva zile prin imprejurimi cat am avut concediu, apoi am ajuns la Suceava fara probleme.   Am incercat sa mai aerisesc, nu a mai scazut deloc lichidul ca nivel de cand am completat, nici nu am vazut sa curga pe nicaieri. Joi is programat sa il schimb complet cu spalare pana iese verde. Ipoteza mea e ca a mai fost schimbat, nu s-a aerisit complet/corect instalatia si a oxidat.
    • Cristi_V
      Eu n-am mai vorbit cu un mecanic de 27 de ani. Numai cu consilierii.
    • sandumbogdan
      Producatorul spune ca pana la 300 mii stai linistit si apoi doar se verifica. De ce se complica unii la 160-180-200 mii?
    • Robert11
      Si poti sa imi spui te rog, unde e acest mecanic care are scula si stie sa o faca. Inteleg ca la Passat ti-a facut din prima bine. In ce oras, ce service. Daca nu vrei sa scrii aici, in privat, dar consider ca e ok sa stie toata lumea, poate mai sunt care vor sa schimbe si nu au unde sa o faca cum trebuie. Asa am si eu pe cineva sa o faca, da am impresia ca o face….. cum ai patit tu, nu mai merge cum trebuie dupa. Reprezentanta, ce sa zic, mi-au raspuns in call center, si e normal, femeia aia nu stia ea de scula. Poate doar sa ajung personal prin reprezentante sa vorbesc direct cu mecanicii, desi nu prea ai acces la ei direct, te intalnesti cu consilieri acolo. Deocamdata am 160k, o sa stau cuminte e perioada, dar totusi. Daca tu spui ca arata bine si la 220k, nu cred ca la mine la 160k nu este in stare buna. Masina nu a mers prin oras, doar drumuri lungi. Nu stiu exact daca e de bine sau nu. Nu stiu exact daca cureaua e supusa “la treaba” mai mult in oras sau la drum intins. 
    • adicorbos
      Mulțumesc tuturor, până la urmă am dat jos turbina care tot cu actuator și am dus-o la reparat. Cred că actuatorul îl înlocuiește iar la turbină îi face ceva reparații. La sfârșitul săptămânii o sa fie gata
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!