Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 855,2k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • ghemotoc16
      Dar acum alta nelamurire, cumva se pare ca am doua EGR-uri? Cel care vine cu racitorul de gaze si cel care e in fata motorului langa filtrul de aer? Imi pot da seama cumva care a aruncat eroarea? Ca daca e cel din spatele motorului de trebuie sa demontezi juma de masina, parca nu l-as curata ci l-as inlocui direct... Sau ma insel eu?
    • lupo_bv
      Dă-i pace. La ambreiaj nu este termen că la distributie. In principiu depinde de felul cum este exploatat. Când o să înceapă să patineze nu te lasă în drum, poți să mai mergi destul, oricum suficient că sa ajungi la mecanic. Daca crapă placa de presiune atunci da, te lasă în drum pentru că nu mai debreiaza. Orientativ la mine la lupo kitul original a ținut până la aproape 400k.
    • ghemotoc16
      Salut, aveti ceva recomandari de service-uri care sa curete egr? Multumesc
    • R.A.V.E.N
      Salutare, La cati km se schimba kitul ambreiaj la un vw caddy din 2012? Am aproapre 200.000 km si la ambreiaj nu a fost umblat , partea hidraulica ( pompa pedala si cilindru cutie) au fost inlocuite de curand, dar partea de rulment si placa presiune sunt cele originale. Masina nu da semne de patinat inca dar fac deplasari prin tara si nu as vrea sa ma lase pe undeva ( cum am avut acum o luna cu partea hidraulica unde a  cedat cilindrul de pe cutie). Stie cineva daca la inlocuire kit ambreiaj ( rulment+placa presiune) se inlocuieste si volant?
    • EEXCALADE
      Verifica cablaj ,daca este ok inlocuieste senzorul
    • Marian_Bz
      Bună seara tuturor! Ptr un Vw Touran, 1.9 TDI, motor BXE. Am afișat în bord la pornire ,,Emission Workshop". Pe tester e codul P0113 și nu se poate șterge eroarea. Ce poate fi? Mulțumesc anticipat!
    • alexandru.f.dobre
      Hmm... ok. Am sa incerc si asta. Masina maine pleaca la garantie turbo oricum. 
    • adrian001
      Este acționata vaccumatic, dar are monitorizare electronica a poziției. 
    • spido
      Da,pare blocat deschis. Merita incercata o curatare.
    • ghemotoc16
      Salutari, zilele trecute mi s-a aprins intermitent spirala galbena la un drum cu masina. De atunci am mai facut cateva drumuri cu ea dar martorul nu a mai aparut. Azi am pus si eu tester-ul si am gasit eroarea atasata. Cumva a ramas atunci blocat pe deschis? Nu stiu ce inseamna mai exact. Ce optiuni am? Merita sa fac o curatare la EGR? Altul?   Multumesc!  
    • alexandru.f.dobre
      Tocmai ce am scris ca turbina a fost recondiționată și erorile persistă. Este vacuumatică. Si am probat la mână atât vacuumul cat si actuatorul vacuumatic. 
    • grp
      Azi am vrut să schimb becurile de semnalizare din faruri, dar nu am reușit. Aveți idee dacă trebuie scos farul, ca să scot acel șurub (ce mama naibii tine acel șurub?!) ca să pot înlocui un bec de semnalizare la Skoda? Ce cretin de inginer poate născoci așa ceva?
    • adrian001
      Da, e normal sa o fie o sarcina aditionala pe motor cand o pui în Drive pentru ca ambreiajul pentru treptele impare e parțial acționat in D/S/R, patinează continuu și trimite cuplu spre roti. Zgomotul e posibil sa fie de la motor, exemplu vibrează ceva în momentul în care cutia e in Drive și motorul e sub sarcina mai mare decat in neutru.
    • martea
      salut!   la o cutie DSG dq250 am un huruit cand stau pe loc/la semafor in drive cu piciorul pe frana. Daca o pun pe neutru, zgomotul dispare, la fel dispare si o trepidatie, iar consumul instant scade cu vreo 0,3-0,4l( 2.0 tsi). Da impresia ca nu e decuplata viteza si vrea sa plece dar nu o lasa frana. Ulei in cutie schimbat acum un an jumate/aprox 7 mii km in urma la reprezentanta. E normal asa comportament? ce poate fi?   Multumesc
    • pronet
      Traseul Bucuresti - Budapesta il faci lejer in 10h, mers fara stres cu 2 opriri de cafea, toaleta etc. Vigneta de HU o cumpar mereu de la orice benzinarie Mol din apropiere de Arad sau Timisoara, pret 86,5 ron-10 zile. Prefer iesirea / intrarea in tara pe la PCTF Turnu-Batania, 10 min asteptat, fata de Nadlac, unde mereu e coada si aglomeratie (cel putin pana in 2025 cand suntem in Schengen). Parcarea in Budapesta-zona centrala stradal 600 HUF/ora, maxim 3 ore pe tichet pot fi achizitionate odata, parcaj suprateran Boe, de ex apx 21 EUR / zi. Parcarea stradala e gratis in zilele de sambata si duminica. Recomand TATI Farm to Table, in mod special friprura de caprioara, papricasul de pui, respectiv obrajorii de porc
    • F l o r i n
      Verifica actuator turbo și cablaj
    • alexandru.f.dobre
      Salutari. Incerc sa ajut un prieten, are o Skoda 2 FaceLift 1.6 TDI 105hp 🙃 Evident ceva probleme, masina ia limp mode, se aprinde rezistenta in bord. Masinii i-a fost schimbat DPF-ul cu unul nou OEM, iar turbina reconditionata. Masina persista cu probleme. Atasez urmatoarele doua erori. Am facut si ceva log in mers, insa la acest tip de masina nu sunt atat de abil si am facut doar ce am considerat ca ar fi de folos.       Log-MARIUS TURBO.txt Log-MARIUS EGR-TMBCT61Z3B2057496.txt LOG-01-IDE00021_&6.CSV Log-TMBCT61Z3B2057496.txt LOG-01-IDE00021_&6-Marius-4.CSV LOG-01-IDE00021_&4-Marius-3-.CSV Marius-2-LOG-01-IDE00190ENG100128_&5.CSV Log-MARIUS-TMBCT61Z3B2057496.txt Marius-LOG-01-IDE00025_&6.CSV
    • grp
      Poate faci și o mică prezentare a traseului, ponturi pe drum, taxe, etc. Mă bate gândul la un turneu de vreo 2 săptămâni prin Ungaria, Austria, Cehia, Slovacia și înapoi (posibil poate și sudul Germaniei și Polonia). Drumuri bune și distracție plăcută!
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!