Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,2k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,7k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,9k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • EEXCALADE
    • dkmg33
      Pe galerie am bagat perie si aspirator. Am curatat doar cele 2 clapete si piesa de plastic cu evaporatorul. Cred ca la mine nu ajunge asa atat de repede la stilul de mers. 
    • tavitara
      Ai curatat doar supapele ? nu cred ca ai dat galeria jos Asta e masina diesel , curatam si gata
    • dkmg33
      54500 km Inainte de gratar mi-am facut de lucru. Am zis hai sa-l ascult pe @EEXCALADEsi sa desfac si admisia sa vad ce e acolo. Jale. Hal de admisie de 3.0 tdi fatait prin Bucuresti, pozele vorbesc de la sine. Incepe sa imi placa benzina cand vad ce e acolo. Multe periute de dinti, spray de curatat, carpe si galeti mai incolo, e perfecta.   Rezultate: Nu mai simt cand e pornita la relanti, consumul deja a scazut putin si am capatat mult cuplu/putere pana in 2500 rpm. Pe marti e programata si la schimbat tampoane motor/cutie, l-am vazut pe cel de la sofer putin curs inauntru (burduful arata ca nou, dar sub sunt urme uscate).
    • grp
      Am terminat cu zgomotele pe față... not    Când viram dreapta cu spatele pe un drum cu diferență de nivel, pe fața se auzeau niste zgomote de ziceai că iese amortizorul de pe stânga prin caroserie. Cand viram pe drum drept nimic, când veneam cu fața nimic, când viram stânga cu spatele nimic...    Schimbasem flanșele si rulmenții de la amortizoarele față pentru că, am crezut că în urmă montării greșite de acum un an și ceva s-a strâmbat ceva și am zis să le elimin din ecuație. Oala amortizorului fusese puțin tăiată unde lovea arcul, deci eliminase si acest aspect.   Singurul suspect care mai rămăsese era chiar arcul în sine... Pff, asta e, schimbam și arcurile dacă atinge o spira în caroserie. Plecăm la test, să găsim ceva care să simuleze ce pățeam acasă. După câțiva km și câteva încercări nereușite de a auzi zgomotul, găsesc ceva care semăna cât de cât cu drumul unde auzeam zgomotul. Dăm cu spatele cu volanul virat dreapta, scârț!!    Se dă jos mecanicul din mașină, bagă o lampă lângă roată și reîncep manevra. Nu se mai auzea nimic. Mă intorc pe drum, dau din nou și scârț... iar se aude. Are loc următorul dialog:   - Gata, știu de la ce e! - De la ce? - De la carenaj. Atinge când dai cu spatele, doar intr-o anumită poziție și se agață în rizurile cauciucului vârful protecției de la carenaj.   Plecăm înapoi, pe drum râdeam cu jumătate de gură, ajungem, urcăm pe elevator și când învârte roată, se vede "zgomotul"...     Șurubul de pe bara față, care ținea carenajul căzuse cândva și carenajul se mutase 5-6 mm mai spre roată. Când am pus roțile de vară, fiind mai mari anvelopele (235×55 în loc de 235x50) spațiul s-a micșorat. Cumva se curbase vârful protecției și atingea.   Soluția: am scurtat câțiva mm vârful caenajului astfel încât să nu mai atingă, am tras carenajul înspre față și am prins șurubul la loc   și am plecat la test în același loc și evident zgomotele au dispărut! 🤣🤣🤣 Continuăm! 😁
    • Dudutz18
      Mai continuăm cu seria de upgrade-uri!   Arcuri ST by KW de 2 cm.    Arcurile se simt bine, doar când trec peste anumite denivelări, să zicem că este mai pronunțat…   Și dacă tot am fost la mecanic, am schimbat (iar) și pompa de apă după cea pusă la HEPU a rezistat…30.000 de KM. :))
    • martea
      cere-le poza/dovada din programul lor de la reprezentanta unde sa le arate ca la codul tau motor se recomanda 0W20. Ma indoiesc ca se baga asa ceva in 1.8tsi de 179 cai. Apropo, la care reprezentanta skoda? cea din sagului?
    • vlahdacoroman
      Verifica cablajul si valva, caută un profesionist(electrician)
    • lupo_bv
      O verificare a compresiei s-a facut?
    • FGheorghe3
      Salut! Inițiez și eu topic cu o problemă pentru un passat b5.5 2001 ALZ . Mașina merge "bâlbâit " in trepte inferioare iar în relanti se oprește motorul și mai pornește foarte greu. Singurele erori la diagnoză au fost missfire 3 pistoane și MAF-ul cu input Air flow to low. Înlocuit bobină inducție, fișe și bujii , debitmetru, filtru benzina, pompă benzina și senzori axe . Rezultatul același. Trei mecanici diferiți au spus că nu înțeleg ce ar mai putea fi...
    • sandumbogdan
      Intre 2.0TDI 190 cai si 1.5 eTsi 150 cai este o diferenta destul de mica la putere. Se simte ca e putin mai lenta cea de 150 cai dar nu e deranjant. La consum, 2.0TDI 190 cai scot de obicei la drum lung cam 6 - 6.5% iar acum vad ca la 1.5 eTsi 150 cai consumul e cam 5% +- deci avantaj clar pentru benzinara, are consum mai mic, carburantul e mai ieftin, pornirea e mai fina, zgomotul mai mic.
    • Jeffy86able
      Salut. Am vazut topicul deschis "dincolo". Felicitari pentru achizitie! Intrebarea mea e cat de mult se simte diferenta intre motorizari (adica cealalta era diesel si mai puternica). Consumul presupun ca e tot pe acolo.
    • R_a_z_v_a_n
      Felicitari, multi km fara incidente!
    • sandumbogdan
      De ieri sunt fericitul posesor al unui Passat B9. Joia trecuta m-am hotarat ca trebuie sa schimb masina anterioara, Passat B8, vineri am gasit-o pe stoc si am achitat-o si luni am fost si am luat-o. A fost expusa in mall, are anul de fabricatie 2024 si 7km la vanzare. Motorul este 1.5 eTsi mild-hibrid, cutie DSG 7 trepte DQ200. La drum lung e super placuta, putere suficienta, consum super mic. De la Sibiu la Iasi am avut consum de 4.7% si am mers normal, nu la consum, adica pe autostrada la Bacau am mers cu 130+ km/h si in rest putin peste viteza legala.
    • nicusan
      La câți km are între regenerări și presupunând că injectoarele nu sunt zgomotoase, nu văd de ce ar face downgrade.
    • SelesanD
      Ceau ,   Am eroarea urmatoare , electrovalva N249 are membrana OK. In 1000 Km de 2 ori am eroarea .   Ce poate fi ?
    • AndreyPH
      Zilele trecute am cerut niste cotatii de pret pe ici, colo, la niste covorase de interior, material textil. Boala lor, ala de la sofer sa se gaureasca de la calcai.    Cele mai ieftine, pe la 380 lei. Gasit un flacau pe olx care lucreaza la ceva firma cu leasing-uri operationale si achizitionat covorase noi, oem, la 100 lei cele din material textil si 100 lei cele de cauciuc, pentru iarna. 🙄                Si ulterior am comandat un aspirator Karcher cu injectie-extractie unde am facut bec tot interiorul. Cam asa arata apa la final.                              
    • tzuicomicina
      Legat de drumuri pot zice ca am fost doar pe drumuri relativ bune. Iar legat de jante asa ma astept si eu mai ales ca sunt AEZ.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!