Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,9k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 855,6k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,4k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CristiALF
    3. 119,2k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • lupo_bv
      @spido te salut! Vad că turația are creștere liniară, iar linia aia roșie pe care scrie Load (presupun că este apăsarea accelerației) nu pare să se modifice, deci nu cred că a luat piciorul de pe accelerație. @pronet salut! Cel mai probabil este geometria după ce a relatat colegul in ultima postare referitor la momentul când apare eroarea. Ce nelămurire am eu este daca la motoarele astea mai noi este normal că până pe la 3000rpm ECU sa ceară 2500mbari, iar apoi cerința să scadă brusc la 1500 mbari că la alea mai vechi nu prea am văzut comportamentul asta. Am văzut la unele că este descendentă curba presiunii specificate, dar nu o scădere așa de drastică. @Minel82 Ar fi interesant de văzut câteva lucruri: - daca se poate un log de la mașină colegului - sa salvezi eroarea cu tot cu Freeze Frame că sa vedem toate datele - sa repeți logul in mers și să pui și Duty Cycle pentru turbina (cred că are alta denumire, este in procente) și cantitățile de aer (specificat și măsurat, sa fie în mg/str. La fel denumirea cred că este schimbată)
    • dercos
      Sunt multi care se plang de directia de la Serie 3, gasesti destule detalii la o cautare online. BMW a scazut mult la calitatea directiei, ea e sigura evident, insa nu mai transmite nimic de la drum. Dar e cel putin la fel de rau si la ceilalti.
    • Minel82
      Sper sa se poata folosi acestea. Masina are stage 1, ( cu totul functional, egr, dpf ) din 2021 ....mai bine de 80.000 km .  Acum,senzorul MAP, este Bosch, comandat pe serie de sasiu,  la fel face si cu cel vechi ... Ce  am omis sa precizez, se intampla la cald fenomenul, iar in revenire, adica fara acceleratie ( sa zicem ca, ecu cere , 1.01 bar , iar actual este 1.45 bar ) , revine incet la valoarea ceruta.   Acelasi test la facum pe masina unui coleg  Passat din 2014 , motorul CFGB, iiar pe langa ca revenea aproape instant valoarea, si   curbele mergeau "mana in mana ",, cea comandata cu cea actuala .   1 Fault Found: 5172 - Boost Pressure Regulation            P0234 00 [167] - Limit Exceeded (Overboost Condition)           MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 1                     Mileage: 420157 km                     Date: 2127.14.31                     Time: 04:32:42                     Engine speed: 3152.00 /min                     Normed load value: 99.6 %                     Vehicle speed: 131 km/h                     Coolant temperature: 79 °C                     Intake air temperature: 10 °C                     Ambient air pressure: 990 mbar                     Voltage terminal 30: 14.340 V                     Unlearning counter according OBD: 40                     Charge Pressure Actuator: activation: 5.87 %                     Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 17.13 %                     Charge air pressure specified value: 1809 hPa                     Accelerator pedal travel: 100.00 %                     Air mass: actual value (mg/stroke): 1204.5 mg/stroke     Treapta 3.CSV Treapta 4.CSV
    • corad0
      @tavitaraCorect, dar atunci hai sa nu vorbim de consum pe drum "in coborare", ca mie imi arata 0. 😄 Daca ar fi sa merg constant pe suprafata dreapta cu 110 km/h, ala e consumul! ❤️  Am reusit sa fac 1400 km cu 80 de litri, range indicat in bord 180 km pe rezerva (10 litri) autostrada, urcat coborat etc, 2 persoane + bagaje, desi rezerva se aprinde in bord cand mai am 20 litri ramasi in rezervor, am oprit si am alimentat fix 80.2 litri. N-am vrut sa testez cat mai pot sa merg, n-avea sens, si oricum nu am mers "la consum", au fost zone limitate la 90 km/h cu lucrari, dar am mers portiuni indelungate cu 140-150 km/h. 🙂  Oricum sub 6 litri/100 km, 3.0 V6 TDI, 2.5 tone, automat, Quattro. E adevarat ca in oras acelasi consum instant arata si 38 litri/100 km/h! 😄   Consumul mediu combinat 60% autostrada (140 km/h), 40% oras e undeva sub 9 litri/100 km mers ca restul traficului,  8.3 litri/100 km/h p-acolo, cert e ca daca as merge doar autostrada constant 100-110 km/h pe suprafata plana, as scoate consum sub 5 litri/100 km/h, nu ca cineva s-ar uita la consumul unei "balene"😄, am vrut doar sa scot in evidenta ca se pot obtine consumuri de sub 6% lejer chiar si cu un V6 TDI. Ce-i drept, cu Porschele Cayenne cu acelasi motor n-am reusit sa scot consum sub 8 litri/100 km/h, aerodinamica se opune.     
    • Catalin1609
      Salutare! In dimineata asta, dupa -10 grade afara toata noaptea, masina VW Passat 2.0 TDI 150CP din 2020 motor DSRB 140.000 km, a pornit un picut mai greu si cu spira aprinsa in bord. Masina nu tragea, intrata in limp mode. In 200 m s-a oprit, am repornit si totul a revenit la normal si am putut sa merg la munca 20 km. Peste 5 ore de repaus, aceeasi problema, primul start cu spira aprinsa, al doilea normal. Pana sa dau al doilea start, la o diagnoza mi-a iesit eroarea atasata, P008A 00 [00100100] - presiune prea mica in sistemul de joasa presiune carburant. Dupa asta pus bateria pe redresor gandind ca ea ar putea fi o posibila cauza. Ma poate ajuta cineva cu o parere, care ar fi cauza daca problema persista si nu este de vina bateria? Va multumesc!
    • tavitara
      Eeeee , arata o medie , nu un consum instant , si aici avem autostrazi care urca si coboara
    • corad0
      @tavitaraConsum indicat cu pilotul setat la 110 km/h pe autostrada, 2 persoane, fara bagaje: 
    • tavitara
      Cat permit , ultimele Crossclimate au fost schimbate la 50k si inca se puteau utiliza ok Asa au aratat noi
    • Baxxon
      Oioi, arata inca bine . Inca 10k km ?
    • pronet
      Posibil ca senzorul MAP sa nu fie pus conform specificatiilor...schimbat cu unul "generic"...sa zic asa.   Cheers @lupo_bv 👍 si @spido 👍
    • spido
      Si eu tot pe geometrie as da vina. @lupo_bv-te salut.Cred ca Ecu scade cerinta ptr ca a luat piciorul din gaz.Cred.Oricum,date insuficiente. @pronet-si pe tine te salut!
    • pronet
      Overboost-ul apare de obicei in situatia unei geometrii cu probleme-ancrasata.
    • lupo_bv
      Pare cam ciudată problema. Ai eroare de overboost nu pentru că turbina face suprapresiune ci pentru că scade cerința de presiune și turbina face in continuare presiune (cel puțin asta deduc eu din poze). Asta trebuie investigat: de ce in plină sarcina ECU hotaraste brusc că nu mai este nevoie de presiune. Ar trebui sa meargă atât în format Excel cât și *csv așa cum îl generează vcds. Încearcă să atașezi fișierul original *csv fara sa umbli la el.
    • Minel82
      Salutare baieti,    Vin catre voi cu o situatie, masina in cauza, Skoda Superb , motor CFFB , cutie DSG, ( problema )careia nu ii dau de cap si anume eroarea aceasta   . Turbina acum  ani si ( 59.000 km ) refacuta complet. Scurta istorie ce am facut pana acum : -verificat toate furtunurile de comanda vaccum cu  instrument de vaccum  ..totul ok  -verificat electrovalva N75 ,rezistenta,vaccum, tensiune,( schimbat chiar si cu una de pe alta masina,  tot da eroarea  -senzor MAP  schimbat cu unul nou, marca Bosch nou ( verificat si voltaj , etc mufa  ) -veriricat tot traseul de intercooler ,, in regula -verificat   cursa actuatorului turbo  functioneaza foarte cursiv, ( cu  instrument vaccum, in acelasi timp , am verificat si voltii la cursa minima si maxima, totul ok si in specificatii )  -povestit si cu baietii care mi-au reconditionat turbo   (   dpdv al lor, la prima vedere, turbo pare ca nou )   Am atasat si  poze la log-uri ... in treapta 3 si  4. ( din pacate , nu reusesc sa atasez fisierul excel  ). Orice parere este binevenita. Multumesc.  
    • tavitara
      Mie imi place doar X3-ul albastru .. ca aspect , evident
    • tavitara
      Bun , cam asa arata dupa 30k
    • adrian_mm89
      Concluzia era ca nu statea cu el apasat la maxim, ci sprijinea piciorul pe el patinandu-l non stop
    • marius1982.11
      Eu am facut upgrade la ATE power anul trecut iar placutele si franele montate de mine de aprox 100k km mai aveau o treime din viata. Adica mai aveau 1mm pana la uzura maxima a discurilor, sunt 3mm de uzura in total intre max si min. Lasati prostiile si luati golf 4 🤪 Cred ca discurile la audi sunt facute din capacelele alea de staniol ce erau pe vremea raposatului pe sticlele de lapte de 1L. Am uiat sa mentionez, discurile si franele erau ATE standard. Maxim i s-ar fi uzat rulmentul de presiune.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!