Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,6k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,8k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • grp
      Cât am fost plecați am lăsat mașinuța la mecanic pentru a rezolva anumite chestiuni: - a apărut o huruiala pe dreapta față, la verificare a ieșit rulmentul     - uneori aveam o trepidatie la relanti, la verificare a ieșit tamponul cutie de viteză      - auzeam un zgomot ca un hârșiiit in treaoa întâi și a doua, la verificare a reieșit unul dintre rulmenții alternatatorului     - la verificarea erorii de mai de mult a pierderii presiunii și limitării turației a ieșit actuator defect       Să continuăm și să speram ca am ajuns la partea cu întreținere și utilizare 😁  
    • grp
      6 țări - România, Ungaria, Slovacia, Austria, Cehia, Polonia  8 orașe - Timișoara, Budapesta, Bratislava, Viena, Brno, Praga, Cracovia, Oradea  170.728 de pași  80 de km pe jos 3.259 km la volan 6.6l/100km consumul mediu la pompă    Costul vignetelor ~ 74€ (în Polonia nu am plătit vigneta)   Costul motorinei ~ 322€ (am alinentat 215l, la preturi între 1.42€/l și 1.53€/l în țările prin care am fost, cu tot cu ce am alimentat la noi la Mol 7.62lei/l in Galați și 7.82lei/l in Oradea)   Cele mai proaste străzi în oraș - Budapesta  Cele mai bune străzi în oraș - Praga și Bratislava    Cele mai bune drumuri naționale - Slovacia Cele mai proaste drumuri naționale - România    Cele mai bune autostrăzi - Ungaria Cele mai proaste autostrăzi - România    Cea mai ușor de parcurs țară - Slovacia Cea mai greu - România    Cel mai ieftin oraș - Bratislava  Cel mai scump oraș - Praga   Cele mai surprinzătoare orașe - Brno și Budapesta    Cele mai frumoase - Praga și Viena   Cea mai ieftină parcare (cu excepția celor gratuite) - Brno Cea mai scumpă parcare - Praga   Amintirile de neprețuit, pentru restul există cardul bancar, cum suna și reclama. 
    • Dudutz18
      Subwoofer Helix!   Nu stiam ce-mi lipseste la sistemul asta audio. Acum am aflat Am reusit sa tin si roata de rezerva    
    • marius1982.11
      Cu carligul sigur nu ti se dubleaza consumul, daca asta e o problema si nici nu vajaie. Pe mine ma cam enerveaza sunetul, dar la cat le duc eu pot trai cu asta, plus ca pe golf 4 arata mai interesant barile decat un carlig  . Partea proasta e ca daca ploua pe carlig, biclele sunt muci. Cum e luneta cand ploua asa vor fi si ele. Senzorii de parcare la golf cel putin sunt montati pe spoiler, adica nu ar interfera.  PS: am vazut pe 911 suport de bicicleta cu tot cu o bicicleta in concediu, dar ala e un alt nivel de aroganta Ruby star la Max Ausnit 2025
    • acidone77
      Exact in aceeasi dilema sunt si eu la BMW, de a duce 2 maxim 3 biciclete ( 2 adulti + 1 copil ). Barea Thule transversale am deja, ca am luat pentru cutia Thule, dar nu stiu daca e mai ok si accesibil 3 suporti pe plafon, sau achizitie carlig OE electric ( ca doar asta e varianta ok pentru senzori si partea electrica fara a avea ulterioare pb si batai de cap ) + suport Thule de carlig... ca si cost e cam no brainer care e solutia cea mai ieftina, dar nah, nici eu nu credeam ca o sa am nevoie de carlig cand am luat masina  
    • adrian_mm89
      Eu prefer suportul de deasupra, e mult mai usor de trait cu el, mergi in concediu, dai biclele jos si il lasi acolo, te plimbi cu masina nu e stres, doar vajaie un pic. Cand stiu ca am nevoie de el in urmatoarele weekend-uri nici nu il mai dau jos prin oras. Ala pe carlig..............nu mai ai senzori spate si masina e mult mai lunga. Imposibil sa nu lovesti ceva cu el, plus ca mai merge si nevatsa cu masina si nu ca is rautacios dar ea nu are grija. Sa nu mai zic ca masina detecteaza ca ai remorca (asa iti arata pe navigatie) si orice kickdown e blana, 5k rpm, ca ea crede ca ai nevoie de putere sa tragi greutate.     
    • tudy_cnu
      Cei de la Aleo au efectuat montajul si ei m'au sfatuit sa pun bicicleta mai mare pe partea stanga, pentru ca pe dreapta sunt sanse un pic mai mari de a agata crengi de copac etc. Pe mine nu ma deranjeaza cu absolut nimic, tot la destinatie ajunge si daca e intoarsa invers. Ideea e sa fie una cu fata, una cu spatele. In viitor va mai creste si kinderul cel mic asa ca bicicleta lui care acum incape in portbagaj, va ajunge si ea pe plafon si va fi o configuratie fata-spate-fata.   @adrian_mm89 Norocos ca ai carlig si ai putut pune suport si in spate. Am zis ca urmatoarea masina clar o sa aiba carlig, pentru ca asta a fost setupul la care m'am gandit initial. Insa nu am gasit niciun carlig aftermarket la care sa nu fie nevoie sa decupez din bara spate (cumva logic de altfel), ceea ce nu am dorit sub nicio forma. La consum a fost cam cu 1 litru mai mult, dar am mers 100% legal, adica 100-110 kmh. 
    • adrian_mm89
      Eu am dus 4 bicle si 4 adulti in masina plus bagajele aferente pentru a face downhill, pe autostrada la 130 am avut consum 8.8 in loc de 5 cat am in mod normal :). Am simtit ca 150cp nu is suficienti pt asa ceva. Probabil imi trebuie Porsche pentru astfel de incarcatura.   
    • sandumbogdan
      Arata ciudat pusa cu spatele inainte.
    • tudy_cnu
      Weekendul trecut am pus masina la treaba. A fost prima iesire in acest setup si trebuie sa recunosc ca mi'a placut foarte mult senzatia de a ma plimba cu bicicleta mea la munte, nu cu vreo prostie ruginita de la inchirieri.  
    • adicorbos
      La mine se șterge eroarea și reapare doar la accelerare in sarcină, nu in gol. De aici mecanicul a exclus problema de cablaj 
    • SelesanD
      Ceau @adicorbos,   La mine s-a rezolvat prin schimbare intreg  cablu ce duce de la G31 la turbina. Carpelile unor electricieni m-au costat nervi si bani !   Mufa nu facea contact corect iar cablul era tot reparat ...
    • grp
      The final day!   Am plecat spre centrul Oradei, pe unde ne-am plimbat cam in jur de o oră, totul fiind cam închis peste tot, doar la biserici era deschis! 😁             Pentru că ne aștepta un drum lung până acasă, ne-am îndreptat spre parcare și am plecat spre Galați.    N-am mers prea mult pentru că in față a fost un accident. A durat cred 10-15 minute cu totul, până au venit poliția, pompierii, ambulanța, smurd-ul era deja la fața locului, s-a acordat primul ajutor, s-au facut primele investigații și s-au dat la o parte niște conuri de pe axul drumului, astfel încât, dirijată de un polițist, circulația a fost reluată pe o bandă de pe contrasens.      Mai departe drumul a continuat fără probleme până am ajuns acasă, cei 644km fiind parcurși in aproape 10 ore, cu o medie orară de 65km/h și un consum de 6.4l/100km.   Somn și concluzii! 😁
    • acidone77
      de cand s-a facut 250+lei litrul de ulei OE pentru DSG??? Acum vreo 2-3 ani era 80-100lei ceva de genul... wtf?
    • alexene
      Salutare, tuturor!   Dupa mai bine de 10 de ani in care atat Golful 4, cat si Golful 5 m-au deservit fara probleme si o data cu trecerea de la pustan cu Golf, la titului de tatic am decis ca este timpul sa trec la o clasa mai mare. De mic imi doream un Passat, asa cum tatal meu a avut unul prin 1997. Cautarile au inceput in toamna lui 2023 si au avut un final fericit, in sfarsit, in martie 2024, cand am reusit sa gasesc ceea ce imi doream. In cauza este un Passat B8 din 2016, cu un motor de 2l, 190 de cp(DFCA). Imi doream foarte mult sa-mi pastrez obiceiul  meu de a avea masina neagra, iar drept schimbare voiam si un interior deschis, chiar daca insemna o munca titanica si deseori de Sisif atunci cand cel mic urca in masina 😊.   De cand am cumparat-o a trecut evident prin cateva revizii, un schimb de volant al dsg-ului deoarece la rece incepea sa-si faca simtita prezenta si un schimb de ulei + filtru la cutia de viteze 😊. Am incaltat-o cu un set de Continental All season contact 2, de care pana acum am o impresie foarte ok, sa vad o data cu trecerea timpului cum se vor comporta. In momentul de fata as vrea sa ii schimb si amortizoarele deoarece se simt ca nu mai sunt ce trebuie, masina avand 250.000 km. Daca aveti sugestii sau recomandari de brand-uri va rog frumos sa le lasati aici.   Acum,la mai bine de un an de cand am luat-o pot spune ca trecerea de la un Golf 5 din 2006 la un Passat cu 10 ani mai tanar, cu un motor cu o putere dubla, transmisie automata, virtual cockpit, high led, scaune ergo comfort sunt un salt urias pentru mine, chiar daca mentenanta si reparatiile sunt cu mult peste golfozaur ma declar extrem de multumiit si incantat. Dupa ce am facut aceasta trecere, nu pot spune decat ca masina aceasta ma motiveaza sa muncesc si mai mult, astfel incat sa-mi pot permite o urcare la o clasa mai mare si evident de la un alt producator, tot din grupul vag! ZI faina!
    • Gusti
      Sincer nu stiu sa iti raspund la intrebarea asta. In oras o tin destul de incarcata desi recunosc ca de multe ori merg pe benzina doar ca sa aud motorul. Media in aug a fost 9.7 iar in sept e 7.5 Eu estimez un 13 in afara daca mergi absolut legal altfel te duci in 15-20. in oras probababil un 20-25
    • grp
      Sâmbăta 4 țări, 2 orașe    Am plecat de la cazare spre Havel Parking (ne-a luat 12€ pentru 5 ore, dar avea wc, la care intrai pe baza tichetului de parcare)   În parcare am găsit chestiile astea in caz că mă hotărăsc să schimb mașina de voiaj și nu eram hotărât asupra culorii. 😁   Am ieșit din parcare și-am urcat la castel     am vizitat biserica Wavel aflată in incintă, foarte frumos decorată in interior     apoi am vizitat muzeul de lângă un de erau expuse coroane, tapiserii diverse și mantii ce au aparținut papei Ioan Paul al doilea, de acolo ne-am continuat plimbarea spre Dragon's Den, o mini peșteră, turist-trap din punctul meu de vedere, dar nu înainte de a ne bucura de panoramă asupra râului Vistula      De acolo am plecat spre bisericile Sf. Andrei și Sf. Petru și Pavel, aflate una lângă cealaltă      În pofida celor 27°C, se aglomerase destul de tare pe străzile din jur, o forfoteala in toate părțile.    Am vizitat curtea liceului Maius   Apoi am ajuns la biserica Franciscană, cu tavanele albastre și surprinzător de mare in interior (nu realizezi din exterior dimensiunea),iar după aceea am ajuns in Piața Mare - Rynek Główny     Tot acolo era si biserica Sf. Maria, cu cele două turle impresionante ca înălțime    De acolo ne-am oprit la un restaurant, Pierogarnia Krakowiacy unde am luat un platou de 35 de pirogi amestecate, încă unul cu cartofi și șuncă si unul cu sarmalele lor       Era suficient platoul de 35, pentru că nu am reușit să mâncăm tot, iar sarmalele au fost imense, dar nu ne-au dat pe spate (nici nu le-am putut termina),poate din cauza sucului de roșii prea dulce.   De acolo am plecat spre Barbican, aflat imefiat după această poartă      Iar de la Barbican am plecat la parcare și-am plecat spre Oradea. Pe drum mi-au plăcut cele două tuneluri lungi din Slovacia, pe unde se circula cu 80 sau 100km/h, fără a mai merge prin serpentine. Ce nu mi-a plăcut este că undeva pe traseu, nu mai țin minte localitatea, dar era in Slovacia, erau semnalizare niște lucrări pe Waze si ne-am întâlnit cu un indicator oe care scria ceva in slovacă si era un simbol de drum blocat. După cam 6-700m drumul era tăiat efectiv de un șanț, perpendicular pe drum peste care nu se putea trece. Niște muncitori ne-au facut semn să ne întoarcem așa că ne-am întors si am cautat pe maps o soluție. Am găsit un drum care parea că ocolește lucrarea respectivă și am luat-o pe acolo.   Imagini de la bordul navetei spațiale (se observa și masacrul facut de Tiguan in rândul gazelor, deși am șters parbrizul in 2 benzinării) 😁 Totodată se vede și utilitatea cruise controlului de pe autostradă, fixat la 129km/h! 😁       După ce am traversat trei țări, in jur de ora 22⁰⁰ am ajuns la cazarea din Oradea. Cei 515km i-am parcurs in 6 ore si 13 minute, cu o întârziere de 25-30 minute față de ce prevăzusem inițial, cu o medie orară de 83 km/h preponderent traficului pe autostradă și un consum de 6.8l/100km.     Obosiți, dar ne-am relaxat pentru că am ajuns cu bine în țară.   Așa că Somn și de la capăt! 😁
    • EEXCALADE
      -de ce ai inlocuit dpf-ul ? -ai identificat si remediat problema care a dus la inlocuirea dpf-ului ?
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!