Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   36 Membri, 2 Anonimi, 823 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • kidmanis
    • BobbyZ
    • Bebeee
    • mauagariciu
    • tavitara
    • razvancc
    • alinbum
    • Crs.Vag
    • nicusan
    • gabriel88
    • Sebytza2000
    • ili2k2
    • giji
    • GinelSB
    • Andrei1309
    • marius1982.11
    • tynerru
    • kata133
    • cipikd
    • rai56
    • laur38
    • corad0
    • DanRe
    • RGH2024
    • ProgreSSive
    • tzuicomicina
    • SebastianPopescu
    • haro
    • vali_r89
    • Rares007
    • R Z F
    • Catta83
    • Alex265
    • adriantudor78
    • DaNNinho
    • adrian001
  • Images

  • Posts

    • Catta83
    • theo
      Nu cred ca merita compromisul. Sau condu alceva iarna. Din rolul principal in figurant, nu merita. Strict parerea mea...   Succes!    
    • acidone77
      Imi cer scuze, ai dreptate, chiar arata urat !  ma gandeam ca latimea va fi tot pe acolo... 285/275... dar nu sa coboare la 245... wtf...  
    • quze
      Acele jante nu vor mai prinde o iarna  
    • Catta83
      Spre sfarsitul saptamanii trecute am intrat in posesia rotilor de iarna, venise si randul programarii la anvelope.ro asa ca am mers si am facut schimbul. Si ce schimbare... 😅.        Mai sus in topic, mentionam ca sunt curios cum arata cu jante de 21 si @acidone77 m-a penalizat repede cu reply de genul " O sa arate urat iti dai seama, jante pe 21... pfff... ", fiind ironic. In realitate, chiar nu ii vin grozav, mai ales ca sunt 245 latime in loc de 285 ca cele de vara si vin destul de mult intrate sub aripa. Dar nu am chef sa ma complic si la asta cu distantiere, asa ca va ramane cu aspectul asta de A6 pe perioada iernii. Am o singura poza facuta, am ezitat sa fac altele pentru ca nu e nimic frumos de vazut 🙂. Daca e sa gasesc un unghi bun cand o mai scot la plimbare, mai pun si altele.         Si cum rodajul ala nu se face singur, sambata m-am bagat la un drum pana la mare, astfel ca la intoarcere am atins 1100 km rulati in total. S-a mers incet, cu viteze de EV, 120-130Km/h pe ACC cu ocazionale spike-uri de 140km/h+. Sunt iin continuare uimit de confortul si linistea din masina in regim de cruise. in acest sens atarna greu suspensia, geamurile duble, insonorizarea folosita la o masina de genul asta (peste un anumit nivel de pret) si de ce nu cauciucurile de iarna mai inguste. Stiu ca nu e o comparatie justa, dar la RSQ3 se aude absolut tot in acelasi regim de mers. Acum sunt curios cum e un A8, care e desenat din start orientat spre confort si inghitit kilometri pe autostrada..   LE: In continurare nu stiu cum sa scap de navigatia turn-by-turn din partea dreapta a virtual cockpit, cand e pusa destinatie pe Waze. 😒    
    • Dolfin
      @SebastianPopescu, mergi la un service care are cel putin VCDS, daca nu ODIS, si nu mai circula cu masina.
    • adrian_mm89
      In oras nu isi face neaparat regenerare corecta, de multe ori se mai opreste pentru ca nu intruneste conditiile, tie iti pare ca o facut, dupa parerea mea masina ta functioneaza corect. Exact asa face si a mea CRLB am si eu, si nu stau in TM, stau langa, merg mai intins, cateodata face la 100km in oras, dupa ce vin de pe autostrada cu ea face la mai mult, asta ma face sa cred ca regenerarile in oras nu is la fel ca alea facute la drum intins. Pur si simplu la 2.0TDI nu ii place in oras. 
    • pronet
      Nu, nu se scrie nici o bujie in ecu.
    • albz07
      Buna ziua. Dupa schimbarea bujii nr 3, cea cu senzor de presiune, de pe un Passat B8, este necesar ca aceasta sa fie scrisa in ecu cu vcds ul? Multumesc
    • aazur
      salutare, recent am luat un golf 7 2.0 CRLB 2016. as vrea sa stiu daca e vreo problema cu filtrul de particule sau sunt eu nebun. inainte de asta am avut un renault E5 care facea regenerari la 500-1000km in functie de ce tip de trafic prindeam. nu am vagdpf ca nu merge pe iphone, dar exista ceva similar, sper ca nu da valori aiurea. in extra urban masina face cam 3-400km inainte de regenerare, poate si mai mult, nu am apucat sa merg cu ea dintr-o bucata asa mult. soot mass calculated chiar scade un pic daca masina sta mai sus in ture. problema e in oras. indiferent daca e trafic lejer sau bara la bara, soot mass measured creste foarte repede, in maxim 100km isi face regenerare, chiar si mai repede de atat. am regenerari aproape zilnice. soot mass measured ajunge la valori care declanseaza regenerarea (21-22), cand soot mass calculated e in jur de 13. constant soot mass measured depaseste calculated. presiune diferentiala: - fix inainte de regenerare (mass measured peste 20), la relanti, motor cald: 12-14 - imediat dupa regenerare: 5-7 - presiune diferentiala intre regenerari, la relanti: 3-6 - cu motor oprit 0 oil ash residue: 48.5 km reali ai masinii: 189k 0 erori pe tester VCDS, toate valorile arata ok alimentat omv motorina simpla regenerarile in oras dureaza 20-30 de minute. in afara 15-20. ultimele 2 le-a facut in afara si acum, la 30km dupa ultima, facuti in trafic lejer (noaptea), are calculated 6.82, measured 11.42. stiu istoricul masinii, nu s-a umblat la dpf/senzori. am desfacut protectia termica, nu sunt topiti sau ceva. mentionez ca masina in ultimul an jumate inainte sa o iau eu mai mult a stat decat a mers, i s-a schimbat si bateria din cauza asta, nu stiu daca are vreo relevanta.
    • razvan.ac
      Multumesc @ShadoWzZDa, motorul este clasicul 1.5TSI, combinat produce 204CP. https://www.auto-data.net/en/skoda-kodiaq-ii-iv-1.5-tsi-204hp-plug-in-hybrid-dsg-49887 Poate nu m-am exprimat corect, dar atunci cand am configurat Sportline, tocmai se lansase in configuratorul intern, pretul era mai mic decat in echiparea Selection. Eu cred ca diferenta la pretul final este din cauza scaunelor ventilate, cu masaj inclus, optiune indisponibila pe Sportline. Discount-ul a fost procentual, nu a depins de echipare. Reducerea CleverBonus a fost de 3000E, la care s-a adaugat Rabla Plus, bonusul PFG pentru credit si reducerea oferita de dealer. Am incercat ambele variante de incarcare: Fast Charge statie de 50KW ElDrive, a incarcat cu maxim 32 Slow Charge statie de 11KW, a incarcat cu maxim 8.26
    • versus_rmd
      Revin cu feedback referitor la ultimul post, legat de mersul în șuturi... Trebuie să spun că mașina mergea tot mai rău, în sensul că smuciturile alea deveneau tot mai dese, apăreau și la turații mai mici, ba chiar am ajuns să le simt și la relanti... (mai tare la rece, mai puțin la cald). La scanare am găsit și eroare pe cilindrul 1: 18074/P1666 - 35-00 Electrical Malfunction 16685/P0301 - 35-00 Misfire Detected   Am desfăcut capacul de la motor și am reușit să strâng papucii din mufa care intră pe pinii de la injectorul cilindrului 1. Mașina a prins viață! Am putere în pedală, smuciturile au dispărut! Am învins! Mulțumesc muuult, lupo_bv!
    • jamal_bao
      Salut, las si eu asta aici https://www.aliexpress.com/item/1005007139075835.html?spm=a2g0o.productlist.main.31.786850f9vrPadf&algo_pvid=ff0ec6a9-e9ea-4c06-a142-7db5e4ae300a&algo_exp_id=ff0ec6a9-e9ea-4c06-a142-7db5e4ae300a-15&pdp_npi=4%40dis!RON!506.22!329.04!!!108.80!70.72!%40211b613917288232797958947eaaa5!12000039544210168!sea!RO!116119735!ABX&curPageLogUid=ajJFV1Hfuz3N&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A   Pretul variaza in functie de dispozitie crec. Era si 400 ron la un moment dat
    • sutit
      nu sunt sigur ca aplicatia aceea iti arata temperatura corecta, ar trebui sa compari si cu cea de pe tester, am folosit-o la platforma PQ si nu arata corect, trebuie sa verifici ca sa stii sigur, la platforma MQB probabil ca e diferit
    • Doomy
      Multumesc de aprecieri /critici    parerile sunt impartite asa cum ziceam si eu mai sus.  Nu prea imi place sa renunt la ceva daca deja sunt investit in acel subiect.    Tu ingrijesti 3 dar nu le folosesti tu pe toate    la unele mai descoperi si probleme cauzate de conducatorii lor      Mi-am facut timp sa montez si anvelopele de iarna  in sfarsit :    Curatate si echilibrate :    Cu o surpriza descoperita la montajul anvelopelor->  Am vazut ca Bieleta stanga/fata avea piulita  deschisa .....destul de mult incat sa stimt putin cu trage intr-o parte masina la mers in regim de autostrada.    Nu mai poti avea incredere in nimeni...... trebuie sa verific tot....epuizant.....   Am mers apoi la Geometrie iar si am rezolvat problema pe "garantie" :  Acum merge perfect nu mai trage si volanul este fix pe 0 grade.      La final , a primit o curatare exterioara corespunzatoare :      750km+ de la "Transplant"   in continuare fara probleme....    Daca ar fi sa arunc niste pareri despre cele schimbate :    - Mi se pare mai sprintena in vitezele 1->2->3->4->5 si ceva mai lenesa in a 6-a  - Consumul masinii a scazut semnificativ, asa mi se pare .... Am fost Buc-> Lehliu dus/intors si am avut niste consumuri de m-au socat.....dus 4.7% si intors 5.3%......mers doar peste 2000 ture..... eu nu am vazut in viata mea consum sub 5% la explorator .....in general extern in regim de mers pe DN consumul sta pe la 6.5%......  o sa incerc sa fac o calibrare dupa ce fac consum la pompa.  - Pornirea a ramas de vis....instant porneste si la rece si la cald , electromotorul cu StartStop este genial ! 
    • adrian_mm89
      Nu mai mergeti la service-uri care recomanda DPF off.    @Sebastian, nu ai hidramata, ai DSG, cutie automata cu dublu ambreiaj, e diferenta ca de la cer la pamant fata de hidramata.    Doar ca recomandare, nu stiu daca te ajuta in cazul tau, dar poate citesc altii pe aici si le fac un bine: Cand masina sta la 1000 ture la ralanti, inseamna ori ca incarca bateria ori ca face regenerare, si e usor de vazut, in meniu de start/stop din navigatie, daca zice: "Functionarea motorului e necesara" sau acelasi lucru in engleza atunci 100% masina isi face regenerare. In cazul ala, nu opriti masina, nu o lasati sa mearga pe loc ca isi opreste regenerarea, trebuie mers cu ea constant peste 60km/h si peste 2000 ture cam 15-20km. Daca faci asta cat mai des atunci filtrul nu o sa aiba probleme, la VAG tine lejer 400-500k km exploatat corect.    Daca aveti diesel cu DPF atunci asta e minusul, trebuie urmarita regenerarea si facut cand cere pentru ca altfel apar tot felul de complicatii. Si din pacate la Passat B8 la mers doar in oras bara la bara face regenerari la 100-200km ceea ce e putin intr-un oras ca Bucuresti, pentru ca inseamna ca trebuie sa faci regenerare saptamanal.    Asta e mesajul, l-am gasit pe net (100% masina is face regenare) - trebuie mers cu masina, chiar si la 2000 ture, pana efectiv dispare acest mesaj de acolo, se poate lasa acel meniu deschis si urmarit in timp ce conduci. Sa nu mai zic ca la fiecare regenerare ratata uleiul din motor se dilueaza cu motorina, combinat cu revizii la 30k km............... dupa aia plangem de fiabilitate, dar exploatam masinile gresit.  Daca stati intr-un oras mare si mergeti preponderent urban, mai bine un 1.5TSi ca merge la fel si nu e asa sensibil la exploatat.  Eu am passatul dar il folosesc aproape exclusiv extraurban, si am si grija de regenerari, am incarcare la filtru la 216k km 46g, adica e la jumate. 
    • BeciAcustic
      Cum vi se pare temperatura uleiului din cutie la viteza legala, constanta pe autostrada? Afara era o temperatura intre 1.5-2,5°C
    • ShadoWzZ
      Sa o folositi sanatosi  Imi place plansa de bord de la noul model. Motorizarea este 1.5 ?   LE : Am configurat acum ambele nivele de echipare cu PHEV si cam aceleasi optiuni si mie imi iese mai ieftin sportline-ul la aceleasi dotari. Probabil am facut eu ceva gresit sau ai avut tu ceva discounturi mai generoase la Selection ?
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!