Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,3k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   20 Membri, 2 Anonimi, 282 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • adrian001
    • Jeffy86able
    • quze
    • cristi511
    • alecsul_
    • Bulai Ioan-Alexandru
    • c_A_b
    • dragos124
    • Adi_vw
    • Nicotine1
    • lucian80
    • CiprianB
    • gabinitu23
    • tetea
    • mirceateodor
    • Chappie
    • halamadrid
    • oozz
    • fishu26
    • CristianH
  • Images

  • Posts

    • AndreyPH
      Scurta notita in jurnalul de bord: 89.900km, 07.07.2025   Schimb de ulei, OEM VW ca si pana acum, bujii NGK Laser Platinum, filtru ulei Mann, filtru aer Mann, polen carbon activ Bosch.                                          Pregatita de Grecia. 🥰                               
    • laurstef
      Nasol pentru baterie, în acest caz. Deci, cum zic bătrânii, „Rău cu rău, dar mai rău fără rău!” Așadar, cu încărcare monitorizată, dar fără start-stop.
    • vp44
      O pompa se poate strica din multe motive,si aproape mereu strica si injectoarele.Toate pompele au in interior componente asemanatoare ca functiune si uneori ca forma cu valvele motorului ,ori sint arcuri,si bile,iar in momentul in care prind mizerie pe zona de etansare,incep sa lucreze prost,Mai putina presiune poate afecta si injectoarele,lucrind in gol,ceea ce poate duce la o uzare prematura a pieselor in miscare.  
    • gabriel88
      Sarutmana mult si mie imi place sirocco dar dupa 4 ani si nevoia de o masina de frecus benzinar/hibrid ma vad nevoit sa renunt la ea. Dupa renuntarea la rabla electric mai exact Kona ma voi reorienta catre ceva sh, chr sau lexus ux250 iar in bugetul de la kona electric cu toate rablele(23-24k) pot lua doar ceva sh cu km foarte putini.  Am fost si am vazut si chr 2022 si lexus, mai ok la interior ux, materiale mai bune dar mai deficitar la capitolul spatiu fata de chr. Partea tehnica este similara 2.0 hibrid in jur de 180cp.  Nu vreau phev, m-as fi incadrat la un golf gte sh tot asa cu km putin de pe la weltauto, sotia vrea masina mai inalta putin si sincer garantia de 10 ani pe hibrid sau 200000km la toyota plus fiabilitatea in general ma fac sa ma duc catre zona asta. De la prima masina care a fost tot din grupul vag si anume seat in 2008, anul asta se pare ca parasim barca vag si voi ramane doar cu vechitura tot nemteasca pentru week si o masina de zi cu zi normala adica fara arcuri, fara distantieri, cu jante mai mici, nu cu talon de 35, varsta isi spune cuvantul🤣, glumesc.
    • Al Bundy
      nu o sa mai fie monitorizata si nu o sa mai fie incarcata cum trebuie.
    • marius1982.11
      Si am un chr, dar modelul precedent. Cu jante negre care nu imi plac:)). Imi plac cele diamond cut, cum sunt santa monica pe mk4 sau orice gti mai nou.   Cel curent arata mai premium in interior. Phev e idal dc stai la casa/panouri si faci preponderent km in oras.   Fain "sirocou", vazusem recent un film pe yt cu o tanti ce si-a tras un Bolf alh si avea si un "sirocou", asa spunea ea vipergrün intotdeauna ma face sa intorc privirea.
    • skodamen
      Acolo poate sa mai fie si din alte considerente......mastic mai putin la montaj Patit la alte masini, ba mai era si inestetic, vizibil intr o parte sub linia caroseriei, in alta parte la nivel In cativa ani la acele masini am avut probleme cu infiltratiile Iar faptul ca un parbriz original 2025 e mai subtire ca unul original 2018 .tot ce e posibil
    • TibiC
      Se observa la marginea dintre plafon si parbriz si chiar la observatul direct. Sper sa mi se para dar nu cred...     
    • laurstef
      Vă salut!   Am o întrebare tehnică la voi: ce se întâmplă pe termen lung, dacă scot de la borna de minus a bateriei, conectorul acela care este responsabil de managementul încărcării acumulatorului?
    • halamadrid
      Daca SS functioneaza, inca mai duce acumulatorul, mai ales ca nu e sezonul rece. Asta e primul semn ca te lasa. Eu dezactivez SS cand urc in masina, dar periodic fac  o proba sa vad ce mai zice bateria, are 6 ani  a mea. Au fost darnici cu Banner de 68Ah, la 2 ani distanta au decis ca ajung 59Ah (Varta EFB) pe 1.5 tsi.😀
    • bokkkdan
      Am o Octavia 3 FL, care a implinit 8 ani. Ca si rulaj, in medie 10 mii de km pe an. Bateria de pe ea e cea originala, un Banner EFB de 69 Ah. Pana acum nu am avut nicio problema cu ea, dar nu as vrea sa raman cu masina in camp. Ar trebui sa o inlocuiesc? Am citit pe diverse site-uri de specialitate care sustin ca un acumulator tine 4-6 ani, al meu are deja 8. Multumesc. 
    • skodamen
      Dar grosimea cum ai masurat o, ca sa vezi ca difera?   nu, nu vreau glume de la colegi😄
    • sdR+
      Astăzi am incercat sa i fac un joc din furtune, din șuruburile tubulaturii de plastic nu prea sunt șanse.Cred că furtunele nu au fost puse cum trebuie, și s au deformat, in special cel care vine tras pe clapeta.Masina a fost la mecanic, baia a fost reetansata, dar tot așa au fost remontate furtunele și tubulatura.Sunt curios daca se mai freaca de baie, deja m am plictisit sa demontez scutul de 3 ori pe săptămână.
    • Hayate
      Chiar daca e pe CASCO poti cere factura la dealer si compari codul de pe factura cu codul de echipare originala.
    • gabriel88
      Pe 5 iulie expira itp-ul asa ca pe data de 2 ne-am prezentat la control. All good cu masinuta, totul ok si pe dedesubt, km au ajuns la 230.000 doar 9500 de km de la ultimul itp de anul trecut.  Anul asta va fi schimbata cu ceva hibrid de la japonezi, cum programul rabla a picat si apucasem sa semnez contract pentru kona electric dar a fost o treaba de 2 zile pana l-au anulat si nu platisem inca avansul pentru ca aveam un feeling asa ca ma voi reprofila catre chr sau ux cu motorizarea de 2l.  Imi pare rau de ea cumva ca imi place maxim, am facut-o sa arate fix cum am gandit in ziua in care am luat-o dar imi trebuie o masina sa mearga si sotia cu ea, de frecat zi de zi si pe benzina. Iarna nici nu imi venea sa o scot pe distantele scurte pe care le fac zi de zi iar de anul trecut am o masinuta mai veche de weekend si nu are sens sa o tin degeaba.   
    • halamadrid
      La Hungaro in 2016 ziua calificarilor a plouat cu galeata, in ziua cursei iesea fum din pielea expusa la soare.   Parcarea a fost gratis, pe tapsan, oricum, ordonat totul. Se chinuiau dupa ploaia de la calificari sa iasa masinile smechere pe fagasele aparute. 😄 Pacat ca au scos Istanbul din calendar, circuit modern, spectaculos, preturi decente. Nu mai are Erdogan bani de taxa, s-a mai si pus contra curentului.     McLarenul 2016 pilotat Alonso suna ca un tractor, cel mai naspa motor Honda ever, de aia s-a si lasat cu divort intre echipa si motorist.  Si unde au ajuns acum, si unii, si altii, dar separat.😄 Deja era epoca V6.  
    • marius1982.11
      Dap asa e...am fost ca racu' de ambele dati in epoca cand inca monposturile faceau galagie. Crema de soare la greu si apa/bere rece. E ft cald. Ce e fain la standing e ca vezi cam jumate din circuit, te poti plimba de la linia de start pana la sicana. Pe cand la locuri in tribuna esti capsat acolo toata cursa.
    • TibiC
      Mulțumesc mult. Nu am primit factura fiind pe CASCO. Asta inseamna ca nu se reechipeaza cu acelasi tip de parbriz? Din ce observ la fata locului, e diferenta si de grosime si proprietati...    
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!