Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,8k
      postări
    6. 281k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,9k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • lupo_bv
      Pai, eu zic ca problema nu este de la bujii (cred ca la o scanare de erori ar aparea erori stocate daca ai avea bujii damblagite) si discutia despre dpf este offtopic aici fiind si topic separat. Pentru ce si cum despre regenerari ti-am atasat un pdf care are un capitol despre asta. Altfel pune vcds-ul.la.treaba si studiaza cu atentie parametrii, pe topicul dedicat ai foarte multa informație despre interpretarea parametrilor. 820433_EA288.pdf
    • albinaru
      Apar "regenerari" ineficiente. Desi regenerarea a fost facuta de curand, gradul de incarcare  si presiune diferentiala este mare . Daca ajut cu DPF Schutz { LM} , se curata complet (grad de incarcare zero si presiune diferentiala mica). Oare regenerarea pasiva este de baza, regenerarea activa nu are loc ?   Masina este exclusiv de extraurban, pentru oras am o benzinara de mic litraj.
    • haro
      Știu ca gusturile nu se discută insa nu-i mai umple spatele ăla cum ai făcut la Superb...please...!!!!
    • If01shk
      Am un rc gamma5 de blaupunkt cu seria VWZ1Z3B4172250...am rămas fără curent iar acum cas ul intra in safe. Știe cineva codul căci eu nu i mai găsesc cartea și nu știu cum să l deblochez . mulțumim 
    • corad0
      Inseamna ca asa aveam si la Cayenne 3.0 V6 TDI, asa sunt si la Phaeton V6 3.0 TDI, stiam de teoria ca sunt folosite doar la pornire in conditii de temperatura scazuta, nu stiam ca influenteaza arderea, de la BMW-urile diesel pe care le-am avut 3.0D, din ce am citit pe net, ajutau doar la pronirea la rece, am crezut ca e valabil la toate motoarele diesel, motoarele au pornit foarte bine la temperaturi scazute si nu imi aduc aminte sa le fi inlocuit, vorba aia, "if it ain't broken, don't fix it!" desi cu unele am depasit 300 000 km. Am schimbat doar la e39 2.5d, pornea greu uneori iarna la temperaturi sub 0 grade si a verificat mecanicul si 2 bujii erau arse, le-am schimbat oricum pe toate, pornea perfect dupa inlocuire, au tinut vreo 15 ani oricum, le-a ajuns!       In schimb, am schimbat bujii si bobine de inductie la benzinare, tot la 2 ani sau 30 000 km, acolo incepea missfire la relanti, simteai anumite usoare trepidatii, uneori si la Cayenne Turbo V8, si la GTI 2.0 TSI si la BMW 3.0i aspirat...aveau aceleasi simptome, erau mai "pretentioase", mai ales ca necesitau cica benzina cu cifra octanica ridicata, MINIM 95 si eu le-am dat d-aia "standard" de 95, care real cica ar fi fost 93, spuneau unii pe forumuri, in fine, mai ales ca in Bucuresti consumau in trafic mega aglomerat si 20%, trebuia sa  alimentez saptamanal, bagam de la Petrom si OMV d-aia standard. In fine..   Dieselurile nu "sughitau" si nu cereau "bujii". 🙄
    • lupo_bv
      Afterglow se numește aceasta actionare a bujiilor dupa pornire si este prezenta la toate motoarele diesel cu sau fara filtru de particule. Se poate vizualiza cu vcds. Nu am o informație exacta, dar din ce am citit la unele modele au rol si in regenerare pentru ridicarea temperaturii in camera de ardere si implicit a temperaturii gazelor evacuate. Fara o temperatura adecvata a gazelor evacuate regenerarea nu porneste.
    • corad0
      Da, e frumusel Arteonul, imi place si acel "mustar", nu contest, insa mie culoarea de pe Superb, acel verde lime electric mi se pare mai tare, seamana cu Verde Scandal de pe Lambo, dar, cum am mai spus, tine de gusturi, nu suntem la fel! As compara Superbul cu A6, nu cu A4/Passat/CC/Arteon, mie mi s-a parut foarte SPATIOS si MARE! ❤️    Totodata, interioarele de Superb in anumite configuratii sunt senzationale, ca sa nu zic SUPERBE, sa fim seriosi, peste Passat/Arteon, din punctul meu de vedere, eu as sta sa ma gandesc daca sa dau banii pe un A6 mai "chel" (care e PREMIUM)  sau un SUPERB, e adevarat ca va trebui sa te obisnuiesti si sa accepti  emblema Skoda de pe volan 😁, vorba aia si eu m-am obisnuit cu emblema VW in loc de Bentley, depinde cat de "multa" masina vrei de banii dati, designul exterior este subiectiv, alegi ce iti place sa vezi dupa ce inchizi usa cand o parchezi, insa TU ca si sofer iti vei petrece cel mai mult timp in interior:  
    • Dolfin
      De ce n-ai pus furtun OE?
    • tavitara
      Nu am zis ca nu e masina ok , dar nu e superba , nici culoarea nu se apropie de cea de pe Arteon Strict aspect , retul nu comentez , pret , spatiu , costuri , etc   
    • corad0
      @tavitaraSkoda Superb e o masina "multa" de banii dati, am condus si Superb si Audi A6 break si mi s-au parut similare, cel putin cand vine vorba de spatiu. E masina mai MARE decat Passat. Poate ca designul nu e "SUPERB", dar tine de gusturi.   Am mers cu un SUPERB break, 2.0 Turbo, DSG, 4x4, cu aceasi culoare, si-a luat un prieten de la Timisoara una, aproape noua din Germania si mi-a dat si mie sa-i "rup fashu"!  Mi-a placut tare masina, i-a facut si soft de la 280 HP la 360 HP cu putine upgradeuri...e "fioroasa" rau!  Mi-a placut mult! ❤️ 
    • tavitara
      Arteonul ala galben mustar e superb , mereu mi-a placut , ii sta perfect acea culoare , parca e facuta masina ptr ea Skoda e Superb ca asa scrie pe ea , in rest e o masina ok dar nu superba 
    • corad0
      Mie mi-a placut si Superbul. E cam aceasi masina. 🤪 Cred ca Superbul e putin mai lung, Arteonul putin mai lat, in fine, detalii! Designul Arteonului e mai sportiv, mi-au placut si mie geamurile fara rame cand am avut CC, prin 2008 erau "da fitza". 😎   Important e sa se bucure proprietarul, sa fie pe gustul lui! E dragut si Arteon, e misto si culoarea! ❤️ 
    • adicorbos
      La o scanare cu vcds am găsit încă o eroare, apare doar la peste 3500 rpm. Menționez ca supapa de buypass de pe tubina am înlocuit-o (pierburg). Am făcut și un test cu fum, am observat ca iese pe la furtunul care coboară din turbina spre compresor, care a fost schimbat acum la recondiționarea turbinei pentru ca era crăpat. Furtunul cel nou (gates) este prea larg și nici colierul nu-l poate strânge foarte bine și pe acolo ieșea fumul la test . Am comandat altul, waico, sper să fie asta problema, ca nu mai știu ce să mai înlocuiesc 
    • tavitara
      La diesel , cel putin la motorul meu , dupa pornire , unde au rolul principal , bujiile ajuta la mentinerea temperaturii pentru o ardere mai buna si emisii reduse
    • tavitara
    • Dolfin
      Sunt folosite si in primele minute de functionare a motorului pentru a incalzi mai repede camera de ardere. Diesel-urile cu compresie buna pornesc si la -10gr.C fara bujii, chiar si mai jos.
    • Bebeee
      Da, am recunoscut Arteon-ul. Pe fundal se vede si un pic de Lexus RX rose gold, la el ma refeream.
    • corad0
      Tare, nu stiam ca porneste cu toate bujiile moarte! 🤪    Oricum, nu afecteaza regenerarile DPF si mersul motorului. Bujiile incandescente sau "glowplugs" sunt folosite doar la pornirea motorului.  Nu sunt folosite permanent cu scanteie, ca la benzinar.    Temperatura antigelului in schimb poate afecta regenerarea. Regenerarile incep doar daca antigelul atinge temperatura optima de 90 C. De asta se recomanda schimbarea unui termostat defect, daca tot timpul mergi cu antigelul la o temperatura mai scazuta decat cea normala poti infunda DPFul pentru ca nu isi mai face regenerari. E usor sa vezi cand ai termostatul sau termostatele defecte (unele dieseluri au 2) chiar si mergand alert, apa tot nu se incalzeste la 90 si/sau daca se incalzeste, cand opresti, la relanti scade iar. De asta nu se recomanda mersul pe distante scurte cu dieselul si mers extraurban cat se poate de des. Risti sa il omori. EGR-ul ajuta si el la "moartea caprioarei".   Tin minte ca dupa o saptamana de munca si "omorat" masina in traficul bucurestean, imi faceam timp sa ies in weekend pe autostrada spre Ploiesti sau spre Constanta cu masinile diesel sa le "intind picioarele". Gaseam motiv de iesire, un ciolan la Brasov sau un peste la mare, numai sa scot masina!  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!