Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,1k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,4k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   28 Membri, 4 Anonimi, 186 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • EEXCALADE
    • pronet
    • floricelu71
    • corad0
    • tzuicomicina
    • drachenblut
    • Tok'ra
    • Bebeee
    • d@niel mina
    • sdR+
    • MytareKtine
    • adrian001
    • ili2k2
    • dj.martzian
    • TibiC
    • Kostelinho
    • Catta83
    • acidone77
    • TrekOut
    • mocasini
    • mihaita27
    • Nicotine1
    • Radu Marius Florentin
    • Nickyretto99
    • extrarzvn
    • Cristi320diesel
    • mirceateodor
    • Cehu
  • Images

  • Posts

    • _R_A_D_U
      O aplicație care să fie compatibilă cu aifon 14 pm și konnwei kw 902 îmi recomandă și mie cineva?
    • ddexter
      Nu va stresati cu regenerarile la 1.5 tsi, merg foarte mult in oras si nu am avut niciodata probleme, temperatura de ardere este mult mai mare iar structura moleculara a compusilor este mai mica decat la motorina si implicit regererarea pasiva isi face datoria. Nu am simtit niciodata nimic, e un lux fata de un diesel cu DPF unde tot timpul in oras trebuia sa am grija sa vad daca regenereaza sau nu.
    • ford sierra tdi
      eu am CarScanner+OBD pe BT3.0,  dar nu e nevoie sa monitorizezi regenerare la motorul de 1.5, merge foarte sarac si ii rezulta temperaturi mari pe evacurare (EGT), deci se regenereaza pasiv. nu are rost sa iti bati capul cu asta. un drum pe saptamana mai lung de 20 minute e suficient, mers absolut normal.  
    • _R_A_D_U
      Cum monitorizați regenerarea la minunățiile astea?
    • ford sierra tdi
      te tine lejer peste 10 ani daca ii schimbi uleiul in fiecare an si nu mergi subturat   la mine, 1.5 TSI 110kw, evo 1, compresie 10.5, are relanti 700, ~900 cu clima, urca la 1000 la regenerare activa (o singura data mi s-a intamplat asta in 50.000 km)
    • acidone77
      Si eu tot Bosch pun de ani de zile pe masini, si odata la 6 luni 1 an le schimb ( vreo 100-120lei setul ). Eu si fac multi km si se duc mai repede.
    • _R_A_D_U
      Merci! De curiozitate, la 100km/h, ce putere arată? Oricum, toată herghelia nu o s-o biciuiești niciodată...
    • Nenciu Victor
      Cautati pe la weltauto, ei ofera si istoric service plus la cerere proprietarul sau firma carora le-a vandut masina. Sau poate au de pe la test drive de vanzare ... Daca au istoric digital si e facut in reprezentanta e ok. Sau vanzator privat ... si il rugati sa va dea istoricul masinii. Un motor e fiabil daca il intretii, schimburi la timp, fara abuz mereu ... 
    • andrei_221
      tu ai umblat la mufa senzor de admisie, cel d evacuare e insurubat pe chiulasa  
    • akon
      1.5TSI este foarte fiabil, eu am trecut de 150k km fara absolut nici o problema. INSA trebuie tinut cont de faptul ca daca nu o iei noua, o masina de 2-3 ani vechime rulata in regim de firma/inchirieri posibil sa aiba o uzura echivalenta a peste 10 ani de folosinta sub un proprietar care o exploateaza cu bun simt! 
    • cristi511
      Salut,   Nu iti poate spune nimeni cu siguranta ca Da sau ca Nu. Insa, din ce povestesti, 10k pe an + 1 revizie anuala -> posibilitate reala sa nu apara probleme timp indelungat. 
    • TrekOut
      Salut, pana in prezent am un passat b5.5 de 15 ani, pana in iarna intentionez sa schimb masina.  Eram ferm convins ca vreau ca urmatoarea masina sa fie toyota, sa nu mai vreau VAG. B5.5 este diesel motorul de 1.9, pana acum a functionat f bine. (Am ajuns sa fac pana in 10.000 km pe an) La urmatoarea masina vreau benzina. As fi interesant daca motoarele de 1.5 de pe passat, superb si octavia sunt fiabile pe termen lung, gen 10-15 ani. (masina dupa 2022)    
    • akon
      Am tot vazut pareri legate de aceasta metoda insa la mine dupa 4 ani functioneaza totul perfect si nici n am avut diverse probleme legate de pornire/baterie cum am mai citit pe forumuri.
    • sandumbogdan
      Am deschis capota si am gasit senzorul care e pus sus pe motor in partea din fata pe carcasa de plastic deci cred ca e mai de graba de intrare si nu de ierisre. Am tras putin de mufa si observ ca nu s-a mai aparins check engine. Poate statea mufa rau si am gasit si par de pisica, poate a intrat o pisica si a calcat pe mufa si senzor.
    • tkd29
      Îți arată puterea când conduci, acolo stăteam pe loc când am făcut poza
    • Skampia
      Downgrade si vezi după cum se comporta,o sa ai regenerari mai rare. 
    • dercos
      Eu le-am schimbat cu Bosch, foarte bune, singurul lucru negativ e ca uneori topaie pe finalul cursei, la revenire pe partea soferului. Cele originale au fost mediocre, in cel mai bun caz.
    • lupo_bv
      @MihaiAndreiAnd Ti-am mutat prima postare aici intr-un topic corespunzator. Nu mai deschide alte topic-uri in Masina mea pt.  ca le deschizi degeaba.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!