Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   30 Membri, 3 Anonimi, 653 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • MihaiC.
    • Cornel3
    • Adi_vw
    • sutit
    • Ionutz83
    • tudy_cnu
    • laurstef
    • andrusel
    • Emi2008
    • akon
    • orca
    • Adria_n
    • marius1982.11
    • tetea
    • Catta83
    • cristi511
    • Cristian_F
    • seko
    • AOX
    • leonard24
    • EEXCALADE
    • danieldb
    • fishu26
    • RGB
    • kata2267
    • Crs.Vag
    • jamal_bao
    • kukuruznyk
    • mirceateodor
    • spido
  • Images

  • Posts

    • cristi511
      Am raz zgomotos!    Nu fii modest, pe la 2600 rpm discutam de +250 de cai si vro' 500 nm deci, practic ai un 3.0 tdi sigle turbo  
    • Catta83
      Se merge in regim de rodaj, cei 150-200 CP maxim folositi se pun bine jos 😅
    • Dolfin
      Pe care nu poate sa-i puna la sol pentru ca a scazut pata de contact.
    • EmilianPop
      +20 cp la roata, ca ai mers pe jante mai usoare
    • andrei0241
      Montat roti de iarna.   Cu ocazia asta, cei de la reprezentanta din Cta m'au informat ca exista o campanie de rechemare in service pentru update soft (banuiesc ca la modulul comfort) pentru situatiile in care masina s'ar putea incuia cu cheia in interior (patit pe A3, acum vreo 3 ani : oprit din cauza unui accident, trafic oprit; am oprit motorul si dupa cateva minute am coborat atat eu, cat si pasagerul fata si ne'am trezit cu usuile incuiate, cu cheia inauntru, noroc ca mai erau pasageri in spate)   Din ce retin, la Skoda exista campania asta de rechemare de mai demult, pentru aceeasi problema
    • Crs.Vag
      Ce înseamnă să ai navigația pe media mașinii. Eu, dacă nu am, nu pot vedea informații d-astea extra...uofff
    • marius1982.11
      Ala e aerisitorul? M8, M10? 🤪
    • tavitara
      Foarte bine asa , orice om destept merita sa aiba o masina faina In ziua de azi exista oportunitati nenumarate pentru oamenii destepti Din simplul motiv ca sunt putini
    • marius1982.11
      Ala cu taskurile 😅.
    • adrian_mm89
      Mooor cand face regenerare fix cand ajung in fata casei dupa 500km pe autostrada :))))
    • tudy_cnu
      @haro Imi place A8'ul si pt ca am o afinitate pentru sedan'uri. Nu stiu daca ai citit de la inceput, dar initial am vrut Taycan, tot sedan. In SUV mi se parea ca stau ca in tractor. Totusi, pe setarea low a suspensiei la Cayenne, pozitia e aproximativ ca intr'o limuzina, nu mai am feelingul ala.  Din pacate nu am cum in zilele astea sa duc A8'ul si pe un drum virajat. As fi fost curios cum se comporta. Asta a fost marea durere la precedenta masina. Era foarte confortabila pe autostrada, dar pe drumuri precum urcarea in Poiana BV era ca barca pe valuri.  IT'ul e mare, stiu  Eu sunt pe cont propriu de mai mult timp si fac consultanta si implementare pe tot ce inseamna suita Atlassian.
    • MihaiGSM
      @aazur,   Cam asa face si la mine la 1.6TDI Euro 6 fara sistem AdBlue. Si mie mi se pare un pic atipic ciclul si conditiile de regenerare la motoarele astea fata de alte marci. Uneori, dupa un drum de cateva sute de KM in exterior, se intampla sa porneasca regenerarea fix cand parchez masina 🙃
    • sabingeorge97
      Buna ziua, Detin o skoda octavia 2 vrs 2.0 tdi, de curand am schimbat ambreiaje+volant+revizie automat, le am schimbat deoarece aveam acele clank-uri din 4 in 3, 3 in 2, dupa schimbarea lor, la aproxiamtiv 150-200 km dupa schimbarea lor, am inceput sa am trepidatii/vibratii atat la plecarea de pe loc cat si in marsarier(mai putin sesizabil), am fost pentru garantie, au spus ca sunt tampoanele(ale mele fiind relativ noi, avand 1 an si putin), nu a fost de la ele, au schimbat si volantul(nu a fost nici de acolo), urmeaza sa merg iar, ma gandesc la montaj prost la ambreiaje... mecatronic fara erori, perfect functional, s-au facut adaptari de 2-3 ori, fara succes, aceleasi simptome. Voi ce parere aveti? Ati mai intalnit problema asta?   Am fost inclusiv la verificari cu masina, ma gandeam ca e problema in alta parte, dar nu..
    • haro
      Salut, curios de "feedback" dupa ce revii la masina ta vineri. Desi nu sunt fan Audi, trebuie sa fiu cinstit si sa recunosc ca la un A8 as arunca si eu o privire peste gard...   Imi place cum ai prezentat masina pana acum, si cu bune si rele. Intr-o dinamica asemanatoare ma regasesc si eu dimineata.   In alta ordine de idei (desi am vazut ca nu prea se practica pe aici), ce faci concret in IT?   Mult succes alaturi de A8 pardon...hmm.. Masina ta
    • Dolfin
      Frumos, sa te bucuri de ea. In grup ordinea importantei clientilor este cam in ordinea aceasta; Bentley, Lamborghini/Porsche, Audi si apoi restul.
    • Catta83
      Bun, incerc sa mai fac cateva clarificari.         Stim cu totii cum sunt drumurile in RO, mai ales in sezonul rece. E nevoie de ceva curaj sa mergi cu 20 inch+ pe la noi si vara, dar mai ales iarna.      Asadar, calculele au fost simple, 22 inch pe iarna am exclus din start si nu reprezinta o varianta pentru mine nici la nivel teoretic. Prin urmare nu imi ramane decat varianta de 21 inch. Din moment ce am vrut un look cat mai curat OEM si ceva care sa se potriveasca fara distantiere, alte prezoane etc. nu am avut decat un singur model la dispozitie. Greseala pe care am facut-o si mi-o asum acum, este ca nici prin cap nu mi-a trecut ca jantele astea exista pe dimensiunea de 21 inch, cu doua J-uri diferite. Mai exact, ce ofera Audi ca solutie oficiala de iarna pentru RS6 si ce am luat eu sunt 8.5j (cu cauciucuri 245/40). Ce vine stock pe RS6 pe 21 inch, daca nu se opteaza pentru 22, sunt 10.5j (cu cauciucuri 275/35). Cele 10.5J nu se gasesc decat SH, la un pret deloc mic si de multe ori sunt cu semne de utilizare. Parca nu imi vine sa dau o gramada de bani sa pun jante deja julite pe o masina nou nouta.         Asa arata cele 8,5J pe masina, la fel ca la mine: https://www.youtube.com/watch?v=Xhif8jolmPw      Asa arata cele 10.5J pe masina: https://youtu.be/jm3l0i1dIUQ?t=58          Diferenta e vizibila in bine cu 10,5J, dar nu e de la cer la pamant si nu se apropie nicidecum de aspectul oferit de cele de 22 inch de vara.        Ca idee, la RSQ3 pe iarna, am fix acelasi model in 10 spite, dar pe 20 inch. Pe vara, am tot 20 inch, specificatii identice, dar ceva mai frumos diamond cut. Cum le pun pe cele de iarna, masina devine instant mai putin atragatoare. It is what it is, trebuie sa existe si o latura practica a masinii in sezonul rece, niste jante mai simple care sa tina la solutiile de pe drumuri etc.        Nici eu nu am avut problema asta in trecut, cand pe masini aveam 17/18/19 inch, variante erau pe toate drumurile. Dar cum urci peste 20/21 inch deja alegerile sunt cam facute pentru tine, daca urmaresti aspect OEM si compatibilitate...        "Multumesc de intelegere" 😅
    • lupo_bv
      @versus_rmd @Gabriel.Pop Acum pare că vacuum-ul ok în sensul că  nu mai revine lent. Problema este că nu este ok cantitatea de aer care trece prin MAF atunci când EGR este închis complet. Cauze posibile ar fi aşa: N18 livrează vacuum atunci când nu ar trebui, EGR nu închide bine, turbina trage aer fals pe lângă debitmetru. În funcţie de ce ştii că ai verificat ştergi de pe listă cauzele posibile. Ar fi util şi un log în mers.   BS011. Nu prea arată bine. Fă şi un log în mers.
    • BeciAcustic
      O sa verific si cu OBD dar tin sa cred ca arata bine deoarece la nivelul de carburant arata mai bine decat masina in sine. Revin cu datele din OBD
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!