Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,3k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   30 Membri, 0 Anonimi, 315 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • dan_g
    • Alexandru Gabriel
    • bogdan_vw_11
    • BR38FLY
    • Teodoreanu
    • danyl
    • gabriel88
    • corad0
    • Rider1
    • neliat
    • VlPr
    • EEXCALADE
    • ll88
    • Robinho
    • EFTIMIE GABRIEL
    • Bebeee
    • tavitara
    • CiprianB
    • Andrei.O
    • Lagunez
    • adrian001
    • Matei Bassar
    • Iulian994
    • passat19tdi
    • clau_j17
    • Bismark
    • tzuicomicina
    • Jorjel
    • mga
    • fanyfany
  • Images

  • Posts

    • Lix
      Poate e tardiv raspunsul meu, dar ca ideie, pentru confortul tau poti sa o schimbi chiar daca majoritatea spun ca nu ar fi cazul. Eu am schimbat distributia la 198k km cred, nestiind istoricul masini, si pentru linistea mea am zis ca ar trebui. Acum cu temperaturile astea ambientale si la motorul meu zornaie lantul dupa o stationare de cateva ore, important sa fie pana in cinci secunde de la initiere, dupa spusele producatorului. Cert e ca nu-mi fac probleme, m-am obisnuit cu modul asta de functionare a distributiei ....
    • halamadrid
      De curiozitate am cautat ce ar fi. Singura explicatie cat de cat logica (in afara presupunerilor mai hazlii) ar fi ca de acolo se regleaza inaltimea scaunelor. Ciudat.
    • marius1982.11
      Nu stiu, presupuneam si eu ca e aia. Scaunele scoica din porsche au si centura normala si in 5 puncte pe care o poti monta optional pt cei care folosesc masina pe circuit. Intr-adevar. Nu observi unde trebuie sa vina, deoarece fanta pe unde trece centura e fix pe locul unde e un pliu.
    • halamadrid
      Prinderea centurii se vede in lateralul scaunului. O fi difuzor de aer pentru racirea "bijuteriilor".😀 Zonda arata altfel, ai 2 variante: iti place mult  sau nu iti place deloc. Interiorul e plin de "chestii" din  carbon, metal, piele, pare foarte aglomerat, dar arata foarte fain. V12 twin turbo AMG, cred ca rupe asfaltu'. @corad0de acord cu tot ce ai spus de F1, dar in privinta Nurburgring s-a declarat impotriva inclusiv Max (care e singurul pilot cu oo din F1). Inseamna ca dimensiunile masinilor actuale, performantele lor, plus lipsa de intretinere a circuitului, fac o cursa sa fie extrem de periculoasa acolo. Imi vine in minte accidentul lui Grosjean din Bahrain, a scapat cu viata doar datorita halo-ului. comparativ cu Justin Wilson care a murit stupid in Indycar, doar pentru ca americanilor le placeau cursele mai barbatesti. Acum  halo au si masinile din Indy. Gandeste-te ca Senna ar fi trait si ar fi castigat titluri daca erau normele de securitate de acum, era la Williams, cea mai buna masina a timpului. Pe de alta parte, daca Grosjean iesea printre copaci la Nurgburing,  era mort.   Masinile au devenit pur si simplu prea performante, strategiile prea elaborate, cursele prea plictisitoare. Dar FIA poate introduce reglementari simple, gen 3 schimburi obligatorii de cauciucuri, sa vezi cum nimeni nu mai face managementul uzurii pneurilor si toti merg la limita posibilitatilor masinii. In DTM era obligatoriu sa faci 2 schimburi de anvelope, intr-o cursa mai scurta.            
    • marius1982.11
      O fi prinderea centurii in 5 puncte
    • mishulake
      Mi se pare totusi de bun simt pretul la revizie ... eu la Mercedesul meu E220 All Terrain am platit in toamna 1900 de lei, la service autorizat MB, cu scrierea operatiunii in Digital Service Booklet (istoric)... si e anuala revizia, nu la 2 ani...
    • vizitator
      gaura aceea din mijlocul scaunelor la ce foloseste?
    • Al Bundy
      Ieri am facut revizia de 2 ani, chiar daca masina nu a facut 2 ani , deoarece ma avertiza de schimb de ulei. Cost 1360 la Avia Motors. CAm scump, dar asta e. Am cerut expres ulei original, uleiul a fost 850 lei.,
    • acidone77
      si eu sunt de aceeasi parere, F1 got softer and softer... iar filmul F1 scoate in evidenta perfect realitatea... totul e show, instagram, imagine, reclama, bani si tot mai putina pasiune. imi pare rau ca n-am fost la vreo cursa pe vremea cand urla un V10 pe pista.
    • corad0
      @halamadridPentru mine s-a cam "diluat" F1 de cand au bagat reglementari peste reglementari, motoare de 1.6 care sa nu polueze, masuri de siguranta exagerate si abereatii de 2 lei implementate de politic. Unde mai e "spectacolul"? Daca ploua intra safetycarul! Really? Pai ori esti pilot, ori nu mai esti! Daca ploua ceva mai tare, se anuleaza cursa! Ies in decor si/sau abandoneaza 6-7 piloti daca e pista uda, iar restul reduc ritmul dorindu-si "DOAR" sa termine cursa...   Mergea Schumacher pe ploaie mai tare decat merg astia acu' pe uscat, nu mai zic de SENNA, Alain Prost, Niki Lauda care aveau masini neasistate electronic, fara ABS, fara servo, fara control al tractiunii! 🏎️ Pe vremea aia nu anula nimeni cursele!  Isi puneau viata in pericol in orice secunda, dar baietii si-au asumat asta si si-au dedicat viata pentru asta! De fapt pentru asta traiau, si se vedea! Era SPECTACOL! ❤️ Toata lumea traia momentul cu sufletul la gura!  Eram copil cand ma uitam la F1 in direct in 1994 si l-am vazut pe Senna cand a iesit in decor si a murit. Tin minte ca am plans.    Talentul de PILOT se tria atunci! Baietii se diferentiau de barbati! Masina te solicita fizic in primul rand, cica pilotii pierdeau 5 KG dupa o cursa. Acum asistam la niste masini controlate de niste computere, cea mai puternica si cea mai fiabila castiga. A dat 3 stropi de ploaie la Silverstone si au abandonat vreo 5 piloti. Pe bune?    Au renuntat la curse F1 pe Nurburgring din motive de siguranta. Circuitul era "prea solicitant", prea lung si pot aparea diferente de temperatura si de umiditate in sectoare diferite ale circuitului, astfel "siguranta pilotilor poate fi pusa in pericol".  Really?   Pai astia de acu' nici n-ar termina cursa daca ar ploua la Nurburgring. Formula 1, pe vremuri, iti oferea EMOTIE! Acum e ALA BALA PORTOCALA! Bineinteles, e strict parerea mea de MOS EXPIRAT.    In curand o sa stea toti pilotii cu o casca VR intr-o camera si vor concura online, fara sa polueze cu "emisii" sau fonic, de altfel si razboaiele sunt controlate dintr-un birou, niste "piloti" zboara niste drone, din celalalt capat al lumii, cu o mana pe joystick si cu o mana pe o Cola.   Azi am vazut in trafic o duba de politie cu un curcubeu pictat pe ea cu un LOGO mare: PRIDE POLICE! N-am apucat sa-i fac poza, dar va arat ceva asemanator, oricum ma simt mult mai "in siguranta", astept si niste TANCURI pictate la fel, conduse de niste "soldati" cu parul roz:    Pe vremea cand F1 era V12 si nu polua nici cu emisii si nici fonic,  va recomand sa va uitati pe Youtube la urmatorul clip, nu am acces sa il postez, cautati F1 Classic Onboard: Senna On The Charge At The 1990 Monaco Grand Prix    Cam asa era Formula 1 pe vremuri, cand pilotii erau BARBATI TALENTATI si erau nevoiti sa controleze o masina fara asistari de nici un fel:     Va recomand sa va uitati si la documentarul cu Senna:    Bun, am spus ce am avut pe suflet, sa revenim la MASINI cu adevarat BARBATESTI!   N-am facut poze la toate masinile, n-am avut rabdare, insa asta mi-a atras atentia, cineva a platit pe aceasta Huayra V12, 3.3 milioane £ la licitatie, am mai gasit una disponibila la vanzare, aceeasi culoare, pretul se negociaza cu vanzatorul, i-am facut poze si la aia, masina asta am vazut-o live doar la Geneva Motor Show:  
    • CristianH
      MOTUL Specific 504.00-507.00 5W30, dedicat VW nu se mai produce. Mai nou, e MOTUL 8100, XClean+, 5W30, care e pentru vreo 3 motoare inclusiv VW 504.00-507.00.
    • grp
      Săptămâna trecută trebuia sa ajungă la Galați, dar joi i s-a aprins martorul filtru de particule si ulterior check enengine. S-a încercat o regenerare forțată, dar nu a reușit operațiunea așa că azi a ajuns la AVD TURBO pentru curățarea filtrului de particule. Aștept vesti când va fi gata operațiunea. 
    • andrei_221
      nu am auzit de asta cu MOtul. Poate doar renunta si MOtul la 5w30 si merge pe 0w30 , ca si uleiul OE VAG, care are aceleasi norme, 504 507
    • icename
      E bine ca omul si-a facut-o pe gustul lui si nu pe al altora...
    • haro
      Prea încărcat spatele ăla pt gustul meu.   Drum bun și concediu plăcut!
    • CristianH
      Am ajuns la o noua revizie, 212400 km, 8 luni (13000 km). Motul specific 504.00-507.00 pe ultima suta - nu se mai fabrica. Inlocuitor va fi Motul 8100 Xclean+ cu aceleasi specificatii pentru VW.
    • AndreyPH
      Scurta notita in jurnalul de bord: 89.900km, 07.07.2025   Schimb de ulei, OEM VW ca si pana acum, bujii NGK Laser Platinum, filtru ulei Mann, filtru aer Mann, polen carbon activ Bosch.                                          Pregatita de Grecia. 🥰                               
    • laurstef
      Nasol pentru baterie, în acest caz. Deci, cum zic bătrânii, „Rău cu rău, dar mai rău fără rău!” Așadar, cu încărcare monitorizată, dar fără start-stop.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!