Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,9k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • MihaiGSM
      Pana la urma, la indicatiile unor specialisti de la alt atelier de reparatii de sisteme AC, am inlocuit radiatorul de AC. Cica ar fi o problema comuna.  Cel vechi era cam franjuri. Dupa ce s-a demontat bara s-a vazut "dezastrul": pierderi masive pe la partea cu conductele + aripioare deformate de la pietricele. Dupa spusele lor, au recuperat o parte din agentul frigorific dar  a trebuit completat ulterior cu cca 200g. Deci pierderea era destul de insemnata...
    • dercos
      Verifica turatiile la cele doua Octavii, vezi daca e vreo diferenta.
    • Gabriel*77
      @dercos Mașina e folosită cam 90 % in oraș unde nu prea ai unde să-i dai, iar în extraurban nu merg cu 80 km/h. Cel puțin 130 km/h.   Problema mea este senzația de leșinat la accelerare, am dus-o și peste 3500 r/m, însă NU are reprize.    Ori, dacă nu se duce, nici nu-ți vine să-i dai.   Mașinile de teste nu sunt menajați, așa e, dar pe a mea așa am simțit-o de când am luat-o. Asta de test zici că-i 2.0 tsi comparativ cu a mea.  
    • ili2k2
      sal.  Cutiile sunt etajate dupa curba de cuplu/putere la fiecare motor si performantele dorite (de ex un Sportline va avea cu siguranta o cutie mai scurta decat un Highway)  La mine, de exemplu la Octavia 4 2.0tdi@115ps la dsg7 la 2500rpm am 140km/h, pe cand la Superb 3 tot 2.0tdi@190cp la dsg7 la 2000rpm am 140km/h. Uzual, pentru a completa lipsa de putere se monteaza cutii cu rapoarte mai scurte. Incearca sa mergi cu motorul un pic mai turat, chiar daca sunt trepte inferioare.   PS: cat priveste consumul de ulei slabe sanse sa faca ceva reprezentanta. Mai am un pic pana la prima revizie si vedem. Mai acum 7-8 am avut la munca o O2 FL 1.8TSI de 160CP(al mai gurmand motor in ulei) in leasing operational de la PBN. Cat timp a fost in garantie ni s-a pus la dispozitie ulei pentru completare, tot sub motivarea consumului sub 0.5l/1000km. Nici nu au vrut sa auda de reparatii la motor. Eu asteptam feedback-ul colegilor doar sa stiu la ce ma astept, si nu ca sa rezolv ceva la reprezentante pe care cu greu le urnesti in a face ceva.
    • DB86CLP
      Tare mult imi place cum arata "fundul" asta, mai ales dupa montarea arcurilor. Urmeaza pe viitor sa ii schimb tipsurile.
    • F l o r i n
      Se face codarea modul ABS și frana mana, dupa care setarea de baza la senzori. Ai procedura completa pe wiki ross tech.
    • F l o r i n
      Probabil nu. Cu ODIS sau VCDS, da.
    • dercos
      Ideea e ca aceasta cutie lunga de pe O4 a sacrificat reprizele, in favoarea unor emisii scazute. Ai avea un soc daca acest 1.5TSI 150CP de pe O4, ar avea etajarea vechiilor cutii, de pe vechiile modele. Sunt curios: conduci masina mult in oras, iar extraurban cu viteze mici? Incearca niste depasiri mai in forta, tine motorul la turatii mai mari si vezi ce se intampla. Masinile de testdrive nu sunt menajate, in mod normal.
    • Gabriel*77
      Sincer să fiu nici eu nu vreau ca topicul să ducă discuția în altă parte, nu sunt conspiraționist, ci caut doar o explicație logică și tehnică în cazul diferențelor de comportament între două vehicule cu aceleași caracteristici, sau informații pe subiect, de mă cei care se pricep.    Dacă nu aș fi sesizat diferențe între mașini, nu aș fi postat.   Cu ceva țimp în urmă am condus o O4 fabricație 2020, tot 1.5 manuală, care m-a dezamăgit și mai tare decât a mea pentru că era și mai leșinată.   Cu ocazia aia m-am resemnat, dar văzând acum, cu cea de schimb, că totuși se poate, îmi pun întrebarea, DE CE? Care e secretul?   Nu cred că reprezentanțele alimentează cu benzină scumpă, dar totuși... oare care o fi cauza?  În fine...   Am să caut răspunsuri la ei, deși nu cred că mi le vor oferi, dar măcar încerc.   Mă bate gândul să o dau la buyback pentru facelift, însă nu a făcut un an, deci nu o pot da că e luată cu rabla, plus că aș cheltui niște bani inutili (evident va fi cu cel putin 7000 mai scumpă), dacă aș nimeri una la fel.  
    • dercos
    • Dolfin
      Poate sa fie rulmentul de presiune, daca spui ca dispare sunetul cand apesi ambreiajul.
    • nightgay
      Salut! Am achiziționat SACHS 3000 824 501. Poți să-mi dai un link cu rulmentul respectiv? Este cumva rulmentul de presiune sau acesta este altul decât cel descris de tine?
    • ShadoWzZ
      La mine mai este de procurat un interior de RS :)))
    • Bebeee
      Ma scuzati, dar sa ramanem ontopic. Nu este versus aici.
    • Cristian
      Fasaitul din zona curelei de distributie nu are nici o legatura cu joja, ceva nu s-a montat cum trebuie, poate fi o rola. Nu lasa lucrurile asa, mergi inapoi la ei sa verifice si sa rezolve problema.
    • vizitator
      Ma scuzi, dar aici nu ai dreptate. Am avut Octavia 1.2 TSI si este evident mai lenta decat Octavia 4 cu motor 1.5 TSI si cutie manuala. Nu se pot compara cele 2, plusul de putere fiind in favoarea motorului 1.5 TSI.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!