Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,1k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 276,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • omu79
      Salutare, Detin un Passat B5.5, 1.9 TDI, 131 CP, 4Motion si de vreo cateva zile are un lag consistent la acceleratie pana sa intre turbina in actiune, deci sub 2000 rpm. Am facut si un log in mers (mai multe sesiuni in treptele 3 si 4) si suspectez debitmetrul (MAF) considerand valorile mici masurate pana la intrarea turbinei. As dori totusi o confirmare de la cineva mai experimentat, daca se poate. Merci anticipat. 22.05.2024.CSV - 22.05.2024.CSV.csv
    • sorinaciu
      Bună seara. Din păcate pentru mine despărțirea de RIN, s-a produs dupa doar aproape 3 ani, în data de 29 aprilie 2024. În loc de ouă roșii, s-au ciocnit 4 mașini vw, golf 5, passatb8, golf 4, si passat b6, și niciun bmw! Urmează ceea ce urăsc cel mai mult: să caut altă mașină. Până la achiziția unui alt autoturism, evident vw, vă doresc să aveți parte de drumuri bune și fără evenimente!  I'll be back!!!
    • Emy D
      Am lasat-o mai jos si e mult mai ok... ca si confort.  Inca nu sunt decis daca raman cu reglabila sau o dau la pret bun si pun niste amortizoare stock din nou pe Eibach pro kit si aia e....
    • adidas00
      Nu ai o poza cu ele, ma intereseaza marcajul de pe ele? Eu am tot Brembo, cam moi, franeaza okish dar lasa prea mult praf. Pe viitor am sa incerc, Textar sau Pagid.
    • ~LauR~
      Mda...poate ai noroc sa o dai cui trebuie. Eu am avut norocul sa plece la varul meu, alt nebun ca și mine. Da, mi-a părut rău dar și bine ca a ajuns unde trebuie.
    • corad0
      Sa va bucur ochiu' zic! 😉 Daca va plac postarile, mai adaug poze din arhiva personala!    O masina pe care nu o vezi toata ziua, Koenigsegg Agera RST, conversie (din baza RSN) 2 bucati in lume, (ambele in UK ) bineinteles, semnata de Christian Erland Harald von Koenigsegg, 1300 CP, TOP SPEED 454 KM/H.   Pret: putin peste 5 000 000 $   Mai multe detalii ne spune proprietarul invitat la CarWow:          Mai multe detalii ne spune proprietarul invitat la CarWow:          
    • Laurentiu_LWR
      Fenomenul se numeste maturizare 😀 Din pacate astfel de proiecte personalizate sunt mai greu de vandut intregi... Pasionatilor le place sa le faca cum vor ei si de obicei nu le place ce fac altii😀 Daca deja ai clienti pe diverse piese...apuca-te de desfacut. Spor🙂
    • rudiRUD
      Nu stiu ce ai vrut sa demonstrezi cu postul tau... dar iti multumesc. 
    • tavitara
      Schimbat placute fata spate dupa 50k Cele fata probabil mai rezistau 3000k , cele spate mai tineau 10k dar am zis sa schimb tot ca o sa mai fiu plecat si nu vreau o grija in plus Fata spate am comandat Brembo Au venit doar cele fata ... ptr spate nu au mai venit Pe masina aveam OE fata - spate OE pe fata nu aveau niciun marcaj OE pe spate erau de fapt .. TEXTAR Asa ca am pus pe spate TEXTAR Let's see ...
    • ford sierra tdi
      te rog sa mai editezi si tu unde este cazul, mersi pentru corectie.  
    • acidone77
      Chiar daca nu are multi km ( teoretic ), are totusi 7 ani. Schimba tot ce trebuie complet, distributie, role, intinzatoare, pompa de apa, etc.
    • halamadrid
      DADA non GFP? Am eu DADA cu GFP. Poti sta 5 minute sa incalzesti motorul, daca se urca la volanul masinii cineva pentru prima data, tot topaie masina. Proprietarii s-au obisnuit sa contracareze efectul din ambreiaj.
    • Muale
      Bafta la vanzare, spor cu noul Golf.
    • ford sierra tdi
      cine crezi ca a scris aia?   bine ca mi-ai amintit, trebuie reeditat...
    • dannyxx
      Mesajul apare chiar daca nu face regenerare,(urmaresc regenerarile si stiu cand le face) . dupa ce dispare acea atentionare nu mai "da in nas" nici masina , start-stop-ul il tin pe off de obicei , dar acum il tin on ca sa imi dau seama cand pot face depasiri fara emotii.(probabil atunci ajunge la temperatura optima) Masina nu se opreste de tot ..doar "ineaca" odata sau 2-3 ori maxim"  si merge in continuare . Azi am facut un log in mers si am prins o smucitura dar pe grafic Camshaft si Crankshat RPM nu a aparut nici o fluctuatie majora. Ele merg in paralel perfect.Problema e ca pot sa fac asta o data sau de 2 ori pe zi ca daca nu se raceste masina de tot nu se mai manifesta. Ce am schimbat cand am luat-o , a fost distributia si valva de presiune ulei + senzorul de presiune ulei dar nu cred ca ar fi probleme de acolo. masina mergea la fel si inainte. Am comandat senzorul si vedem.   Multumesc,
    • rudiRUD
      Dupa 2 ani de inactivitate, o pauza lunga a masinii si multe schimbari si experiente prin care am trecut, am ajuns la decizia de a mai recupera ce se mai poate recupera din masina prin vanzarea ei intreaga sau pe bucati. Nu e o decizie usoara, insa dupa o pauza in care nu am mers cu masina, am intampinat niste probleme pe care nu mai am energie sa le rezolv: aerul conditionat iar nu mergea, fum mai mult decat de obicei la pornire si la rece (ulterior si un check coolant), masina nu trage (limp, n75, map, egr, turbina, cine stie..). Astea pe langa ce era oricum de rezolvat. Problema este ca de-a lungul timpului, foarte multe lucruri pe care le-am facut la masina asta nu au fost facute cum trebuie. Din lipsa de bani, din lipsa de cunostinte sau alte motive. Si acum m-au prins din urma si nu mai am energia si nu mai vreau sa ofer timpul pentru a rezolva probleme fara garantia ca sansele ca sa apara altele sunt mici. E batrana si alergata, nu este o baza ideala pentru un "proiect" si chiar daca m-am incapatanat de-a lungul timpului sa contrazic treaba asta, asta este adevarul. Prima data am ajuns la concluzia ca trebuie sa imi iau alta masina, dar dupa ce am si luat-o, mi-am dat seama ca este momentul sa ma despart de bolf. Si pentru ca pur si simplu sta in parcare degeaba, si pentru ca altcineva se poate bucura de el sau de piesele mai speciale adunate in timp de mine.  Sunt proaspat posesor de golf 6 gtd dsg, o masina care ma bucura foarte tare (sa ii fac topic?) si care va beneficia de toata experienta adunata cu bolful, spre o cale mult mai buna sper eu. Nu stiu daca imi va parea rau, amintirile raman tot acolo si daca este la mine sau nu, si daca imi va parea prea rau, in viitor se gaseste oricand un exemplar intr-o stare buna pentru a continua povestea. Multumesc tuturor care au scris aici de-a lungul anilor si multumesc vwforum pentru unul dintre cele mai vizionate topic-uri. O sa rog daca se poate sa nu se inchida pana nu am o concluzie cu masina, cine stie cum se suceste situatia   Asadar, am pus masina de vanzare, daca nu o vrea nimeni intreaga asa o sa vand de pe ea ce e mai de pret. Jantele deja au plecat si am interesati si de frane si interior. Daca exista interesati de piese, let me know!
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!