Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,9k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   30 Membri, 2 Anonimi, 548 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Onac Petru
    • mihalcioiu
    • myshum
    • bysus
    • tudorct
    • flo2282
    • florin.23mai
    • dragos2007
    • G s M
    • alecsutzu4u
    • Cornel3
    • EEXCALADE
    • stavarache22
    • gabriel88
    • andrusel
    • Muresan Dorin
    • iulian.radu91
    • quze
    • ciucuatm
    • Jeffy86able
    • Doomy
    • Sebisebi
    • Bebeee
    • adriantudor78
    • Emi2008
    • MariusMM
    • kidmanis
    • CristianH
    • adrian001
    • Nutu74
  • Images

  • Posts

    • CristianH
      Deocamdata functioneaza perfect, asa cum spuneam mai sus. Nu are mai multe moduri de functionare? L-am comandat pe A*i, era 56 lei. Prima comanda = transport gratuit, 15 lei, a venit din Spania in 8 zile.
    • dercos
      Exista muzica buna si acum, doar ca nu este promovata. Problema e si cu gama dinamica foarte redusa a creatiilor si mediile de stocare de slaba calitate.
    • tavitara
      Normal , cu X difuzoare si 3D fata spate , mai lipseste sa puna si claxon B&O 3D cu doar 2k optional Daca ar mai exista si artisti care sa compuna muzica in loc de zgomot , ar fi si mai bine Norocul nostru e ca exista muzica mai veche buna destula , sa putem asculta o viata
    • marius1982.11
      Da, doar ca b&o este varianta de saraci si aia de bogați, daca te uiti atent. Cel putin pe S6 Ceva de genul, 7k euro optiunea
    • tavitara
      Apoi si pe A3 e disponibil B&O , ar fi fost culmea sa nu fie la A8 Plus ca deja sunt detinuti de HK din cate stiu , aia in timp au cumparat tot , deja echipeaza toate masinile de la un anumit nivel in sus Nimic nu mai e ce a fost
    • tudy_cnu
      Azi am primit e-mail de la Asirom, ca cei de la Porsche au hotarat sa schimbe spoilerul fata cu totul, asa ca va trebui sa astept pana luni-marti sa recuperez Cayenne-ul.  Dimineata cand ma intorceam de la gradinita copiilor, am pus ceva muzica de pe Spotify si am ramas impresionat de calitatea sistemului audio. Chiar am zis in sinea mea, "Asta da sistem audio standard, asa bine se aude". Cand sa ma dau jos din masina, m'am uitat totusi mai atent la boxa de pe portiera soferului... Bang & Olufsen  
    • Laurentiu_LWR
      Salutare... La capitolul investigati recomand statiile ITP... La fel aveam si eu un troncanit pe fata si dupa multe verificari la diverse service-uri,unde ziceau ca masina nu are nimic am avut idea sa intru la o statie ITP si sa o puna pe stand... In 10 min mi-au gasit bileletele antiruliu... Dpmdv baietii de acolo au ochii mai formati la identificat diverse
    • Adria_n
      Salutare. Are mai multe moduri de functionare 🙂.   Am aflat pe pielea mea, dupa ce m-am jucat odata de-a start-stop ul si am constatat ulterior ca nu mai functiona ca inainte (eram pregatit sa comand altul)  
    • CristianH
      De 10 zile am montat un anulator de start/stop, a durat 10 minute cu tot cu aspirarea mizeriilor acumulate sub bagheta de butoane in 12 ani. Initial am crezut ca tine minte pozitia butonului la oprirea motorului dar nu e asa; indiferent de pozitia butonului (ON sau OFF) la oprirea motorului, la pornire trece pe OFF dupa 3 secunde ("apasa" butonul in locul meu). Fuctioneaza perfect. 
    • razvan.ac
      Multumesc. Pana acum, am doar doua cicluri de rulat full electric: am putut merge ~60 de km cu un plin de baterie. Iarna si statul pe loc cu motorul pornit (cel electric, termicul porneste doar in mod Sport sau cand e goala bateria) butonand setarile (deh, jucarie noua 🙂) a afectat range-ul. Voi incerca si modul ECO la urmatorul ciclu, sa vedem cum va fi.  
    • mkvgti
      salut! sa o stapanesti sanatos. cati km poti circula in modul full electric? 
    • EEXCALADE
      P1065 - Regulator presiune rampa de inlocuit,nou ,bosch. P0299 - Lipsa vacuum/actuator/geometrie turbo/turbo 
    • puma_k1ng
      Salut, ieri după un drum exterior după aproape 150km am primit un check engine cu cele 2 erori la pachet. Eu în primăvara am mai avut eroarea P1065 și o presiune mare in turbina, dar acestea nu s-au mai manifestat după înlocuirea softului și apoi a egr-ului. Acum am citit și în aria de probleme motoare CR, unde se mai spune sa verific de pilitura din supapa și filtru de motorina, sau doar sa fie senzorul de presiune rampa? Mulțumesc.
    • LUFY
      Pffff, ce mai trece timpul. Din Mai nu am mai postat pe aici. Aproape trecea anul si eu uitam sa vin cu noutatile ce tin din categoria "ce mizilicuri s-au mai stricat"   Pentru ca dupa mine, chiar au fost niste chestii ciudate, cu care nu ma asteptam asa devreme deja sa ma confrunt. Din nou ma voi referi la vechile Golf-uri avute, care in anii acumulati, mult mai multi pana la urma, nu mi-au facut asemenea surprize. Poate ca "pe vremuri" subansamblele erau mai calitative, poate ca si furnizorii pieselor faceau treaba mai buna, poate ca se foloseau alte materiale, poate ca, poate ca   Anyway, mai pe scurt:   Inlocuit telescop capota. De ce ? Pai deja incepuse sa rugineasca si sa se cojeasca. Si nu doream surprize de genul capota in cap la un moment dat   Inlocuit yala hayon. De ce ? Pai acuma functiona, peste 5 minute nu a mai functionat  Switch-ul se dusese pe copca si nu mai inchidea.    Iar piesa de rezistenta a fost recent, cand a cedat furtunul de combustibil care intra la pompa de inalte 🤯 Noroc ca eram la cativa zeci de metri de casa cand am inceput sa simt un miros ciudat in masina. Isi mai facea si regenerarea si initial am crezut ca o fi intrat gazele in masina sau ceva. Parchez, ma dau jos, deschid totusi capota, fantana arteziana de motorina 🤬. Si dupa ce opresc motorul si ies din "turma de sfinti" coborati intre timp, ajung sa constat buba.  Pana la urma m-am bucurat ca a fost doar asta problema si ca nu am patit-o pe undeva departe de casa, pe autostrada sau te miri pe unde. Iar ca sa exemplific mai usor despre ce este vorba, las si poza cu piesa noua pe care am inlocuit-o in 5 minute.     Practic vorbim de furtunul mai scurt, care pleznise in 2 locuri. Si ar fi putut plezni inca in 5-6 locuri la cat de copt era si cate crapaturi am mai gasit pe el.  Ca piesa de inlocuire cam scumpiceala distractia. Doar pe original se gaseste aceasta piesa si doar in acest format. Deci nu poti cumpara doar un furtun de pe acest ansamblu. Vine ca atare, cu tot cu acel senzor in care sunt mufate cele 2 furtunuri. Pret: 500 de lei.    Oricum, in toate situatiile, eu m-am bucurat ca am rezolvat problema in aceeasi zi. Adica am dat comanda de piesa si in decurs de 1-3 ore am mers sa preiau componenta noua. Avantajul pana la urma de a avea o marca si un model extrem de comun, cu piese pe toate gardurile, disponibile instant.   Urmeaza revizia de filtre + ulei in curand. Sper sa inchei anul strict cu astea si sa nu mai am parte si de alte extra cheltuieli.            
    • Jeffy86able
      I-am impins acum cu o surubelnita in sus si in jos. Nu s-a clintit nimic. Mai pot verifica si altfel?  
    • skodamen
      Adica poti sa ai batai si de acolo
    • aazur
      @Xman_ghio   nu stiu ce valori au injectoarele, din pacate nu am tester. A pus in schimb mecanicul si inainte de cumparare si dupa si a spus ca sunt ok. oil ash e la 48.5, iar tobele sunt perfect curate, motorul merge rotund, nu vibreaza nimic iar consumul e foarte bun. 100% nu s-a umblat la dpf, ii stiu istoricul, primii 120k i-a facut aproape exclusiv pe autostrada, dupa utilizare mixta cand a intrat in RO, pana in ultimii 2 ani cand mai mult a stat si a fost folosita foarte rar.   e trafic de bucuresti, in unele zile aglomeratie maxima, in altele mers seara lejer. de acord cu a nu lua diesel in oras, lucrez de acasa, deci folosesc destul de putin masina in oras, dar mai sunt perioade cand e nevoie de ea si in oras  de ex acum, dupa o ora de stat in trafic cu viteza medie de 13kmh, are dpf input temp 171, output 197. este ceva mai mare fata de motorina standard pe care am pus-o ultima data, stateau pe la 130-150, respectiv 160-170 inainte.   ce m-a ingrijorat este diferenta mare intre smm si smc, plus diferenta fata de ce am avut inainte, un 2.0dci Euro 5 (renault) care fusese destul de chinuit la viata lui, dar isi facea regenerari intre 500 si 1000km.     
    • Jeffy86able
      Nu imi dau seama (in sensul ca nu ma pricep asa bine).
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!