Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,9k
      postări
    6. 281,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • EEXCALADE
      Rabdare ca o sa apara iar
    • vizitator
      Din pacate nu am notat-o. Dar asa mi-a spus electricianul, ca este eroare senzor de presiune absoluta (MAP). Si tot el a zis ca eroarea apare din cauza bateriei descarcate si nu ca ar fi senzorul ars (dupa experienta lui). 
    • EEXCALADE
      Posteaza eroare completa scanata cu vcds sau vas 
    • vizitator
      mda..deci eroarea de la senzorul MAP era pe bune? El se poate curata sau trebuie neaparat schimbat?
    • EEXCALADE
      Odata ce motorul a pornit alimentarea/incarcarea  e sustinuta de alternator . Bateria slaba NU genereaza erori  de piese defecte . Regenerarea se face in mers cand alternatorul sustine incarcarea  Regenerarea nu are nevoie de forta ,are nevoie de turatie constanta ,motorina ,temperatura …. si lipsa erori .
    • vizitator
      Logica ar fi ca o baterie descarcata nu ar mai avea ,,forta” sa sustina regenerarea filtrului DPF. 
    • cristi511
      Welcome to the dark side of 2.0 turbo petrol.      
    • theo
      Sa o porti sanatos! Greu tare cu talon de 35, stiu cum este...  
    • tavitara
      Like Like ! Aspect exterior perfect    Furtunul de la pompa tras dupa masina arata in schimb naspa 
    • ShadoWzZ
      Faina masina. Sa o stapanesti sanatos.  
    • AndreyPH
      Salutare din nou!   Incep direct, sa ma racoresc: Consuma, ma, nene, nu se incurca. 🤣    Bun, sa incepem povestea.   M-am vazut ramas fara Superb si zic, incotro s-o iau ? Mi s-a deblocat instant o amintire cu o veche pofta ramasa nesatisfacuta, un Arteon galben, musai cu trapa, musai R-Line, musai 272/280cp. Iau zile la rand site-urile de pe la noi, o singura masina indeplinea toate criteriile, la Brasov. Dezavantaje ? Da. Rulajul: 150.000 km la momentul achizitiei. Zic totusi sa ii dau o sansa si sa merg la Tess s-o verific, in cel mai rau caz pierd vreo 500 lei.   Numai ca la Tess imi prezinta oamenii tot istoricul, curat, intretinuta, fosta masina a unui boss de la VW din Germania, apoi luata de cineva din Brasov pentru un an si putin. Configurata modest, fara zgarieturi, vopsea originala, totul perfect pe sub ea. N-am avut ce negocia la masina decat niste anvelope de iarna pe 20" pe care nu le-am dorit si o baterie, fiind putin obosita cea de pe masina. Am hotarat sa risc putin cu rulajul si problemele ce ar putea sa apara in jurul acestei valori si am luat-o. Zic, aia e acum, o tin maxim un an si o dau, sa nu prind devalorizarea mare la mine.    Asadar, dotarile mai de soi:   - Virtual cockpit - Navi Discover Pro Gen. 3 - Webasto - Masaj si incalzire fata - spate - Trapa - pACC, Line, Side, Park assist. - DCC - camere 360 - DLA - hayon electric - kessy - rezervor 70 litri ?! (aici nu sunt sigur, dar la primul plin, cand am luat-o, am bagat 65 litri si abia se aprinsese rezerva)   Probabil mai sunt dar nu imi vin in minte acum.    Dupa 2500 de kilometri in ultima luna, pot spune ca ne-am obisnuit unul cu celalalt si am devenit un intreg. 😁 Ansamblul motor / cutie / transmisie este fantastic in modul Sport si foarte enervant in Drive. In Drive, cel putin in oras, subtureaza foarte mult masina, fiind aproape imposibil sa te strecori rapid, atunci cand situatia o impune.  Rotile pe 20" sunt o provocare destul de mare, chiar si pe Confort, tot zguduie masina ca toate alea. In general, merg cu grija in oras, trec foarte incet peste liniile de tramvai si alte asemenea. Arata fenomenal si nu voi trece la 18 sau 19" pentru vara, stricand tot farmecul masinii.    Cateva aspecte care imi plac / displac la masina:   - franare excelenta - faruri ok, dar personal, sub cele Matrix Led de pe Superb - webasto, o incantare, l-am folosit deja la Busteni si pot spune ca face banii, insa e putin greoi de configurat din masina, il poti seta pentru maxim 3 zile, nu ii poti face un program Luni - Vineri, de exemplu. - scaunele ok, confortabile, masajul e cam meh, e nice to have dar nu poti spune ca te dai in vant dupa asa ceva - mult mai antifonata decat Skoda, eu nu am intalnit celebrele zgomote de aer pe la chedere, masina este foarte inchegata per total.   Ce nu prea imi place la ea:   - sonorizarea, o medie si un tweeter amarat in fiecare usa, care la volum peste 65-70% incep sa distorsioneze, bleah, ceva oribil.  - "socul" acela la pornirea cu motorul rece, trebuie sa stau uneori 1,5-2 minute sa coboare relanti-ul la 850 rpm si sa ma pun in miscare.  - este foarte rigida in modul Sport, gratie si anvelopelor pe 20" cu balonaj mic, iar in Bucuresti, singurul mod in care imi place sa conduc, e destul de haos, mai ales cand am si copilul in masina. - tips-uri fake, ma nene, la asemenea motorizare ? Imi pui capace de plastic si tevile indoite in jos ? Si iarna scoate aburi pe sub bara ? WTF ?!  - sunetul fake din boxe, in modul Sport. Voi cauta sa dezactivez cu VCDS, imi suna a Aliexpress. Daca vreau sunet, pun clapeta sau o evacuare de Doamne ajuta. - nu trec la aspecte negative, consumul, doar va povestesc putin si despre el. Stiam foarte bine la ce ma inham, am citit mult inainte, fac doar haz de necaz. Dupa Octavia vRS cu 5-6% consum, la Superb hybrid unde aveam 1,5-2% in Bucuresti, zbeaammmm la Arteon, 20-21% dimineata la ora 8:30 sau 13-14% dimineata la 6:00 ori seara dupa 21:00. 🤣 Si merg linistit, uneori si pe Eco, dar nu am obtinut mare economie. Tot pe Sport prefer. ❤️ In afara orasului, nu am reusit sa scot mai putin de 9,2% , cu tempomatul setat la 105 km/h. Ca un long story short, fac un plin de ~500 lei pe saptamana. 😲 Bine ca au rezolvat problema consumului de ulei, daca mai bagam si cateva bidoane de ulei, ala eram.      Vine si partea mult asteptata de unii, gandurile de upgrade:    - Arteonul R-Line arata foarte bine la exterior, dpmdv, asa incat nu gasesc ceva ok ce i-as mai putea adauga. Posibil, posiiiiibil, un diffuser pentru bara spate, portiunea dintre tips-uri (fake, wtf ?!) fiind cam goala, acolo merge un difuzor cu aripioare, cum aveam la Superb.   - deja i-am luat un set de jante de Golf 7 GTI, pe post de bocancei, urmeaza curand niste anvelope de iarna 245/45/R18.  - ma tot invart in jurul ideii de a-i monta benzile de led-uri care practic unesc farurile, piese OEM, la fel ca cele de pe Arteon facelift. Mi se pare ca e un upgrade de bun gust, inca ma gandesc daca sa le comand sau nu. - neavand ce sa fac prea mult la exterior, as vrea sa ma ocup la masina asta mai mult la interior, si mai exact, la sistemul de sunet. Din pacate, neamtul s-a zgarcit la Dynaudio, iar sistemul actual suna incredibil de prost, mult, mult sub sonorizarea Skoda. Imi place sa ascult muzica tare, foarte tare, mai ales cand sunt singur. Iar masina asta sufera foarte mult la capitolul sonorizare. Antifonat usile, ceva de la Audison sau Deaf Bonce + o amplificare corespunzatoare si deja as fi peste orice Canton sau Dynaudio.  - schimbat culoare etrieri, cei facuti de fostul proprietar mi se par oribili - stage 1 ? Intentionat am lasat-o la urma. Nu sunt inca, 100% convins sa i-l fac, sa merg pe un stage 1 ecu/tcu sau sa ii arunc si o admisie R600 ? Voi vedea. 🙂   Ma chinui sa scriu textul asta la birou de cateva zile, intrerupt fiind de 100 de ori. Daca mai suna incoerent pe alocuri, ma iertati si voi. Mai scriem si de acum incolo.    Las mai jos cateva poze cu agregatul:       
    • mishulica29
      A sosit si cablul hdmi ca să "leg" navigația android de noul bord. Acum pot sa vad pe bord ce e si pe navigație sau pot face split screen si sa am pe bord waze si altceva pe navigație.    Dupa ce am făcut poza am mai ajustat marimea hărții pe bord. Se poate face si full screen si dispar ceasurile.     Acum mi-am dat seama, navigatia android cu 4g ram care era initial pe masina incepuse sa faca figuri si a fost inlocuita cu alta cu 8gb ram. 
    • teko
      Salut, nu am mai fost pe aici de ceva vreme. De aproape doi ani, avem in "dotare" si un Golf 7 cu 1,6 diesel CXXB, manuala. Toate bune si frumoase. De curand am o problema cu un senzor de temperatura DPF:  IDE07718 - Particle filter outlet temp. sens. 1 bank 1 : raw value    -40 C. Va rog, daca poate cineva sa ma ajute sa-l identific mai precis unde este, si un cod pe original, daca se poate. WVWZZZAUZGW182698.  Multumesc anticipat. 
    • EEXCALADE
    • vizitator
      Intre timp am chemat un service mobil care face si diagnoza pe DPF. I-am chemat in parcare, au venit la masina, au pus masina pe tester si hop, eroare la senzorul MAP si mesaj ca bateria nu mai functioneaza. Nu am avut alta solutie decat sa schimb bateria. Dupa schimb, eroarea pe senzorul MAP a disparut, si electricianul este de parere ca din cauza bateriei slabe nu se mai faceau regenerarile filtrului DPF; adica bateria nu mai avea curent, senzorul MAP functiona defectuos si nu mai controla emisiile de CO2, motiv pentru care filtrul DPF s-a si imbacsit. El m-a sfatuit sa mai fac un drum extra-urban de 30 km, fiind de parere ca, odata ce am schimbat baterie, filtrul isi va face regenerarea. Voi ce parere aveti? Are logica ce a spus el?
    • Andrei1980
      Pun si eu asta aici...se schimba si la DQ 200...   A DSG DQ200 transmission has two separate fluid reservoirs, both of which require servicing despite Volkswagen's "sealed for life" designation. A proper fluid change involves replacing the oil for the mechanical gearbox and the hydraulic fluid for the mechatronic unit.  Fluid change interval While Volkswagen does not prescribe a service interval, experienced mechanics strongly recommend changing the fluids to avoid premature transmission failure.  Recommendation: Change the DQ200 gearbox and mechatronic fluids every 5 years or 100,000 kilometers (~60,000 miles). Severe conditions: In hot climates or heavy stop-and-go traffic, consider more frequent fluid changes, such as every 60,000 kilometers (~40,000 miles).  Required DQ200 fluids The DQ200 uses two different, non-interchangeable fluids for the gearbox and mechatronics. The total capacity for both is less than 3 liters.  Gearbox oil: Part number: G 055 512 A2 Quantity: 1.7 to 1.8 liters Mechatronic (hydraulic) fluid: Part number: G 004 000 M2 Quantity: 1 liter 
    • alex.ovidiu05
      Detin un Octavia 2, 2006, si ea are urmatoarele modificari -ceasuri de O2 FL, productie 03.07.2009, 1z0920843d -RNS 510 -CAN 1K, nu mai stiu cat, cu AD in coada   Avand in vedere ca vreau sa i pun MIB PQ OEM la ea, inafara de calc. volan, volan si CAN, mai e nevoie schimbat ceva la ea? Baiatu care a imperecheat ceasurile de FL pe masina, zicea ca ceasurile nu vor stii sa afiseze meniurile, fiindca sunt prima generatie de ceasuri Euro 5.
    • Cristian
      E DSG7, cu codul DQ200, nu are ulei, e cu ambreiaje uscate, deci nu ai ce sa schimbi.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!