Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,5k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,9k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   13 Membri, 2 Anonimi, 321 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Zamoldac
    • VlPr
    • dant
    • The driver 01
    • adrian001
    • Truta Nicolae
    • Emy D
    • Teodoreanu
    • maxxxx
    • mocasini
    • akon
    • pronet
    • kidoox
  • Images

  • Posts

    • laurstef
      Poate le scrii, le expui problema, le dai seria, și pozele cu device-ul defect, cu erorile afișate și îți extind/ mută ei pe următorul device licența.
    • ford sierra tdi
      The Active Cylinder Management ACT+ is a further development of the previous Active Cylinder Management ACT system. In the ACT system, only cylinders 2 and 3 were switched off. In the ACT+ system, cam contours on the exhaust and inlet side, which have been optimised for two-cylinder mode, are additionally switched over for cylinders 1 and 4.Furthermore, the cams on the inlet side are twisted towards retarded by 30° crankshaft angle (°CS). This measure reduces fuel consumption during the switch-over process.    
    • SelesanD
      Am fost la electrician , verificat cablajele ...dar mi-a gasit joc serios la axul turbinei.Poate fi cauza pierderilor si oscilatiilor de putere + erori pe senzor G31 semnal implauzibil  ?
    • LoliSor
      pe device, trebuie sa iau altul
    • spido
      Verifica valva N75/electrovalva turbo si capsula vacuumatica de pe turbina.
    • Baxxon
      Tot cam asa , in jur de 2 ani april=mai 2023 , nu mai retin. Normal , legal , masina folosita 100% drumuri lungi .  Au meritat din plin indiferent ca mai fac 10k sau 5k km , s-au comportat perfect in toate situatiile de la -20 grade pana la +35 grade.
    • tavitara
      Primul set de Crossclimate 1 m-au tinut doar 40k dar nu le-am schimbat intre ele si am folosit presiune mica - 2.2 , mi se parea mai dura masina la inceput Rezultatul a fost horror Al doilea set tot Crossclimate 1 au prins 50k , au fost schimbate fata spate de doua ori si presiune mai mare - 2.5 , uzura uniforma , aratau ok dar nu mai mergeau mai mult de 10k plus ca eram curios de Kumho si le-am facut vant In prezent cu Kumho , tot 2.5 , schimbate acum fata spate a doua oara Nu am mers doar pe asfalt bun , au vazut de la drumuri bune la drumuri groaznice , s-au comportat ok , par ca duc spre 60k , vom vedea , ar fi ideal sa le schimb in toamna anului viitor In rest , eu da , legal si extraurban 90% , imi place sa respect legea si sa protejez orasul poluand mai mult padurile pe langa care trec
    • mihaita27
      Weekend-ul trecut am facut o plimbare pana la Oradea. Am vrut sa mai schimbam aerul, vremea la Brasov oricum nu a fost prea prietenoasa, macar acolo am vazut soarele in 2 zile. S-a mers pe absolut toate tipurile de ploaie, mocaneasca, torentiala, vijelie, etc. Pe drum am atins si borna de 222222km. Masina este in continuare foarte confortabila extraurban, placuta la condus, destul de bine antifonata. La Oradea am gasit si un eveniment Skoda, unde mai erau expuse si cateva modele retro, dar foarte bine puse la punct. Pentru drumul retur m-am gandit sa mai incercam alt traseu, prin Apuseni cu iesire la Gilau, via Marisel. Peisaje foarte frumoase, sosele libere, poate si pentru ca a fost duminica turului al2-lea cu alegerile, timp ploios, etc. S-a facut si soft offroad, neintentionat, dar daca am ajuns in punctul acela al traseului am mers inainte. Au fost doar vreo 5km de drum pietruit in creierul muntilor, undeva la limita judetelor Alba si Cluj. Ajunsi acasa, bineinteles ca a fost nevoie de o curatare mai temeinica. Rezultatul arata cam asa:  
    • Dan Adrian 1975
    • akon
      Sunt curios, ce regim de condus aveti? Legal si extraurban ? Eu pe masini de calibrul vostru n-am dus vreodata peste 50k cu un set si aia fortat !  Atat Solus-urile cat si Pirelli arata f bine pt parcurs.
    • tavitara
      De cat timp le-ai pus ? Eu am un an si 9 luni - 40k , le mai tin un an pana la maxim 60k daca tin
    • sandumbogdan
      E posibil ca la cutie manuala daca tii motorul turat sa nu fie diferenta notabila insa la cutie automata se simte foarte tare diferenta pentru ca si pe sport tot se intampla uneori sa mearga subturat.
    • spido
    • dercos
      Este o diferenta notabila intre cele doua regimuri de functionare.
    • Baxxon
      Nu cred ca le mai tin atata , intervine si vechimea , deci aproximativ peste 1 an si 3 luni , voi pune altele noi ( proaspete) indiferent cati km se mai aduna .
    • sandumbogdan
      Stai sa vezi ca intra la deal cand mergi cu 1400 rpm, e enervant ca incepe sa tremure putin ca la un motor diesel.
    • Dan Adrian 1975
    • _R_A_D_U
      Pentru a lămuri viitorii posesori de DXD, ACT intră-n pâine dacă se merge constant (pe pilot sau nu) de la treapta a doua în sus. Nu am remarcat nicio diferență între 4 sau 2 cilindri. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!