Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 856,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,6k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,4k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,2k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,9k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   16 Membri, 0 Anonimi, 338 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • cristi511
    • ikks
    • Kraven
    • rubenfix
    • ChristianB6
    • The_Ego
    • dkmg33
    • Liviu1000
    • bogdan_vw_11
    • adrian001
    • B_490_RZV
    • andrusel
    • Hayate
    • haro
    • MarAna
    • alex.ovidiu05
  • Images

  • Posts

    • ChristianB6
      Salutare, Am nevoie de ajutorul vostru cu o problema care pare sa fie legata de motor, injectoare sau volant. Masina este un Passat B7, motor 2.0 TDI CFFB, 103 kW, cu DSG in 6 trepte. Simptome: In mers, la o accelerare mai hotarata (cam un sfert din pedala), apare o vibratie care se transmite in caroserie, fiind simtita si la relanti. Se mai aude si un zgomot metalic cand iau piciorul de pe acceleratie. Dupa o repornire a motorului, totul dispare (de mentionat acest simptom l-am simtit in urma cu 2 saptamani iar azi, acest simptom nu a mai aparut) Uneori, la pornirea motorului, nu se simte nicio vibratie, dar se aude un zgomot – uneori ca un carait, ca si cum ar "scapa" niste zimti alteori ca niste batai scurte,. La relanti, dispare complet si motorul nu scoate niciun zgomot suspect. Astazi, zgomotul s-a auzit si in mers, pe la 1200 rpm, dar cand stationez, dispare complet. Totusi, revine la decelerare cand masina sta pe loc Ce am facut pana acum: Dupa aparitia primului simptom, am reconditionat toate injectoarele in urma unei diagnosticari. Valorile la cald au fost: Inainte de reconditionare: Inj 1: -1.31 Inj 2: -0.91 Inj 3: 0.25 Inj 4: 1.97 (cu mici variatii: Inj 1: -1.28, Inj 2: -0.90, Inj 3: 0.83, Inj 4: 1.35) Dupa reconditionare: Inj 1: -1.16 Inj 2: 0.02 Inj 3: 0.30 Inj 4: 0.82 Momentan nu imi dau seama ce ar putea fi cauza – o problema interna in motor, injectoare sau poate volant? Cateva detalii utile: Motorul nu consuma ulei, nicio urma de ulei in vasul de expansiune, reviziile au fost facute la fiecare 10.000 km (la 6-7 luni sau anual, in functie de rulaj), volant schimbata pe 10 mai 2024, distributia facuta pe 17 iulie 2024, uleiul de DSG schimbat pe 13 decembrie 2024. Un mic video cu zgomotul in vigoare    Daca aveti vreo idee sau ati trecut prin ceva similar, orice sfat e binevenit. M-ar ajuta mult sa stiu incotro sa ma indrept mai departe cu investigatiile. Multumesc anticipat!
    • cxr2test
      Pare stoc OEM+, ce ai modificat la ea? Te bagi pe KIA?   Bafta in continuare Emi ! 👌  
    • razvan.ac
      Update la 4750km: Foarte rar mai apare cate o eroare atunci cand masina nu ma simte pe scaun, de obicei cand ma intorc sa vad in spate in timpul parcarii; eroarea dispare singura dupa o scurta perioada de timp.   O problema fara rezolvare, deocamdata, este pozitia oglinzii dreapta care vrea sa coboare din nou pentru mers inapoi dupa ce am terminat manevra si merg inainte; quick fix: am memorat pozitia pentru mers inapoi sa fie cea normala.   In rest, folosesc din cand in cand motorul termic, sa il mai trezesc, am facut ultimul plin acum doua luni.
    • corad0
      @albert Click Bait! Titlul trebuia sa fie asa: "De ce sa nu iti cumperi un Phaeton care apare in istoricul online ca fiind DAUNA TOTALA la 270 000 km!?"      Se incadreaza si alte masini in aceste criterii STANDARD care trebuie luate in considerare inainte de a cumpara o masina sau...?   Oricum, mersi de pont!  
    • albert
    • corad0
      @tavitaraEu tot copil , ca sa nu zic infantil am ramas, fan jocuri video de la 8-9 ani si ma joc cu aceeasi "ardoare" si acum la 39, colectionez machete 1:18+colectie LEGO Technic in general, insa timp nu prea am, incep sa apreciez weekendurile si zilele OFF la maxim, desi am de rezolvat in zilele libere multe lucruri pe care nu am timp sa le rezolv in timpul saptamanii. Eh, ce sa facem, viata de adult, credeam ca o sa schimbe in mai bine, cand eram mic imi doream sa fiu mare, acum, parca as vrea sa dau timpul inapoi. Abia daca mai raman treaz la un film, ii dau play si la jumate deja, imi zice nevastamea sa nu mai sforai! 😄   Nu prea are sens sa vin cu masina in Ro, sunt prea multe zile pierdute pe drum dus/intors si cum timpul este asa de pretios, nu prea merita, de riscurile + cheltuielile extra nu mai vorbesc, traiasca Nea' Ryan!   Greierasi nu am sesizat, inca, nici cand trec prin oras peste limitatoarele de viteze, dar sunt sigur ca daca as avea treaba in Bucuresti vreo 2-3 luni, as "dovedi" si Phaetonul, i-ar gasi mecanicii niste bucse, pivoti, capete de bara, oricum, ceva de inlocuit!😒 Partea nasoala aici e ca abia la ITP iti pot spune inginerii/mecanicii ca trebuie ceva inlocuit sau ceva ADVISORY, daca ai ceva uzat si trebuie tinut sub observatie si schimbat in viitor in caz de nevoie.  Mergand mult pe autostrada si sosele ca in palma, chiar daca ai ceva uzat, nu prea iti dai seama, oricum masina e super antifonata si nu se aud zgomote de afara.    Chiar nu imi e dor de stat cu masina prin service, sincer...😄 E adevarat ca nu are km multi, dar totusi , sa ai toata articulatia originala, fara sa schimbi NIMIC in 14 ani? Pentru mine este WOW! ❤️ Proprietarul precedent a facut doar revizii si a inlocuit discurile+placutele fata, EGR-ul, anvelopele, ceva mentenanta la sistemul AC, completare cu freon, au fost inlocuite cele 2 baterii in urma cu vreo 3 ani si cam atat.  Am inlocuit eu discurile+placute spate+fluidele esentiale, stergatoarele si becurile Xenon. Repet, in 14 ani?  🙄
    • tavitara
      Norocul meu ca nu ma ( mai ) joc , nu investesc si in asa ceva Am cu ce consuma adrenalina la volan prin RO , tot un fel de PSX este Nu aduci masina pe aici deloc ? Macar cateva saptamani pana apar greierasi 😎  
    • corad0
      @tavitara Sa vedem ce reviewuri baga baietii, daca o sa merite diferenta pentru PS5 PRO, care costa dublu desi performanta e undeva la 45% extra, vom vedea la momentul respectiv.  Da, stiu ca SSD-urile sunt MULT mai rapide, eu sunt mai oldschool si nu ma grabesc! In loc sa astept o secunda, astept 10 secunde pentru 1 GB transferat, ce sa fac! Sper sa nu fac par alb!  Content care sa merite efortul si investitia nu avem, in rest...tehnologie, la greu! 😄
    • tavitara
      Fain la 100Mb / sec Sper ca e gluma la PS5 sa pui HDD SSD NVME Si eu tot cam asa am viteza transfer  
    • corad0
      @tavitaraAm backup facut deja pentru ce consider a fi important, cum spuneam, SSD-ul Hyper X Predator isi face treaba cu sistemul de operare, programe si jocuri.   Pentru stocare sunt super ok HDD-urile de la WD,  unul dintre HDD de 2TB vad ca rezista din 2012 cu brio! 13 ani? Vad ca nu se mai strica! 😆   Mai am unul tot WD mai nou, Sata 3,  si am luat acum acest WD Elements, pentru extra stocare, ca sa nu suprasolicit celelalte HDD-uri, nu imi place sa le umplu pana la refuz Cat despre silentiozitate, cele din unitate nu se aud deloc, iar asta pe care l-am luat acum extern, WD Elements, este super silentios, si MIC, vezi poza din palma mea, chiar daca a aparut in 2017! Probabil pe vremea aia costa cat un SSD!    Au evoluat, nu mai "zornaie"! 😉 Iar 2 TERRA pentru 60 GBP eu zic ca e POMANA!    Chiar acum am facut backup la ceva, copiaza cu 100 mb/sec, nu e rau pt  un HDD extern de dimensiunea unui pachet de tigari, oricum! In alta ordine de idei, coolerele unitatii raman pe 0%, ele pornesc abia atunci cand temperatura depaseste 45 C.  La fel si coolerele placii grafice. Doar coolerul procesorului  merge permanent, dar e un monstru care oricum cred ca raceste totul in jur! 🥶 Am facut un print screen, in partea din dreapta se pot citi valorile temperaturilor.   HDD-urile sunt permanent sub 35 C. Oricum, abia daca rulezi jocuri coolerele GPU incep sa se invarta, dar oricum nu le aud ca am casti pe urechi. In rest totul este dead silent. Si mie imi place linistea! 😆    Imi ajung 6 TB...sper! In toamna o sa iau un PS5 pentru GTA 6, ca sa pot sa il joc pe TVul 120 HZ cu HDMI 2.0! ❤️ Are 1 TB spatiu disponibil de stocare, dar exista alternative, tot asa HDD extern sau SSD in caz de nevoie...Abia astept! Momentan trag tot de PS4 si Gran Turismo 7! Am terminat de mai multe ori chiar, cam tot ce a meritat, God of War, Uncharted, Last of Us, RDR2 etc etc! 😁  Pe PC, Forza Horizon 5 este un must daca sunteti fani racing! ❤️    Ca tot a venit weekendul, o sa ma apuc de SnowRunner Season 15, Oil&Dirt, am terminat toate contractele pana in prezent! Va las un video cu penultimul sezon 14. Le puteti lua in ordine, sa va faceti o idee. Cel mai tare simulator de offroad, il ador! ❤️    Ca sa raman on topic, am observat ca atunci cand e foarte cald, de fapt o data pe an in vacanta 😄, dupa rulat pe autostrada la 30-35 C+, cand opresc masina, ventilatoarele radiatorului motorului raman ON pentru racire, citisem undeva ca Phaetonul are foarte multe radioatare si calorifere pentru sistemul de clima corelate cu antigelul etc! Ma depaseste, Vlad Micsunescu va poate oferi detalii suplimentare. Nu sunt mare amator al detaliilor tehnice. Am constatat, fara sa vreau ca ventilatoarele/coolerele care racesc unitatea de infotainment RNS 810 ale Phaetonului raman pornite pentru cateva secunde dupa ce opresti masina in conditii de caldura excesiva. S-au gandit inginerii aia la toate!  ❤️      Zilele trecute am terminat sezonul 14:     
    • felix333
      Salut.Am schimbat filtrul de motorină la intervalul de schimb al uleiului în jur de până în 15.000 km. Sigur cel puțin odată nu a fost amorsat din diagnoza. A venit și pompa de înalte SH .O să o desfacă mecanicul înainte să o montez pe mașină și o să încerce să curețe cam tot ce înseamnă sistem de alimentare. Acum cu Dumnezeu înainte!
    • adrian_mm89
      Eu lucrez in RD, produsul iese pe piata peste 2 ani, issue vine de la client peste 6 ani, ca sa treci in productie de serie trebuie sa inchizi toate issue-urile in JIRA.  Practic inchizi ticketul si speri ca nu se va intampla in viitor, nu lucrezi in trecut.  Cand o intrat produsul in productie de serie eu lucrez de ceva timp pe alt proiect. 
    • marius1982.11
      EPIC! nu pun intended
    • tudy_cnu
      @adrian_mm89ar trebui sa va fac un validator in Jira sa nu puteti inchide ticketul decat daca confirma clientul ca nu se mai reproduce   @cristi511toate sansele ca in RO. Formularul era in lb romana, eu am scris in lb romana.
    • cristi511
      Sunt curios unde ajunge formularul de feedback? Tot in Ro? daca da, e fix pix.  Nu valoreaza nici cat hartia pe care poate fi printat.  Adrian a rezumat destul de clar ce si cum, iar asta e indiferent de "firma".   
    • adrian_mm89
      Nu are rost sa te enervezi, eu lucrez in automotive pe partea de radare de ACC si camere de lane assist, nici macar aia care scriu soft-ul radarelor si a camerelor nu stiu de multe ori ce inseamna erorile date de dispozitiv, si efectiv inchidem issue-urile ca nu se reproduc, ca la reboot is revine, ca sigur in field nu apare (asa scrie cate unul in JIRA si isi asuma, doar ca dupa 1 an el nu mai ii in companie si da vina pe cine poti).  Masinile moderne au atata soft in ele incat exista bug-uri ce nu pot fi reparate, si daca la restart isi revine aia e. Daca stiti cate restart-uri au loc in fundal, fara ca user-ul sa vada................
    • tudy_cnu
      Au rezolvat maxim problema prin update-ul ala de software al unitatii media.
    • ShadoWzZ
      Skechers data apreciezi si o talpa moale   In afara de faptul ca simti ca esti in picioarele goale, simti si ca plutesti pe norisori. Ca si cum ai avea perne si roti pe 17 cu balon de 60 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!