Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,9k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 856,2k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,5k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,2k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   28 Membri, 2 Anonimi, 486 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Kalikantaros
    • DonDonel
    • tynerru
    • clau_j17
    • ssergiu14
    • adrian001
    • sebi_cj2023
    • bogdan2
    • 42miticutza
    • Lagunez
    • grp
    • costimoto9
    • Sergiu bontidean
    • vlahdacoroman
    • EEXCALADE
    • marius1982.11
    • andrusel
    • Jeffy86able
    • AndreiSergiu1991
    • Skampia
    • Jorjel
    • CiprianB
    • Tefan
    • MihaiGSM
    • fishu26
    • Revilo
    • gyo80ag
    • corad0
  • Images

  • Posts

    • cristi511
      Dpmdv Argesul are CELE MAI PROASTE drumuri din tara asta.   
    • tavitara
      Eu sincer nu am mai vazut gropi atat de multe ca azi Imediat ce se intra din Valcea in Arges incep craterele - si pana la Pitesti sunt mii ( acum o saptamana nu existau ) De la Sibiu la Rm-Valcea si pana la benzinaria de langa Topolog , le numeri pe degete , cum se intra in judetul Arges e alta lume Am mers in fiecare an dupa fiecare zapada si asa ceva nu am mai vazut niciodata Inteleg ca si pe A1 aproape de Bucuresti sunt la fel Adica in Valcea asfalteaza unii si in Arges altii , nu ? Banuiesc ca fiecare judet e cu contractele lui chiar daca e acelasi drum care se continua Ca material antierapant a fost peste tot , e vorba de cum s-a asfaltat , clar
    • davidut5
      Parca este doar procent n75, presiune, turație motor și încă ceva, nu mai țin minte ce.
    • lupo_bv
      Nu apare în Basic settings la testul pe turbină?
    • lupo_bv
      Poate fi injectorul de vină, dar asta numai pe stand de verificare poţi vedea.
    • lupo_bv
      Vă rog să păstraţi discuţia în limitele topicului!
    • vlahdacoroman
      Regenerarile care nu ajung la 5 grame soot nu sunt contorizate(km nu se vor reseta la zero) si nici nu le gasesti ca "nefinalizate" in blocurile de măsură! Regenerarea poate fi initiata si daca este depășită valoarea de presiune diferentiala presetata in hartile dpf,cu toate ca soot calculat sau masurat este sub 24g,si managementul mai tine cont si de debitul masic sau de valorile sondei de oxigen sa calculeze cand trebuie sa regenereze! De senzorul de presiune din cilindru numarul 3 la EA 288 nici nu discut in acest caz🤫 De asta nu reusiti sa intelegeti managementul la EDC17 fiindca parerologia si folclorul popular nu fac casa buna cu diagnostica!
    • bebeadi35
      Ok, dar cu pornirea la rece când se balbaie, doar la prima cheie, de pornit pornește sfert doar ca se balbaie semnificativ fără martori în bord, urmat de fum albastru - negru.  Specific ca au fost schimbate oringuri, șuruburi, tăcheti, cuzineti.  Pompa tandem a fost recondiționata cu garnituri noi.  Ce altceva sa mai fie, de aici ma gândeam la injector fiind singurul cu valori asa mari. 
    • dnysterian
      Salutare, comportamentul motorului 1.5 Tsi 150 cai este exemplar dupa 8500 km. Atat pe vreme rece cat si calda plecarea de pe loc este lina, nu se simte nicio smucitura. De obicei plec de pe loc dupa ce scade turatia motorului aub 1000 rot/min. Singura "problema" pe care am sesizat.o este ca nu am vazut niciodata motorul sa functioneze in modul 2 cilindri. Dar nu am avut timp de investigatii si nici nu cred ca voi vrea sa am activa acea functie. In rest motorul este potent, trage foarte bine chiar si cu masina plina ( 4 pers + bagaje)
    • lupo_bv
      Așa trebuie sa fie, este în funcție de temperatură, daca compari la rece și la cald o să vezi că este o diferență notabilă. Este cantitatea necesara pornirii motorului pe care o calculează ECU în funcție de condițiile concrete și nu are legătură cu faptul că un injector sau altul este damblagit 
    • bebeadi35
      Salut, am i eu o problema cu un motor BXE 2009,si anume la prima cheie dimineața, doar când este sub 0°, pornește dar se balbaie și scoate fum albastru negru.  Am pus testerul și la prima pornire injectorul 3 are valori mari de + 1.40, inj 1 are - 0.70, bănuiesc ca-l compensează pe cel cu plus, 2 și 4 au valori aproape de zero.  După au valori aproape de zero toate la cald.  Iar la gr 5 cantitatea de pornire este foarte mare de 24.2 mg/cursa, bănuiesc ca inj 3 "pisa".  Un sfat. 
    • _R_A_D_U
      Poate ne lămurește cineva... Uite cum era astă vară: Eram în drum spre mare...
    • R Z F
      eu cred ca ar trebui sa fie fix invers,vara km mai multi intre regenerari fata de iarna,deoarece componentele ajung mai repede la temp optima de functinare.
    • _R_A_D_U
      Nu-mi aduc aminte să am regenerări nefinalizate. Sunt foarte atent la acest aspect, iar vechiul telefon cu android este doar al mașinii și de multe ori, inainte de a ajunge acasă, ”mă forțează” să mai dau o tură de 10-12 km să termine procesul. Ceea ce am zis la postarea precedentă se datorează faptului că ultimele 2 schimburi de ulei s-au făcut cu Rowe iar de atunci numărul de km între regenerări este mai mare ca atunci când foloseam Castrol.  De aici concluzia mea (neavizată) că Rowe ar fi mai bun decât Castrol. Încă o chestie: ce crezi, temperatura exterioară influențează regenerarea? Am observat că vara nr de km între regenerări este mai mic decât iarna.
    • vlahdacoroman
      @_R_A_D_U cu siguranță uleiul folosit inainte sau cel folosit acum nu a influentat regenerarea,daca ai regenerari incepute dar nefinalizate contoarul cu numarul de km nu va scade la zero,doar cand scade soot masurat sau calculat sub 5 grame contoarul va scade la zero km! Deci contrar parerilor din folclorul popular regenerarea  nefinalizata scade numarul de funingine(soot) dar nu si pe cea a numarului de km de la ultima regenerare!  
    • sveck78
      Oricum o las 1...2 minute, nu am plecat niciodată mai repede, chiar daca îmi dă mesaj pe bord gen "mersul in ralanti creste consumul, bla bla bla..". Plus că în ultima vreme a fost chiar ger și parbrizul avea ceva gheata, tot au trecut câteva minute până să plec. Se comporta mult mai bine cu ultima varianta de soft. Cred că trebuie să-mi reamintesc mersul cu o benzinară, după peste 9 ani de diesel. Trebuie ținută puțin mai mult din ambreiaj, nu debraiata total imediat și, pe măsură ce ridic piciorul de pe ambreiaj, concomitent trebuie accelerată și pleacă elegant, nu mai smuncește. Mai are totuși foarte mici ingâtuiri până în 2000 rpm, la mers constant și până ajunge motorul la temperatura optima de funcționare. Daca trec de 2000, merge perfect. Deocamdată sunt mulțumit, dar, probabil că în viitorul apropiat va urma o resoftare sau stage 1, daca voi ști sigur că se rezolva și îngâtuirile până în 2000 rpm. 
    • _R_A_D_U
      Vreau cutie MANUALĂ iar la manuală poți pune DOAR așa: 1. benzină DOAR 115 cai 2. diesel DOAR 115 cai. Cine vrea 150 cai trebuie MUSAI DSG. Asta e valabil la echipare Style. Cine vrea FR, are doar o singură variantă: 150 cai DSG.
    • Kalikantaros
      Esti sigur ca vrei doar 115cp?Mare gresala faci.Retrofituri poti face oricand ulterior , dar motorizarea nu o mai schimbi!
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!