Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,4k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   19 Membri, 1 Anonimi, 269 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • EEXCALADE
    • Al Bundy
    • gabriel88
    • razvan.ac
    • avalidnerd
    • Alinsie
    • livius02
    • osuletz
    • cristinelul
    • Alex265
    • EmilianPop
    • Cornel3
    • ppp3
    • ~LauR~
    • acidone77
    • halamadrid
    • cascadoru
    • manaila
    • SilviuBal0o
  • Images

  • Posts

    • halamadrid
      Pentru cine vrea sa isi tina curate scaunele masinii, merita  sa cheltui cateva sute de lei pe un aspirator cu injectie/extractie, daca nu te deranjeaza sa muncesti putin. Eu am un Ryer de putere mai mica (cred ca vreo 400w) si tot face treaba.
    • skodamen
      Citisem in alta parte!😃   Poti sa pui si un link cu aspiratorul, e bine sa stim ca ce ai luat e bun.  Poate incearca si altii, cand vad ce ai reusit
    • Emy D
      Verifica Timoneria. vezi daca scartaie mecanismul din interiorul masinii sau exterior -> partea mecanica de pe cutie. 
    • manaila
      Am revenit, am schimbat bateria, simptomele sunt aceleasi, atasez log urile cu noua baterie. Un mecanic mi a spus de oringurile la injectoare, ce spuneti? LOG-01-001-004-012-baterie.CSV
    • CristiM
    • Crs.Vag
      Am modificat,  mă bucur că ai fost atent. 
    • skodamen
    • skodamen
      Pune si tu la timpul trecut, n ai incercat azi pe Octavia, ci acum vreo cateva zile.😀
    • marius1982.11
      Aceeasi problema o am si eu la ALH de ala vechi. Am inlocuit periile si am curatat colectorii de pe rotor. Man, alta viata! Invarte zici ca e turbat. Inainte era asa lesinat. Cu acumulator nou. Sa cureti bine si conexiunile de pe bendix.
    • lupo_bv
      Problema s-ar putea sa fie la acumulator sau electromotor. Are nevoie de 2 secunde ca sa ajunga la turatia necesara pornirii. Sub aceasta turatie ECU nu da drumul la injectie. Incearca prima data cu in acumulator bun pentru ca observ ca din prima tensiunea scade sub 9V ceea ce nu este ok. Poate fi si din cauza electromotorului, dar eu zic ca este mai simplu sa iti imprumute cineva un acumulator bun pentru o proba.
    • Crs.Vag
      Când prinzi deja experiență,  încerci și pe lucrul tău... De mult timp vream să iau un aspirator injectie-extracție, să fac la mașină curățenie corectă. Zis și făcut, luat acu 2 săptămâni ceva de la Lehman, cu 2 trepte,  800 wați. Testat pe o canapea pe care se plimbă, în voie, 2 pisici. Rezultate foarte bune. Sâmbătă încercat pe Octavia, rezultatul e nemaipomenit.  De la 2 scaune și o cotiera cu tentă spre alb (vorbesc de cele față) la textilul original, de fabrică...din cotieră a iesit cea mai multă negreală, de acu încolo va fi un prosop pe ea. Apa a ieșit neagră,  83k km și 6,5 ani de folosință și-au spus cuvântul.   Poza 1 - extracție de pe scaun șofer    Poza 2 - scaunul meu era făcut,  cel al pasagerului urma. Poza 3 - cotiera, extracția murdăriei Poza 4 - scaunul pasagerului, după curățare Pozele 5 și 6 - curățare plastice cu Pol Star și apă dedurizată.  Apoi am aplicat soluție de la Mafra, Gloss Formula Pozele 7 și 8 - nu reflectă munca de jumătate de zi, soarele e de vină și,  probabil, și eu, dar eram deja istovit. Cert e că eu sunt super mulțumit și simt că am redat culoarea interioară a mașinii. Într-o notă  umoristică, a mai crescut valoarea cu 500 euro. Drumuri bune!  
    • manaila
      Bună dimineata! Am citit pe forum mai multe răspunsuri ale dvs dar tot nu dau de cap, am o problema la un Golf 5 1.9 BKC cu pornirea grea la cald, la rece pornea perfect dar de o scurta perioada nici la rece nu mai porneste perfect, nu am erori pe tester, am probat senzorul de la axul cu came de la altă mașină aceleași simptome, modificarea torsion value nu schimbă această problemă, nu știu ce să îi mai fac, dacă mă puteți ajuta cu un sfat vă rog sau dacă cunoașteți pe cineva priceput din Galați. Mulțumesc frumos și scuzați mă pentru deranj! Atasez logurile de pe grupurile 001, 004, 012 si poza de pe 007. LOG-01-001-004-012.CSV
    • sabinx
      Atat s-a putut🤦🤦🤦
    • andrei_221
      pai si eroarea care este la diagnoza?   
    • CristiM
      Update: 213.000 km   Încă o revizie efectuată; peste două luni mașina împlinește 11 ani. Recomandare schimbare amortizoare spate; va urma.   Și un consum pe ruta București - Timișoara - Cluj-Napoca. Nici o problemă, mașina merge brici.   În decembrie dau comandă la mașina nouă ...    
    • risk
      Salut, Cineva știe unde pot monta un display tip tabletă pentru VW Golf 6 Plus în județul Cluj sau Bucuresti? Vreau să adaug un sistem cu bluetooth, funcționalități moderne ("all that jazz"), și camera de marșarier. Am mai căutat pe internet, dar nu am găsit locații specifice. Dacă aveți recomandări pentru servicii de încredere sau instalatori specializați care pot face acest tip de upgrade la mașină, aș aprecia mult! Mulțumesc anticipat!
    • bogdan_vw_11
      Nu e din cutie. Am observat ca in modul sport se simt vibratiile cand este mai turata si intra ACT-ul. Smucitura o face cand trece in modul 4 cilindri. Initial am crezut ca e de la cutie cand schimba vitezele, dar am urmarit-o si nu schimbase viteza. De la ultimul drum, mers mai in forja in cateva depasiri, nu s-a mai aprins check engine-ul si SS a functionat normal, chiar enervant. O saptaman in urma, ramasese aprins tot timpul pentru 2 zile, dupa s-a stins si nu s-a mai aprins.  Am observat ca daca am plinul facut nu se mai aprinde( nu vad vreo legatura)..
    • Catalin_90
      Salutare, Am luat recent un Passat B7 2.0 TDI DSG DQ250 și se mișcă greu și scârțâie atunci când mut selectorul din P in N, respectiv din N in D. Se și blochează puțin în N. Erori pe cutie nu sunt. De altfel cutia schimbă vitezele lin fara smucituri sau zgomote. De la ce poate fi? Trebuie reglata/unsa timoneria? Mulțumesc!
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!