Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,1k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,4k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   23 Membri, 0 Anonimi, 247 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • Sorin02a
    • marius1982.11
    • shumy_mk2
    • bogdan_vw_11
    • andrei_221
    • haro
    • Agnes Rosca
    • Cristi petrisor
    • CristiALF
    • Nutu2009
    • Morralien
    • alinbum
    • Adria_n
    • Jeffy86able
    • Crs.Vag
    • Alex 2009
    • George_56
    • MISTERBOOOGABOOO
    • jvu
    • EEXCALADE
    • spido
    • Xman_ghio
    • sdR+
  • Images

  • Posts

    • andrei_221
      aia nu au chef de tine ca si client, ei au datoria sa te informeze despre intervalul oficial , eventual adaptat la regimul tau de utilizare, dupa care iti ia banii si de 2 ori pe saptamana pentru revizie, daca vrei tu    la ce repr ? ca sunt chiar curios... nu am intalnit inca service sa refuze bani...   
    • dnysterian
      Eu am schimbat uleiul si filtrul la 14k km, primul schimb  de care a beneficiat motorul. La mine nu a comentat nimeni de la reprezentanta, ba chiar au fost de acord cu decizia mea, mai ales la intervalele flexibile de schimb, asa cum le denumesc ei. Astea din poza sunt intervalele service dupa prima resetare
    • xfg8
      Salutare, As avea o intrebare pentru masina din profil, cutie automata DQ381. Primul schimb de ulei la cutie a fost facut de reprezentanta VW in Germania la 111.000 km aproximativ. De atunci masina a mai rulat aproape 56.000 km din care 40.000 in Germania si restul de 16.000 km in Romania cu destul trafic aglomerat de oras. La ce rulaj ar fi recomandat sa schimb uleiul in cutie ? Sa il schimb la 60.000 km sau as mai putea sa-l mai las pana pe la 70.000 km, avand in vedere ca majoritatea rulajului de la ultimul schimb a fost facut in Germania ? Stiu ca reprezentantele VW schimba uleiul la cutia aceasta la un rulaj de 120.000 km, dar oricum intentionez sa il schimb mai repede. Se schimba si filtrul de ulei la cutia aceasta ? Altceva este necesar sa se schimbe ? De asemenea pe undeva am citit ca atunci cand se schimba uleiul la o cutie DSG, este important ca uleiul din cutie sa fie rece. Este valabil asta si la DQ381 ? Intreb ca sa stiu cum sa pun problema cu service-ul la care voi merge. Multumesc !
    • dkmg33
      202500 km, pus discuri si placute frana fata noi ATE ca incepuse o mica vibratie la franare la 140 km/h. In weekend i-am dat si o curatare cu injectie extractie pe scaune la interior sa arate frumusel, ca nu mai apucasem cam demult. Am avut si un check engine pe bord, eroare pe bujiile incandescente ( daca o stergeam aparea iar, dar niciodata pe aceeasi, cand o bujie cand alta, pe rand ). M-am uitat sub capota, cand colo, era declipsata mufa de la ECU langa tabloul de sigurante ( probabil cand s-a schimbat bateria nu a fost atent mecanicul). Am fixat-o la loc, sters erorile, totul in regula. Scapat ieftin. Am vandut Nokianele luate noi si am pus inapoi Goodyear-urile pe care le aveam de vara. Avand in vedere ca nu mai fac asa de multi km cu ea, nu avea sens sa le tin si sa fac depozit de anvelope.
    • nsalexandru
      Dacă poți, te rog mult 🙏🏻   Mulțumesc anticipat !
    • _R_A_D_U
      Am pățit-o și eu prin 2018, Skodița avea 1 an și am zis să fac schimbul mai devreme. Cei de la reprezentanță mi-au zis că, daca vreau sa fac mai devreme schimbul, trebuie sa dau declarație pe proprie răspundere... M-am lăsat păgubaș.
    • akon
      Am auzit porcaria asta de multe ori sub diferite impachetari iar tot timpul vine de la oameni care se dau grozavi. Ultima oara imi povestea unu cum s-a dus el cu un M in Germania la reprezentanta si n-au vrut aia sa-i schimbe uleiul ca se schimba la 30k si e totul sigilat etc Bai baiatule...
    • mad_kat
      1000 km in doua weekenduri - intai revenind prin zona Buzaului - de data asta la Trovantii de la Ulmet - un loc foarte interesant, dar cu un drum destul de dubios - si cateva drumuri in reabilitare, pe care am regretat ca nu am luat Rextonul, si apoi weekendul asta pana pe Negoiu, daca tota este accesul mai usor pe autostrada pana la Curtea de Arges.  Chestii bune, pe langa peisaje si drumuri de munte - nu mai am erorile de catalizatoare de cand am schimbat bujiile, si motirul chiar merge mai rotund, consumul este usor mai mic chiar. Am pus intr-un final aripa stanga noua - deja se dezintegra in partea de jos - si am efectuat "operatia" pe capatul de prag dreapta la fel cum am remediat anul trecut pe stanga. La fel pragul interior - cel de rezistenta este perfect intact - asa ca doar "coaja" a trebuit remediata.  Chestie naspa - cand am pus aripa - deci dat roata jos, la inspectia locala care o fac de fiecare data cand am acces - am gasit burduful de planetara dinspre cutie rupt  Maine vine kitul - burduf, coliere, capac tripoda si vaselina ... sper sa reusesc in regie proprie... Trag speranta ca va merge ok, avand in vedere ca acum aproape 5 ani s-a umblat la ambreiaj.
    • Cristi_V
      S-a mai discutat si in alta parte: uleiul se schimba la maxim 2 ani sau la maxim 30000 de km. Cuvantul maxim este foarte important. Sistemul iti arata separat de intervalul de service cand trebuie sa schimbi uleiul in functie de conditiile de functionare. 
    • EEXCALADE
      Valeo Silencio 
    • Crs.Vag
      Căutați SWF, dacă mai găsiți.  Top, peste Bosch. 
    • Xman_ghio
      Aia e vrajala cu "au ras de el la reprezentanta ca a vrut sa faca schimbul la 10k km"!    O sa ii spuna ca nu e necesar; ca nu asa e recomandarea producatorului, dar daca clientul insista ii fac schimbul de ulei chiar si zilnic daca plateste. Nu exista asa ceva.   Eu la Golf 7.5 am facut schimbul intre 8-10k km si nu au avut aia nimic. Imi tot ziceau ca nu e nevoie, eu le spuneam ca asa vreau eu si ei executau, pe bani. Deci nu e nici o mare filozofie.
    • aditzu'
      @TrekOut: -cauta un motor 1.5 tsi cu istoric dar cu km cat mai putini; in felul asta ai sanse sa il intretii cu schimburi de ulei la maxim 10k km; -am prieten cu Golf 8 2024 si l-am trimis sa faca schimbul la 10k km si au ras aia din repezentanta de el; A reusit sa faca insa la 16k km cu insistente. Planul de service e la 30k km. -am gasit masini cu istoric in reprezentnata cu planul de 30k km. Asta inseamna ca in jurul aprox. a lui 29.000 km,  59.000km si  89.000 km se facea schimbul de ulei si filtru. -mare atentie ca tot planul de service prevede schimbarea unor filtre in jur de 60k km.... De ce iti zic toate astea? Caut si eu pe viitor un Passat sau o Octavia tot cu 1.5 TSI dar ala de 150 cp si am inceput sa sap sa ma documentez. Vezi ca exista un lot de 1.5 TSI cu problema Kangaroo (cauta pe forum). S-a rezolvat partial prin update. Si s-a rezolvat definitiv la cele fabricate dupa 2020 (cred). Nu vreau sa fiu nostalgic...am si eu un 1.6 16v aspirat care a suferit o segmentare in 2016 si anu asta niste tacheti noi iar daca nu ar fi problema ruginii la caroserie ar mai merge 10 ani. Mai devreme sau mai tarziu va fi nevoie de 1.5 TSI in familie. La 2.0 TSI deja vorbim de alt nivel.  P.s. sa iei in calcul la costurile de intretinere ale lui 1.5 tsi : pretul pompei de apa cu senzor si manopera distributiei. Distributia e ceva mai scumpa de schimbat ca necesita un tool specal de la vw:   VAS 611007 sau o clona a lui. Nu toate service-urile au acest tool..sau daca au probabil vor sa il amortizeze rapid.  p.s. 2 : Cel mai mare kilometraj pe mobile.de la 1.5 tsi gasit de mine e 269.000 km. Mult succes pe partea de documentare. Daca am gresit ceva, rog colegii mai bine pregatiti sa ma corecteze.
    • tkd29
      Când o sa ajung pe undeva unde prin 100 km/h o sa ma uit.    Ce mufa trebuie scoasa? Un tutorial ceva? Rămân ceva martori în bord dacă se scoate mufa? 
    • catalin004
      La acest model trebie facut CP-OFF? se poate face cu VCDS?
    • _R_A_D_U
      O aplicație care să fie compatibilă cu aifon 14 pm și konnwei kw 902 îmi recomandă și mie cineva?
    • ddexter
      Nu va stresati cu regenerarile la 1.5 tsi, merg foarte mult in oras si nu am avut niciodata probleme, temperatura de ardere este mult mai mare iar structura moleculara a compusilor este mai mica decat la motorina si implicit regererarea pasiva isi face datoria. Nu am simtit niciodata nimic, e un lux fata de un diesel cu DPF unde tot timpul in oras trebuia sa am grija sa vad daca regenereaza sau nu.
    • ford sierra tdi
      eu am CarScanner+OBD pe BT3.0,  dar nu e nevoie sa monitorizezi regenerare la motorul de 1.5, merge foarte sarac si ii rezulta temperaturi mari pe evacurare (EGT), deci se regenereaza pasiv. nu are rost sa iti bati capul cu asta. un drum pe saptamana mai lung de 20 minute e suficient, mers absolut normal.  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!