Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,9k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,1k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • SSorin
      A mea, din fabrica m-a tinut 7 ani, tot cu drumuri scurte. Dupa 7 ani am schimbat-o eu preventiv, sa nu ma lase in drum, am pus Caranda AGM de 60 Ah  Tot Golf 1,5 TSI / 150 CP
    • kata133
      Ok. Multumesc Stiam ca magazinele verifica daca masina incarca suficient, nu si daca bateria va ceda in curand. Voi intreba. Start stopul functioneaza. Normal, nu mereu. Masina e folosita destul de rar, iar la drumurile mici din oras (2-3km) nu are cum sa intre start-stopul. Daca merg mai mult, intra normal. Deci, sa inteleg ca nu am de ce sa-mi fac griji. Multumesc!
    • dercos
      In plus, 6000km sunt perfecti pentru a incarca bateria. Cel mai usor vezi daca iti functioneaza start/stop-ul, acela e primul semn de batreie descarcata.
    • AndreiC03
      O sa circul cu masina 75% oras si as lua varianta de 150 cp dar nu mild Hybrid, as vrea sa tin masina 10-15 ani si personal cred o masina mai simpla e mai fiabila. Aveti idee daca in configurator nu este varianta de 150cp benzina simpla pot cere aceasta motorizare? Inca nu am ajuns la dealer, sambata urmatoare ma duc Vad ca pe golful scurt de poate pune motorizarea de 1.5 150 cp manuala Sa spunem ca as lua si varianta de mildHybrid, dupa 10 ani la ce costuri de intretinere sa ma astept? Ce se intampla cu acea baterie si cat costa inlocuirea ei?
    • Dan Adrian 1975
      Exista si ptr MQB topic ?
    • EEXCALADE
      Poti vetifica bateria la orice magazin care vinde baterii si face garantiile ,ei au un aparat dedicat.
    • kata133
      Pun si eu o intrebare, de necunoscator. Am un golf vii, luat nou in feb 2020. Masina are 5 ani, circa 55000km, bateria originala. Pana acum, nu am avut probleme cu ea. Vreau sa fac un drum mai lung in afara tarii (circa 6000km, din mai multe bucati) si ma gandeam cum as putea sti daca exista posibilitatea sa ma lase bateria. Eventual, sa o schimb inainte. La un peugeot mai vechi stiam ca daca imi apare eroare airbag, bateria e pe duca. La golf ar exista vreau semn? Stau intr-un orasel mai mic unde mecanicii o iau de multe ori pe ghicite. Nu m-as da pe mana lor. Iar sa ma programez la reprezentanta doar pentru asta, parca imi e peste mana. As avea nevoie de o zi libera. Multumesc frumos!
    • vp44
      Nu stiu ce sa intimplat,sa repetat acelasi mesaj,stiu ca nu puteam sa trimit mesajul,apoi am renuntat,dar vad ca sa postat de mai multe ori,probabil nu a mers ceva la forum,rog un moderator sa-l stearga daca este posibil,sau sa-l modifice. @Dan Adrian 1975 trebuie sa mergi la pompangiu,masina are prea multi km fara sa se faca nimic in legatura cu injectoarele.Pe aici e vreo 140 eur un kit de reparatie pentru un injector ca al tau,plus mina de lucru,fa un calcul.La voi nu stiu cit costa,si stiu ca din pacate cele originale se vind la kit,nu separat,adica valva si duza. Curatarea injectoarelor,daca te gindesti la ea,nu va avea prea multa importanta,trebuie duze noi.
    • andrei_221
      pe acest topic se vorbeste de 1.6 TDI CR 2009 -  2013, cod motor CAY, octavia 2/ Golf 6 etc cu injectoare Siemens VDO /Continental   nu platforma MQB dupa 2014
    • razvan.ac
      A condus sotia mai mult in ultimul timp:  
    • dkmg33
      Ne-am întors, un pic peste 60000 km, urmeaza revizia in cam 1000, am bagat aproape 10000 km in cam 3 luni, o las mai moale Consum aproximativ 10 neresetat pe ultimii 3500 km, includ București, Salonic, Halkidiki. La drum intins cam 9 si ceva ia la stilul meu de mers. Am de spalat la ea 2 zile .. Am adaugat si AdBlue, pare ca haleste un pic mai mult ca Passatul. Desi am pus vreo 4 litri inainte sa plec si era si ramas in ea, nu aveam senzor aprins, fix cand ieseam din Nikiti spre Ro mi s-a aprins senzorul refill adblue in 2500 km. Deja in Suceava plangea ieri ca nu ma mai lasa sa pornesc motorul in 800 km, am mai bagat vreo 5 litri in bidon ca am reusit sa golesc portbagajul.
    • cristi511
      Salut,   A iesit cineva de curand spre Halkidiki? Daca da, pe unde? Cum a fost drumul? Ceva lucruri/info de care ar trebui sa tin cont?   Mersi
    • Dan Adrian 1975
      Incerc sa ti raspund la tot ce m ai intrebat si ai afirmat,titlul topicului este injectoare 1.6 CR ,deci eu zic ca am postat ok,nu am umblat la injectoare sa schimb ceva la ele decat cand am schimbat capacul la culbutori ,atunci am schimbat saibe si oringuri de etansare,etc,masina are 300000km,uleiul este la nivel pe joja(putin sub maxim),motorina am bagat doar din statii,uleiul si filtrele le am schimbat la 10000km ...cam atat,am pus acele poze cu valorile respectiva ptr ca mi se par foarte diferite ,vis a vis de banuiala mea cu injectoarele-masina incarca repede dpf,masuratul este mereu peste calculat cu 5-6g si ptr ca mi ati sugerat (tu si exxcalade) ca problema este din injectie ,am zis ca vine de la injectoare,presiunea de motorina este ok,am testat in sarcina si tot timpul actualul sta lipit de cerut ,iar alte probleme nu are masina in afara de lipsa de putere aleatorie dupa ce se incalzeste bine motorul sau altceva.!multumesc ! ps :codurile injectoarelor nu le am verificat,te referi daca in ECU sunt codurile de pe ele? EU zic ca da,masina am adus o acum 3 ani din Olanda ,avea 200000km ! Nu cred sa se fi umblat la injectoare pe acolo practic tb sa verifica daca ce scrie pe fiecare injector(codul) este si in ECU ? update:am verificat si inj ,toate 4 corespund cu ecu !
    • andualex97
      Update referitor la cele de mai sus: am schimbat cupla+furtun de antigel care au cedat si au cauzat pierderea de antigel, am montat si un racitor de ulei nou, cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei dar si un flush la sistemul de racire (urmat de o clatire zdravana cu apa distilata pana s-a curatat totul), si am pus antigel nou la final.  Am apucat sa o testez, dupa un drum Brasov-Poiana-Rasnov-Brasov pare totul in regula, antigel curat, fara spuma, fara pelicula de ulei, etc.  
    • vp44
      Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor. In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu. Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia. Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie. Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul. Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km? Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km? Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta? Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste? Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea? Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele? Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor. In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu. Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia. Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie. Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul. Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km? Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km? Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta? Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste? Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea? Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele? Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor. In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu. Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia. Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie. Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul. Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km? Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km? Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta? Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste? Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea? Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele? Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor. In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu. Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia. Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie. Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul. Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km? Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km? Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta? Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste? Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea? Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele?
    • Dan Adrian 1975
      Atasez si valorile cand masina trage bine si cand trage slab (aleatoriu bine-rau),valorile mici sunt atunci cand merge ok
    • Dan Adrian 1975
      Din ce stiu la acest motor CXXB 1.6 110cp E6 sunt Delphi !
    • vp44
      Nu sint chiar asa de complicate cum se crede,iar piese se gasesc,de marca,dar clientul nu este dispus sa plateasca pretul,si nici meseriasul nu o sa moara de foame.O duza noua,marca VDO,sau continental,costa 35...45 eur,restul pieselor,saibele de reglaj,valva de control,in 90% din cazuri nu trebuie schimbate,nu sufera prea mult,si sint ieftine. Bobine nu se fabrica,se pun SH,si dureaza dupa noroc bineinteles.Exista insa si solutii 100% ok pentru bobine.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!