Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,3k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   20 Membri, 2 Anonimi, 223 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • dan_ionut
    • Dragos-Ionut
    • Bebeee
    • variantalh
    • EEXCALADE
    • cristi511
    • corad0
    • halamadrid
    • newdevilus
    • Adria_n
    • adrian001
    • Hayate
    • VlPr
    • Georgetubei
    • Gabi219
    • CristiCj
    • Bacaluci
    • ricacristea
    • Cornel3
    • Luciosu
  • Images

  • Posts

    • davidut5
      Patanie cu cel mai ghinionist om!  Fratele meu are un tiguan 2.0tdi 2013, recent limp cu eroare presiune mica. Ca orice om a inlocuit regulatorul de pe rampa(problema comuna, mai putin in cazul lui, cred). A verificat si pe pompa de span si era foarte curat.  A pornit masina, apoi s-a oprit, s-a gandit ca nu e amorsata. Dai cu diagnoza la pompe, nimic, regulator sh pe pompa, nimic. Regulator nou pe pompa nimic. Presiunea la automat 10-12bari. Bag retururile separat intr-un bidon, de la pompa curgea siroi cu mult aer, de la rampa si injectoare nimic. Se pare ca a cedat pompa, si intradevar la test pe banc presiune 0. A fost reparata pompa, apoi toate bune, doar ca la 1 zi apare din nou eroarea cu presiune mica. Corectii pe injectoare un maxim 1.5, insa la testul pe retur pana sa ajunga sa pice in sticla la unele, altele aveau deja sticluta plina ochi. La testul pe banc, 3 din ele trebuie reparate/schimbate. Daca nici asta nu e ghinion nu stiu altceva ce e!😄 Altii se sperie ca vad span, uite ca la el era curat lacrima si tot a cazut pompa, 3 injectoare, poate si regulator rampa.
    • Sor1neL
      Se poate accesa daca dau scutul jos? Sau se vede de sus din compartimentul motor? mersi
    • spido
      Este pe tubulatura de aer admisie,in partea de jos,catre botul masinii,partea pasagerului. Nu are siguranta separata. Cablaj deteriorat sau senzor defect. 
    • sdR+
      Ziua buna, am si eu o problema cu baia de ulei, tubulatura de plastic care duce in clapeta si egr, imi freaca in baia de ulei.Deja a facut o urma serioasa, si nu cred ca o sa mai reziste mult.Am incercat sa o trag la surubul ala de care se ancoreaza tubulatura pe motor, dar fuge la trepidatii.Ce as putea pune ori face acolo, sa pun ceva manson?Protectia aia de pasla care era pe baie nu mai exista.Las si o poza cu locul unde freaca, poate are cineva o rezolvare.
    • Sor1neL
      Salutare, am urmatoare eroare pe vcds la un passat b6 bkp 2006. martor motor aprins, dar trage ok.   Ma poate ajuta cineva cu o schema unde gasesc acest g42 si care este sigurata responsabila pentru el? Cum pot verifica cablajul?    
    • TibiC
    • grp
      Un mic update, datorat schimbării etrierului spate stânga. Am zis să fac o schimbare de culoare, mai puțin spectaculoasă și am ales albastru marin. După curățarea, spălare și degresare, ăsta a fost rezultatul      
    • corad0
      @marius1982.11E un pic nesuferit, asa e stilul lui, dar e DOXA de cultura auto iar in real life chiar e "de treaba". Daca stai sa te gandesti ca a inceput sa faca vloguri cu telefonul, a plecat de jos, mergea cu autobuzul sute de km ca sa ajunga la evenimente auto si acum are colectie de supercaruri, toate din content online, ce sa zic, jos palaria! A muncit omu' sa ajunga unde e, bravo lui! Pentru asta il apreciez!  S-a facut coada de oameni care sa faca poza cu el si nu a plecat pana nu a facut poze cu toata lumea, i-a ajutat si pe baietii de la Gumball sa imparta cadouri publicului, ceva sepci, postere semnate, ba chiar a lasat oamenii sa se urce in masina lui de juma' de milion $ sa "dea la pedala" etc, eu nu cred ca as lasa un necunoscut sa se urce in masina mea pe nepusa masa! 😄    A ajuns influent omu', "o arde" cu milionari, colectionari, piloti, face vloguri cu STIG, il cheama producatorii de masini la lansari, multe modele fiind prezentate de el in premiera. 🙄   Colectia sa dupa 15 ani de youtube, intre timp a mai adaugat 2 Ferrari la colectie, dar sunt prezentate in alte videouri:     
    • marius1982.11
      Mi se pare tare antipatic si arogant șmii ăsta.  Adica mai arogant ca mine, vreau sa zic 😁 Asa mi-a dat mie impresia in cateva clipuri care le-am văzut.
    • corad0
      Va salut, copilasi! 🤗 Va "plictisesc" cu inca o postare:   Am "aterizat" la show in timp ce baietii de la Gumball 3000 isi parcau masinutele . Shmee tocmai se dadea jos din noua sa achizitie, un Ferrari 12Cilindri, urmasul lui 812 Superfast, un GT cu motor V12 aspirat de 830 cp. L-am abordat scurt:    Eu: "-Putem face o poza?" El: "-Te stiu, am mai facut o poza si la un eveniment din trecut!"   Eu: "-Daaa, mi-ai permis accesul in backstage langa masinile participantilor, ba chiar te-am etichetat si ai adaugat poza pe profilul tau de FB!" El: "Asa e! Imi aduc aminte! Bine, facem inca o poza dar imi dai hanoracul tau!" 😄   Eu: "-Facem schimb, imi dai masina ta?" El: "-Ok, dar nu mai imi ceri diferenta!"   Am ras amandoi. 😄     Intre timp, Shmee si-a mai luat un Ferrari cu care e la Silverstone la o intalnire privata, BTW: maine are loc Marele Premiu F1! Mai multe detalii de la "secret meet" :     
    • Hayate
      Postează aici seria de sasiu
    • TibiC
      Cum as putea sa aflu ce anume se comanda din ETKA fara sa am cont? 
    • andrei_221
      fiind parbriz original, este comandat pe serie de sasiu, deci ce a avut masina din fabrica.  poti afla din factura si din ETKA daca ti-au pus ce trebuie.   la cate 10-15 variante sunt in ETKA, e imposibil sa comanzi unul la ghici si sa se potriveasca , mai ales daca ai senzor, camera, etc      
    • marius1982.11
      In prima faza da. Apoi opc. Mie mi-au pus pe golf acum vreo 20 de ani bandou de ala ordinar negru si l-au vopsit peste negrul ala...pe rca. I-am intrebat daca li se pare ok? Masina asta avea bandouri in coloarea masinii, nu negre...vopsite in culoarea masinii peste zgronțurile alea(ca nu e pregătit vopsire, in grund si primer). Nu m-am prins nici in ziua de azi daca erau prosti sau hoți. Le-am zis ca nu primesc asa ceva si mi-au tiganit bandoul original, putin avariat.
    • TibiC
      Salutare tuturor, azi am scos masina din service/reprezentanta dupa o luna de lupte cu cei de la Allianz Tiriac. Una din piesele inlocuite a fost parbrizul. Masina este un Passat Alltrack 2018. Dupa VIN si cele discutate anterior la reprezentanta (cu alta ocazie, nu legat de incidentul CASCO) parbrizul nu este unul simplu. Initial, agentul de la piese din reprezentanta mi-a spus ca e parbriz "dublu" iar dupa VIN, la verificarile mele, apare a fi cod "4GF" windshield heat-insulating. Într-adevăr parbrizul pare sa fie mult mai subtire decat cel original care a luat o mulțime de pietroaie pe autostrada si nu a patit decat ciupituri fara fisuri (masina e luata din Suedia unde a fost echipata cu acest parbriz datorita drumurilor forestiere de acolo). Inainte de a o duce in reprezentanta pentru reparatii am intrebat de mai multe ori daca se monteaza acelasi parbriz si le-am spus de mai multe ori ca nu e un parbriz obisnuit. Azi dupa ce am luat masina din service si am studiat putin semnificatia notatiilor de pe parbrizul nou (vezi imagine) aflu ca e unul simplu mediocru. Nu am insa o poza cu cel vechi. Ce pot face acum? Sa ma intorc la service si sa le reclam faptul ca nu au pus ce trebuie sau nu mai pot face nimic?
    • pronet
      Pentru o oprire de servit masa iti recomand in Serbia Restoran Jorgovan. E relativ proape de granita  cu ROU. Nu ma pronunt ptr cazare, eu facand o oprire in Belgrad (alta destinatie, alt traseu care nu are legatura cu locatia aleasa de tine).
    • marius1982.11
      Stii cum i: multi fac, putini pricep ce fac sau au cursuri de specializare sau doresc sa faca treaba buna. Intreaba-i pe respectivii ce ar recomanda. De aici nu iti putem spune care e ars de soare, exfoliat, patat de calcar sau mai stiu eu ce. Personal evit pe cat posibil spalatoriile cu agenti agresivi de spalare, cu ph foarte mare dar unii nu au scarba sa isi duca aventadorul pe acolo si sa mai dea si cu apa pe motorul incins(vazut personal). Solutiile agresive spala de jeg, dar cu aia se duce si sealant, ceara, nanoceramica o data cu spalarea, in timp mai ataca si lacul/plasticele.
    • DB86CLP
      I-am facut un detailing (polish total) la achizitie (la un atelier specializat) dar nu a cuprins si barele de pe plafon. In mod curent o spal la o spalatorie de tip selfwash unde spal si celelalte masini si am observat ca nu au fost afectate ornamentele cromare sau plasticele de la solutii. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!