Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,4k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • sabinx
      Atat s-a putut🤦🤦🤦
    • andrei_221
      pai si eroarea care este la diagnoza?   
    • CristiM
      Update: 213.000 km   Încă o revizie efectuată; peste două luni mașina împlinește 11 ani. Recomandare schimbare amortizoare spate; va urma.   Și un consum pe ruta București - Timișoara - Cluj-Napoca. Nici o problemă, mașina merge brici.   În decembrie dau comandă la mașina nouă ...    
    • bogdan_vw_11
      Nu e din cutie. Am observat ca in modul sport se simt vibratiile cand este mai turata si intra ACT-ul. Smucitura o face cand trece in modul 4 cilindri. Initial am crezut ca e de la cutie cand schimba vitezele, dar am urmarit-o si nu schimbase viteza. De la ultimul drum, mers mai in forja in cateva depasiri, nu s-a mai aprins check engine-ul si SS a functionat normal, chiar enervant. O saptaman in urma, ramasese aprins tot timpul pentru 2 zile, dupa s-a stins si nu s-a mai aprins.  Am observat ca daca am plinul facut nu se mai aprinde( nu vad vreo legatura)..
    • cristy2me
      Salutare, Am si eu urmatoarele erori, masina intra in limp mode, iar mai nou imi ramane Check Engine-ul aprins. Cand intra in limp mode nici nu mai "trage". Am schimbat EGR (nou de la Pierburg), actuator, solenoid (N75), curatat DPF, pompa de vaccum (Pierburg), refacere geometrie turbina si tot degeaba. Am fost si la cei de la AVIA, dar nu le comunica serverul de la diagnoza cu cea de la reprezentanta. Daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema sau daca mi-ati recomanda un specialist pe diagnoza mi-ati fi de mare ajutor. Ma gandesc sa nu fie si de la comunicarea dintre senzori si ECU (cablurile vizual, iar unele masurate, par ok) Acestea sunt erorile:     3 Faults Found: 7937 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit            P2563 00 [040] - Implausible Signal           Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 4                     Mileage: 313402 km                     Date: 2025.09.02                     Time: 12:43:13                     Engine RPM: 830.00 /min                     Normed load value: 40.0 %                     Vehicle speed: 0 km/h                     Coolant temperature: 89  C                     Intake air temperature: 50  C                     Ambient air pressure: 1000 mbar                     Voltage terminal 30: 14.320 V                     Unlearning counter according OBD: 40                     Charge Pressure Actuator: activation: 100.00 %                     Charge air pressure actuator: acknowledgment: -12.63 %                     Turbocharger boost control: offset closed: -4.55 %                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 63                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0                     High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 4843.4 mV                     Accelerator pedal travel: 0.00 % 7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit            P2563 00 [032] - Implausible Signal           Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 2                     Mileage: 313415 km                     Date: 2025.09.02                     Time: 14:27:36                     Engine RPM: 876.00 /min                     Normed load value: 36.9 %                     Vehicle speed: 44 km/h                     Coolant temperature: 89  C                     Intake air temperature: 54  C                     Ambient air pressure: 1000 mbar                     Voltage terminal 30: 14.360 V                     Unlearning counter according OBD: 40                     Charge Pressure Actuator: activation: 100.00 %                     Charge air pressure actuator: acknowledgment: -12.63 %                     Turbocharger boost control: offset closed: -4.55 %                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 5                     High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 4846.4 mV                     Accelerator pedal travel: 0.00 % 9127 - Actuator Module for Turbocharger 1            P00AF 00 [032] - Stuck           Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear              Freeze Frame:                     Fault Status: 00000001                     Fault Priority: 2                     Fault Frequency: 5                     Mileage: 313402 km                     Date: 2025.09.02                     Time: 12:43:47                     Engine RPM: 1312.50 /min                     Normed load value: 0.0 %                     Vehicle speed: 32 km/h                     Coolant temperature: 89  C                     Intake air temperature: 54  C                     Ambient air pressure: 1000 mbar                     Voltage terminal 30: 14.360 V                     Unlearning counter according OBD: 40                     Charge Pressure Actuator: activation: 95.72 %                     Charge air pressure actuator: acknowledgment: -12.63 %                     Turbocharger boost control: offset closed: -4.55 %                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55                     High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 5                     High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 4844.4 mV                     Accelerator pedal travel: 0.00 % Readiness: 0 1 0 0 0    La drum intins nu am probleme, doar in oras. Inainte o opream si dupa ce o reporneam disparea eroarea. Acum ramane aprins check engiene-ul, iar in limp mode imi intra la un interval de timp scurt de mers (10 km), apoi imi dispare doar semnul de la limp mode dupa repornire.   Multumesc!!
    • adnana
      Nu stiu care este denumirea exacta, dar acesta este cea din masina, in care introduci cardul de navigatie.
    • sneaker
      Super bună experiența cu Fuchs Titan GT1 Longlife III 0W-30.  Totuși, întrebarea e inutilă, motorul nu consumă ulei din cauza uleiului dacă e norma corectă.  
    • detinator
      CID off la unitate, dar care e unitatea, ca nu ai spus. Nu putem ghici
    • halamadrid
      Si uite-asa devine topic pentru consumuri.
    • ddexter
      Hai ca postez si eu un consum de la masina din semnatura (Karoq 1.5 tsi dsg) ca sa vedeti ca e un motor economic. AC ON, SS OFF, masina full, trafic greu de tot, stat mult in coloana (inclusiv la 2 accidente in lant pe A2), etc.
    • dnysterian
      Eu pot spune ca, consumul lui 1.5 TSI 150cp manuala, este foarte bun. In conditii de incarcare maxima, 4 pers. si bagaje peste tot. Si ca sa nu uit, am peste 20k km si inca nu am vazut ACT+ in functiune😅
    • george324tdx
      Deci care sunt diferentele, aprindere, fise, bujii, pompe benzina, ulei....? Cand caut piese(bobina, fise, pompa benzina), pe toate scrie ca sunt pt versiunea CBZA sau pentru versiunea CBZB, pentru CBZ nu am gasit niciuna. Deci se potrivesc? Difera? Multumesc!
    • dercos
      Cand din 580km ai 520km de autostrada nu e nimic iesit din comun. Trafic intens, cu multe portiuni in lucru, mers bara la bara, in coloana in unele zone.
    • Cristi_V
      Aglomerația se refera la densitate nu la viteza.
    • andrei_221
      in 2005 inca erau fara DPF   Doar 0w30 506.01 la aceste motoare
    • tavitara
      Voi cum puteti merge pe drum aglomerat cu o viteza medie de 95km/h ? Sau ce intelegeti prin drum aglomerat ? Ca apare uneori cineva in fata pe care il depasiti ?
    • Cristi_V
      În cinci ani și patru luni nu am simțit nimic pentru nu e nimic. Am urmărit cu atenție după ca am citit pe forum ca unii simt ceva. Martorul din bord este singurul care îmi da de știre ca motorul lucrează cu doi sau patru cilindri. Asa ca îmi pare rău pentru cei care au aceasta problema.
    • adnana
      Va salut si va solicit atentia cu urmatoarele :   1. Imi puteti confirma ca CID-urile de mai jos sunt cele originale ? Discover Media mib1 0941504d49425354102d702df000d700 Discover Media mib2 0941504d49425354102d5033b000d501   Dar pentru Discover Media Pro ?   2. Cardurilor de mai jos le pot rescrie CID-ul ? Samsung 32GB (MB-MSBGB) Samsung EVO 16 GB (MB-MP16D) Samsung EVO 32 GB (MB-MP32D) Samsung EVO 64 GB (MB-MP64D) Samsung EVO 32 GB (MB-SP32D) Samsung EVO 64 GB (MB-SP64D) Samsung EVO PLUS 32 GB (MB-MC32D) Samsung EVO PLUS 64 GB (MB-MC64D) Samsung EVO PLUS 32 GB (MB-SC32D) Samsung EVO PLUS 64 GB (MB-SC64D) Samsung PRO 32 GB (MB-MG32EA) Samsung PRO 32 GB (MB-SG32E) Samsung PRO 64 GB (MB-MG64EA) Samsung PRO PLUS 32 GB (MB-MD32D) Samsung PRO PLUS 64 GB (MB-MD64D) 3. Exista posibilitatea  sa fac CID off la unitate si sa pot apoi folosi orice card ?   4. A achizitionat cineva un card blank cu CID-ul corespunzator din China ?  Dar un card full navigatie ?   Multumesc pentru timpul acordat si astept raspunsurile voastre !    
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!