Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,7k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,4k
      postări
    6. 278,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,7k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • loghy
      Bine ai venit pe forum. In această arie este permisă discutarea aspectelor legate de tuning vizual si tehnic. Sunt strict interzise discutiile referitoare la problemele tehnice. Pentru ele există ariile tehnice.
    • Victor119
      Niciun alt simptom. Nu se schimba sunetul nu scoate mai mult fum. Pur si simplu e ca un om dimineata. Merge mai greu si dupa un timp destul de scurt isi revine. Doar se plafoneaza si se simte apoi cum isi revine, asa cum am spus, instant. Cand o sa am timp o sa incerc cu un vcds cu toate ca, daca nu ma insel, a incercat si mecanicul la care am fost ultima oara si nu i a aparut nimic.
    • lupo_bv
      Ceva mai multe detalii despre cum se comportă motorul atunci cînd este plafonat: se schimbă sunetul motorului, scoate fum, etc. În afară de aceste simptome ai avea nevoie de un vcds ca să faci nişte loguri să vedem parametrii live atunci cand pune probleme
    • grp
      Ultimul fără cameră pe spate pentru supraveghere trafic rămăsese Tiguanul, dar de azi e rezolvat și el.   După conectarea cablului la cameră față, am început poziționarea prin plafon, până la stâlpul A, apoi cu ajutorul unei sârme am trecut cablul până la stâlpul C.   Inițial am zis că poziționez cablul aparent, fără să-l mai trag prin burduf.   dar știți si voi că nu mă lasă inima când văd asa ceva și nu aș fi avut răbdare până în primăvară. Așa că după ce am studiat puțin, am scos capacul final, care tine plafonul și am ajuns cu cablul până în spate, urmând ca apoi să îl trag prin manșon    Ei, prin manșon a fost ceva de lucru până am trecut sârma, apoi a fost simplu să-l trag prin manșon    încă puțin a mai fost până l-am poziționat in spatele plasticului de la lunetă și restul cablului l-am strans sub plafon, după care am clipsat capacul din nou.    Am schimbat și cardul de memorie de la 64GB la 128GB, ținând cont că am mai adăugat o cameră și cu asta am încheiat!   Săptămâna faină tuturor! 
    • sdR+
      Salut, am o curiozitate, dupa ce am urmarit o caciula de clipuri pe youtube, si citit destule pagini pe acest topic.Un italian spunea prin comentarii ca, daca nu este asezat pistonul la unghiul corect, apar probleme si mai mari, adica se poate strica mai rau pompa, pentru ca suruburile trebuie stranse la un anumit cuplu, si apoi la moment.Eu in felul asta as vedea imediat starea pompei, adica a camei de pe ax si a rolei.Senzorul pe bosch a sosit de mult, masina nu a mai schitat probleme, imediat ce vremea sa lasat rece.Ma retine ceva sa il pun, pana nu sunt sigur ca nu este pompa de vina.Ma gandesc ca as putea salva tot acum, schimband doar pompa de inalte daca este cazul.Stie cineva cuplul de strangere al celor 4 suruburi, si momentul la care trebuie iar restranse?Am observat ca are 2 oringuri de cauciuc, ma gandesc sa nu curga apoi, daca nu este strans corect.
    • Nicotine1
      @Vizitator multumesc pentru ajutorul acordat de-a lungul timpului. Pot sa va ajut si cu experiente legate de cutia manuala 6MT  NBW. Din experientele proprii la un moment dat  cu 2 1.2 TSI (100k fara schimb ulei MT si respectiv 180k cu schimb ulei la 150 k) vor necesita un schimb rulmenti grup plus cutie). Veti constata ca si in Bucuresti optiunile sunt limitate. Daca aveti un zgomot de rulaj ca de rulment ce nu se rezolva cu schimbarea rulmentilor fata (desi pe elevator nu fac zgomot dar insistati pentru schimbarea rulmentilor) acestia sunt rulmentii din grupul fata. Am cautat mult in Bucuresti un service specializat pe cutii manuale si l-am gasit pe DNCB Cernica. Cu ambreiaj nou e altceva.
    • Victor119
      Din ce mi a spus mecanicul nu are. O să încerc să mai pun testerul odata pe ea
    • andrei_221
      este strict o problema a dealerului / consultantului de vanzari.  majoritatea se grabesc cu livrarea sa incaseze bonusul aferent livrarii....   poti face o reclamatie la Porsche Romania, daca ai toate datele scrise / salvate sa demonstrezi cum a decurs discutia cu consultantul .        
    • lupo_bv
      Ceva erori stocate are? Cu asta ar trebui să începi, cu o scanare de erori.
    • lupo_bv
      Dacă are vacuum la intrare şi pe timpul testului BS003 nu dă vacuum către capsula vacuumatică atunci N18 este defect Nu cred, poate dacă diferenţa era mare. Oricum ceasul nu indică chiar temperatura reală, de exemplu el o să-ţi arate 90 grade în condiţiile în care temperatura lichidului de răcire poate fi între 80 şi 95 grade (nu ştiu exact corelaţia, dar ceva de genul ăsta). Oricum nu de aici este problema.
    • Dorin_
      Salutare! Am dat o comanda de T-roc 2TDI 116cp manuala undeva in iulie 2024 la Autoworld Cluj. Am platit avans 50%. La momentul repectiv dealerul a precizat ca livrarea dureaza 4 luni. In 28 octombrie 2024, dupa cca 3 luni primesc un telefon prin care sunt anuntat ca masina este deja la Autoworld. din 28 octombrie 2024 doua saptamani nu au miscat un deget. Dl dealer s-a tot scuzat ca a avut o saptamana grea, probleme in familie ... bl, bla, bla In data de 11 in sfarsit dl. dealer incepe procedura de initiere a contractului de leasing, dureaza toata saptamana iar vineri 15.11.2024 ora 10.00 sun sunat de dealer cum ca creditul (scuzati cacofonia) a fost tras de la Porsche Romania. Ok! bucuros ii propun sa facem livrarea undeva dupa masa ... ora 14.00 ...Surpriza! Dl. dealer imi spune ca mai am de achitat diferenta de avans de la 10 % .... Ba esti prost!? ti-am achitat in iulie 50%, odata cu tragerea creditului masina e achitata in intragime deci .... Poi nu ... ca trebuie sa verifice personal ... discutia a avut loc in jur de 10,30 ... 11,00. Poi iti reinprospatez eu memoria ...si ii trimit OP-ul cu plata avansului ... pe care o avea si el pe mail din iulie .. De la 11.20 total silence ... la 15,30 pe whatsapp cand imi spune ca "o lasam pe luni" ... ok ce pot "care ca sa fac" ... Intrebarile mele sunt gen.... daca au mai fost si altii in situatia asta, e normal sa dureze livrarea masinii 1 luna de zile ? daca masina a fost achitata integral, care momentul cand trebuie facuta livrarea? dupa 3 zile .. 1 luna ... 2 ani ... deja sunt cu rate la leasing ... si masina ... . Poate sunt nerabdator ... Daca masina a stat la ei in curte ... cca 1 luna, cum pot avea siguranta ca pana la data livrarii, baietii de la service nu au golit masina de toate piesele originale care se pot scoate si le-au inlocuit cu "made in china"...  Exista vreun protocol de urmat... pot face expertiza undeva? pot sa o refuz ...  evident am garantie, dar nu imi surade ideeea de a fi mereu cu masina in service la ei de cate ori pica chinezismul tot de ei implementat .... Are rost sa faci plagere pe undeva sau ramai prostul de serviciu ... si alta data iei masina din Germanica... chit ca nu ai garantie, dar macar daca o iei de la nemti cat de cat sunt mai seriosi ...poate nu ... Poate e gresit sa mai cumperi VW sau masini din grupul VAG ..
    • Victor119
      Salut! Tot caut de ceva luni o rezolvare pentru problema masinii mele (nu am gasit un topic pentru aceasta problema). Am o Skoda Octavia 1, "mostenita" de la tatal meu, motor 1.9 tdi 90 CP (cod motor: ALH) si de cateva luni are o problema care e destul de deranjanta. Cand pornesc masina si plec de pe loc cu ea (indiferent daca apa este la 60 sau a fost deja incalzita pana la 90), timp de cateva minute, aproximativ 2 3 minute, se plafoneaza la 40 de km/h si 2000 de ture. Pur si simplu apesi pedala de acceleratie la podea si nu urca turometrul. Dupa aceste 2 3 minute de condus normal (de obicei in treapta a 2 a sau a 3 a) pur si simplu se simte cum isi revine, dar nu treptat, ci instant. Am fost si la diferiti mecanici, dar mi au spus ca nu stiu ce are. Initial unul din ei s-a gandit la EGR dar am aflat ca masina are egr off de la fostul proprietar si de asemenea calculatorul modificat (nu apare check-ul si are niste cai in plus). Baiatul respectiv a spus inainte sa afle lucrul asta, sa il schimb. L-am schimbat si problema a ramas aceeasi. Nu ma pricep asa mult la masini dar am zis sa incerc si aici pe forum. Parerile despre posibila problema au fost impartite. Am auzit de la EGR, "clapeta de acceleratie" si multe altele. De asemenea a incercat cu tester si nu a aparut nimic pe el. Chiar nu pot sa imi dau seama ce ar putea fi.
    • CristianH
      Am incheiat si minivacanta de 3 saptamani - aprovizionarea de toamna - jumatate din camara s-a mutat in Luxembourg. Inainte de plecare am montat rotile de iarna cu anvelope noi Hankook winter icept rs3, am facut schimbul de ulei si filtre, am schimbat 2 bujii incandescente care au dat eroare. Am schimbat si prefixul. Masina s-a comportat foarte bine la drum.
    • F l o r i n
      Da, recomand totuși sa cauti o pozitie orizontala 
    • Robertvictorthree
      Exista posibilitatea ca, daca indicatorul de apa imi arata eronat(adica undeva pe la 70-80°C) sa imi taie din putere?Temperatura motorului citita cu vcds ul este mai mare decat ceea ce imi indica ceasul...
    • Robertvictorthree
      -testul de vacuum a fost facut la cald.O sa revin si cu unul facut la rece. Chestia e ca si inainte de reconditionarea turbinei si dupa, masina s a comportat la fel din punct de vedere putere...imi e greu sa cred ca in 2 ani de la reconditionare, sa fie problema cu geometria, timp in care masina nu cred ca a facut 5000km. -e ok instalatia, asa sunt conectate. -sa iau in considerare ca N18 nu functioneaza, din moment ce in teste nu schiteaza mai nimic?
    • lupo_bv
      La rece La cald Dacă ar fi să ne luăm după anomaliile indicate de săgeţile roşii s-ar zice că este o problemă de vacuum, dacă ne luăm după cele verzi ar fi problemă de geometrie. Dar avînd în vedere testul de vacuum pe care l-ai făcut şi în care pare că N75 funcţionează ok (acum nu ştiu dacă testul l-ai făcut la rece sau la cald) şi faptul că diferă destul de mult de la rece la cald aş zice că problema este din geometrie. Ca să fii sigur fă testul de vacuum şi la rece şi la cald şi dacă manometrul indică la fel atunci cam spre geometrie se îndreaptă bănuiala   Ceva nu este în regulă aici, comportamentul este cam invers. N239 nu livrează vacuum decît la oprirea motorului în rest nu. Verifică din nou instalaţia de vacuum, vezi schema mai jos   asz vacuum.pdf    Verifică şi mufele să nu fie inversate. N18 are fire de culoarea maro/negru şi roşu/verde, iar N239 maro/alb şi roşu/albastru
    • Robertvictorthree
      -am facut ambele, atat la rece cat si la cald.Le gasesti in log -am facut si filmuletul, las link-ul aici:    -aici am facut cam toate testele posibile: 1.Am dat sa faca BS003 si nu se misca absolut nimic, nici actuatorul de la egr si nici supapa. 2.Am verificat si vacuum-urile cat timp facea BS003 si nimic, zero vacuum. 3.Am facut output test din vcds pe N18 si pe N239 si ascultandu-le si punand mana pe ele, se aude cum ca ar actiona ceva in ele dar doar atat. 4.Am masurat N18, facand vacuum pentru a verifica membrana si pare in regula, o pierdere foarte mica de vacuum si posibil si de la cum am conectat eu furtunul la aparatul de vacuum. AM verificat si legaturile dintre furtune sa nu cumva sa fie pus ceva invers si totul este in regula. Daca cu motorul pornit, scot mufa din N239 iar apoi o introduc, face vacuum la actuatorul de la EGR si mototrul isi schimba mersul deoarece actuatorul se misca.Daca fac acelasi lucru cu N18, nu se intampla nimic.   -asa se simte -da, asa este, nu se regleaza avansul.Am verificat in Measuring Blocks si valoarea este 0-0,5 oscileaza.   Mersi mult, astept raspunsul tau. LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!