Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,8k
      postări
    6. 281k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,9k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    38,1k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   20 Membri, 1 Anonimi, 199 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • tavitara
    • dj.martzian
    • Greuuuuuuuuu
    • SzLaci
    • aditzu'
    • extrarzvn
    • Jeffy86able
    • Septimius
    • Alex265
    • cristi511
    • Mihai94TDI
    • acidone77
    • andrusel
    • Andrei_72
    • ppp3
    • alexene
    • Bebeee
    • kasius
    • ricacristea
    • bobo_avr
  • Images

  • Posts

    • mad_kat
      era de asteptat. vreun bemveu urmeaza probabil.
    • marius1982.11
      Pff, ai vandut-o deja? eu chiar nu inteleg cum pot unii sa faca asa multi km, lucrai ca livrator sau ride sharing? ca deh, cu skoda superb ma gandesc ca nu esti ceva independent financiar cu timp liber cat cuprinde.
    • AndreyPH
      Povestea s-a incheiat cu micutul Superb, dupa 35.000 km si 10 luni petrecute impreuna. O masina grozava din toate punctele de vedere, nu m-a dezamagit nicio clipa.    Urmeaza ceva turbo benzina, cu cai mai multi, pe care o voi prezenta cand soseste. 🥰
    • marius1982.11
      Este unu' la mine pe ulita, de vanzare unde sunt si alte masini. Dintre toate cotetele care s-au perindat pe acolo si au disparut(vandut) asta cam de un an de zile tot acolo rugineste in continuare, mai ia o cheie din cand in cand sa se umfle suspensia. de ce, nu stiu? O fi impozitul prea mare. In interior arata bine, exteriorul are niste battle scars si puncte de rugina. Ce sa il iei pe ala la test, ca nici frane nu are probabil de statut ce e.
    • Bebeee
      Zici ca sunt jantele de pe fosta mea masina, vanduta in Brasov.   Arata ft bine 👍
    • halamadrid
      Inchiriez pentru 3 zile  Phaeton ! Pana atunci nu mai zic nimic!😀 Ieri am vazut un Phaeton in trafic, avea numere locale, dar nu cred ca dau de el. Mai degraba caut unul care e la vanzare si las impresia ca as vrea sa-l cumpar, fapt ce implica si proba de drum.
    • Razvanmc
      salutare aseara, am verificat filtrul de particule cu vcds-ul si am datele din poza de mai jos. am o nelamurire legata de valoarea volumului de funingine masurat: este ok sa fie cu "-"? Motorul era rece, la ralanti. Are sens sa mai incerc o scanare cu motorul cald? Mentionez ca nu am erori.
    • hydr0xygen
      Cablajul cu multe fire, o parte cuprinde cele 2 mufe de pe caseta iar in cealalta e mufa ovala cu 6 pini, un cablu care duce la impamantare si unul la siguranga mare din fata tabloului de sigurante, iar undeva sub baterie se intalnesc aceste cabluri intr-un manunchi mai gros, unde se vedea 1 singur fir intrerupt. Iar volanul mergea usor si fara contactul pus, doar deblocat fiind. Sfaturile tale cu masuratul firelor a fost util, pacat ca n-am gasit electricianul potrivit. 
    • andrei_221
      pai normal, doar nu era sa pleci de acolo fara caseta 😁   Cu detaliile suplimentare date de tine (volanul mergea relativ usor, deci aveai asistenta) = firele de putere OK - ramaneau firele de CAN ( ca si truc, se pot scurtcircuita intre ele cu contactul pus si primesti niste bipuri speriate de la ceasurle de bord, plus erori pe multe module) si firul de plus contact.. care se masoara clasic cu lampa de test...   daca au schimbat si cablajul.. ( care cablaj.. nu stim, ca nu ne spui) si pe urma a mers caseta... as zice ca.... problema era din acel cablaj...
    • hydr0xygen
      Ca si concluzie, am fost astazi la reconditionat caseta, dupa ce am vorbit ieri si mi-a comunicat ca se poate face atat mecanic cat si electronic, dupa demontare s-a pus o alta caseta identica pentru proba, gata reconditionata cred, si tot nu a functionat, tot rosu becul, dupa cateva masuratori s-a schimbat cablajul si a aparut galben. A ramas acea caseta, a mea mi-a zis ca este in scurt; iar pe manunchiul ala gros de fire era un fir intrerupt. Total manopera 1.800 de lei fara tva.
    • albinaru
      Am incercat Diesel Schmierung de la LM pe o jumatate de rezervor,  doza prescrisa de producator.   Are efect,  rontaitul s a transformat  in ceva mai moale - un fel de clapacit.  M a impresionat ce vascozitate scazuta are : o zeama maro care are aceesi  consistenta cu motorina, se amesteca perfect.   O sa incerc si ulei 2T  sa vedem diferenta.
    • andualex97
      Multumesc! 🙌🏻 
    • cristi511
      Arata excelent. Bravo!    Imi e dor de vremurile cand aveam jetta  
    • andualex97
      Intre timp masina a primit un set de jante originale Audi RS3 8v - 19 inch, 8j, et49 (cauciucuri 215/35 R19).
    • _R_A_D_U
      Wow, tocmai pe Fabia!
    • tzuicomicina
      Se pare ca o sa apara si pe la noi varianta de 130kW: https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-fabia-130-special-edition-celebrates-skoda-autos-anniversary-and-motorsport-heritage/ 
    • EEXCALADE
      Posibil ca ai “spalat” si ce nu trebuia din filtru  ,asa el devine ineficient .
    • Radu65
      Salutare. Ma confrunt cu o problema. Am schimbat la o masina cu foarte multi km dpf-ul deoarece inegrea toba, scotea fum, regenerarile durau foarte mult etc. Actualul dpf l am luat de pe o masina avariata, in stare buna, toba perfect curata, l am spalat si l am pus pe masina si am resetat valorile filtrului. Problema este ca acum soot mass measured creste mult prea rapid chiar daca presiunea diferentiala este mica. Am incercat sa schimb senzorul de presiune diferentiala cu unul nou dar tot asa face. Cu filtrul dat deoparte motorul nu scoate fum sa zici ca umple prematur filtrul. Regenerarea o face super bine si rapid. Ce as putea face totusi cu soot mass measured? Ce sa mai verific
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!