Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 855,3k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,3k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   14 Membri, 1 Anonimi, 371 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • BTeo
    • florynsv
    • X@by
    • Executron
    • Crs.Vag
    • ku9900
    • Cornel3
    • adidas00
    • rai56
    • roomy24
    • Cosbur
    • tavitara
    • tetea
    • adrian001
  • Images

  • Posts

    • grp
      Din păcate epopeea continuă, led-urile astea îmi dau o eroare și nu merg. Am ajuns înapoi pe becuri halogen Osram...      Mafia VW va dorește un Crăciun fericit și liniștit împreună cu familia și cei dragi! 🎄✨️ 
    • razvan.ac
      Am trecut de 1000 de km:  
    • F l o r i n
      La ce masina, ce cod motor? 
    • F l o r i n
      Este normal, la acesta platforma, asa se întâmplă Pe abs - Login cu 09555, coding 04255, login cu 40168, Basic setings, g85 setare baza (volanul pe drept), do it. Cam aceasta este procedura de codare abs și setare baza
    • F l o r i n
      Ma bucur ca ai găsit comenzile corecte/volan,  în cele din urma. Sărbători fericite! 
    • F l o r i n
      Verificat cablaj pana în Ecu motor. În București te pot ajuta eu la mine la service sau ceilalți colegi 
    • Marian_Bz
      Bună ziua tuturor! Vă mulțumesc mult pentru sfaturi! Aseară am scos, mișcat de mufe, cabluri, furtunașe de vacuum, c-am tot ce se afla la vedere. Azi când pornit mașina nu mai am nici o eroare în bord (emission workshop, check-in). Am mers cu mașina prin oraș și până în 2000 de rotații se întrerupe accelerația( de 2-3 ori, ca și cum nu se alimentează). Menționez că senzorul de presiune MAP l-am înlocuit nou (Bosch) de 3 săptămâni.  Dacă mă puteți ajuta cu reparația( contra cost, bineînțeles), dacă cumva mai lucrează careva între cele 2 sărbători. Mă pot deplasa. Sau cu un nr. de telefon a unui electrician bun din jud. Buzău (poate mai discutați pe alte forumuri de electrică auto). O zi bună vă doresc!  
    • grp
      @andrei_221iți multumesc! O să încerc când mai prind masina! Mult mai ușor asa. 
    • andrei_221
      s-a pierdut codarea de pe ABS la Coding ai 0...   trebuie refacuta codarea   http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8D)_Brake_Electronics_(Bosch_5.3_ABS/EDS/ASR/ESP)
    • pronet
      Drumul Budapesta -Karlovy vary e 99% autostrada, 1% drum national, acoperit in 6h30, cu pauze si o viteza medie de 105km/h, la un consum de 8,1%.  Vignetele ptr SK, respectiv CZ pot fi luate online sau fizic la trecerea frontierelor de stat, pret 12 EUR/ 10 zile, respectiv 270 CZK/ 10 zile.  
    • lupo_bv
      Nu o să poţi desface niciodată un filet cu acelaşi cuplu cu care a fost strîns. Vezi mai jos procedura  
    • lupo_bv
      Locul senzorului este unde arată săgeata Cablajul se poate verifica indirect cam în felul următor: - faci rost de o rezistenţă cu o valoare în jur de 1 kiloohm (nu este critică valoarea) - scoţi mufa de la senzor - înfigi rezistenţa în pinii 1 şi 2 ai mufei - faci scanare de erori Dacă cablajul este bun ar trebui să ai o singură eroare pe senzorul de presiune. Dacă ai două erori, pe senzorul de presiune şi pe cel de temperatură (aşa cum a spus colegul mai sus sunt amîndoi în aceeaşi carcasă) atunci cablajul pentru senzorul de temperatură este cu probleme. Mai verifică în Measuring Blocks pe grupul 007 a  treia căsuţă ce temperatură ai la rece, doar cu contactul pus şi la cald cînd ajunge temperatura lichidului de răcire la 90 grade.
    • 42miticutza
      Salutare, de curand am dat bordul jos la Passat. Dupa montaj am avut diverse manifestari minore. Dar airbagul la sofer nu se mai stingea. Am incercat o alta panglica, a disparut airbagul, dar m-am ales cu abs si esp aprinsi, plus frana de mana intermitent. Asta este diagnoza:   Address 03: ABS Brakes        Labels: 4B0-614-517.lbl    Part No: 4B0 614 517 G    Component: ABS/ESP front       1728      Coding: 00000    Shop #: WSC 00000      VCID: 2541171FBF14DD36C75-5072 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded              35-00 - - Am pus la loc panglica originala, airbagul ok, dar restul la fel. Poate ma ajuta cineva.
    • sdR+
      Am rezolvat pana la urma, am lasat si cu 1 cm mai lungi, sa le pot scoate si fara sa misc piesa de plastic care tine instalatia electrica pe rampa.Am tinut cont, ca firul sa nu atinga galeria de admisie, ala a fost cel mai important lucru din punctul meu de vedere.Din pacate bujiile cred ca sunt cele originale, am curatat pe langa ele si suflat la compresor de m am plictisit, ruginite vai mama lor.Nu am erori pe ele, dar faptul ca au stat acolo 200 k km cu plus, imi cam da de gandit.Tot bag wd40 de cateva zile, si o sa incerc dupa o saptamana(tutoriale de pe net).O sa pun cheia la 15 nm, si sa vad ce pot face, daca nu rezolv nimic o las pentru la vara, nu vreau sa imi fac bube in cap iarna asta.     Multumesc pentru informatii, o sa lecturez topicul.
    • andrei_221
      dai jos doar carenajul. NU bara desfaci surubul si rasucesti usor becul    
    • grp
      @Muale posibil să fie gândit să te duci tot timpul in service. Ca să scoți farurile se pare că trebuie scoasă bara față. Are cineva idee dacă scot acel șurub, ține ceva care va cădea in far sau e doar pentru suportul becului de semnalizare?
    • adrian001
      Plus ca ala nici macar nu e senzorul in cazua. Senzorul este "2 in 1" combinat cu senzorul de presiune MAP si este pe admisie, dupa turbo - undeva in stanga jojei de ulei cum te uiti la motor din fata. Tipul asta de senzor (de tip element rezistiv) este foarte fiabil, deci si eu as merge in principial pe o problema de cablaj. 
    • EEXCALADE
      Trebuie verificat de la senzor pana la ECU  Mergi la un electrician bun ,specializat VAG (nu e ala senzorul )
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!