Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,7k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 853,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,6k
      postări
    4. 173,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,2k
      postări
    6. 277,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,7k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   29 Membri, 1 Anonimi, 433 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • icet
    • Al Bundy
    • Meteor-XL5
    • mga
    • RG14
    • doru_serea
    • tetea
    • EEXCALADE
    • jvu
    • R Z F
    • Doc Morelli
    • pronet
    • jamal_bao
    • Kalikantaros
    • Cosmin Cojocea
    • dj.martzian
    • RobertAlex13
    • DaNNinho
    • TudorTQ
    • MihaiGSM
    • dnysterian
    • Bounce
    • cristi511
    • halamadrid
    • Hayate
    • icename
    • sorinaciu
    • RzzV
    • DMV
  • Images

  • Posts

    • RzzV
      Da, e un preț decent, similar cu cât ma costa și la cealaltă 1.4tsi 150cp, cu care nu mai merg la reprezentanta oricum, acolo revizia iese la vreo 600 lei pe an (la fel, filtrele+ulei + lichid frana la 2-3 ani).   O încarc acasa, am statie de 11KW, panouri fotovoltaice, asa o incarc si pe cealalta full electrică. Superbul trage doar de pe o faza, max 16A, adică 3,6KW. Ii ia 3h30m dacă e bateria goala complet. Lucrând de acasă, nu m-am simtit niciodată presat sa o încarc mai repede, plec cu cealaltă dacă vreau mulți km într-o zi, aia având 77kwh bateria. Aprox 40 min parca durează de la 90% la 100%, deci dacă vrei pana la 85-90% doar, timpul îl reduci la 2h jumate.   Dacă vrei sa o încarci în deplasare cu încărcătorul casnic de 10A, durează pe ceas 5h30min de la 1% la 100%. 
    • dercos
      La benzina vs Diesel e foarte simplu, benzina e de preferat in orice conditii, mai putin pentru utilaje, autoutiltare si camioane, unde nu are sens. Singurul avantaj al Diesel-ului este consumul mai mic. La electric vs benzina sunt de inteles cei care au trecut de la masini cu puteri mici de 100CP la electrice de 300 CP si au o revelatie. Dar de la o termica puternica la o electrica puternica performantele nu conteaza si acolo pot intervini deficientele electricelor ce tin de incarcare, timp pierdut, greutate mare, butonat ecrane in toate locurile samd.
    • oaspetele
      Nimic iesit din comun, mai ales ca nu voi fi nevoit sa calc pragul reprezentantei... Si ca sa epuizez calupul primar de intrebari, cum o incarci si cat timp iti ia?
    • skodamen
      cu intarzierile de acum, pentru destinatii gen Grecia sau Austria, nu stiu daca e chiar o solutie avionul
    • RzzV
      In fiecare an am facut cate o revizie, in reprezentanta, 1000 lei inspectie+schimb ulei+filtru ulei+filtru aer, fără filtru polen (prefer sa îl schimb eu, ei vor 260 lei filtrul + 50 lei pusul, iar eu iau filtrul OE separat cu sub 150 lei și îl schimb în 2 minute în curte...se gasesc si filtre AM sub 100 lei bucata, dar eu prefer sa pun acelasi filtru cu care a venit masina, care ajuta si partea de Air Care, pana la urma este despre ce respiram noi). Anul trecut, la revizia de 3 ani mi-au schimbat și lichid frana + test frânare apoi și a costat 1200 lei revizia. Se apropie a patra revizie pe final de an acum..
    • EEXCALADE
      Pentru unii masina nu e doar un mijloc de transport .
    • oaspetele
      Ma interesa cat a costat o revizie, daca iti mai aduci aminte.   
    • detinator
      topicul e despre masini electrice, nu masini electrice VW!   Nu pare sa se poata purta o discutie constructiva.    Daca ajuta pt confortul psihic al unora, putem concluziona ca masinile electrice "nu merita" si cu asta basta.   E fix acelasi tip de discutie toxica interminabila de tipul "benzina sau diesel" in care unii ii acuza pe altii de orice inclusiv ca ii omoara cu noxele.    ce calcule ai facut, daca ne poti arata si atunci de ce nu mergi cu avionul? de departe cel mai scurt timp si cel putin anul asta, spre Grecia s-a stat cu familia in masina ore multe la granita
    • iceman_30
      Un DPF  original costa undeva la 3000 euro.Nu știu dacă exista filtru de particule, de calitate, nou, la preț de 1000-1500 euro.   Cum se face rezervarea filtrului de particule la diesel: Ce sa faci dacă ai filtrul de particule infundat:   https://www.promotor.ro/stiri-auto/cum-se-face-regenerarea-filtrului-de-particule-ce-poti-face-daca-ai-dpf-infundat-19326216?sfnsn=mo
    • RzzV
      Și eu am vreo 11KW de panouri, 80% din drumurile din an sunt făcute exclusiv cu energie de la soare..restul, în vacante, benzina în Superb. Îți răspund și pe PM dacă ai întrebări, dar ar fi util sa le pui aici, zic, poate răspunsurile la întrebările tale mai pot ajuta și pe alții pe viitor legat de Superb iV.
    • oaspetele
      Fac naveta zilnic, 20 dus 20 intors, deci ar fi exact ce imi trebuie. Stau la casa si am si panouri electrice, deci iarasi m-as califica. Mulumesc mult de feed back, de aici cu permisiunea ta ne mutam pe mesageria privata, daca mai am intrebari.  
    • halamadrid
      La O3FL am 5 (CINCI) faruri schimbate pe garantie, al 6-lea a fost schimbat pe CASCO, deoarece avea o mica ciobitura de piatra la 10 cm distanta de fisura, motiv de care s-au agatat ca sa nu il schimbe tot pe garantie. Toate cu crapaturi in genul celei de pe farul tau. E un fapt cunoscut ca plasticul folosit de producator e prea subtire si  prea putin rezistent. Mergi la o reprezentanta, iti vor face poze, vor incerca sa iti puna in carca o eventuala lovitura, dar pe imaginea postata eu nu vad nicio urma de impact  extern. Vor trimite pozele la importator pentru a-si da acceptul si apoi iti vor schimba farul. Daca verbal nu rezolvi, trimiti e-mail la reprezentanta sa iti explice  oficial motivul refuzului, apoi trimiti e-mail si la importator, cu poze.   Dupa ce ti-l vor schimba, or sa-ti spuna o poveste ca noul far e imbunatatit, mai rezistent decat cel de pe masina, avand in vedere ca producatorul a constatat, bla, bla, bla. Vrajeala, nimeni nu reproiescteaza sau cheltuie mai mult pe materiale superioare pentru o piesa care nu imobilizeaza masina in drum. Nu vreau sa te alertez, dar pe viitor e posibil sa patesti acelasi lucru.
    • andrei_221
      cutie LPR, 4Motion, G 052 527 A2 - 2.3 litri cutie transfer - G 052 145 S2 - 0.9 litri haldex - G 060 175 A2 -0.7 litri diferential spate -  G 052 145 S2 - 1 litru
    • andrei_221
      si de cand sunt agentii constatatori de la Casco experti credibili in domeniul acesta? Nu le recunoaste nimeni expertiza mai ales ca motivatia lor este sa nu prea plateasca.
    • andrei_221
      nu este normal, ambreajul trebuie sa mearga bine din prima.  
    • EEXCALADE
      Cred ca e normal ca viitorii propietari de EV-uri  sa stie toate avantajele si dezavantajele ,reale.   Ar fi bine ca un posesor de EV sa ne povesteasca cum e cu aplicatiile,platile,cardurile,conturile   la statii ,rezervarea pt incarcare …preincalzirea bateriei ….puterea reala de incarcare si timpul….pentru ca si acolo e o “aventura” si nu toti stam bine la partea asta digitala .
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!