Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,7k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,7k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10k
      postări
    6. 277k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      301,2k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • cristi511
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • liviu.
      Este bun ,e ce trebuie si are pret bun.
    • leototti73
      Salut grup!  Am încercat să fac și eu retrofit la geamurile din spate ( ale mele fiind manuale), am cumpărat macarale de pe spate am tras fire până în fața, m-am legat în panoul de siguranțe la terminalul 30, și de aici m am pierdut, știu că trebuie să mă leg (lin-ul) din pinul 8 calculator spate pînă-n față la calculatorul din față (șofer), pin 15. Eu având pe față (șofer) calc. 1K0 959 793L pe spate ce calc. ar fi compatibil. Eu având pe spate calc. (modul) 3c9959703. Am citit pe grup că trebuie să fie compatibile(aceeași generație) cele de pe față cu cele de pe spate să comunice. Eu am passat-b6 2008 benzină. M-ar interesa dacă vrea cineva să mă ajute, ce calculator să fie compatibil cu cel de pe față să cumpăr. Mulțumesc! Dacă am greșit undeva va rog să mă corectați, pentru că nu știu cum să fac să funcționeaze. 
    • Jeffy86able
      Imi raspund singur la intrebare: amortizoarele spate sunt C1517L (stanga spate) si C1514R (dreapta spate). Pe fata avem C2513S.
    • EEXCALADE
      Cel mai probabil o rezolvi doar cu 4 inj noi 
    • misu ploiesteanu
      va salut, am cumparat recent un golf 7 1,6tdi. am schimbat distributia, pompa de apa si consumabilele la ea si am plecat in concediu... am fost la munte si am constatat ca pe serpentine in coborire temperatura a scazut la 70grd, in rest in urcare nu depaseste niciodata 90grd dar se incalzeste greu dupa vreo 20km. sa fie termostatul cu probleme? am patit ceva similar la golful 4 ALH(acum 5ani) in coborire a scazut temperatura, dupa schimbarea termostatului problema s-a rezolvat...sa fie ceva similar???
    • Cristi vladu
      Salut . Oare ai gasit rezolvare la problema cu ulei ? am si eu una si la fel imi face si sunt curios ce e de facut 
    • Ambrus Bela
      Salutare , detin un Golf 6 1.6 tdi 105 cai cod motor cayc  , am avut probleme cu injectorul nr 1   am dus la service scoase toate 4 nr 1 reparat adica schimbat interiorul cu unul din dezmembrari + calibrate celelalte 3  calibrate  cost total testate calibrate + piesa 800 ron  ,  remontate  pe masina schimbate toate o ring uri saibe foc simeringuri , ulei toate filtrele schimbate  + schimbat egr + galerie admisie  si momentan masina merge bine trage nu oscileaza la relanti doar scoate fum la accelerare cate un puf ( fum negru ) si dupa un timp se aprinde spirala cu  codul de eroare p0101  debitmetrul – semnal neplausibil  ( debitmetrul este ok a fost verificat si in service si la reprezentanta skoda ) a mai patit cineva asa ceva cu golful ? Mentionez ca inainte masina nu scotea fum  nu era negru treava de esapament .
    • aysmen
      Buna ziua, pentru un Audi A3 8V 1.8 TFSI cu seria WAUZZZ8V1DA057192 ma poate ajuta cineva cu codul de la toba de esapament finala , sau daca nu se gaseste doar finala, codul pentru evacuarea completa.Multumesc.
    • c_A_b
    • Teodoreanu
      Am fost la service nu se acopera pe garantie chipurile este lovit de aia a crapat . Pentru partea care se desprinde am fost programat la service . O mare mizerie se vede clar ca sunt de proasta calitate .
    • Velocity_Warrior
      Recomand Bacau - Focsani (E85, desi e o mizerie de drum si nu prea ai alternativa) si apoi Focsani - Braila (DN23). Nu recomand varianta prin Tecuci deoarece pana la Hanu Conachi ai practic o localitate continua si este destul de obositor si radar frecvent. Pe DN23 trebuie avut grija in zona de intersectie cu viitoarea autostrada, sunt lucrari si trebuie mers usor si cu grija. O alta zona cu denivelari pronuntate este dupa iesirea din Nanesti spre Maicanesti si aproape de intrarea in Maicanesti. Aici recomand un maxim 80 km/h si pe cat posibil circulat pe mijlocul drumului. Un alt punct de atentie este curba de 90 de grade din camp intre Maicanesti si Olaneasca.   DN25 Tecuci - Galati are asfaltul superior calitativ fata de DN23, dar este foarte aglomerat cu trafic de toate felurile.   Drumuri bune !
    • mihaita27
      Nu am mai scris nimic de ceva vreme pe aici. 206300km masina merge bine, ca si aspecte mai importante, am inlocuit ieri discurile si placutele de frana pe spate (am pus ATE)+ lichidul de frana pe original.  A fost gasita o eroare pe sonda ‘lambada’, fara anomalii de functionare sau martor aprins in bord. Daca mai apare o inlocuiesc. Si un Range decent 
    • zidanne
      @acidone77 nu e a mea ;))   Cum zicea si @tetea Ulei motor 15.000/ 1 an max.  0W20.  Filtrele anual/la fiecare schimb; in functie de cat de poluat e orasul, cel de polen merge ai 2x/an Ulei cutie/haldex 60-80.000km/4 ani. Max Bujii 60.000km.  Lichid de frana 2-3 ani.  Placutele de frana duc cam 60.000 (pe fata) si discurile cam 120.000km   Motorul e cu GPF deci are nevoie de abuz. Dus in 6000rpm si lasat in frana de motor.    De verificat pompa de apa (cea electrica - are obiceiul sa pice).  bucsele mari fata fie sunt muci, fie urmeaza sa fie schimbate.    Daca masina a mers cu schimburi la 30.000km/2ani o sa fie o problema. Sau mai multe. La 5 ani are in jur de 120.000km. Deci: uzura motorului o sa fie destul de pronuntata o sa ai de schimbat cam asa: ulei motor si filtru: 350 de lei  ulei cutie si filtru (sa, se schimba si filtrul): 6l x 250 de lei (aprox) plus filtru 1700-1800 de lei. haldexul are in jur de 1l (cc @tetea) bujiile 4x150 de lei (OE) 600 de lei discuri si placute fata/spate: in functie de ce pui cam 2500 de lei.  lichidul de frana e ieftin, vreo 100 de lei.  la tot ce am scris mai sus, nu am pus manopera, mai pui jos macar 1500 de lei la toate operatiile.  De verificat in reprezentanta daca exista vreun TSB/TPI.      
    • acidone77
    • LOW
      Am reușit să dau fața de ușă jos (parțial doar sus că jos nu vreau să forțez) și am acces la mufa care duce la încuietoare.     
    • Cristi S.
      Sunt cateva app care merg, dar nu sunt foarte stabile (daca vrei stream video) . Poti cauta AAAD apk (in caz ca ai tel cu android) iar de acolo ai cateva apk-uri pe care le poti instala: AA mirror, Fermata Auto, etc... Am folosit in trecut, momentan nu am nevoie.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!