Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,2k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,4k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,2k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,7k
      postări
    6. 280,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303,6k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119,4k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • EEXCALADE
      Sanse minime sa poti freza manual perfect perpendicular . Alta chiulasa daca scaunele sunt avariate
    • davidut5
      Mie îmi par noi. Am luat și restul noi, merge foarte bine. Probleme cu filetul la 3-4, avea băgate 3-4 inserții de reparatie, șurubul tăiat. Au suflat tare, jos e mancata bine chiulasa, am băgat freza dar nu vreau sa iau prea mult..
    • george324tdx
      Am vazut. Dar eu acum am probleme cu TSI-ul meu. Pana acum am dus-o la service, dar incep sa ma indoiesc de calitatea lucrarilor. Incerc sa inteleg eu problemele. Acum am aflat ca are o singura bobina de inductie, cu 4 fise(ca la Dacia 1300), nu bobina pe fiecare bujie. Merci!
    • laurstef
      Hai că asta cu Ozonul  e tare. 😂 Se folosește de ani de zile pt așa ceva și pentru anihilarea mirosurilor nedorite din încăperi/ spații etc, chiar igienizarea apei, a legumelor și fructelor cât și pt multe altele. Ba chiar în stațiile OMV, contra sumei de 25 de lei, se poate face igienizarea rapidă a habitaclului cu un furtun introdus pe geam și conectat la un aparat care produce ozon. Ori dacă acest lucru ar fi avut un grad atât de ridicat de risc nu cred că ar fi fost posibilă efectuarea acestei operațiuni. Îți dai seama că trebuie respectate niște cerințe, cum ar fi aerisiera completă a mașinii după aceea, rularea ventilației și AC-ului preț de mai multe minute cu geamurile deschise, etc.   Dar hai că am dat-o în alte discuții, iar acest topic este pentru cu totul altceva. Îmi cer scuze moderatorilor!  
    • george324tdx
      Eu am 1,2 TSI CBZ. Stie cineva care sunt diferentle intre CBZ, CBZA si CBZB? Multumesc!
    • davidut5
      Mass Air Flow zis pe romaneste debitmetru. Ai vazut ca ultima postare e de acum 8 ANI?😆
    • halamadrid
      In lipsa de stiri de pe Costa de Azur, va arat un Conti GT vazut recent.
    • albinaru
      Dau și eu cu părerea: probabil temperatura crescută din admisie, vara, duce la atingerea temperaturii la care se produce regenerarea. Iarna ,fiind frig, se ajunge mai greu la temp de regenerare. Totuși iarna mergi mai mult pe funingine păna motorul ajunge la 90 gr.
    • sandumbogdan
      Eu cand aveam B8 diesel observasem ca vara facea regenerare la mai multi km decat iarna.
    • _R_A_D_U
      Între 200-300 km.  Dar depinde unde mergi și cum mergi. Oricum, sub 200km nu am văzut regenerare vara.
    • adrian_mm89
      Eu cred ca mai rau faci daca tot il opresti inainte de oprirea masinii. La mine e pe auto la 22 la ambele masini, iarna, vara, n-am avut niciodata nicio problema.  Astea is mituri de alea vechi de cand era dacia supernova si avea ac pus de pe clio si mirosea ca dracu dupa un an. Crezi ca inginerii de la vw nu s-au gandit ca oprim direct masina fara sa decuplam ac?  
    • dercos
      Nu-l mai opri, nu rezolvi nimic. Ozonul este un gaz toxic, nu as baga asa ceva .
    • laurstef
      Păi îl opresc ca să nu se facă carcalaci în apa rezultată din condensul produs. Încerc să evapor/ usuc zonele  respective.       Bună ideea. Să știi că așa cred și eu că că s-a întâmplat. Și da, voi reface igienizarea cu ozon peste vreo săptămână. Eu am efectuat-o deja (cum am scris mai sus) imediat ce am observat că pute, dar nu a avut niciun rezultat.
    • PaulTh
      Buna ziua!   Stiu ca este usor offtopic, dar am nevoie de putin ajutor. Am un trike, construit in 1993 pe un motor de VW Kafer din 1996.  Voi atasa cateva poze cu vedere la motor, etc. M-ar interesa recomandari pentru un mecanic, un electrician, in Bucuresti  sau in imprejurimi, cu care as putea colabora pentru a pune trike-ul la punct.  Actualmente nu porneste.  Cand l-am luat, pornea dar nu statea la ralanti. Apoi i-am marit putin turatia, a mers.  Am facut vreo doua ture cu el, apoi n-a mai pornit. Nu sunt de meserie, ma pricep foarte putin.  Deci, cu multumiri anticipate, astept recomandarile voastre                          
    • vizitator
      ma gandesc ca, in momentul in care ti s-a facut operatiunea la masina, mecanicul a deranjat puternic biosistemul de pe conducte si vaporizator, si din acest motiv mirosul. Nu este normal sa miroasa dupa ce pornesti aerul conditionat, in general miroase dupa ce il opresti si mai lasi ventilatia sa arunce afara bacteriile de pe tubulatura. 🥵 Nu ai decat sa lasi biosistemul sa se aseze din nou, eventual mai faci o iginizare cu ozon a instalatiei de aer conditionat. 
    • george324tdx
    • dercos
      Nu-l mai opri, lasa-l sa mearga non stop cand folosesti masina, tine-l pe 21-22 de grade.
    • laurstef
      Îl folosesc zilnic aprox câte 80 de minute. (40 min per drum) Am clima setată la 23-24 de grade și, cum (încă) e cald afară îmi convine așa în mașină. Am rămas și cu obiceiul de a opri AC-ul cu 10 minute înainte de a parca mașina. Ideea este că am simțit mirosul aiurea imedat după ce am luat mașina din service. E drept că am mers vreo 3 zile fără freon (până au venit piesele), de comun acord cu mecanicul care mi-a golit/ depresurizat instalația pentru a nu pierde mai mult freon în tot acest timp. Am folosit doar ventilația.      E „bine” atunci. Stau cuminte.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!