Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,8k
      postări
    6. 281,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • voinea
      Stai sa vezi cum arata si cate zile dureaza o excursie Bucuresti -> Norvegia Nordkapp si retur (pe alta ruta decat cea de la dus)
    • qwk
      Daca tot e service-ul langa, "arunca" si o turbina pe la motor. Face bine la "corazon". Eventual o mai "gadili" si prin spate, pana-i creste si "4x4". 😀
    • mad_kat
      Verifica inainte de toate starea pragului structural al masinii - ce rugineste de obicei (la mine asa a fost pe ambele parti) e "coaja" curbata coplanara cu usile. Aceea se inlocuieste mult mai usor, sau se poate (daca nu e pe toata lungimea afectata) inlcoui local zona afectata   Eu nu am foarte multe poze din timpul operatiunii - insa dupa ce am constatat ca este ok interior - am decupat pana la metal sanatos partea exterioara, curatat si grunduit si vopsit cat am putut ajunge la pragul interior o data ce coaja era desfacuta, apoi manufacturat din tabla aprox de acceasi grosime zincata si vopsita electostatic in prealabil (sursa este extrem de la indemana oricui si este testat rezistenta in timp) si dupa niste prelucrari (doar cu rabdare fara scule iesite din comun) montata pe pragul "sanatos cu rasina epoxidica bicomponent speciala pentru metal. Apoi revopsit tot pragul cu vopsea serioasa (oricum are textura din fabrica) si un ultim strat de vopsea in culoarea masinii. Cel mai dificil a fost sa iasa dubla curbura (cea principala si cea de dedesubt -daca te uiti de jos intelegi ce vreau sa zic) si "intoarcerile" in care intra suruburile carenajului rotii.   Stanga am facut-o acum aproape un an si jumatate, dreapta in iunie anul asta. Stanga am inspectat-o dupa un an si arata impecabil. Si "la mana" se aude uniform tot pragul.    Iti spun toata povestea ca si incurajare - si de aplicat NUMAI DACA pragul interior este intact   Aripile... Ideal e sa iei din dezmembrari bune. Eu nu am gasit, am luat aftermarket. Este ok-ish, insa se vede daca stii unde sa te uiti. 
    • EmilianPop
      Sa inceapa balaceala  Masina va beneficia de un detailing exterior (decontaminare, polish, ceramica) + detailing interior + tratament piele + inlocuit folie faruri   
    • acidone77
      @ct_act mai ai Audi-ul? un update ceva?  
    • halamadrid
      Cat au cerut, 9.000 lei?
    • Emy D
      Aici e problem. Mi-i ciuda ca nu am facut un pic de preventie la praguri. Am lasat cred ca 2-3 ani si nu am umblat acolo jos in aripa si sigur s-au strans chestii care mai apoi au afectat pragurile. Mno... Amu' trag ponoasele si trebuie schimbate pragurile cu totul.    Deocamdata, costurile date de 1 tinichigiu sunt de 3500 lei, fara praguri in sine (si alea mai sunt vreo 300 lei).  Si mai am o oferta cu vreo 4000 lei.  Tot pe acolo. + ca probabil va trebui sa iau si alte 2 aripi fata si sa le rezolv frumos si pe alea. Cea de la sofer sigur trebuie inlocuita. cea din dreapta poate mai scapa.  Spanac...  In weekend am inlocuit radiatorul de pe cutia DSG cu unul nou, de la Nissens ca cel vechi OE era cam infundat si nu trecea suficient antigel prin el - Posibila cauza si pt racirea defectuoasa a uleiului pt ca cele 2 termofloturi sunt inseriate. . Acum urmaresc sa vad daca am scurgeri si observ ca am o scurgere pe partea de sus a termoflotului de ulei. Ori nu e strans bine, ori nu mai tine cum trebuie garnitura cu care a venit termoflotul. 😐       Edit: si cu ocazia datului de bord jos, am gaurit torpedoul si am pus suportul de telefon oem, pe care o sa pun un alt suport cu USB C integrat pt noile modele de telefoane + magneti pe spate sa tina telefonul pe pozitie. Work in progress, deocamdata doar atat avem. 
    • gabriel 2025
      Am platit 8150 lei pentru piese. Nu am platit manopera
    • sandumbogdan
      Eu folosesc OBD Eleven
    • passat19tdi
      Ar trebui sa mearga cu carscaner pro. La mine merge. Depimde de masina.  Ce nu merge?
    • mad_kat
      Rugina la usa langa coltul parbrizului am avut si la Bora - si am descoperit-o si la Golf, intr-o faza foaret incipienta din fericire. Pragurile l-eam "patchuit" vreo 15-20cm in capetele din fata - si a fost necesara schimbarea aripii fatza stanga. Aia din dreapta am desfacut-o, curatat, dar cu feruginol, grunduit si dat tot spatele cu vopsea lovitura de ciocan. Daca dupa toate astea avanseaza...    Boboc nu au cum sa fie la varsta lor - insa sunt mult mai bine decat multe "cazane" mai noi, neintretinute
    • Emy D
      Materialul textil de la toate usile trebuie refacut. Sa vedem cand... ca am toate materialele necesare. O sa pun de piele sintetica ca nah...e mai usor de intretinut. Dar trebuie sa le lipesc bine ca sa iasa ok.  si 2. Usa sofer de inlocuit, pt ca rugina la buza dinspre partbriz...pt ca pietricele si a intrat rugina intre straturile de tabla. Am usa...dar trebuie sa ii vopsesc bandoul.  3. trebuie sa refac pragurile pt ca...si acolo rugina.  Deci, mai sunt muuulte pana sa fie "boboc"..   
    • dercos
      Uzura, ce altceva?  
    • aditzu'
      Pe eRwin iti faci cont, dupa care platesti 1h de acces cu 11 euro si incepi sa cauti service / maintenance tables. Acolo sigur va fi si motorul tau ca si cod si va avea intervalele de service expuse. La unele intervalele sunt impartite in zone / regiuni. Cred ca imparteala e pe baza de tari mai naspa (poluare -> praf) si unele tari mai curate. Am vazut ca la unele tari bujiile se schimba la 60k km si in altele la 30k km pe vremea cand gasisem si eu un astfel de pdf pe net (free). Daca am gresit cu ceva...rog colegii mai bine pregatiti sa ma corecteze.
    • cipikd
      Dar de ce ar face așa, că la același motor de pe alta O2 nu face?
    • andrei0241
      Pai si la reprezentanta, de exemplu, in baza a ce stabilesc daca e necesar a fi inlocuita distributia? Eu la 1.4tsi CZEA am inspectat vizual cureaua (dureaza 10-15min de demontat capacul) si nu avea urme de degradare/uzura, dar sunt curios de ceva "oficial"
    • EEXCALADE
    • cipikd
      Salutare. Cu motorul oprit presiunea combustibilului sare de la 220 la 470 și invers. O2, 2012, CFHC. La același motor tot pe O2 este 0 până se pornește motorul. Sa fie defect senzorul?  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!