Jump to content

Forums

  1. Generale

    1. 73,069
      posts
    2. 19,734
      posts
    3. 16,214
      posts
  2. Tehnic

    1. 817,169
      posts
    2. 28,481
      posts
    3. 42,095
      posts
    4. 163,956
      posts
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc.)
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      1,256
      posts
    6. 254,543
      posts
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      292,003
      posts
    2. 144,067
      posts
      • gabip
    3. 117,857
      posts
  4. Administrativ

    1. 9,766
      posts
      • Aerofan
  • Forum Statistics

    34,339
    Total Topics
    2,175,759
    Total Posts
  • Who's Online   6 Members, 0 Anonymous, 98 Guests (See full list)

    • HKHK
    • omuldinoglinda
    • mariusvalentin
    • tetea
    • bogdanjitaru
    • traffictours
  • Posts

    • sNaKeyy
      In final fiecare pune ce doreste si se bazeaza pe o analiza pe care ar trebui sa o faca singur, nu sa se ia dupa 1-2 pareri de pe un forum, ci sa citeasca, sa se documenteze si in final sa-si dea seama ce ar fi mai bun. Daca ani de zile motorul tau a mers bine cu 5W-30, ai vrea sa treci la 0W-30? Ai vrea sa fie mai usor papat la temperaturi mici? Sau poate o sa fie mai bine? Cine stie... Decizia este a ta. Cine il produce nu are mare importanta.. conteaza mai multi factori subiectivi (km, exploatarea, intervalul la care il schimbi) si propria documentare. Daca schimbi uleiul pana in 10k extraurban sau 5k urban, cred ca orice ulei isi face treaba in acest interval. A nu se intelege ca sugerez sa schimbati uleiul in 5k,10k 15k etc, ci doar spun ca un interval mic de schimb e bun cu orice ulei.
    • VolkswagenManagement
      Salut,din ce vad acolo motorul tau primeste aer pe undeva si face presiune + ai ceva senzor de presiune/temperatura defect. Trebuie reglat ralanti-ul si vazut daca nu ai ceva furtun spart pe unde sa primeasca aer, dupa schimba senzorul de temperatura motor. Pentru problema cu codul P0113 Intake air temperature sensor intervin cateva cauze posibile: -Senzor de temperatură de intrare defect (IAT) - Filtru de aer murdar - Cablajul senzorului pentru temperatura aerului de intrare (IAT) este deschis sau scurtcircuitat - Circuitul senzor de temperatură a aerului de admisie (IAT) conexiune electrică slabă   La ultimul cod 'P0106' cauza aparitiei poate fi: - probleme electrice cu cablajul, conectorul sau sursa de alimentare ECM  - senzor MAP / BARO defect  - corpul clapetei murdare  - probleme cu sistemul EGR  - senzor de debit de masă rău (MAF)  - Probleme cu sistemul PCV  - probleme mecanice ale motorului  - catalizator înfundat sau evacuare blocată.   Un mic rezumat pentru aceste coduri de eroare ce apar:in mare parte eu as zice ca problema este de la senzori defecti,ceva blocat pe evacuare sau motorul primeste aer pe undeva si face presiune. Schimba filtrul de aer ,si senzorii cu eroare la un service.  
    • sNaKeyy
      @moguai multumesc Este lup in blana de oaie pe strada, un break cu muschi cum ar spune colegul @cogdao. Veritabila masina de familie, spatioasa, confortabila, puternica, sportiva pe alocuri la nevoie   Consumuri cu 6.ceva n-am avut pana acum niciodata. Nici n-o sa incerc sa scot consumuri mici... Cel mai mic consum extraurban a fost in jur de 7.0 - 7.2 mers lejer si max 110km/h.. altfel se invarte pe la 8-9%. 
    • VolkswagenManagement
      Salut,nu ai explicat problema pe care o intampini deloc. Cum adica iti fluctueaza la ralanti, nu ai spus in ce turatii sta motorul la ralanti si intre cat si cat fluctueaza.. se tureaza singur? Explica si tu ce problema ai
    • laduncaag
      Consumul la intoarcere, f ok. La dus a fost pe la 9 cred, nu stiu exact ca eram prea nerabdator sa urc si nu l-am pozat/retinut.
    • Cristi Geo
      A urmat apoi drumul pana la Barajul Siriu. Tinand cont ca masina era deja murdara, am trecut prin toate gropile cu apa si baltoacele de pe drum. Rezultatul mai jos 😂  Si o poza de pe baraj, din pacate cu gunoaiele aferente tarisoarei noastre iubite ... Langa noi parcasera 2 masini din care s-au dat jos 70.000 de euro (amenda e de 7.000 euro pentru termenul de tigan adus unui rrom, pentru cine nu cunoaste) care incepusera sa sparga seminte... tipic. Si destinatia finala pentru aceasta zi, cascada Pruncea  Si ajuns acasa, la ora 23:00 Referitor la consum, pe cei 400 de km am avut un consum de la plin (de dimineata cand am plecat) la plin (cand am ajuns acasa) de 12,7%. A3 la dus am mers cu 110 km/h pe pilot, in localitati pana la Chiojdu cu 50-60 km/h, urcusul pana la lac o medie de 7-8 km/h pe cei 24 de km iar la intoarcere am mers regulamentar in localitati, doar pe A3 masina a fost alergata. Per ansamblu, desi obositoare, plimbarea a oferit peisaje SUPERBE !
    • Cristi Geo
      Salutare. Plecat de dimineata de la ora 7 din Bucuresti, am facut traseul mentionat. Acum am ajuns acasa, rupt si frant de oboseala. Poze, din nou, nu am facut foarte multe, pentru ca m-am bazat pe filmarea de pe DVR. Din pacate, drumul de la Chiojdu si pana la Lacul Vulturilor se vede doar jumate, fiindca nu mi-a ajuns memoria cardului pentru tot drumul. Pe cei 24 de km am facut aproximativ 3 ore. Traseu de dificultate mediu spre dificil. Primul popas pentru a manca un sandwich, masina inca era curata. M-am oprit la poarta de Belvedere sa fac cateva poze iar in spatele meu au venit un Land Rover Freelander si un Mitsubishi L200. I-am lasat sa mearga in fata mea insa imediat dupa acea bariera este o baltoaca iar initial le-a fost teama sa treaca prin ea. Asadar am luat-o inaintea lor din nou cu suspensia pe Extra-Level. Aici se vede si baltoaca. Desi in poze nu pare cine stie ce, avea aproximativ 15-20 cm adancime Drumul, imediat dupa acest punct devine extrem de dificil. Pe partea dreapta este drumul inclinat si exista riscul rastunarii iar pe partea stanga sunt bolovani si pietre taioase. De mentionat ca am desumflat rotile la aprox. 1,3 atmosfere ca sa pot urca. Cu toate ca am avut blocantul activat si trecuta pe LOW in treapta 1, s-a chinuit si a derapat putin pana sa trec peste obstacol.  Am ajuns intr-un final la Poarta Vanturilor, iar peisajele s-au schimbat, fiind deja la altitudine, iesind din paduri spre crestele muntilor. A urmat apoi urcusul spre Varful Malaia unde am simtit ca rup masina  Si iata-ne ajunsi la Lacul Vulturilor In urma mea, la aproximativ 30 de minute a ajuns un Duster al Jandarmeriei. Mi-au fost luate datele personale si ale masinii si am avut o scurta discutie cu ei privind imprejurimile, traseele din zona si faptul ca activistii pentru mediu fac constant sesizari la 112 pentru a interzice accesul cu autoturisme in zona lacului. Citisem joi noaptea pe diferite forumuri ba ca este ba ca nu este permis accesul cu autoturismul in zona dar nu era nimic dintr-o sursa sigura, astfel incat am sunat la primaria din Chiojdu iar doamna de la relatii cu publicul mi-a confirmat dupa o scurta discutie cu vice-primarul ca se poate ajunge cu masina de teren pana langa lac. Cei 2 jandarmi au fost foarte cumsecade si nu au aplicat nicio sanctiune. La coborare a trebuit sa astept sa urce 7 masini printre care un ARO si un IMS, pauza in care am mai facut o poza masinii care deja incepuse sa se murdareasca dupa trecerea prin diverse baltoace pe care nu am avut cum sa le evit. Urmeaza alte poze in urmatorul post, deoarece am atins limita maxima pentru acest post. Scuzati va rog eventualele greseli gramatice insa dupa 400 de km parcursi in 15 ore, nu sunt tocmai in cea mai buna forma.    
    • laduncaag
      1.5tsi 4drive, benz Mol 100, 4 adulti, 1 copil, 30kg bagaje Forestier 10km, DN 1A, A3 , mers linistit.   De pe forestier iesisem cu 9.1, pe A3 intrasem cu 5.7. Pe dn e multa vale inspre Bucuresti. Nu am fost pe faza sa fac poza la dus.
    • TDR
      Avand in vedere ca pana nu demult exista 1.6 TDI si ca O4 are cw mai bun nu mi se pare asa proasta alegerea.
    • laduncaag
      Salutare, Azi am facut prima plimbare la munte, in Mtii Ciucas. Am avut si un drum forestier de 10km pe care i-am trecut fara nici o emotie, un drum destul de drept, cu pietris si pamant intarit, pe final ceva damb pe mijloc dar mic. E prima oara cand ajungem pe partea asta de Ciucas si asta multumita schimbarii catre suv Bineinteles ca i-am facut si 2 poze    Vedeti in a doua poza varful ala din stg? De acolo coborasem !  
    • laduncaag
      Salutare, Astazi am facut o urcare intr-o zona noua pt noi, Valea Stanei - Culmea Gropsoarele - Vf Zaganu. Accesul se face pe un drum forestier care face dreapta inainte de a ajunge la statiunea Cheia (cum vii dinspre Bucuresti). Pe acest drum se merge cam 10km in conditii ok, nu sunt sleauri f adanci sau bolovani mari. Cu orice suv (chiar si 4x2) se poate ajunge lejer. De aici incep 2 trasee prin chei, f lungi; si acest traseu de urcare spre creasta pe care l-am abordat noi. Este un traseu dificil, cu urcare sustinuta pe ultimul kilometru. Vf Zaganu este primul de pe creasta, pe traseul de creasta se poate ajunge in cam 4 ore la cabana Muntele Rosu sau 5 la Cabana Ciucas. De sus se vad muntii Baiului, Bucegii, Piatra mare si chiar si Piatra Craiului. Iar creasta Ciucasului e intotdeauna o splendoare.     La intoarcere am facut repede un gratar cu niste peste de la pastravaria din poiana si ne-am tras sufletul dupa o zi superba.  
    • bogdanjitaru
      Injectoarele sunt noi, dar datorita injectorului cil 1, a afectat procesorul, revin după ce rezolv. Poate scap cu resoftare, în cel mai rău caz, alt ecu
    • ovioneb
      @TDR mulțumesc frumos! Sa te bucuri și tu de a ta mulți km fără incidente!  A mea a ajuns vineri pe 26 Iunie la București și am ridicat-o marți pe 30.  ACC era dotare standard. As înclina sa cred ca a venit cu pachetul de oglinzi pliabile electric cu memorie, efect antiorbire pt șofer și side assist (obligatoriu pt scaunele ergoconfort).  Mi-ar fi plăcut ca mașina din bord sa aibă culoarea reala a mașinii 
    • yeeeeman
      Cu 1.0 mpi, poate ajunge la 15000 
    • ovioneb
      A aparut in configurator motorizarea 1.0 TSI 110CP la 19973€ in echipare ambition și 22020€ in echipare style 
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri