Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,9k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 856,2k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,5k
      postări
    6. 278,9k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302,5k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mcn_vld
    3. 119,2k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   18 Membri, 0 Anonimi, 475 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • john_skoda
    • akon
    • PIOctav
    • Marele Alb
    • eugen.filca
    • mrn_smn
    • iuli0078
    • florel00
    • djsmiley007
    • Bismark
    • pronet
    • adrian001
    • DragusPatrick
    • BR38FLY
    • Doomy
    • mmxg
    • Ady71
    • mauagariciu
  • Images

  • Posts

    • vizitator
      KIA Ceed și Hyundai I30 nu se ridică la nivelul Golfului 8, ca și experiența de condus. Golful e mult mai stabil și agil in curbe, nu se compara cu cele 2. 
    • AlikaRAN
    • MARIUS IOSIF
      Salutare tuturor ! Ce ulei de cutie de viteze ar fi cel mai bun pentru un vw cc , 103 kw, tdi, 2014. Multumesc !
    • UNHleaSHD
      pai, nu radem. E ceva normal.
    • _R_A_D_U
      Poate veți râde de mine, dar eu, de când am schimbat marca uleiului, mi-a crescut kilometrajul între regenerări. Inainte foloseam sfântul Castrol, acum am trecut pe Rowe: A nu se uita faptul că am softul dieselgate pe mașină. In mai 2023 am schimbat EGR la reprezentanța din Craiova, iar acum masina are peste 341k km.  
    • vlahdacoroman
      Se poate si trebuie gasita cauza,din punctul meu de vedere curatarea dpf ului e frectie la picior de lemn,atat timp cat nu e gasita cauza care duce la incarcare rapida
    • davidut5
      E vorba de un 2.5tdi crafter 2009 cod CECA, eroare pe poziție actuator turbo- semnal prea mic. La freeze frame era turația 2500 și viteza 95km/h. Am pus actuator nou, apoi turbina a fost reconditionata total(ulei balta la iesire), reglata, n75 nou și el. Instalația motorului schimbata și ea din alt motiv, antigel în mufa ecu și ceva pin ars de la clapeta admisie. Pompa vacuum noua, ca nu prea avea frână. Tot apare eroarea asta, licare intermitent martor motor și bujie. La test activ turbo, presiunea variază foarte puțin, undeva la 50mbar, dar mașina merge bine, are putere. Este și o mica pierdere de presiune la intercooler, dar ma îndoiesc ca e de acolo, o sa-l schimb totuși. Pot vedea pe diagnoza voltajul pe actuator? Eu nu am găsit, altfel o sa masor direct la mufa și sper sa o prind când face probleme.
    • cristi511
      Boiz, subiectul e rezolvat. Așteptăm impresii/topicul cu prezentarea.    Pe de o parte eu apreciez genul asta de hotarare, de tipul "vreau x si gata".   Pe de alta parte, eu personal n as zice nu la niste teste cu "altceva". 
    • Cristian
      Atata timp cat au 4 usi, 4 roti, volan, scaune, etc si sunt din aceeasi clasa, poti compara Golf cu Ceed/I30. In plus, eu cred ca esti subiectiv, asa cum sunt si eu, insa nu degeaba Golf a fost cea mai vanduta masina din Europa timp de mai mult de 30 de ani, e o masina foarte buna.   @_R_A_D_U, sa o folosesti cu placere!
    • akon
      Am avut Hyundai și încă dețin o coreeană dar sa compari ceed/i30 modele 2017-2018 cu Golf 8/Leon mai ales la preturi asemănătoare...poate doar dacă ești fan sau mizezi pe garanția mare.
    • vlahdacoroman
      Ai schimbat-o degeaba,eu ti am zis sa verifici cablajul la un om capabil nu sa o inlocuiesti la un dorel
    • AlikaRAN
      1K0 906 283A am schimbat aceasta piesa Firele de la electrovalva aceasta ? De verificat
    • corad0
      "Buna ziulica, dRaga pRivitoRule!" (ca sa-l citez pe Gainusa cu accentul rrr-it)! 😄   Nu vreau sa va mai "plictisesc" cu poze din vacanta, cred ca am postat suficient pe paginile precedente, ideea e ca am reusit sa "bifez" Coasta de Azur la volanul "URSULUI" care a "zburat" 5000 km ca si cum nu ar fi fost nimic! 🤭 Am reusit sa fac niste ture de circuit la Monaco, am traversat coasta franceza de la vest la est si invers, in mare parte pe drumul vechi paralel cu Mediterana pentru a admira peisajul.   Phaetonul a "despicat" 2 tari de la Nord la Sud (UK-Franta)+ feribot + niste sute de km plimbari aferente pe Riviera Franceza apoi retur, cele 2 tari traversate din nou de la Sud la Nord + feribot, deci mi-am atins obiectivul.   Ok, sa va povestesc si un FILM HORROR: Temperaturile au variat de la 12 grade la 34-36 grade, am trecut printr-un ciclon in Franta la intoarcere, cand am plecat din Nisa spre Cannes pe autostrada A8, a plouat mai tare decat a plouat in Anglia timp de 4 ani, n-am mai vazut asa ceva, cu stergatoarele date la maxim, mergeam cu 50 km/h pe autostrada, incercand sa imi iau punct de reper stopurile de ceata al unui tir din fata mea, noaptea, vizibilitate aproximativ 20 de metri.    Masinile s-au oprit in benzinarie, chiar si un Cayenne si un Q7 cu care mergeam in coloana si care m-au depasit la un moment dat, la fel si tirurile, inclusiv curajosul sofer profesionist de tir dupa care ma tineam s-a oprit, a renuntat lupta cu natura! Sotia spunea sa ne oprim si noi, insa nu aveam de gand sa dorm intr-o benzinarie. A plouat atat de tare incat in 20 de minute, in momentul in care fulgera, vedeai toata autostrada acoperita de apa. Erai inconjurat de apa in toate directiile. Nivelul a crescut pana la praguri, am hotarat sa ridic masina din perne la maxim si sa continui drumul, incet, cat sa reusesc sa trec de "URGIE" si sa dorm in patul de la hotel sau cel putin asa speram.🙄   Nu cred ca am fost atat de speriat niciodata in viata mea la volan in cei peste 21 de ani de condus si peste 1.5 milioane de km! Nici cand m-am dat peste cap cu masina, fiind tinerel, dar aia e alta poveste! 😄   Pe nevastamea a luato plansul la un moment dat pentru ca abia ne mai auzeam in masina de la zgomotul ploii care lovea caroseria si parbrizul, ori in Phaeton abia daca auzi ceva de afara in mod normal la cat de bine e antifonat. Intuneric bezna, eh, nu mai traversasem un ciclon pana acum. Autostrada nu se vedea, mergeam printr-o "mare de apa", m-am orientat dupa parapetul metalic din lateral, ca sa merg drept paralel, sa urmez banda autostrazii, am pastrat viteza de 50 km/h, gandindu-ma ca daca cedeaza ceva pe partea electrica si masina se va opri, vom ramane sinistrati in mijlocul apei. Am hotarat totusi sa imi continui drumul, pana la urma, oricum era prea tarziu sa renunt, trecusem de benzinarie, urmatoarea era la peste 20 de km, ma gandeam ca au si francezii elicoptere si barci, va veni cineva sa ne salveze in caz de nevoie, nu e problema! 😄    Botul masinii facea valuri, in lumina farurilor nu se vedea decat apa, la un moment dat imi aduc aminte ca incepeam sa rostesc in gand "Tatal Nostru" concentrat sa merg drept. Dupa 20 de minute de chin, autostrada a inceput "sa urce", nivelul apei incepea sa scada, urma un deal mare si ma gandeam la ce urma sa ma astepte la coborare. Incepeam sa imi fac "filme" in cap, nu mai era nici o masina pe autostrada, toata lumea se oprise, doar EU, "BATMAN BATMAN"!   Dupa ce am inceput coborarea, ploaia a scazut in intensitate, dupa 10 km nu mai ploua deloc, era totul uscat, pot sa spun ca Dumnezeu mi-a ascultat rugaciunea, timp de inca o ora (100 km) nu am scos nici un cuvant nici eu nici sotia, am ajuns la hotel, am dat drumul la TV si ne uitam ca Marsilia era sub ape, morti, raniti, poduri daramate de ape, tot orasul sub apa, sinistrati, oameni fara locuinte etc etc. CICLON a fost termenul folosit de autoritati! De asta l-am mentionat si eu. Inca eram socati! La hotel era inca liniste, ne-am pus la somn, dar "ciclonul" isi facuse aparitia si la hotel dupa vreo jumatate de ora, "ne-a prins" din urma, a plouat infernal inca 2 ore, niste palmieri rupti, apa pe strazi, acelasi scenariu de cosmar, dar macar eram in pat, nu in masina intr-o benzinarie. Am dormit ca un bebelus, a 2-a zi "ne-am amuzat" de experienta, vorba vine! Inca ma trec fiori cand ma gadesc ce am trait! Familia ne-a sunat in urmatoarea zi sa intrebe "ce si cum" auzind tot felu' de la stiri. Urmatoarea zi a fost "de vara", normala, autoritatile au strans "pagubele" rapid, ca si cand nimic nu se intamplase. Totul uscat! Nu platesc taxe degeaba nici francezii! ❤️    Ce sa zic? Am fost prost, trebuia sa ma opresc probabil, la fel ca ceilalti participanti la trafic, iar acum cand ma gandesc la situatie si judec "la calm" parca imi pare rau ca am continuat drumul. Ce se intampla daca se oprea masina? Nu stiu. 🙃 Sotia ma cearta si acum si imi spune ca am fost inconstient, eu doar apreciez calitatile acestui UBER-SALOON care si-a facut datoria!  Am prins si mai mare drag de el si il apreciez si mai mult! ❤️   Probabil ca adrenalina a gandit in locul meu, cert e ca am testat Phaetonul mai mult decat l-au testat oamenii lui Piech in fabrica, cel putin cand vine vorba de condus prin URGIE! Masina e TANC, fiind atat de masiva a trecut prin vant si ploaie extrema fara probleme, n-a intrat nici macar o picatura de apa in interior, totul este inchis ermetic, am scos covorasele, am atins mocheta peste tot, am verificat portbagajul, NIMIC! Nu a "sughitat" nici macar o secunda. A rezistat cu brio la furia naturii, la temperaturile variate si ne-a adus acasa in maxim de confort si siguranta. Sa nu uitam ca vorbim totusi de o masina de 14 ani? In fine! 😉   Am facut 20 000 km fara nici cea mai mica problema. Acum are 110 000 km, este folosita zilnic, indiferent de vreme! Ne apropiem de 2 ani de relatie.    Vecinu' inca nu a scos Cayenne-ul cel nou din service, am inteles ca dureaza reparatia, inca nu i-au dat de cap in totalitate si sunt multe piese inca pe drum, s-au tot schimbat anumite componente fara rezultat pozitiv, masina e inca pe "butuci". Se foloseste in continuare de Macanul "Turbo" nou electric dat la schimb.   Nu-l plang eu pe vecinul, mai are 2 Porsche, se descurca, nu merge pe jos, asta-i clar! 😄   C'est la Vie! 🤗    
    • eugen.filca
      Bună.Detin un golf 7 gtd 2014 CUNA 2.0 186cp.Masina perfect nu am nici o eroare doar ca regeneraza foarte des,aproximativ 80 km oraș și 120 afară.presiunea diferentiala după regenerare fiind de 20hPa.Am curățat filtrul și racitorul  la Odorheiu Secuiesc,curățat egr inlocuit senzori de presiune diferentiala cu OEM.In urma operațiilor făcute nici o schimbare în bine adică regeneraza la fel și aceeași presiune diferentiala este.Poate ma poate ajuta cineva bineînțeles contracost.Va mulțumesc.
    • lupo_bv
      Ai pus un tester sa faci o scanare de erori?  
    • vlahdacoroman
      Este vorba de electrovalva de by pass de la racitorul de gaze,cauta un profesionist care stie localizarea si stie sa faca o masurare de cablaj
    • _R_A_D_U
      Mulțumesc frumos dar merg pe principiul nu mașini cu F (Ford, Fiat, franțuzești! Și nici Ferrari că-s sărac!) Vreau MUSAi din grup, cea mai lesne compactă. Sper ca luni să fac achiziția iar timpul de așteptare să fie omenesc. Am încercat câteva automate și parcă-mi lipsește ceva. Momentan vreau manuală, automată poate următoarea. Mulțumesc pentru sfaturi, am luat legătura cu ETG Pitești dar, din păcate, mi-au dat ofertă mai mare decât ce am acum.  Am testat Ceed, stă mai rău ca Golf, de opțiuni vs preț, vezi linkurile puse de Cristi511. Referitor la Garanția de 7 ani, hmmm... Nu știu nimic de hyundai dar, sincer, nici nu-mi plac asiaticele. Depinde de noroc! Eu sunt mulțumit de tinichelele din grup, cea mai nouă este din 2017 (dețin un Golf 4 AXR din 2005, un Golf 6 CFFB 2012 și o Fabia 3 benzinară). Vedem cum se va comporta următoarea...  Vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi și încurajare!
    • Hruban
      Buna tuturor , am nevoie de ajutor , detin un VW LT 2,8 TDI 116kw, an 2003. O problema ciudata , motorul porneste , merge 10 minute si se opreste singur , dupa care nu mai porneste decat a doua zi. am schimbat senzorii , cel de la vilbrochen , cel de pe rampa de la axul cu came si tot degeaba , aceleasi simptome. am schimbat filtrul de motorina , degeaba. Ce nu inteleg eu , este cum de porneste azi , merge 5-10minute foarte bine , nu se aprinde martorul de la motor, se opreste si nu mai vrea sa porneasca?  Cine ma poate ajuta cu ceva informatii , ce sa-i mai fac? A mai trecut cineva prin aceasta situatie?
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!