Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. Nu am din construcție la golf 7 2014 nici un fel de închidere de protectie pentru usita acces motorina A mai pățit cineva ? Ce pot face? Se poate monta din dezmembrări? Este anormal sa stau încărcarea din fata blocului sa închid mașina dar usita la motorina sa rămână mereu deschisă (descuiata)!!
  3. Ieri
  4. Flansa amortizor ? Chestia aia din partea superioara a amortizorului ? Ridicata sus si invartind rotile cu mana nu se aude nimic , posibil sa fie o flansa
  5. florin berdila

    Sonda lambda

    Dc pana la 2000 ture îmi da semnal pe grafic sonda lambda dar după 2000 ture dispare semnalul dat de sonda apoi o reduc și iar da semnal apoi după 2000 ture nu mai da dc ma puteți ajuta și îmi da cod p0134
  6. probabil o flansa incepe sa caraie
  7. tavitara

    Jante mari Vs jante mici

    Cele mai mici ca diamtru cu balonul anvelopei cel mai mare , ptr iarna Daca stai bine cu rinichii si pui bani de-o parte , poti pastra 19 ptr vara
  8. redryver

    Jante mari Vs jante mici

    Asa o fi,dar odata ce le am pe cele de 19 si sunt si ok si frumoase,nu mai iau altele pentru vara,sau sa iau anvelope si de iarna si de vara pe 16 si sa le tot mut pe jante in fiecare sezon... Plus ca chiar arata bine cele de 19 pe masina. Dar revin cu ce sfaturi imi dati: - pentru vara raman 100% cele pe 19 - pentru iarna sa iau 16 sau 17?
  9. Iulian201022

    Inlocuire aer contionat cu climatronic

    Mulțumesc frumos
  10. Nu simt zgomot suplimentar si nu percep consum mai mare Probabil la cat cantareste masina , cu sau fara ele , tot aia e Sau merg eu mai cuminte perioada asta , pana trec 6 luni de cand am primit anticipat cadou de Paste cateva puncte Totusi nu reusesc sa descifrez un zgomot pe care il percep in parcare , de cand am facut revizia Mai ales cand dau cu spatele foarte foarte lent si volanul e virat la maxim , uneori si cu fata dar tot virat maxim volanul - un zgomot de parca anvelopele fata ar calca pe coji de nuca si le sparge In rest nu se aude absolut nimic , daca nu merg extrem de lent nu se aude nimic
  11. Johnny9933

    Filtru diesel de particule - DPF

    Atasez si valorile
  12. Johnny9933

    Filtru diesel de particule - DPF

    Salutare, va rog daca se poate sa ma ajutati cu un sfat. Masina in cauza este un Seat leon 5f, 1.6 CXXB cu 253000 km la bord. Imi tot apare eroarea P2002 - eficienta sub pragul admis impreuna cu check engine, am facut o scanare cu vcds, intre timp masina si-a facut regenerare si valorile arata destul de ok. Am atasat poze din VCDS Pe deasupra la sfarsitul lui mai mai am si programare la rar Ce ma sfatuiti sa fac ? Este filtrul infundat? Sa il curat, sa il schimb ? Nu inteleg de unde vede ca nu e ok filtrul
  13. AnNemic

    Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold

    Update: Modul schimbat cu unul cu același cod. Codat modulul abs complet, fără probleme. Încercat sa codez și pe 53 parking brake (default 0000011 - fără AH) dar am erori pe el și nu pot face nimic... aceeași eroare 02432 -Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282) plus module incorrect coded. Ce ma sfătuiți sa fac în continuare ? Motoras nou de pe OLX, etrier fără probleme înainte, dar recondiționat de mine. Se misca fără probleme, dar nu știu de unde sa mai apuc problema ... Pinii în mufa par ok, firele par ok, nu am măsurat încă continuitatea, dar firele par întregi, mufa din modul ok
  14. opleistul32

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    A4 b6 1.9 tdi AVF, cam astea sunt erorile intinse pe 3 zile, la fiecare poza le-am sters din vcds si a mers perfect pana a reaparut o noua sesiune de erori. Sa schimb doar releul de pompa combustibil pentru inceput ? Valva N75, vad ca a dat si ea eroare la un moment dat, dar e schimbat, functioneaza, bobina si membrana lucreaza bine.
  15. vlahdacoroman

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Ai cablaj care freaca de masa,sau de alt fir...verifica cablajul ,mergi la un electrician capabil chiar daca e arogant, problema este ca e posibil sa nu si cunoasca "meseria" si o ascunde sub aroganta! Important este sa gaseasca cablajul ros,nu conteaza cat de arogant este! Uite, sunt aici unii membrii pe forum,de astia "pasionati", care pe langa faptul ca sunt lipsiți de orice abilitate si cunoștințe tehnice,se dau si foarte aroganti,deci gasim peste tot! Eu in final as alege un arogant dar macar sa cunoasca "meserie"... 2.0 BRT nu are adblue...ala este un aditiv pentru dpf,motorul e euro 4 cu dpf
  16. sorinaciu

    Probleme cu stergatorul/stropitorul pentru luneta

    Florin, cablajul dintre haion și caroserie este matisat, nu l.am desfăcut, cert este ca la mufă nu vine curent. O sa continui verificările. Mulțumesc frumos pentru răspuns!
  17. ShadoWzZ

    Formentor VZ

    Ce aterizare superba Felicitari pentru achizitia superba noului proprietar.
  18. TudMihai

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Buna ziua, avem un sharran 2008, 2.0 dti brt. In mers face intreruperi ca si cum nu s-ar alimenta. Mecanicu a blocat teava de vine la egr dar a dat erori dupa 60km dar tragea mai bine, am dat jos tablita de blocaj si a zis ca e egr de vina. Bun, am luat egr pe whaler ce era si pe masina dar nu original si tot da intreruperi in mers. Apoi am fost la un baiat cu tester priceput si a zis ca sigur este cablajul, mufa de vina ca in mers fluctueaza valorile de aer si ca am schimbat degeaba egr si sa nu cumparam nici clapeta, ca dupa ce da testeru e clar ca este cablaj. Masina are dpf activ, "adblu" original in rezervorul lui cel mic, soft original, a si injectoarele cu debitmetru sunt ok. Ce sa verificam, stiti traseul schema de la ecu-egr, sigurante, relee? Adobe Scan 11 mai 2024.pdf Chiar daca egr cel nou nu e original oe, si cu cel vechi la fel intrerupea in accelerare doar ca era foarte murdar. Va rog pareri si ce sa verificam, v-am zis sfatul celui cu testeru, in functie de eroarea din atas, este ca de vina e pe parte electrica si aici nu avem electrician auto meserias decat de astia foarte aroganti... Va multumesc
  19. andualex97

    Masina mea - VW Jetta mk6.5

    Multumesc frumos pt detalii! Din fericire masina are deja spalatoare de faruri.
  20. F l o r i n

    Masina mea - VW Jetta mk6.5

    Da, difera farurile. Pt retrofit ai nevoie de BCM compatibil, farurile complete (cu tot cu calculatoarele de pe ele), cablaj + sistemul de autoleveling cu senzor, calc leveling și cablaj, plus codarile aferente. Dacă vrei și spălătoare faruri, mai ai nevoie de restul sistemului de spălare + cablat+ codari
  21. F l o r i n

    Inlocuire aer contionat cu climatronic

    La 2009, nu ai de ce sa faci aceste modificări, ai deja instalatia model mai nou (teoretic)
  22. F l o r i n

    Probleme cu stergatorul/stropitorul pentru luneta

    Verifica cablajul dintre centrala electrica și motoras, mai ales in zona dintre hayon si caroserie, in manson cauciuc. Daca este ok, verifica centrala electrica și comanda din maneta Siguranta-ai zis ca ai verificat și e ok.
  23. F l o r i n

    Jante mari Vs jante mici

    La Tiguan, mergi pe jante pe 16 inch și cauciuc cu talon mare. La masini sport sau mai mari, merg jante pe 19 sau 20 inch. La Tiguan, nu au rost și nu acesta este rolul lui.
  24. Xman_ghio

    Jante mari Vs jante mici

    Eu pe Touran (2017) am jante pe 16 si de vara si de iarna (ambele seturi din aliaj). Anvelopele de 16 sunt oricum mai "prietenoase" cu portofelul; deja la 17 o sa fie diferenta semnificativa la 4 anvelope.
  25. redryver

    Jante mari Vs jante mici

    Salut, Am si eu o nedumerire. Am un tiguan 2011 si cand l-am cumparat a venit cu roti pe 19 cu anvelope de vara. Am cumparat niste jante pe 16 de tabla cu tot cu anvelope de la cineva urgent ca sa pot sa trec rar-ul (am fost respins prima data si mi-a dat cu revenire a doua zi,deci eram presat de timp),deoarece anvelopele pe 19 nu erau alea din talon. Jantele alea pe 16 sunt proaste,cred ca au fost indoite,sudate,etc ca trebuie sa pun o gramada de plumb ca sa le reglez si tot de degeaba si vreau sa le schimb. Cele de 19 sunt ok,aliaj,frumoase... Intrebarea mea este sa iau jante aliaj tot de 16 sau 17,avand in vedere ca se simte diferenta la condus si deja (5 ani) cred ca trebuie sa schimb ceva bucse. Nu vreau sa iau cauciucuri de iarna pe 19,ca e talonul mic si la mine ninge destul si nu vreau sa frec janta,as vrea sa iau jante separate cu tot cu anvelope pt iarna. Ce ma sfatuiti? Multumesc.
  26. mihaibercea

    Probleme T6

    Salutare, mulțumesc de sfat, ieri am verificat mașina și am găsit firul tocat sub motor. Partea proasta este că la service mi-au recondiționat alternatorul degeaba, și mi-au spus că probabil am calculatorul de comfort defect. Am reparat problema singur cu sfatul tau. Mersi tare mult.
  27. mihaibercea

    Service AdBlue Bucuresti

    Am verificat vizual injectorul, este curat, am resetat eroarea și sper sa nu mai apară. Sper.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!