Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. geopsi

    Filtru diesel de particule - DPF

    Salut, Am o skoda 2.0 150 cp dsrb si am facut o tampenie in sensul ca am tinut masina pe loc vreo 2 ore (cred) ca sa incarc alta masina, chestie care nu a mers dar nu stiam ca nu merge. Problema este ca acum face regenerari ciudate. Masina are 57k de km si in mod normal se facea regenerarea la vreo 150-200 de km de mers in oras si 250-400 in afara in fct de mers si unde mergeam. Eh, de cand cu treaba asta m-am trezit ca dupa 80 de km la urmatoarea pornire face regenerare, gen are 14-15g in vagdpf, face 80 de km si apoi incepe regenerarea. Azi mersai mai mult si ajunsai pe la 180 de km fara sa opresc motorul si cand se facu o ora de mers incepu regenerarea... Ce o avea? Faza e ca atunci cand incepe regenerarea scrie care 24 de grame dar ea efectiv arata ca are 14-16g... azi in 180 de km abia se adunara in jur de 10 grame... Pot sa ii fac ceva?
  3. manu144x

    Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)

    Cu orice TDI peste 2.0 s-a terminat la VW. Bine, oricum era terminat, singurul motiv pentru Touareg era platforma Porsche/Q7. În rest nici o altă mașină nu avea motor peste 2.0. M-am uitat peste Tayron, pare că nemții s-au enervat pe Seat cu ale lor Cupra și vor să facă un Tiguan mai upmarket. E fix aceeași mașină doar că are interior mai premium, scaune sport, piele. În rest tot DSG, tot 2.0 tdi sau Plugin cu TSI de 1.5. Cumva are sens, îi înțeleg pe VW dpdv financiar de ce nu te-ar forța să cumperi aceeași mașină sub sigla Audi sau Porsche la 2x markup sau 1.5x cât e Q7? Zic asta pentru că am observat la configurații cât de cât identice (cât am putut din configurator) Porsche are preț dublu, iar Q7 cu 1.5x mai mare. Aceleași opțiuni, jante, culori, etc. Or mai fi diferențe greu de cuantificat, nu zic, dar are sens.
  4. passat19tdi

    Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)

    In sfarsit am comenzi pe volan Am luat spira cu ....AL, de pe un Q3 cu tot cu manete, am montat cu tot cu manetele de Q3 (parca da mai bine cu manetele astea si in plus ai tempomatul pe maneta separat), am facut codari si adaptari. Aproape totul functioneaza corect in afara de tempomat. Am codat modulul cu tempomat separat pe maneta, cand dau pe ON dispar KM si apar liniutele alea si KM, dar cant apas SET nu se activeaza. Sa fie swichul de SET defect sau am ratat vreo codare?
  5. grp

    Golf 6/Jetta - Retrofit

    @Al Bundyin film codarea de folding e bifata. Se pliaza cad pun butonul pe L/R/0 si se întorc in poziția normală cand pun pe pliere. Am scos bifat decla folding ca sa nu se mai plieze, dar reglajul electric tot nu funcționează. O sa încerc următoarea variantă: calculatoarele vechi 1K0 959 793/2, pun pinii in conectorul cu 32 si 20 de pini cu au fost initial și sa vad cu oglinzile noi daca funcționează reglajul electric, fără pliere (fara codare, fara comutare). Va țin la curent. Mulțumesc pentru idei/sfaturi.
  6. grp

    Broski gri - Golf 6

    @Doomyexact cum.spune si @Al Bundynu funcționează nici cu ușile închise. Înclin sa cred ca e din cablaj, dar nu mai am idei noi deocamdată.
  7. dbake

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Buna ziua. La un Audi A6 C6 avant 2.0 Tdi, cod motor BRE (140 cai cred), achizitionat recent de un prieten, nu prea trage. Erori pe motor nu sunt. Valorile la injectoare sunt destul de bune. Nu gasesc ceva legat de filtrul de particule (masa cenusa), testerul fiind mai vechi (12.12). Motorul merge rotund, fara intreruperi. In testele in mers de pe canalele 3, 10 si 11 s-a aprins insa in bord ceva (mesaj eroare) legat de filtrul de particule, care a disparut ulterior, fara sa opresc motorul, la scanare ulterioara cu vag-com nu este inregistrata nici o eroare (foarte dubios). Atasez log-urile atat de pe loc, cat si in mers, cu mentiunea ca la cele in mers, cel putin la treapta a 4-a nu am reusit decat de vreo 2 ori, drumul pe care l-am testat fiind destul de virajat, iar urcarea in turatii s-a facut foarte greu. Sper sa fie ceva bun in log-uri, pentru o interpretare. Multumesc anticipat! LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  8. djsmiley007

    Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)

    https://heise.de/-10515615
  9. Gabriel*77

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Salut! Revin și eu cu o întrebare. Care ar fi motivul pentru care mi se dezactivează side assist-ul? Am fost pe 5 luna asta cu mașina la revizie (schimbul de ulei) și mi-au făcut și actualizare de soft. Mi-au solicitat să las mașina acolo o noapte că actualizarea durează. Am lăsat mașina acolo, au actualizat softul, dar când am plecat de la ei, pe drum, am sesizat că nu funcționează side assist. Am intrat în setări și era dezactivat. L-am activat și a mers. N-am dat importanță. M-am gândit că l-au dezactivat cei de la Skoda pentru că în urma actualizării de soft mi s-au modificat niște chestii pe tabletă și luminile ambientale au funcții și culori noi, atât pe Cockpit cât și pe tabletă. Acum două zile mergeam cu mașina și am sesizat din nou că side assist nu funcționează. Am intrat la setări și, surpriză, iar era debifat. L-am activat și a mers. Azi la fel. Am plecat cu mașina, iar nu mergea, iar setări, iar debifat. Mă intreb care să fie cauza? Aveți careva idee ce anume ar fi? Că alte setări nu știu să aibă. Adică intru la "asistenți", îmi apare mașina cu pictogramele aferente în jurul ei și de acolo bifez/debifez acele funcții. Există și alte modalități de setare? Doar această funcție se debifează și nu înțeleg motivul. Ideea e că nu dau importanță, dar când conduc sesizez că nu funcționează și există posibilitatea să fac vreo nefăcută că, deși nu schimb banda fără să mă uit în oglindă, mă aștept să se aprindă martorul cum că am, dacă am, ceva în unghiul mort. Urmăresc problema și dacă persistă voi cere un punct de vedere de la ei. Am mai pățit asta în trecut, dar nu am dat importanță. Acum m-a pus pe gânduri.
  10. Doomy

    Probleme Suspensie / Directie / Articulatii (Tiguan 5N & 5N2)

    @passat19tdi Suport Motor -> Cap Planetara Interior (tripoda ) posibil si cel exterior -> sau Cardan -> Bucsa rupta spate ( sau fata ) In ordinea asta incepi investigatia.
  11. Emy D

    Vw Golf IV Variant + DSG

    Sa vedem. Le iau iar la rand - Butuci, jante, echilibrari, verificari jocuri, etc. distractie cu drumurile astea "intretinute" ca la carte....
  12. R_a_z_v_a_n

    Demontare elemente interioare (Tiguan 5N & 5N2)

    @RaduRA ti-am mutat aici postul...postasei la Aircooled Iti vor raspunde colegii aici.
  13. a_andrei

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Si eu am schimbat volantul la DQ381 (180k km) dar nu am avut probleme de genul. Cei care au zis ca poate pierde ulei pe acolo ce solutie au?
  14. RaduRA

    Demontare elemente interioare (Tiguan 5N & 5N2)

    Salutare băieți, Am prieteni de prieteni… Aveți idee dacă aș putea găsi să schimb “cotiera” de la ușa spate? nu știu cum se numește (vedeți poza). Nu aș schimba tot interiorul uși. Ori schimbată acea cotieră, ori demontată și retapițată. Nouă, second, chiar și pe negru dacă nu găsesc pe crem, nu prea mai contează momentan . Volkswagen Tiguan 2010 (5N?) scuze dacă nu am postat unde trebuie dar n-am reușit să fac un topic nou. mulțumesc anticipat.
  15. lupo_bv

    Problema alimentare ECU

    Da click acolo unde scrie "Reply to this topic..." si scrie, fara sa apesi pe Quote.
  16. kaly

    Problema electrica far dr

    Nu functioneaza faza scurta/lunga pe partea dr , masina este skoda octavia 2 , 1.6 TDI, 2010 , sigurante ,cabalaj far, becuri toate sunt ok , are vreun modul sau releu intermediar ? are cineva pe grup o schema electrica ? multumesc anticipat!
  17. pronet

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Multumesc frumos 👍.
  18. mapacarparts

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    WVGZZZ5NZJW924104.pdf
  19. halamadrid

    BENTLEY "de saraki"

    Eu as zice ca Phaeton seamana cu Passat B 5.5 la partea frontala, caz in care e clar cine a fost primul si cine cu cine seamana . Cand iti place o masina, nu conteaza cu ce se aseamana. Multi ma intreaba de ce pastrez O3 FL daca are deja 6 ani, iar O4 FL a avut oferte bune. Pur si simplu, nu imi place cum arata O4, nu-mi spune nimic. Superb mi se pare prea scumpa pentru ce am eu nevoie, in vacante merg cu avionul, iar prin Romania pot face 1000 d ekm si cu asta. Astept O5.
  20. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    Bun, deci 6-7k erau costurile in medie la ani, nu "doar servisarea, fara sa se strice nimic". Eu credeam ca strict ce se face in planul de servis la revizia majora e atat.
  21. Jeffy86able

    Vw Golf IV Variant + DSG

    Si eu am avut aceeasi problema in trecut dar pana la viteze de aproximativ 60 km\h. La mine s-a dovedit ca erau jantele strambe. S-a rezolvat dupa ce au fost indreptate. Nu stiu daca se aplica si la tine, dar merita verificat.
  22. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Eu mi-am facut damblaua , urmatoarea mea masina va avea motor de 2.0 si cel mai probabil nu va mai fi nici premium Deci nu va fi Phaeton asa ca raman cititor fidel pe acest topic
  23. Emy D

    Vw Golf IV Variant + DSG

    doar din prisma faptului ca DSG-ul are 96 kg fata de cutia manuala care avea 36kg In rest, niste suruburi de la planetare, o mufa la cutie, 2 suporti, electromotor si suruburile spre bloc. Si cam aia e... vine tot jos. Cand am schimbat acum ceva km am pus Sachs. Nici eu nu stiu ce sa mai pun la Volant, mai ales ca Sachs si Luk sunt aceeasi firma acum, difera ambalajul.... In alta ordine de idei, am o vibratie la roti de care nu reusesc sa scap. Culmea, uneori apare, alteori nu. Asa a fost din totdeauna. Si cu cutia manuala aveam asta uneori. Azi dimineata am mers pe Autostrada cu viteza maxima legala. nici o vibratie. Ieri cand am mers acasa, la 120 kmph vibra volanul. Cand vibreaza volanul vibreaza indiferent ca accelerez sau franez. Pe acelasi sector de drum, uneori vibreaza alteori nu. 1. Cand am pus discurile acum 2 ani, am pus rulmenti noi, SKF. 2. Nu am joc in bielete/ pivoti, capete de bara. 3. Planetarele, intregi, sunt noi, luate anul trecut. stg + dr. 4. Uneori face si uneori nu. Spanac... Daca ar trebui sa merg pana in Germania si sa o alerg pe Autobahn, mi-ar fi frica sa depasesc 130 kmph. (nu e cazul acum...dar na).
  24. mapacarparts

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    WV2ZZZ7HZ5H085509.pdf
  25. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @marius1982.11 Aveau niste preturi enorme la reprezentante, mai ales cele de afara. Masina a fost servisata de multe ori in strainatate, la Porsche pentru a beneficia de garantie. Pune si drumurile, combinat, toate adunate, pe acolo era. Cam la 2-3 revizii se schimbau franele si anvelopele pe 21" cum am mai mentionat, care se duceau foarte repede, masina avand cuplu mare si fiind grea, le uza rapid. Se schimbau la fiecare revizie bujii+bobine, picau des si alea, necesita curatari de admisie, clapeta de acceleratie, mai pica un senzor, mai cate o eroare din senin pe la suspensie (senzori de nivel), mai cate un furtun, mai o incarcare freon, brate, bucse, role, curele, pompa de apa, motorasul de la haionul electric+manopere, diagnoze, softari, updateuri, am pus si eu un pret standard mediu estimativ, de multe ori costau mai mult. Intre schimburile de ulei ii mai faceam o revizie din mers, consuma cate un litru la 2-3 mii de km, problema stiuta si de Porsche, pe toate forumurile de p-afara se plangeau de asta, dar producatorul zicea ca e normal, toate le-am considerat consumabile si costuri de mentenanta, a fost o masina complexa si super performanta. Nu m-a lasat niciodata "in drum". Din moment ce a depasit 300 000 km in 10 ani, n-as zice ca a stat in garaj. N-am mai calculat tonele de benzina arse separat, necesita benzina de 100 premium. In fine, e de domeniul trecutului masina aia, sa revenim la ursul 🐻 nostru, Baloo. 🤗
  26. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    10k pe an pe impozit, rca,casco si benzina mi se pare puțin pt o masina de 150k cu motor de 4.8. Statea doar in garaj . Sau poate ai prins ceva casco ieftin. In schimb pe ce sa dai 6-7k pe servis? Ce intra acolo in afara de niste uleiuri, 8 bujii, filtre si lichid de frana si un test pe stand?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!