Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. tkd29

    Consum Octavia 4 - diesel

    Un drum pana la Viena, 3 pers în mașină, portbagajul plin. Consumul la pompa a fost de 4.85, mai mic decât îmi arata computerul de bord. AC setat pe 22 grade tot drumul.
  3. iulius473

    Probleme compresor clima

    O sa merg la un service,acum 3 ani cand am schimbat electrovalva, din aceleasi motive am schimbat-o, am comandat electrovalva dupa codul de compresor iar cand mecanicul a demontat electrovalva de pe compresor nu semana deloc cu ce adusesem eu, a luat codul de pe cea veche si sa comandat acelasi cod,tind sa cred ca fostul proprietar a montat o electrovalva care nu era compatibila cu compresorul masinii si de aceia nu functiona in parametri iar noi ne-am pacalit crezand ca compresorul a venit cu aceea din fabrica.Alta explicatie nu gasesc. Va multumesc amandoura pentru tot,o seara buna
  4. Astăzi
  5. cxr2test

    CXR

    2025 😊
  6. adrian001

    Probleme compresor clima

    Nici racirea condensatorului cu ce problema are el. Daca condensatorul nu reuseste sa elimine caldura eficient, presiunea in instalatie creste, nu scade. In cazul lui e clar, compresorul nu face presiunea necesara ... In principiu daca nu e (din nou) electrovala, atunci e compresorul defect.
  7. AdiG01

    Probleme specifice Kodiaq 2

    A rezolvat cineva ceva probleme cu update OTA?
  8. dnysterian

    Ulei Motor - Probleme, Discuții si consum (Golf VIII)

    Nu am ce sa fac, pana nu iese din garantie OE VW 0W20 scrie pe motor, apoi MOTUL. Acum poate am exagerat si eu cu 500 ml ulei consumat. Nu mai stiu exact cate liniute erau lipsa pe indicatie, dar eu am completat pana la Max, minus o linuta. Acum din ce vad la 4k km, dupa schimbul de ulei nu sunt modificari de nivel. O mizerie mare cu renuntarea la joja de ulei, mai aveai o idee de culoare, nivel cand e rece.... La nivel de dezamagire cred ca sunt cam toate benzinarele cu turbina incepand cu 2018 si ma refer la toate brandurile. Eu unul sunt multumit de potenta motorului pe Golf 8.5 cu transmisie manuala.
  9. Dolfin

    Probleme compresor clima

    Nu au legatura flapsurile cu nefunctionarea compresorului.
  10. vionica79

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Bună seara! Pentru VIN WVWZZZ3HZJE524796 daca se poate, va rog. Mulțumesc!
  11. iulius473

    Probleme compresor clima

    Am încercarcat,nu se schimba nimic,tind sa cred ca este ceva de la flapsuri pentru ca prima oara incepe sa nu mai bage pe stanga si dupa ceva minute incepe si pe dreapta,cel putin asa imi indica in VCDS pe stanga am 26 grade iar dreapta 9 ,am dat reset pe flapsuri dar nimic.O sa merg la un atelier de specialitate
  12. padrefloryn

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Salutare! Intenționez să achiziționez o mașină. Mă poate ajuta cineva cu o decodare? Mulțumesc! TMBJJ9NE3E0132395
  13. andrei_221

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    DQ500 foloseste uleiul "vechi" , adica G 052 182 A2 deci ti-au zis bine la magazin
  14. Dolfin

    Probleme compresor clima

    Daca intreruperile compresorului sunt cu motorul la relanti ma gandesc la probleme de racire a radiatorului de AC. Faci testul cu furtun de apa pe radiatorul AC cand masina stationeaza si motorul este fierbinte. Sanden face span, daca este sa fie defect.
  15. Cosmin R.

    Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit

    Uite un scan de la mine in caz ca te ajuta cu ceva. Log-WVWZZZ3CZJE121019-89246km-55454mi.txt
  16. EEXCALADE

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Aproape ca ai stricat cutia ,singur. Piesele se cumpara dupa seria VIN,DOAR de la magazin fizic sau de la service-ul care face reparatia.
  17. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    Ehee, Walter Röhrl...CarreraGT-ul de pe pagina 18 e semnat de el.
  18. Iuly01

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Salutare, Ma poate ajuta cineva cu codul corect la uleiul pentru DSG la masina mea? Am dat comanda la un magazin specializat si am bifat verificare compatibilitate si m-au sunat sa imi spuna ca nu e bun ce am ales eu. Eu alesesem G 055 529 A2 iar la telefon mi-au spus ca trebuie cel cu "182"... dar din ce m-am interesat G 052 182 este singurul cu 182 in serie si NU este pentru DSG (deci nici pentru DQ500) Seria VIN la masina mea este: WVGZZZ5NZHW331267 (Tiguan 2017, 2.0 190 CP, cod motor DFHA, cutie DQ500) Multumesc!
  19. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Risc exista in orice sport pana la urma, daca e sa se intample, se intampla! Vorba lui Tavi, mergea Schumi cu 300 km/h pe ploaie fara probleme, punandu-si viata in pericol in orice secunda si cade la ski in timpul liber si isi termina cariera. E pacat sa diluezi un sport si sa ii pui interdictii doar ca sa ii reduci riscul, nu mai zic de reglementari politice aberante. Iar legat de Nurburgring, pana la urma toti producatorii auto de masini performante isi raporteaza timpii si recordurile acolo, oare de ce? Sa arate de fapt cat de capabile sunt masinile pe care le construiesc in cele mai solicitante conditii de condus extrem! Da, este un circuit deosebit de periculos, diferente de nivel, de temperatura, de umiditate, portiuni cu o calitate a asfaltului precara, acu' haide sa interzicem Formula 1 si sa le punem motoare de drujba pentru ca pilotii din generatia asta risca sa nu mai termine o cursa! 🙄 Daca F1 este periculos, ce sa mai zicem de WRC? Mergeau si merg in continuare baietii cu peste 240 km/h pe zapada, pietris, pamant, prin padure, sar cu masinile zeci de metri, merg in derapaje controlate pe serpentine la o palma de prapastie si nu se mai plange nimeni de calitatea "asflatului" si siguranta. Tin minte "era" de AUR in raliuri si grupa N, vremuri de mult apuse: @halamadridPoate ca are MAX "oo" printre pilotii de azi, nu contest ca e talentat, dar fata de pilotii de F1 de "pe vremuri" e o fetita cu codite care se frustreaza de fiecare data cand e depasit si da vina tot timpul pe ceva atunci cand pierde: pe masina, pe anvelope, pe echipa, pe ceilalti piloti, doar pe erorile sale de pilotaj nu. Mie dintre pilotii actuali imi place de Leclerc, un baiat talentat, modest si "la locul lui". Mai toti pilotii de azi "pozeaza" in vedete si superstaruri planetare care castiga enorm din publicitate, pilotajul este lasat pe locul secund din pacate. Acum important este sa il facem pe Hamilton SIR si sa ii punem steagu' de GAY pe casca in timp ce micsoram capacitatea motoarelor masinilor din F1 ca sa "nu polueze", in momentul in care ai bagat politica in sport, s-a terminat, devine boring: Ce sa mai zicem de siguranta si risc in MOTO GP sau BOX, MMA, UFC, hockey, rugby, sarituri de pe stanci in apa, sarituri cu schiurile sau parasutism? Oamenii aia isi risca viata de fiecare data! Asa si? Riscul face parte din spectacol. Daca n-ar exista risc, cred ca nimeni n-ar mai merge la circ de exemplu. Ca sa nu mai zic de cursele de la ISLE OF MEN, baietii astia au lasat sportul INTACT, la fel cum era din 1907, fara sa intervina in nici un fel in a-l dilua, conduc motociclete de strada, putini modificate, pe strazi publice in conditii EXTREME, un sport in care mor multi rideri, dar e un SPORT nealterat. Nu poti sa interzici SPECTACOLUL care vine la pachet cu riscuri si de fapt aici se diferentiaza baietii de "fetite" dupa parerea mea. In curand o sa bage astia reglementari de siguranta si la SAH.
  20. binary_boy01

    Golf 6/Jetta - Probleme electrice

    Salut. Va multumesc pentru sfaturi. Am fost azi la o diagnoza, mi-a resetat ceva si acum merge .
  21. Nenciu Victor

    Ulei Motor - Probleme, Discuții si consum (Golf VIII)

    ooo mult ... cred ca nu au pus norma care trebuie, e prea subtire si l-a ars (evaporat) in timp, de la caldura motorului. La fosta masina am pus Ravenol SMP, masina cu 300.000 km Inainte de Ravenol am pus doar Motul si nu am avut probleme, cum am incercat Ravenol, motorul initial avand ulei nou nu era Tractoras ... dar dupa vreo luna si-a revenit la setarile din fabrica si cand verific uleiul, joja la minim, desi la schimb era la jumate, am stat acolo langa mecanic... Completez tot Ravenol ... peste o luna iar verific, la fel ... 5w-30 ... Mers majoritar in oras ... Dupa 6 luni, am trecut la Motul si nu a mai "ars" uleiul, completarile ulterioare fiind facute cu Motul pus peste Ravenol .. la 300.000km nu mai conta Si de atunci nu am mai avut probleme. E ciudat sa consume atat ulei o masina de generatie noua. Golf-ul 7 pe care il am acum, Vineri i-am facut schimbul de ulei, filtre ... A iesit el negru, pentru ca am mers eu peste limitele legale si in ture, fiind benzina ... Dar in cei 10.000km parcursi nu am completat deloc si masina are 130.000km, atat la schimbul anterior cat si la acesta am pus Liqui Molly Top Tech 4200 LL si fac schimburile la 10.000km, de 2 ani si 4 schimburi facute, nu am completat cu ulei si conduc mixt, atat in oras cat si in afara, nu merg des peste limite, rar vede 4000 rpm .... Tot as vrea ceva cu 4cy a mea avand 3cy si inclinam spre Golf 8.5 dar ma cam dezamageste citind pe aici
  22. iulius473

    Probleme compresor clima

    Compresorul are 1000rot/min in toate fotografiile pentru ca masuratorile nu au fost facute in mers,au fost facute in garaj cu motorul la relanti, valoare de 7 Nm este dupa ce motorul a fost turat de cateva ori ,compresorul (SANDEN) functioneaza cam 90% din timp ,acestea intreruperi sunt in general cu motorul la relanti. acum vreo 3 ani cand am schimbat electrovalva nu am curatat instalatia dar nici nu sa gasit mizerie in ea.Motorul nu are nici o eroare,functioneaza impecabil ,masina are 96000 km reali.Multumesc frumos pentru ajutor
  23. Tisanu_danut03

    Inlocuire volan standard cu volan Passat CC

    Salutare băieți, am și eu o problema, recent mi s a stricat spira, nu mai merg comenzile pe volan și claxonul, eu am făcut retrofit acum 2 ani la volan cu comenzi de pe cc 2011 și spira are cod CU terminație AB, iar în dezmembrări am găsit o spira cu terminație BA, după ce am montat o aparent aceeași chestie, nu mergea nici claxon nici comenzi, am făcut codare cu vcds la unghiu g85 și tot nu o vede, modulul îl accesează tot, becurile se aprind la comenzi, și ce am observat ca nici faza lunga nu o menține. Nu este compatibila sau ce se poate face? Sau ce coduri se potrivesc sa pot înlocui spira. Va mulțumesc frumos pentru ajutor!
  24. Cristi320diesel

    Probleme tehnice Specifice Superb 3

    Salutare, a mai întâlnit cineva probleme la caseta de direcție atunci când este cald afara (25°c), caseta de direcție progresivă, Skoda superb 3, 2018, produce zgomote că niste bătăi sesizabile și în volan dar doar când este cald afara, pe o distanță de 1000 de km a făcut de 4 ori. De două ori am oprit și după 10 minute problema a dispărut iar de două ori problema a dispărut în mers, daca circul seara, dimineață sau când plouă afara este perfecta. Au fost schimbate toate componentele ce pot produce zgomote din componenta suspensiei. multumesc!
  25. andrei_221

    EGR - probleme

    daca dai jos cutia, ai acces mult mai usor la egr+ racitor
  26. ghita_prodan

    Problema can gateway

    Sa imi apara si senzori de parcare ca acum doar se aud
  27. F l o r i n

    Problema can gateway

    Ce iti dorești sa faci? In afara de instalarea unității.... can sa fie 7N0....BL
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!