Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. spido

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    Ai fir rupt in bratul manetei.
  3. Astăzi
  4. spido

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Scoate o borna a bateriei masinii 5 min. Repeta procedura. Daca tot nu merge,incearca cu alta interfata.
  5. bamwels

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Am schimbat bateriile intre ele, tot la fel. Am incercat sa le sterg de aici cele doua chei apoi sa le adaug din nou, pare ca a mers sa le sterg insa nu pot sa le adaug inapoi, acum nu mai merge nici una Procedura de resync nu functioneaza pentru nici una din chei
  6. vicn15

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    Salutare, Am o Skoda Superb 2 din 2011, motorizare 1.4 TSI, fara pilot automat si fara comenzi pe volan. As dori sa montez doar pilot automat, am schimbat ansamblul de manete de la codul 5K0 953 502L la 5K0 953 502N, am facut codarea cu VCDS pe modulele 01 - Engine si 16 - Steering Wheel. Codul de la coloana este 5K0-953-569-C, din cate am vazut ar trebui sa suporte Cruise Control. Dupa toate acestea, tot nu merge, iar pe auto-scan am urmatoarea eroare pe Engine: Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal. Am testat si cu measuring blocks, pe modulul de Steering Wheel toate butoanele de pe maneta primesc semnal ok. Pe modulul de engine, nu primesc semnal cand schimb maneta in pozitiile ON/OFF. Aveti cumva idee ce imi lipseste? Trebuie tras fir la ECU? Este cineva in zona Brasov care m-ar putea ajuta? Multumesc!
  7. CristiALF

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    Merg in trei pistoane dar 🤫, ca nu stie nimeni 🤭
  8. ShadoWzZ

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    Nu ti-a crapat inca motorul de la injectoarele alea problematice ?
  9. EEXCALADE

    Porsche Macan S

    Motoarele sunt aprox la fel ,insa software nu . Aerodinamica la SUV e alta ,la fel si cutia ,greutatea… Fiind Shell e ok uleiul OE .
  10. sNaKeyy

    Porsche Macan S

    Stiu ca difera motoarele noastre, eu am o treapta in plus si la aceeasi viteza am 1700rpm, dar poate ajuta o mica comparatie, caci am fost si eu in Grecia recent si am prins 40-42. La 140 am 99-101 grade cu 0w-30 ulei OE Audi (bidon negru). Schimb la 7-8k km, mi se pare un ulei foarte bun.
  11. spido

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Asigura-te ca bateria cheii e ok. Eventual pune-o in cheia ce merge. Resincronizeaza ambele chei odata dupa ce stergi cheile invatate.
  12. CristiALF

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    Merci, stiu de acest potential "upgrade". La mine nu este ulei, iar faza cu upgrade la PCV de G8, pe la amicii din State, e asa si asa: unii o lauda, altii nu vad nicio mare diferenta. Evident ca am alt turbo inlet, am admisia diferita fata de stock, asa ca acest upgrade este cumva o necunoscuta. Evident, poate fi testat, dar pana in prezent nu m-a preocupat. In alte ordine de idei, azi la 127500 Km am facut o noua revizie ulei si filtru ulei, de data asta am ales sa incerc si Ravenol USVO, sa vedem daca simt ceva cu acest ulei full sintetic...
  13. bamwels

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Da
  14. Andrei_72

    Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

    Verifica cablajul, in special unde flexează.
  15. Al Bundy

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    ledul se aprinde cand apesi butoanele ?
  16. razvan.ac

    Kodiaq 2 - Modificări/upgrade-uri

    Pot sa iti confirm ce apare in CoC la IV: #NO 35.: 215/65 R17 99V#7,0JX17 ET40; ##215/65 R17 99V#6, 5JX17 ET38; ##235/45 R20 100V#8, OJ20 ET41; ##235/50 R19 103V#7, 5JX19 ET40; ##235/50 R19 99V#7, 5JX19 ET40: ##235/55 R18 100V#7, 5J18 ET40 Cu astea a venit masina, apar in CIV:
  17. bamwels

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Va salut, Recent am schimbat bateria din a doua cheie de la un Amarok 2013 insa dupa ce bateria a fost schimbata nu mai pot deschide masina cu aceasta cheie. Am facut pasii din manualul de utilizare pentru resincronizare, apasat butonul de deschis, descuiata masina manual iar apoi pus contactul, dar tot nu functioneaza. Pun mai jos codurile de eroare: Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:. 7H0-937-08x-09.clb Part No SW: 7H0 937 090 HW: 7H0 937 090 Component: BCM PQ25 Max4 H72 0708 Revision: B9072001 Serial number: 0531 058132974 Coding: 240002380C61040093380E302CCB86D50F80610F60822041300000020003 Shop #: WSC 02739 790 00000 VCID: 6BD572AB8A85F9D184-803E Subsystem 1 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB Component: RLS 180213 05 54 0403 Coding: 02302D Subsystem 2 - Part No SW: 6R0 959 801 M HW: 6R0 959 801 M Labels: 6R0-959-801.CLB Component: J386__TSG_FT 002 3322 Serial number: -------------------- Coding: 100000 Subsystem 3 - Part No SW: 6R0 959 802 P HW: 6R0 959 802 P Labels: 6R0-959-802.CLB Component: J387__TSG_BT 002 3322 Serial number: -------------------- Coding: 100000 Subsystem 4 - Part No: 1K8 951 171 A Component: DWA-Sensor 00 001 0103 Coding: 000000 Subsystem 5 - Part No: 1K8 951 171 A Component: DWA-Sensor 00 001 0103 Coding: 000000 Subsystem 6 - Part No SW: 5K0 959 542 C HW: 5K0 959 542 C Component: E221__MFL-TAS H31 0033 Serial number: 0472529 Coding: 020000 Subsystem 7 - Part No SW: 6R0 959 811 D HW: 6R0 959 811 D Component: J388__TSG_HL 002 3322 Serial number: -------------------- Coding: 000000 Subsystem 8 - Part No SW: 6R0 959 812 D HW: 6R0 959 812 D Component: J389__TSG_HR 002 3322 Serial number: -------------------- Coding: 000000 2 Faults Found: 01134 - Alarm Horn (H12) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 59 Mileage: 347006 km Time Indication: 0 Date: 2025.09.15 Time: 18:47:58 02660 - Radio Remote Control not Matched/Adapted 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 5 Reset counter: 59 Mileage: 347006 km Time Indication: 0 Date: 2025.09.15 Time: 18:48:02 Este o alta varianta de resincronizare? Am incercat din VCDS sa adaug o alta cheie dar nu diagnoza nu ma lasa sa adaug alta cheie. Multumesc!
  18. bamwels

    Scanarea cu VCDS - coduri de eroare

    Am mutat intrebarea in topicul corect
  19. CristiM

    Review-uri si impresii de la proprietari (Tayron)

    Și eu intenționez să comand spre sfârșitul anului o configurație foarte apropiată de ce ai tu. Mă interesează, dacă ai apucat să testezi, care este consumul în regim de autostradă la 130/150/170 km/h. Cum e încărcarea DC? Ai folosit-o la drumuri lungi? Ai scaunele R standard sau pe cele ErgoActive de piele? Mă surprinde ce spui despre antifonare; la drive-test nu mi s-a părut așa rea.
  20. marius1982.11

    Ulei pt ALH.

    daca e asa, poti incerca Liqui Moly cu MoS2 pt un schimb. Dar cred ca e doar 10w40
  21. rycker

    Eroare bujii sau cablaj bujii

    Am inteles deci pot lua si scurte si lungi
  22. Ieri
  23. Florin.

    Ulei pt ALH.

    Ok, ce ulei/uri ar merge in prezent? Folosesc de 4-5 ani Ravenol VMO 5W-40. Am observst insa ca il consuma in ultima vreme...papa mai bine de 1 litru intre schimburi asa ca as incerca un alt ulei sa vedem cum e.
  24. Archimedes

    Review-uri si impresii de la proprietari (Tayron)

    Salutare! Dețin varianta PHEV 272 cp, de aproximativ 5 luni. Echiparea R Line Alb (oryxwhite pearleffect) Pachetele : Faruri IQ.Light HD Matrix Infotainment Discover Pro Max Jante Leeds 20" Black Style Family Iarna Plus IQ Drive R exclusive Servodirectie progresiva Sistem TPMS Rulare pur electrica, are autonomie de 100km +, am reușit sa fac 110 dar greu. Pt rulajul de zi cu zi, as spune un 100km. În modul hybrid, apare consumul de benzina, care nu mi a depășit 3-4% în situația în care mai ai ceva curent în baterie, după ce s a dus curentul din baterie, consumul creste undeva la 6-6.5% Spațiul atât la șofer cat și la pasageri este foarte bun, poziția la volan mie mi se pare f bună, ce nu mi place, sunt scaunele R Line, care nu ți dau voie sa te miști mai deloc pe scaun, au aripioarele acelea la șezut, care te țin în scaun cam fix, poate este și o varianta buna în caz de impact. Sistemul infotaiment este foarte ușor, răspunde foarte bine la comenzi, iar legat de ce spuneau colegii de mai sus : zvacul într-adevăr nu este fenomenal, dar doar dacă mașină folosește motorul termic, fiind unul de cilindree mica, în momentul când ai curent în baterie, se simte ca te ajuta foarte mult. Nu este o mașină pt pasionații de turații, tind sa cred ca este o mașină mai mult pt familii, nu exceleaza dar nici nu dezamăgește, spațiul în portbagaj este suficient pentru cam orice, plus ca are ceva compartimente în laterale și sub podea, geamurile sunt duble, laminate, dar într-adevăr, antifonarea mi se pare foarte slaba (dacă claxonezi, ai impresia ca au montat claxonul sub bord, se aude foarte tare și prost), zgomotul motorului este prezent în mașină, în rest senzori, sisteme de asistenta etc sunt destule pentru orice nevoie. DCC Pro a fost interesant la început, acum am setat o pe comfort și asa a rămas.
  25. Nedeianu

    Diferenta intre module de confort

    Cu kkl merge? vag commander
  26. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Si in sfârșit am reușit să atingem un obiectiv major: E U R O T R I P! După mai bine de 4 luni de planificare concedii, planificare drumuri, căutare și rezervare cazări, cumpărare vignete, verificare mașină, etc am reușit să plecăm. Traseul propus este Galați - Timișoara - Budapesta - Bratislava - Viena - Brno - Praga - Auschwitz - Cracovia - Oradea - Galați. Au venit copiii de la București vineri seara, așa că având reintregită echipa "fantastic five" 😁, sâmbătă dis dimineață am pornit la drum, plini de entuziasm, cu rezervorul plin și cu bancheta spate dată în față pentru a face loc tuturor bagajelor. Am plecat pe ruta Focșani - Târgu Secuiesc - Brașov - Sibiu - A1 până la Timișoara si ca de obicei când ajung în părțile astea, am oprit la Ozun și am răpit 2 kürtőskalács, unul cu nucă și unul cu scorțișoară! 😁 Aici erau la răcorit puțin! După 8 ore si 24 de minute, având 647km parcurși, cu o medie orară de 77km/h și un consum de 6.5l/100km (la pompă a ieșit 6.63l/100km) am ajuns într-o parcare de lângă Piața Victoriei. Am plecat într-o scurtă vizită prin Timișoara si după ce am vizitat ce ne propusesem am plecat spre cazarea din Budapesta. La plecarea din Timișoara, nu am fost atent ce scria pe Waze, am văzut un Add pass și exit și am apăsat pe exit. La un moment dat am observat că nu mergeam pe autostradă ci numai pe drumuri naționale. Intrigat oarecum, am repus destinația pe Waze și de data asta și cu ochelari am văzut că dacă nu selectezi Add pass și adaugi vigneta, te duce DOAR pe drumuri naționale... așa că după ce i-am adăugat vigneta de Ungaria, am urcat pe autostradă și ne-am continuat drumul către Budapesta. Foarte aglomerat, pe ambele benzi de circulație, mai ales în apropierea Budapestei. Se întunecase destul de bine afară, când am ajuns la destinație și am parcat alături de astea două exemplare. Total 12 ore si 41 de minute, 929 de km parcurși, cu o medie orară de 73km/h și un consum de 6.3l/100km. Asta si din cauza greșelii mele, că am mers cu 90km/h o bucată bună din timp! Somn și de la capăt! 😁
  27. _R_A_D_U

    Noul motor 1.5 TSI

    Da, ăla e rulajul. Am ridicat tinicheaua pe 15 mai iar în acel ss ai tot istoricul...
  28. Cristi_V

    Codari / Setari / Scanari

    Alternaiv, My Tuner Radio mi se pare o aplicație bună, asculți posturi de radio din toată lumea.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!